Koupe LIII, vas nazor
Moderátor: Moderators General
Re: Koupe LIII, vas nazor
Ph3 je od roku 2013? Oficiálně jsem to nenašel.
Renault Laguna III 2.0 Aut IP 2011 (150000Km)
Ex: Renault Laguna II 1.8 16V 2003 (250000Km)
Ex: Renault Laguna II 1.8 16V 2003 (250000Km)
Re: Koupe LIII, vas nazor
Tak třeba https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Renault_Laguna
Nebo: https://www.rnews.cz/nova-laguna-2013/
Nicméně není pravdou, že ph3 měla vždy led pásek. Ph3 může mít i mlhovky, led pásek byl za příplatek 0 korun.
Nebo: https://www.rnews.cz/nova-laguna-2013/
Nicméně není pravdou, že ph3 měla vždy led pásek. Ph3 může mít i mlhovky, led pásek byl za příplatek 0 korun.
Laguna III ph1 Initiale Paris, 173 kw, 2009, 3.0 V6 dCi, V9X
Budíky Latitude ph2
Rlink1 + android auto
Krémová kůže + paměť u spolujezdce
Parkovací kamera M3
Biled světla + led mlhovky Clio V
Ph2 přední nárazník
18' Sequence Latitude ph2
Laguna III ph3 Initiale Paris, 110 kw, 2014, 4control, BOSE
Mégane Grandtour GT, 151 kw, 2016, 4control, BOSE
Mégane Grandtour GT220, 162 kw, 2015, BOSE
Opel Vectra B Caravan, 92 kw, 2001
Budíky Latitude ph2
Rlink1 + android auto
Krémová kůže + paměť u spolujezdce
Parkovací kamera M3
Biled světla + led mlhovky Clio V
Ph2 přední nárazník
18' Sequence Latitude ph2
Laguna III ph3 Initiale Paris, 110 kw, 2014, 4control, BOSE
Mégane Grandtour GT, 151 kw, 2016, 4control, BOSE
Mégane Grandtour GT220, 162 kw, 2015, BOSE
Opel Vectra B Caravan, 92 kw, 2001
Re: Koupe LIII, vas nazor
JiřinBob ten podvozek je na rodinné kombi strašně tvrdý. Jestli někoho v Renault Sportu napadlo udělat ještě tvrdší pryčnu v Meganu, tak nemají soudnost = představu o stavu silnic ve východní evropě (ok, jsme banánistán a nikomu to tu nevadí). Pokud se zájemce rád sveze svižně, jezdí hlavně sám, tak ok. Ale pokud chce hlavně vozit rodinu, tak budou překvapení tím, že z předchozích aut nevěděli, že je na té silnici tolik děr..
O parkování jsem psal, určitě souhlas, se zatáčkama nesouhlas, tam je výhoda zanedbatelná a je to spíš schopnost řidiče jet střelbu + gumy.
O parkování jsem psal, určitě souhlas, se zatáčkama nesouhlas, tam je výhoda zanedbatelná a je to spíš schopnost řidiče jet střelbu + gumy.
-
- Junior member
- Příspěvky: 140
- Registrován: čtv dub 16, 2015 11:39
Re: Koupe LIII, vas nazor
No nevim zda kolega vubec jel s 4C, ale na parkovani to tedy moc neni, propletani na parkovisti a mestem to je paradni, protoze kola to nataci jen pri rychlosti nad 8km/h, pri couvani to umi natcet ted nove talisman a espace, L3 ne, a jizda rychla ostra s L3 a 4C se s normalni neda vubec porovnat a verte ze vim o cem pisu. Ja bych uz auto bez 4C nechtel. A gumy no pokud nekdo jezdi na slupkach z ciny, tak mu ani 4C nepomuze, L3 mam mit preci Dunlop Sport na to je stavena .
L III GT 4C 2.0 134kW na brzde, L III 1.5 - holcici auto na pohodu
Re: Koupe LIII, vas nazor
Takže navi je prý příplatková a origo.
Renault Laguna III 2.0 Aut IP 2011 (150000Km)
Ex: Renault Laguna II 1.8 16V 2003 (250000Km)
Ex: Renault Laguna II 1.8 16V 2003 (250000Km)
Re: Koupe LIII, vas nazor
Kolega si limitu 8km/h (na rozdíl od couvání, to se francouzští inženýři zamysleli) nikdy nevšim, takže asi zajíždím k domu a na parkoviště rychleji. Nevím jak jezdí L3 bez 4C, ale vím jak jezdí jiný auta s neošizenou nápravou (nic proti tuhé nápravě na L3 4C až na tu přehnanou tuhost) a tam to srovnání je bohužel takový, že L3 4C při střelbě ničím nepřekonává konkurencí bez 4C. Asi jsme se nepochopili s gumama, píšu vlastně to stejný, gumy smažou rozdíl v podvozku (pokud není ošizený).
-
- Junior member
- Příspěvky: 140
- Registrován: čtv dub 16, 2015 11:39
Re: Koupe LIII, vas nazor
No trochu techniky, pokud by melo servo pohnout kolama pri nulove rychlosti, tak by to asi dobre nebylo, proto je dulezite mit auto v pohybu aby, 4C fungoval, nekdy se uvadi 4 nekdy 8 kmh, to jen pro toto, doporucuji do RLink nahrat aplikaci 4C a tam to i uvidite, nebo pripojit clip a tam je to taky. Nebudu tady z toho delat koutek 4C. A k te strelbe, ano zadni naprava u Lagun, ale i celeho renaultu je "trosku" horsi, proto vycnivaji kusy z 4C. Pokud si vzpomenu na napravu u me V6 turbo nebo safrana, tak to bylo uplne jinak. No a pokud mate ambice jezdit s Lagunou at 5D nebo Combi strelbu, tak tedy nevim nevim, myslim si ze primarni urceni je uplne jine. Na strelbu si kupte STI, TypeR, Audi RS,protoze vsechno ostatni je jen hrani se smrti. Jiz pred lety me jeden kamarad, ktery mel moc krasna rychla auta rikal, objem nicim nenahradis a mel a ma velkou pravdu, tak o cem je diskuze s 2.0dci, to je na pohodlne jezdeni do 180kmh a pripadne rychle predjeti, ale vic nic. Pokud ovsem mate l3 s V6 235, tak je to jina to se muzete drzet i rychlejsich .
podivete se sem
https://www.youtube.com/watch?v=-uRl9dH5ztY
ono to neni jen o zataceni ale i funkce s esp
https://www.youtube.com/watch?v=wWVDAispQDE
podivete se sem
https://www.youtube.com/watch?v=-uRl9dH5ztY
ono to neni jen o zataceni ale i funkce s esp
https://www.youtube.com/watch?v=wWVDAispQDE
L III GT 4C 2.0 134kW na brzde, L III 1.5 - holcici auto na pohodu
Re: Koupe LIII, vas nazor
Kupatko ma o neco kratsi rozvor, tak se asi oproti petidveraku chova jinak. Musel bych mit moznost jezdit i s jinym kupe bez 4C, tak muj nazor je pouze o pocitu.
Pri jake rychlosti zacina natacet, nevim. Kdyz jsem ji kupivali, tak se zadek hybal i na miste. Od te doby jsem se tim nezabyval. Neprijemny pocit pri preskakovani z minusu na plus trval pouze na zacatku. Kdyz jsem s tim poprve sekl kruhovy, ze mi 4C pri vyjezdu preplo, myslel jsem, ze jedu v lete na ledu.
Ja muzu porovnavat pouze s MIII CC, ktery je priblizne stejne dlouhy a tezky a oprati Lagune je hravejsi. Na kvalitni cesty ma kvalitni podvozek. Pri couvani a vyjizdeni ze stejneho mista se s Lagúnou sotva vejdu, s kabriem je mista spoustu.
Laguna ma tak dobry podvozek a asi na to ma velky vliv i 4C a jinak nastavene ESP, ze je i pri plne palbe jizda nezazivna, az sterilni.
Mozna ma 4C vliv na zivotnost pneumatik. Zadni jsou jeste puvodni letni Continentaly dvojky a v predu jsem pri 75 000 daval ctverky. Po triceti tisícich maji sjete stredy. Foukal jsem ma 2,8 a vsiml si ojeti, az bylo viditelne okem. Dva roky jezdim mezi 2,4 az 2,6 a stredy mizi stale vice, jako okraje, takze pristi sezona bude chtit nove gumy a to pujdou i na zadek, i kdyz by jeste vzorek mely.
Ta V6 musi byt na predek jiz hodne tezka. Ja si na svojich 180 koniku nemuzu stezovat a kroutak je na toto auto nad jeho jizdni moznosti, problikavajici ESP je stale v cinnosti.
Frantisek ma pravdu, ze rodinny automobil ma byt o necem jinem. Take se nam nejak rychleji vyparuji useky, kde se da vyuzit vykon a podvozek.
Pri jake rychlosti zacina natacet, nevim. Kdyz jsem ji kupivali, tak se zadek hybal i na miste. Od te doby jsem se tim nezabyval. Neprijemny pocit pri preskakovani z minusu na plus trval pouze na zacatku. Kdyz jsem s tim poprve sekl kruhovy, ze mi 4C pri vyjezdu preplo, myslel jsem, ze jedu v lete na ledu.
Ja muzu porovnavat pouze s MIII CC, ktery je priblizne stejne dlouhy a tezky a oprati Lagune je hravejsi. Na kvalitni cesty ma kvalitni podvozek. Pri couvani a vyjizdeni ze stejneho mista se s Lagúnou sotva vejdu, s kabriem je mista spoustu.
Laguna ma tak dobry podvozek a asi na to ma velky vliv i 4C a jinak nastavene ESP, ze je i pri plne palbe jizda nezazivna, az sterilni.
Mozna ma 4C vliv na zivotnost pneumatik. Zadni jsou jeste puvodni letni Continentaly dvojky a v predu jsem pri 75 000 daval ctverky. Po triceti tisícich maji sjete stredy. Foukal jsem ma 2,8 a vsiml si ojeti, az bylo viditelne okem. Dva roky jezdim mezi 2,4 az 2,6 a stredy mizi stale vice, jako okraje, takze pristi sezona bude chtit nove gumy a to pujdou i na zadek, i kdyz by jeste vzorek mely.
Ta V6 musi byt na predek jiz hodne tezka. Ja si na svojich 180 koniku nemuzu stezovat a kroutak je na toto auto nad jeho jizdni moznosti, problikavajici ESP je stale v cinnosti.
Frantisek ma pravdu, ze rodinny automobil ma byt o necem jinem. Take se nam nejak rychleji vyparuji useky, kde se da vyuzit vykon a podvozek.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Koupe LIII, vas nazor
Týden zpět jsem měl možnost jezdit s facelift superbem II. generace. V porovnání s mojí lagunou to byla katastrofa.
Podvozek nejistý, uskakoval, v zatáčce se auto hrnulo, houpalo se jak na vodě a absolutní necitelnsot řízení byla šílená. Ale to jen srovnávám auta ve stejné kategorii.
Hlavně bych netvrdil, ze podvozek u L3 s 4C je tvrdý a k ničemu. Ten podvozek funguje bravurně, drží přesně tam, kde potřebuji, nehoupe se, neskáče. A to i ja 18" kolech.
Samozřejmě s autem pilu nejezdím, na to nestačí ani dvoulitr, ani nafta a ani 150 koní, ale rád se svezu svižně, do zatáček si to díky 4C užívám a vsadím se, ze bez něj bude jízda pomalejší a nejistejsi.
Podvozek nejistý, uskakoval, v zatáčce se auto hrnulo, houpalo se jak na vodě a absolutní necitelnsot řízení byla šílená. Ale to jen srovnávám auta ve stejné kategorii.
Hlavně bych netvrdil, ze podvozek u L3 s 4C je tvrdý a k ničemu. Ten podvozek funguje bravurně, drží přesně tam, kde potřebuji, nehoupe se, neskáče. A to i ja 18" kolech.
Samozřejmě s autem pilu nejezdím, na to nestačí ani dvoulitr, ani nafta a ani 150 koní, ale rád se svezu svižně, do zatáček si to díky 4C užívám a vsadím se, ze bez něj bude jízda pomalejší a nejistejsi.
Laguna III ph1 Initiale Paris, 173 kw, 2009, 3.0 V6 dCi, V9X
Budíky Latitude ph2
Rlink1 + android auto
Krémová kůže + paměť u spolujezdce
Parkovací kamera M3
Biled světla + led mlhovky Clio V
Ph2 přední nárazník
18' Sequence Latitude ph2
Laguna III ph3 Initiale Paris, 110 kw, 2014, 4control, BOSE
Mégane Grandtour GT, 151 kw, 2016, 4control, BOSE
Mégane Grandtour GT220, 162 kw, 2015, BOSE
Opel Vectra B Caravan, 92 kw, 2001
Budíky Latitude ph2
Rlink1 + android auto
Krémová kůže + paměť u spolujezdce
Parkovací kamera M3
Biled světla + led mlhovky Clio V
Ph2 přední nárazník
18' Sequence Latitude ph2
Laguna III ph3 Initiale Paris, 110 kw, 2014, 4control, BOSE
Mégane Grandtour GT, 151 kw, 2016, 4control, BOSE
Mégane Grandtour GT220, 162 kw, 2015, BOSE
Opel Vectra B Caravan, 92 kw, 2001
Re: Koupe LIII, vas nazor
Přidám zkušenost. Mám LIII Grandtour v benzínu 150 kW a za mne je 4 control bomba. Ať už proplétání městem a parkování tak táhlé dálniční oblouky na nájezdech. Třeba z D55 od Otrokovic směrem na D1 na Brno. V běžném autě s klidem osádky pohodlně projetá tak v 90, v Laguně 120 a žena mlčí A to jezdím po dálnicích na tempomat 118, protože více se bojí a dělá se jí špatně. V "odborných" článcích o ojetinách LIII se píše, že podvozku GT-éček ani tak nepomáhá 4C, ale naladění od Renault Sport. A že je tvrdý? Musíte přidat Nejhorší je jet po rozbité cestě pomalu. Podle mne není moc běžných cestovních aut, která by snesla s takovou suverenitou a klidem táhlé oblouky ve vyšších rychlostech, jako LIII s 4C.
Laguna III GT 2.0T 150 kW
Re: Koupe LIII, vas nazor
K 4C. Ten podvozek je parádní. Ale taky mi občas vadí tvrdost. Jednou až budu měnit mojí L3 tak si třeba vyhlídnu talismana s 4C a adaptivními tlumiči. Nicméně 4C je opravdu znát a to co dělá, dělá dobře. Zázraky ale opravdu neumí.
V podstatě má dvě funkce - při nižší rychlosti zlepšuje manévrovatelnost a při vyšší rychlosti zlepšuje stabilitu při manévrování. Nicméně přínos při vyšších rychlostech je hlavně při změně směru jízdy, kdy se zadek "nesmýká" za předkem ale vlastně ho dorovnává. Kde vynikne 4C nejvíce je právě jízda mezi kužely nebo chcete-li bezpečnější přeřazování mezi pruhy a rychlé zatáčky.
Nicméně vlečená zadní náprava má svoje negativa.
Teď jsem jel cca 200 km Octavií RS 3.generace. Subjektivní dojmy - podvozek je lépe zvukově utlumený a míň odskakuje na nerovnostech. Hrboly zvládá lépe ale s dírama je to horší než u L3 4C.
Já jsem tedy s 4C nad míru spokojen a jestli budu příště vybírat u Renaulta, tak zase pokud možno 4C - dobrý je, že 4C se dává kromě Megane GT, Talismana i do nového Espace. Takže na výběr je
V podstatě má dvě funkce - při nižší rychlosti zlepšuje manévrovatelnost a při vyšší rychlosti zlepšuje stabilitu při manévrování. Nicméně přínos při vyšších rychlostech je hlavně při změně směru jízdy, kdy se zadek "nesmýká" za předkem ale vlastně ho dorovnává. Kde vynikne 4C nejvíce je právě jízda mezi kužely nebo chcete-li bezpečnější přeřazování mezi pruhy a rychlé zatáčky.
Nicméně vlečená zadní náprava má svoje negativa.
Teď jsem jel cca 200 km Octavií RS 3.generace. Subjektivní dojmy - podvozek je lépe zvukově utlumený a míň odskakuje na nerovnostech. Hrboly zvládá lépe ale s dírama je to horší než u L3 4C.
Já jsem tedy s 4C nad míru spokojen a jestli budu příště vybírat u Renaulta, tak zase pokud možno 4C - dobrý je, že 4C se dává kromě Megane GT, Talismana i do nového Espace. Takže na výběr je
Espace V, 4control, 1.6dci 118kw 160k
Ex (fnuk): Laguna III grandtour, 4control, 2.0dci 127kw 172k
Ex. Laguna III liftback, Bose 4control, 2.0dci 96kw 130k
Ex. Megane III grandtour, gt style, 1.2Tce 85kw 115k
Ex. Clio III grandtour, 1.2 55kw 75k
Ex (fnuk): Laguna III grandtour, 4control, 2.0dci 127kw 172k
Ex. Laguna III liftback, Bose 4control, 2.0dci 96kw 130k
Ex. Megane III grandtour, gt style, 1.2Tce 85kw 115k
Ex. Clio III grandtour, 1.2 55kw 75k
Re: Koupe LIII, vas nazor
Pokud se někdo chystá na prohlídku lagu v táboře aaa odkaz zde:
https://www.aaaauto.cz/cz/renault-lagun ... &model=223
Takže, při prohlídce jsem zjistil následovné: Karta jedna, totálka sjeté letní pneu. Dodávána pouze letní obutá sada. V levém zadním světle stojí tak deci vody...(proč bylo demontováno.??) Dále byl stříkán předek.. důvod neznámý. První majitel byla myslím firma...Spodek vozu vypadá kvalitně, bez rzi a nějakého promáčknutí či bouchnutí. Vnitřek dobrý, interiér velmi zachovalý, 4control funguje suprově, exteriér až na vodu ve světle je velmi dobrý.. Automat nezvykle líný, obávám se životnosti turba. ( nebo zanesený filtr pevných částic..))) Na 127 Kw slabota...Převodovka řadila dobře.
Dále chybí krytka zámku u řidiče, nemají baterku do karty, takže startovat bezkartově je nemožné.
Za ty prachy bych to nekoupil, taky jsem nekoupil Cena nové karty plus přetěsnění světla plus riziko matu, který nejel jak měl a hlavně jedna sada pneu, totálně sjetých, že by Vám vzala TP PČR při kontrole Nefrčelo přes dia, takže nemohu posoudit chyby v el rázu.
Průvodce, manažer áčkové prodejny byl vcelku chápavý a jeho projev a chování bylo velmi dobré. Vyšel mi ve všem vstříc. Jízda 3Km, museli jsme se vracet kvůli zapomenutí mobilu šéfa na pobočce.. prý co kdyby došla nafta ))) Auto vidím cenově na 170k.
Bílá fakt slušela, hodně slušela Chybělo deset patnáct míň...
Zdar
https://www.aaaauto.cz/cz/renault-lagun ... &model=223
Takže, při prohlídce jsem zjistil následovné: Karta jedna, totálka sjeté letní pneu. Dodávána pouze letní obutá sada. V levém zadním světle stojí tak deci vody...(proč bylo demontováno.??) Dále byl stříkán předek.. důvod neznámý. První majitel byla myslím firma...Spodek vozu vypadá kvalitně, bez rzi a nějakého promáčknutí či bouchnutí. Vnitřek dobrý, interiér velmi zachovalý, 4control funguje suprově, exteriér až na vodu ve světle je velmi dobrý.. Automat nezvykle líný, obávám se životnosti turba. ( nebo zanesený filtr pevných částic..))) Na 127 Kw slabota...Převodovka řadila dobře.
Dále chybí krytka zámku u řidiče, nemají baterku do karty, takže startovat bezkartově je nemožné.
Za ty prachy bych to nekoupil, taky jsem nekoupil Cena nové karty plus přetěsnění světla plus riziko matu, který nejel jak měl a hlavně jedna sada pneu, totálně sjetých, že by Vám vzala TP PČR při kontrole Nefrčelo přes dia, takže nemohu posoudit chyby v el rázu.
Průvodce, manažer áčkové prodejny byl vcelku chápavý a jeho projev a chování bylo velmi dobré. Vyšel mi ve všem vstříc. Jízda 3Km, museli jsme se vracet kvůli zapomenutí mobilu šéfa na pobočce.. prý co kdyby došla nafta ))) Auto vidím cenově na 170k.
Bílá fakt slušela, hodně slušela Chybělo deset patnáct míň...
Zdar
Renault Laguna III 2.0 Aut IP 2011 (150000Km)
Ex: Renault Laguna II 1.8 16V 2003 (250000Km)
Ex: Renault Laguna II 1.8 16V 2003 (250000Km)
Re: Koupe LIII, vas nazor
Zdravím, všechny.
Mám lagunu II, přemýšlím o výměně za tuto https://www.autoesa.cz/renault/laguna/l ... /641256072 co myslíte? Případně co si pohlídat? Moc toho nenajezdím cca10 000 Rok. díky za rady a
názory.
Mám lagunu II, přemýšlím o výměně za tuto https://www.autoesa.cz/renault/laguna/l ... /641256072 co myslíte? Případně co si pohlídat? Moc toho nenajezdím cca10 000 Rok. díky za rady a
názory.
Naposledy upravil(a) stenly112 dne ned črc 31, 2022 10:39, celkem upraveno 1 x.
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3295
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupe LIII, vas nazor
No nevypada spatne. I kdyz za me dost predrazena. Za 120 tis auto z roku 2008???? Kdyz si vemes hotovost, chvilku budes cekat, tak to bys mohl mit i poface z 2011.stenly112 píše: ↑sob črc 30, 2022 23:08Zdravím.
Mám lagunu II, přemýšlím o výměně za tuto https://www.autoesa.cz/renault/laguna/l ... /641256072 co myslíte? Případně co si pohlídat? Moc toho nenajezdím cca10 000 Rok. díky za rady a
názory.
Jinak vybavou je stejna, jak mam ja. Teda krom polokuze a ja mam kombi. Ja mam celototextilni sedacky.
Navigace bude stara, nejnovejsi mapy jsou z roku 2013 a novejsi nikdy nikde nesezenes. Bohuzel. Motor je dobrej. Mas duplex vyfuk a na plastu pred motorem vidim obrazek filtru a hodnotu 0,5, tedy to bude dovoz a bude to mit FAP. Koukni na koncovky vyfuku, jed to projet a pote po jizde strc prsty do laufu. Mel bys mit prsty jen jemne zapasene. Zadne saze.
Chladici kapalina tam je bud kurwa stara, anebo skodovacka cervena. Vymenil bych ji za origo Glaceol RX type D, coz je zluta, az zelene fosforova. Starim se stava oranzova. Ale ne cervena.
Nejde rict, jestli je to dobre auto, anebo je to studna na prachy. Chce to poradne prohlidnout, projet, zajet na emise a stk, popripade domluvit nekoho s diag.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: Koupe LIII, vas nazor
Dik za posouzení. U LII mi zlobí elektrika III jsou maji elektriku vpoho?
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3295
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupe LIII, vas nazor
Ano, L3 netrapi takove neduhy.
Naopak maji zas jine. Namatkou
1-vsecky ulozeni motoru, pak jsou vibrace a na vopnobeh se trepou pasy
2-ruzne pazvuky z palubky
3-malo odkladacich mist
4-zterele hadicky k filtru pevnych castic
5-vysvicene parabolky prednich svetel, jak halogenu, tak i bixenonu
6-velmi drahe nahradni dily z kastle, narazniku atd atd, doporucim pojistit minimalne na stret se zveri
Atd atd. Je toho hodne, ale neni to hrozny.
Naopak maji zas jine. Namatkou
1-vsecky ulozeni motoru, pak jsou vibrace a na vopnobeh se trepou pasy
2-ruzne pazvuky z palubky
3-malo odkladacich mist
4-zterele hadicky k filtru pevnych castic
5-vysvicene parabolky prednich svetel, jak halogenu, tak i bixenonu
6-velmi drahe nahradni dily z kastle, narazniku atd atd, doporucim pojistit minimalne na stret se zveri
Atd atd. Je toho hodne, ale neni to hrozny.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: Koupe LIII, vas nazor
To co Zdenecekcz popsal je vlastne LII po vice, jako deseti letech. Tedy krome bodu 4. pokud jiz urcita LII nemela filtr.
Ze je dvoulitr na volnobeh hlasitejsi, jako 1,9 bude asi retezem.
Jinak bych se elektriky nebal. Rorezranou od oleje jsem jeste nevidel a pokud se v tom nekdo nevrtal, tak minimum problemu.
Ze je dvoulitr na volnobeh hlasitejsi, jako 1,9 bude asi retezem.
Jinak bych se elektriky nebal. Rorezranou od oleje jsem jeste nevidel a pokud se v tom nekdo nevrtal, tak minimum problemu.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3295
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupe LIII, vas nazor
Presne. Mam L3 z 2009, vyroba 10/2008, najeto uz pres 347tis km. A motor je suchy, zadna mastnota anebo proste uniky. I zespodu je prevodovka i motor suchy. Az jento k neuvereni.Renaulťák píše: ↑čtv srp 04, 2022 14:18To co Zdenecekcz popsal je vlastne LII po vice, jako deseti letech. Tedy krome bodu 4. pokud jiz urcita LII nemela filtr.
Ze je dvoulitr na volnobeh hlasitejsi, jako 1,9 bude asi retezem.
Jinak bych se elektriky nebal. Rorezranou od oleje jsem jeste nevidel a pokud se v tom nekdo nevrtal, tak minimum problemu.
A k tomu zvuku motoru? No ano, 2.0dci ma jiny zvuk, nez treba mela 1.9dci v mem M2. Nyni je takovy cvakavy, jqkoby v pozadi motoru sel slyset sici stroj. Ale jsem s nim velice spokojen. Vykonu ma na 96kw dostatek, proste dycky jen prijdu a jedu. A nemenil bych. Nebo menil, nebudu lhat. Kdyby me nekdo nabidl na vymenu Talismana s 1.6dci 118kw, tak to bych menil okamzite. Bez debat. Ale jako vymenu za oktavku 3, superba, audi a4/a6. Ani nahodou.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: Koupe LIII, vas nazor
Uz to vypadalo, ze maji jine starosti a asi ne:
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... autokat_hp
Vlastne mi je to fuk. Planuji jezdit s tim, co mame, az do totalni destrukce, nebo zakazu vyjeti se spalovacim motorem pod hrouzbou trestu smrti.
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... autokat_hp
Vlastne mi je to fuk. Planuji jezdit s tim, co mame, az do totalni destrukce, nebo zakazu vyjeti se spalovacim motorem pod hrouzbou trestu smrti.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3295
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupe LIII, vas nazor
Me to fuk je taky. Ale i neni .
Bo se bojim toho, ze jak budou stoupat elektro auta a ubyvat fosilni auta, tak ty ceny paliv poleti kurewsky nahoru. Takze i kdyz taknejak planunu jezdit s L3 jeste tak 5-8let a pak prejit na Talismana 1.6dci 118kw, tak ze proste pak ty poctive auta tak zdrazi, ze proste za 10-15let starou poctivou ojetinu dame 200tisic.
Bo se bojim toho, ze jak budou stoupat elektro auta a ubyvat fosilni auta, tak ty ceny paliv poleti kurewsky nahoru. Takze i kdyz taknejak planunu jezdit s L3 jeste tak 5-8let a pak prejit na Talismana 1.6dci 118kw, tak ze proste pak ty poctive auta tak zdrazi, ze proste za 10-15let starou poctivou ojetinu dame 200tisic.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: Koupe LIII, vas nazor
Jsem se prepsal a melo to jit k debate o EURO 7.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Koupe LIII, vas nazor
Dobry den,
Mam vyhlednutou tuto L3:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/rena ... /172011849
Da se nejak podle VIN poznat jestli je to verze energy?
Motor M9R 858
prevodovka PK4004
Diky z rady
Mam vyhlednutou tuto L3:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/rena ... /172011849
Da se nejak podle VIN poznat jestli je to verze energy?
Motor M9R 858
prevodovka PK4004
Diky z rady
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3295
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupe LIII, vas nazor
Tusim energy jsou prevodovky 4012.
Nekde jsem mel tabulku s prevodovyma.pomerama PK prevodovek. Zkusim ju najit a kdyztak ji upnu na rajce.net a pak dam info
Ale jinak mohla byt treba klidne vymenena. Takze nejspolehlivejsi jento pri jizde rozjet na trmpomatovych 130km/h a kouonout na otackomer. Pokid tam bude kolem 2400-50otacek, tak je to ta obycejna. Pokid to budr kolem 2250, tak jento energy.
Ale maly poznatek, co si pamatuju z te tabulky prevodu. Vseckyy opravdu vsecky prevodovky maji stejny pomer na stupne 1-2-3. Zacina se to menit od 4-5-6, kdy ta 6 ma.nejvetsi rozdil..
Takze pokud jeszdis hodne po meste, coz je tempomatovych 52km a otacky jsou tesne pod idealnima 2000, tak spotreba nepujde dolu
Nekde jsem mel tabulku s prevodovyma.pomerama PK prevodovek. Zkusim ju najit a kdyztak ji upnu na rajce.net a pak dam info
Ale jinak mohla byt treba klidne vymenena. Takze nejspolehlivejsi jento pri jizde rozjet na trmpomatovych 130km/h a kouonout na otackomer. Pokid tam bude kolem 2400-50otacek, tak je to ta obycejna. Pokid to budr kolem 2250, tak jento energy.
Ale maly poznatek, co si pamatuju z te tabulky prevodu. Vseckyy opravdu vsecky prevodovky maji stejny pomer na stupne 1-2-3. Zacina se to menit od 4-5-6, kdy ta 6 ma.nejvetsi rozdil..
Takze pokud jeszdis hodne po meste, coz je tempomatovych 52km a otacky jsou tesne pod idealnima 2000, tak spotreba nepujde dolu
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: Koupe LIII, vas nazor
No jezdim do prace 60km jednu cestu. Po meste poslednich asi 5km. Chci prave spotrebu stahnout na cca 4,5-5l.
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3295
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupe LIII, vas nazor
V tomto pripade chapu nutnost te prevodovky, co chces.
Ale.osobne, pokid ti jde fakt o spotrebu, tak koukni na 1.5dci. po roku 2011 jsou uz vychytane. Ano, maji o par kw mene, ale zas i pri svizne jizde berou malo.
Mam taky 96kw s "blbou prevodovkou" a auto umi jet za krasnych 6 mimo mesto. Samozrejmne jedu 90 na tempomat. Ted jsme byly ve Wroclawi v ZOO. Mam to 160km. Tam jsem jel za 6,5. Cca 40km po dalnici kolem 110-120max, prselo. Zpet jsem jel po dalnici asi 60km a uz bylo krasne a jel jsem 145 na tempomat. Doma spotreba vylezla.na 7,5.
Jinak jsem ti tabulku prevodovrk dal na sve rajce, klikni si a koukni se na odkaz v mem podpisu.
No a narovinu ti reknu, ze moje auto umi jet za 4,8, ale jizda me fakt nebavi. Jsem byl vicemene brzda provozu, za mestem jsem zrychloval pomalu a s citem na 90. A tim za mnou vznikaly kolony. A lidi me predjizdeli a kazde predjizdeni je zvyseni hrozby. Pred mestem jsem pustil plyn a treba 500-800m jsem zpomaloval na 50. A zase jsem vsecky brzdil.
A 99% spotreby je o chovani ridice a jeho noze, takze vim, ze treba me by ta prevodovka asi nesnizila spotrebu na 5. A sel bych radeji do te 1.5dci, kterou taky za cca 4-6 tisic muzes chipnout na 90-100kw bezproblemu.
Ale.osobne, pokid ti jde fakt o spotrebu, tak koukni na 1.5dci. po roku 2011 jsou uz vychytane. Ano, maji o par kw mene, ale zas i pri svizne jizde berou malo.
Mam taky 96kw s "blbou prevodovkou" a auto umi jet za krasnych 6 mimo mesto. Samozrejmne jedu 90 na tempomat. Ted jsme byly ve Wroclawi v ZOO. Mam to 160km. Tam jsem jel za 6,5. Cca 40km po dalnici kolem 110-120max, prselo. Zpet jsem jel po dalnici asi 60km a uz bylo krasne a jel jsem 145 na tempomat. Doma spotreba vylezla.na 7,5.
Jinak jsem ti tabulku prevodovrk dal na sve rajce, klikni si a koukni se na odkaz v mem podpisu.
No a narovinu ti reknu, ze moje auto umi jet za 4,8, ale jizda me fakt nebavi. Jsem byl vicemene brzda provozu, za mestem jsem zrychloval pomalu a s citem na 90. A tim za mnou vznikaly kolony. A lidi me predjizdeli a kazde predjizdeni je zvyseni hrozby. Pred mestem jsem pustil plyn a treba 500-800m jsem zpomaloval na 50. A zase jsem vsecky brzdil.
A 99% spotreby je o chovani ridice a jeho noze, takze vim, ze treba me by ta prevodovka asi nesnizila spotrebu na 5. A sel bych radeji do te 1.5dci, kterou taky za cca 4-6 tisic muzes chipnout na 90-100kw bezproblemu.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů