ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Moderátor: Moderators General
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Ahoj MIrdas, trochu tě uklidním, vystup na klimu neřeš, stačí, když bude stejný konektor na altíku. Řemenici z altíku (6drážková za 7drážkovou) rozdíl mezi benzínem a naftou vyměniš za minutu. A co se týče řemenice na klice, tak tam stačí sledovat, zda-li ti při nastartovam motoru beží rovnoměrně a nešmajdá.....je totiž dvojhmotová a ta gumová přechodka se jednou unaví. Pokud jí vyměníš, tak stejně koupíš druhovýrobu, která je klasická z jednoho materialu a už je na vždy.......
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Supr, díky za info.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: pon črc 15, 2019 14:16
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Tak i já se přidávám do skupiny mrtvých alternátorů. Dnes ráno, -1 stupeň, auto zamrzlý. V šest ráno jsem nastartoval a oškrabal okna. Odjíždím od baráku a jen na vteřinu zasvitily kontrolky Stop a Baterie a hned to zhaslo. Mrkl jsem se na stav tachometru, co kdyby. Zima, zácpy atd. Ujel jsem asi 15 km po Brně, pak dalších 25 km a na benzínce jsem zastavil na kafe. Pak sednu do auta, zastrčím kartu, palubka naběhla, stisknu Start, palubka mrkla, cvakla. Jen jsem se zasmál. Ještě jednou pro kontrolu se stejným výsledkem. Zavolal jsem známému do Renaultu, neměl k dispozici zrovna odtah. Požádal jsem 2 stojící mladíky o roztlačení. Ležérně se do Granda opřeli a nic. A to jsem ho před tím odbrzdil. Tak zabrali, na první otáčku naskočil a Rencek na mne chvilku vyřvával, co jsem si to dovolil, ho to takhle nepředepsaným způsobem nastartovat Dojel jsem 3 km do Renaultu, kde už i palubka šla blbě vidět. Teď, po 3 hodinách z Renaultu info, že je fakt to Valeo v háji. Po přečtení tohoto vlákna a spočítání časové náročnosti, jsem v Renaultu řekl, ať tam dají nový alternátor a neřeším. 2 roky záruka.
Koupil jsem ho jako chudobku. Ošklivé káčátko, které někdo před prodejem nablýskal. Už jsem do něj za rok dal sice 150 tyček a to včetně GO motoru, ale mám pro něj slabost.
Koupil jsem ho jako chudobku. Ošklivé káčátko, které někdo před prodejem nablýskal. Už jsem do něj za rok dal sice 150 tyček a to včetně GO motoru, ale mám pro něj slabost.
Dacia Logan MCV 1,6 16V Laureate 7 míst 2010, toho času rozstřelený
Grand Espace IV 2.0T Privilege 2004, obětoval se ve prospěch posádky 1.7.2022 v Chorvatsku
Grand Espace IV 2.0T Initiale Paris 2005
Suzuki GSX 750 E 1982
Suzuki GSX-R 1100 G 1986
Jawa 350 632 TwinSport 1991
Suzuki GSX-R 1100 typ M 1991 Vanilla Ice
Jawa 250 352 1960
Grand Espace IV 2.0T Privilege 2004, obětoval se ve prospěch posádky 1.7.2022 v Chorvatsku
Grand Espace IV 2.0T Initiale Paris 2005
Suzuki GSX 750 E 1982
Suzuki GSX-R 1100 G 1986
Jawa 350 632 TwinSport 1991
Suzuki GSX-R 1100 typ M 1991 Vanilla Ice
Jawa 250 352 1960
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Na kolik tě to stálo/ bude stát
Koukal jsem že při poslední jízdě Espík dobíjel jen 13,6V takže asi taky bude načase...
Koukal jsem že při poslední jízdě Espík dobíjel jen 13,6V takže asi taky bude načase...
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: pon črc 15, 2019 14:16
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Možná Ti dobíjí "méně". Pokud máš důvěryhodného servismana, mohl by Ti říct víc. Pro jistotu.
Cena nového dílu 8.500,- Kč bez DPH.+ práce.
Stejně měl jít plánovaně na výměnu čepů na př.kolech a výměnu 2 posledních, nevyměněných silentbloků na motoru. Ten olejový a ten na nápravnici. Takhle se to urychlilo
Dacia Logan MCV 1,6 16V Laureate 7 míst 2010, toho času rozstřelený
Grand Espace IV 2.0T Privilege 2004, obětoval se ve prospěch posádky 1.7.2022 v Chorvatsku
Grand Espace IV 2.0T Initiale Paris 2005
Suzuki GSX 750 E 1982
Suzuki GSX-R 1100 G 1986
Jawa 350 632 TwinSport 1991
Suzuki GSX-R 1100 typ M 1991 Vanilla Ice
Jawa 250 352 1960
Grand Espace IV 2.0T Privilege 2004, obětoval se ve prospěch posádky 1.7.2022 v Chorvatsku
Grand Espace IV 2.0T Initiale Paris 2005
Suzuki GSX 750 E 1982
Suzuki GSX-R 1100 G 1986
Jawa 350 632 TwinSport 1991
Suzuki GSX-R 1100 typ M 1991 Vanilla Ice
Jawa 250 352 1960
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Zdravím, mě taky dobíjí 13,6-13,9V, myslel jsem, že je to vlastnost, za posledních 100kkm to nebylo jinak a to jsem během té doby alternátor repasoval. Každopádně pokud zjistíš, jak dosáhnout napětí 14+ moc rád bych to věděl. Baterii to nesvědčí.
Gespace 3.5 V6
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: pon črc 15, 2019 14:16
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Tak se musím omluvit. Nevědomky jsem uvedl zavádějící info. Alternátor není nový, je to repase Renault, tedy záruka jako za nový. Cena nakonec bez práce pod 8.000,-Kc bez DPH.
Alternátor mi odcházel postupně, až úplně chcípl.
Projevy: hned po GO motoru, před prázdninami, mi 2x v jeden den chcipla elektrika tak, jako by někdo Espace vytrhl ze zásuvky. Ihned ale vše naskočilo. Při větší zátěží alternátoru, pohasly třebas diody v ovládání klimatizace a to ve všech dveřích. Na volnoběh byly taky pohaslé, no a po brnknuti o plyn se rozzářily a zpět na volnoběh neznatelné pohasly. To byl setrvalý stav až do doby, než se před třemi týdny ochladilo. Začal se vyluzovat zvuk, který šel z pohledu řidiče zprava, jak když tramvaj brzdí motorem a to vždy, když šel motor z volnoběhu nahoru. To se zvuk zvyšoval. Při klesání otáček zase zvuk slábl. Motor klesl na 1000 otáček a pak pozvolna do volnoběhu. Venku to slyšet nebylo a po otevření kapoty nebyl na volnoběh slyšet vubec. Občas se zvuk nevyskytl a motor klesal do volnoběhu okamžitě. Startování motoru bylo unavenejsi. Teď brnk a jede. Ventilátor topení zvyšuje otáčky plynule podle toho jak ho nastavuji a i změna směru výfuku vzduchu reaguje promtněji. Je fakt, že těchto věcí jsem si všiml až po výměně altiku. Do té doby jsem tomu nevěnoval pozornost. Po výměně alternátoru vše co má kde svítit, svítí stálou intenzitou. Takže altik dobíjel tak, že baterku jen udržoval, až to už nezvládl. Umřel při 245.000 km na tachometru. Tedy, pokud to nebylo stočený, když jsem to kupoval.
Dacia Logan MCV 1,6 16V Laureate 7 míst 2010, toho času rozstřelený
Grand Espace IV 2.0T Privilege 2004, obětoval se ve prospěch posádky 1.7.2022 v Chorvatsku
Grand Espace IV 2.0T Initiale Paris 2005
Suzuki GSX 750 E 1982
Suzuki GSX-R 1100 G 1986
Jawa 350 632 TwinSport 1991
Suzuki GSX-R 1100 typ M 1991 Vanilla Ice
Jawa 250 352 1960
Grand Espace IV 2.0T Privilege 2004, obětoval se ve prospěch posádky 1.7.2022 v Chorvatsku
Grand Espace IV 2.0T Initiale Paris 2005
Suzuki GSX 750 E 1982
Suzuki GSX-R 1100 G 1986
Jawa 350 632 TwinSport 1991
Suzuki GSX-R 1100 typ M 1991 Vanilla Ice
Jawa 250 352 1960
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Tak mi to nedalo a dneska jsem se na to kouknul. Za 200km co jsem ujel nabíjení bylo na max 13,9V když běželo webasto. Jinak se drželo stabilně na 13,6V. Za poslední 2roky jsem najel jen 4000km a mušle jsme na záruku vyměnit baterku protože ji po 22mesicich umřel článek.
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: pon črc 15, 2019 14:16
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Je to méně, ale .... Pokud najezdila tak málo, nech to skontrolovat odborníkem. Pak uvidíš. Ale koukám, reaguje na zvýšenou potřebu proudu.GREYWOLF píše: ↑stř pro 02, 2020 14:19Tak mi to nedalo a dneska jsem se na to kouknul. Za 200km co jsem ujel nabíjení bylo na max 13,9V když běželo webasto. Jinak se drželo stabilně na 13,6V. Za poslední 2roky jsem najel jen 4000km a mušle jsme na záruku vyměnit baterku protože ji po 22mesicich umřel článek.
Dacia Logan MCV 1,6 16V Laureate 7 míst 2010, toho času rozstřelený
Grand Espace IV 2.0T Privilege 2004, obětoval se ve prospěch posádky 1.7.2022 v Chorvatsku
Grand Espace IV 2.0T Initiale Paris 2005
Suzuki GSX 750 E 1982
Suzuki GSX-R 1100 G 1986
Jawa 350 632 TwinSport 1991
Suzuki GSX-R 1100 typ M 1991 Vanilla Ice
Jawa 250 352 1960
Grand Espace IV 2.0T Privilege 2004, obětoval se ve prospěch posádky 1.7.2022 v Chorvatsku
Grand Espace IV 2.0T Initiale Paris 2005
Suzuki GSX 750 E 1982
Suzuki GSX-R 1100 G 1986
Jawa 350 632 TwinSport 1991
Suzuki GSX-R 1100 typ M 1991 Vanilla Ice
Jawa 250 352 1960
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Reaguje, ale na víc než 13,9V to nevyleze.
Baterka umřela protože jsem ji zapomněl odpojit a auto skoro měsíc stalo takže šla na 0... Prodejci jsem to přiznal, ale řekl mi záruka platí takže nová baterka s malým doplatkem
Baterka umřela protože jsem ji zapomněl odpojit a auto skoro měsíc stalo takže šla na 0... Prodejci jsem to přiznal, ale řekl mi záruka platí takže nová baterka s malým doplatkem
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
A meris přímo na baterie nebo třeba v zapalovací, u mne to dělalo rozdíl 0,5v...
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Měl jsem to v zásuvce u řidiče. To zkusím proměřit přímo na baterii. Nerozumím kde by se to ztratilo, ale za test nic nedám
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Mně na 2.2 dCi alternátor vždy dával max. 13,8 V, jak původní altík před umřením, tak potom nový z Renaultu. Přesto baterka vydržela 9 let (Varta Silver) a asi by držela i dál, ale pak jsem ji vyměnil preventivně, aby mne třeba někde nenechala.
Tony
Grand Espace IV, 2.2 dCi Privilege, 2004, prodán
Grand Espace IV, 2.0 dCi 127 kW, Initiale Paris, 2013
Grand Espace IV, 2.2 dCi Privilege, 2004, prodán
Grand Espace IV, 2.0 dCi 127 kW, Initiale Paris, 2013
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Tak dobíjení vyřešeno. To čínské počitadlo ukazuje nesmysly. Voltmetr jak v zásuvce tak na baterii ukazuje vždy přes 14V
Počitadlo slo do popelnice
Počitadlo slo do popelnice
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Tak jsem v klubu.... Včera mi volal zájemce na koupi Espace, že se dneska zastaví. Tak jsem se rozhodl ze auto ještě protáhnu myčkou a vyluxuji. Nastartoval jsem a “chyba dobíjení” tak kouknu a pod kapotou kouř... Prohlídku jsem zrušil a dneska vyndal z auta totálně spálený diodovy můstek. Regulátor vypadá OK, ale pro jistotu vyměním i ten. Když už má auto jít z domu tak ať vím ze jsem udělal vše pro to aby bylo v pořádku. Můžete mi někdo poradit kde sehnat nový diodovy můstek? Našel jsem jen na autokelly a vypadá jinak než ten co tam mám
Díky
Lukas
Díky
Lukas
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Přijde mi, že díry má stejně, jen je jinak zalitý a izolovaný, to nemusí být špatně...
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Ok díky. Koupím a uvidím
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Tak opraveno.
Nechal jsem si doporučit ve firmě kde dělají repasy kde koupit díly a pán mě odkázal SEM s tím, že prý má nejlepší zkušenost s výrobky od firmy AS - minimum reklamací.
Namontil jsem to do auta , nastartoval , neshořel a chyba baterie se nehlásí.
Ještě to projedu diagnostikou jestli tam není nějaký šotek a vyřešeno
Nechal jsem si doporučit ve firmě kde dělají repasy kde koupit díly a pán mě odkázal SEM s tím, že prý má nejlepší zkušenost s výrobky od firmy AS - minimum reklamací.
Namontil jsem to do auta , nastartoval , neshořel a chyba baterie se nehlásí.
Ještě to projedu diagnostikou jestli tam není nějaký šotek a vyřešeno
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Kluci prosím o radu. Auto sice nehlásí žádnou chybu, ale jak měřák tak Clip ukazuji 11,45V což je nesmysl... Jak diodový můstek tak regulátor je nový. Může být chyba v altíku jako takovém? Auto je k prodeji a já ho nechci poslat z domu pokud si nebudu 100% jistý že novému majiteli bude sloužit a ne ho trápit poruchami...
Díky
Díky
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Ještě doplním, že je to hodnota kdy auto stálo na místě. Zítra ho zkusím projet jestli mi něco neřekne.
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Tak další pokračování... Clip ukazuje nabíjení jen 11,45V a zároveň hlásí chybu klima ze nemá signál z alternatoru... V úterý jedem do servisu na výměnu alternátoru. Ještě ze díly byly jen za 1100,-
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Tak pokračuji Auto je v Renault Tukas. REPAS alternátor je za 8500,- bez DPH.
Ještě jsem požádal o výměnu oleje v motoru a když už tam auto mají tak i "Jarní prohlídku" v akci za 500,-
Jen doplním, že auto nehlásí vůbec žádnou chybu ,ani ta blbá kontrolka jen prostě dobíjí jen 11,45V...
Ještě jsem požádal o výměnu oleje v motoru a když už tam auto mají tak i "Jarní prohlídku" v akci za 500,-
Jen doplním, že auto nehlásí vůbec žádnou chybu ,ani ta blbá kontrolka jen prostě dobíjí jen 11,45V...
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Jo to znám a to buď rád, že ti to je aspoň takhle hned, nám to dělalo, že dokud byl altík studený tak dobíjel dobře a když se ohřál, tak nedobíjel, na to přijít bylo peklo.... Nikdy nepracuješ na teplém motoru, takže vždy po nějakém kroku to fungovalo a člověk měl radost a pak když se s tím někam jelo, tak po čase umřelo, odtah/nabití baterky a nastartování a zase se naměřilo napětí krásné... bylo na palici
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Je pravda ze na jednu stranu jsem rad ze se stalo mě a ne kupci při cestě domu.Na druhou stranu mě štve že to přišlo teď když se nedá vydělávat...
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
OPRAVENO v Renault Tukas Praha 10.
Alternátor - repas 8600,-
Práce 2800,-
Ceny bez DPH.
Záruka 1 rok.
Auto ted ukazuje 13,7V když jsem pustil klimu na MAX a 13,5V na volnoběh bez spotřebičů. Podle technika Renaultu je to tak správně...
Alternátor - repas 8600,-
Práce 2800,-
Ceny bez DPH.
Záruka 1 rok.
Auto ted ukazuje 13,7V když jsem pustil klimu na MAX a 13,5V na volnoběh bez spotřebičů. Podle technika Renaultu je to tak správně...
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů