LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Jezdíme na plyn.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
auto-radce
Junior member
Příspěvky: 168
Registrován: pon úno 03, 2020 14:26

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od auto-radce » úte čer 30, 2020 15:12

Kdybyste si koupili naftu, jezdíte za cca 1,5 Kč na kilometr a jste v pohodě.
Už několik motorů 1,6 Sce přestavěných dodatečně na LPG jsem viděl rozebraných do šroubku s cenou opravy 30-45 tisíc Kč. Najeto měly maximálně 70 tkm.
Grand Scenic III 1,6 dCi 96 kW 2012

FanulkaF
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: pát srp 17, 2018 19:44
Bydliště: Bystřice

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od FanulkaF » úte čer 30, 2020 17:46

Já zase viděl nespočet naftových motorů s cenou opravy vysoko převyšující tebou udávanou cenu opravy 1,6 Sce. Mám na ní za necelé 2 roky 75tis. a s průměrnou spotřebou 7,5 lpg/100km.Bez jediné opravy na motoru a bez problému s vámi udávanými problémy s ventily. Na Hyundai i30 máme na lpg 180tis. a rovněž jen šetří peníze za palivo.Ovšem nepřekonatelná je Octávia I 1,6 I. rovněž s lpg. Ta má 650tis. a motor nemá problém.Když spočítám kolik jsem na těchto vozech na palivu ušetřil, tak mě ani nenapadne koukat po nějaké naftě.Každý si to musí spočítat sám a rozhodnout se kolik chce platit za palivo.U mě je volba vzhledem k mému nájezdu jednoznačná.
Škoda 130L Lpg BRC :twisted: , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato 8) , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi :mrgreen: ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo :shock: , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive :lol: ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018 :?

Analyse
Junior member
Příspěvky: 162
Registrován: stř dub 25, 2018 20:12

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od Analyse » úte čer 30, 2020 21:44

auto-radce jaké firmy se pod přestavbu podepsaly?

auto-radce
Junior member
Příspěvky: 168
Registrován: pon úno 03, 2020 14:26

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od auto-radce » stř črc 01, 2020 09:34

Analyse píše:
úte čer 30, 2020 21:44
auto-radce jaké firmy se pod přestavbu podepsaly?
Nevím názvy firem ale komponenty jsou známých značek, žádný nejlevnější Polsko.

Je pravda že nafta si taky umí vybrat svoje a Svatá čtveřice (filtr DPF, turbo, vstřiky a spojka + dvohmota) taky stojí majlant.
Jako všude je to o údržbě a péči, ale to platí i celkově o autě a je jedno na co jezdí.

Ovšem jak se píše výše. Taková Octavia I, Felicia, Favorit a podobné vozy s nezničitelnými motory jsou (či spíše byly) na přestavbu na LPG jako dělané a proti nim nemůžu říct slovo. Měly 300 000 km na tachometru a ty auto jezdily a jezdily. Takový auto se nehodilo ani prodat, protože lepší v poměru cena/úspora dnes jen tak nenajdete.
Grand Scenic III 1,6 dCi 96 kW 2012

redidlos6006
Starting member
Příspěvky: 78
Registrován: ned zář 05, 2010 02:40

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od redidlos6006 » čtv srp 06, 2020 23:23

Při těch podpalených ventilech je dobré vědět kdo a kdy LPG ladil. Výrobce komponent za to nemůže. Autogaseko Olomouc bohužel neumí naladit, v Olomouci Holicích to taky neumí ( přestavbu mi ani nechtěli udělat kvůli 2 podpáleným dusterum od Renault Kubíček).
Renault MEGANE GrandCoupé Intens SCe 115 LPG Magic G4 modrá Cosmos RPR Obrázek

FanulkaF
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: pát srp 17, 2018 19:44
Bydliště: Bystřice

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od FanulkaF » čtv srp 13, 2020 10:28

Naprosto souhlasím, lpg zařízení jsou v dnešní době již na takové úrovni, že nebudou na vině při podpálených ventilech. Samozřejmě, že i mezi zařízeními jsou zařízení špičková a zařízení průměrná, ale pokud to neumí montážní firma odladit tak vás ani nejkvalitnější zařízení u motoru 1,6Sce nezachrání od podpálených ventilů. Proto se u některých firem vrací tyto vozy bez komprese s podpálenými ventily jak na běžícím páse třeba i po 50tis. km a jinde tyto problémy vůbec neznají.Opravdu nestačí po montáži spustit autoadaptace a věřit, že řídící jednotka dokáže divy.
Naladění musí být provedeno za jízdy při různých jízdních režimech a vždy je lepší mít směs nepatrně bohatší než aby byla chudá.Ve Strakonicích v AGC Plus jsme s mojim vozem najeli při ladění přes 80km, ale ani po 80tis. km se ventilová vůle nehnula a je naprosto ok.Pokud nebudete mít kvalitně naladěno je takřka jistota, že při vyšší zátěži a otáčkách to ventily nemohou přežít a velice brzy o sobě dají vědět. Zdraví Fanda
Škoda 130L Lpg BRC :twisted: , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato 8) , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi :mrgreen: ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo :shock: , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive :lol: ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018 :?

paja.1
Junior member
Příspěvky: 100
Registrován: úte lis 28, 2017 10:33

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od paja.1 » čtv zář 03, 2020 15:03

Vzhledem k tomu, jak se tady množí příběhy s podpálenými ventily, tak přidám také svůj...
V březnu letošního roku(auto najeto 55 000 za 2 roky, po dálnici cca 1/2 - max rychlost 126 km s otáčkami 3500, od novoty LPG, zakoupeno a montováno Opportunity Brno, systém Tartarini, výměna oleje co 15 000 km, k tomu vždy kontrola nastavení LPG v Opportunity a ihned poté u LPGčkaře, který se živí montováním tohoto systému) jedu do práce (okreska) a najednou barevná hudba, motor jel na tři válce, potom na dva...Volal jsem do Opportunity - řekli, ať zavolám odtah, že to nemusí být LPG. Zavolal jsem odtah, který auto odvezl do nejbližšího servisu - Olomouc, i přes moje vysvětlování, že tam s tím nic neudělají... Druhý den ráno volali z Renault Kubíček, že auto jede bez problémů na benzín, jakmile se zahřeje a přepne na LPG problém... Kontrolu vůle ventilů nebudou provádět, protože s největší pravděpodobností je to způsobené LPG a nebudou se potom hádat s Opportunity. Odvezl jsem auto na benzín do Brna, řádil jsem jako tajfun... Uklidňovali mě, že to určitě nebudou podpálené ventily... Za dva dny volali - podpálené ventily... Postavily se k tomu čelem - všechno šlo za nimi, komplet nové ventily, tvrzená sedla (údajně jim to dělá někdo na zakázku), úhrada odtahu... Údajně už by to prý mělo teď vydržet všechno. Když jsem tam řádil a ptal se, co budu dělat s takovým autem třeba v Itálii nebo v Německu, tak mi nebyly schopni odpovědět... Takže mám auto, u kterého musím předpokládat, že se zase posere...

Pokud tady bude někdo vykládat o tom, že je to seřízením, tak nevím, protože nastavení provozu bylo vždycky od montážníka LPG v Brně - nebudu jmenovat, aby neměl problém, ale opravdu to dělá roky a ví, o čem mluví...

Takže od té doby jezdím feldou na LPG do práce, Renaulta šetřím na dovolené a pod., po pěti letech ho dám na protiúčet a s tím, že bych si ještě někdy nechal dát LPG do nového auta už jsem se rozloučil... Prostě některé motory nejsou pro LPG vhodné. Jinak s autem jsem maximálně spokojený, kufr pro rodinu super, všechno funguje jen ten motor 😢😢😢

Mnoho bezproblémových tisíců kilometrů na LPG.
Renault Captur II, 1,0 TCE LPG

auto-radce
Junior member
Příspěvky: 168
Registrován: pon úno 03, 2020 14:26

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od auto-radce » sob zář 05, 2020 08:40

Tesat do kamene aneb povinné čtení pro všechny, co si myslí, že přestavět 1,6 SCe na LPG je dobrý nápad.
Grand Scenic III 1,6 dCi 96 kW 2012

FanulkaF
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: pát srp 17, 2018 19:44
Bydliště: Bystřice

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od FanulkaF » čtv zář 10, 2020 09:15

Tak mi pánové vysvětlete, že mám najeto přes 90000km a s ventily na 1,6 nejsou žádné problémy.Auto denně na cestách a že bych ho šetřil tak to určitě ne.Vůle prakticky jako na novém voze.V okolí Brna jeden podpálený motor za druhým.Pokud myslíte, že to není dokonalým seřízením lpg ve všech jízdních režimech tak Vám to vyvracet nemá cenu, ale bohužel to tak opravdu je.Pochybuji, že v okolí Brna se prodávají jiné motory než třeba ve Strakonicích.Je to o servisu a jeho zkušenostech se seřízením toho kterého zařízení.Tuto samou diskuzi vedu na Hyundai fóru.Půl republiky na i30 podpálilo ventily, doma máme i30 se 180000 a bez sebemenšího problému.Jak je to možné? A že bych byl jen takový klikař tomu se mi nechce vůbec věřit.Jen si myslím, že jsem měl šťastnou ruku při volbě servisu. A i když to mám do něj přes 100km tak své 4 vozy na lpg nikde jinde servisovat nebudu. Zdraví Fanda
Škoda 130L Lpg BRC :twisted: , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato 8) , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi :mrgreen: ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo :shock: , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive :lol: ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018 :?

Robo91
Junior member
Příspěvky: 162
Registrován: pon říj 07, 2013 09:30

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od Robo91 » čtv zář 10, 2020 11:51

Mam silne nutkanie predať naftovu lagunu 3 ktorá je síce super auto ale na plyne sa mi predsa len jazdilo lepsie a lacnejšie. Uvažujem nad citroenom c5 III. Generácie, tie sa robili do 2010 s 1,8 a 2,0 atmo. Je ich ale strasne malo v ponuke. Este pozeram po nejakej Honda alebo Toyota. Plynar mi viacmenej tvrdil ze vacsinou su za podpalenymi ventilmi zle nastavene vole ventilov. Ak ma motor hydrostely, podľa neho je to horšie ako dat raz za čas dekel dole z motora a ventily nastavit manuálne. Zistil som ze je fakt problem nájsť rodinne kombi mladšie ako 10 rokov s atmo motorom s výkonom okolo 100kW
Renault Laguna III Grandtour 2,0 dci 96 kW 2013
Renault Megane II Grandtour 1,6 16v 83 kW 2004 LPG

FanulkaF
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: pát srp 17, 2018 19:44
Bydliště: Bystřice

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od FanulkaF » čtv zář 10, 2020 15:34

Nejhorší je, že na Meganovi 1,6 Sce ventily jen tak neseřídíš.To představuje rozebrat půlku motoru.Na Citroenu C5 nemám tušení jak je to se seřízením.
Škoda 130L Lpg BRC :twisted: , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato 8) , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi :mrgreen: ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo :shock: , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive :lol: ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018 :?

Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1612
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od niky79 » čtv zář 10, 2020 18:47

Robo91 píše:
čtv zář 10, 2020 11:51
Ak ma motor hydrostely, podľa neho je to horšie ako dat raz za čas dekel dole z motora a ventily nastavit manuálne.
Jak to muze byt horsi? Ziju v domneni, ze to je prave to nejlepsi. Ventily se nastavuji automaticky a zadny problem s vuli nevznika.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG

Robo91
Junior member
Příspěvky: 162
Registrován: pon říj 07, 2013 09:30

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od Robo91 » čtv zář 10, 2020 20:07

Tiež mi to je divné, žil som v presvedčení že hydroštely sú lepšie riešenie.
Renault Laguna III Grandtour 2,0 dci 96 kW 2013
Renault Megane II Grandtour 1,6 16v 83 kW 2004 LPG

FanulkaF
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: pát srp 17, 2018 19:44
Bydliště: Bystřice

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od FanulkaF » pát zář 11, 2020 06:26

Hydroštel má nevýhodu v tom, že dokáže korigovat ventilovou vůli pouze v určitém rozsahu.Například 0,5 mm. Pokud se ventil zaklepe postupem času více tak dojde k jeho podpálení stejně jako u motoru s manuálně nastavitelnou vůlí ventilů.Jen s tím rozdílem, že u hydroštelů nelze průběžně tuto vůli měřit a o to je pak podpálený ventil větším překvapením. U manuálního seřízení pokud zkontroluješ každých 30-40 tis. km vůle tak tě ventily nepřekvapí, protože o jejich postupném zaklepání máš dostatečný přehled.
Škoda 130L Lpg BRC :twisted: , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato 8) , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi :mrgreen: ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo :shock: , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive :lol: ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018 :?

rk69
Advanced member
Příspěvky: 433
Registrován: sob čer 07, 2014 06:32

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od rk69 » úte zář 15, 2020 06:49

FanulkaF píše:
pát zář 11, 2020 06:26
Hydroštel má nevýhodu v tom, že dokáže korigovat ventilovou vůli pouze v určitém rozsahu.Například 0,5 mm. Pokud se ventil zaklepe postupem času více tak dojde k jeho podpálení stejně jako u motoru s manuálně nastavitelnou vůlí ventilů.Jen s tím rozdílem, že u hydroštelů nelze průběžně tuto vůli měřit a o to je pak podpálený ventil větším překvapením. U manuálního seřízení pokud zkontroluješ každých 30-40 tis. km vůle tak tě ventily nepřekvapí, protože o jejich postupném zaklepání máš dostatečný přehled.
A po koľkých km prichádza to prekvapenie podpálených ventilov pri hydrošteloch...Už mám 356000 km na M I 1,416V, z toho na plyne takmer 250000 km a je to ok.Keby mal 1,6 SCe hydroštely,tak už ho mám,takto som to radšej neriskoval...A urobil som dobre ako vidieť.
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme

FanulkaF
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: pát srp 17, 2018 19:44
Bydliště: Bystřice

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od FanulkaF » úte zář 15, 2020 08:30

V tvém případě se asi překvapení se zaklepanými ventily nedočkáš.Neznám žádný motor z roku cca 2000, který by trpěl na podpalování ventilů..Hold nebylo tenkrát potřeba šetřit při výrobě komponentů do motoru a celého vozu jako je tomu v dnešní době.Celý problém tvoří ventilová sedla, která v rámci ušetřených pár korun mají konzistenci , aby vydržela bez zaklepání do určité teploty ve spalovacím prostoru.Pokud budete mít lpg seřízené ve všech jízdních režimech na požadovanou,ale lépe nepatrně bohatší směs paliva tak sedlům nic neuděláte, ale běda, pokud bude směs chudší a vy budete uhánět po dalnici na dovču 150km/hod třeba 700km.To sedla nevydrží, jelikož teplota ve spalovacím prostoru naroste a problém máte na světě.Pokud budete mít sedla tvrzená, což není problém nechat udělat tak máte po problémech a můžete z vesela jezdit.Samozřejmě tato výměna stojí cca 25000,-Kč, ale pokud jezdíte, tak to máte za chvíli zpět a máte klid.Jinak v případě tvého Meganu I z roku 2002 si nedovedu zaklepání ventilů představit a to ani kdyby tvůj motor neměl hydroštely.Sám mám doma ještě Octávii I 1,6 75kw z roku 2001 a 640.000km na lpg.Motor hydroštely má a je bez sebemenšiho problému.Takové motory už ale bohužel dneska nekoupíme a s tím se musíme smířit. Zdraví Fanda
Škoda 130L Lpg BRC :twisted: , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato 8) , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi :mrgreen: ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo :shock: , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive :lol: ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018 :?

redidlos6006
Starting member
Příspěvky: 78
Registrován: ned zář 05, 2010 02:40

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od redidlos6006 » sob zář 19, 2020 18:05

Mě mechanik z renaultu tvrdí, že pro změření ventilove vůle musi motor ven, rozhodit rozvody, vačky pryč😁. Řekl, že mám jezdit a až se podpalí, tak mi to za 30kKč dá dokupy. :roll:
Tak si je změřím sám, když je to taková maturita. :)
Kupoval jsi nová těsnění?
Renault MEGANE GrandCoupé Intens SCe 115 LPG Magic G4 modrá Cosmos RPR Obrázek

FanulkaF
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: pát srp 17, 2018 19:44
Bydliště: Bystřice

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od FanulkaF » sob zář 19, 2020 22:04

Pro změření ventilové vůle motor ven v žádném případě nemusí.Není k tomu žádný důvod.Odpojíš škrtící klapku, nesundavej ji a nech ji viset na trubce s chladící kapalinou,jinak ti vyteče voda.Odpojíš a sundáš sací potrubí a je před tebou ventilové víko. Vyndáš šrouby a lehce jej odklepneš.Já koupil těsnění pod ventilové víko a vyměnil jsem jej.Nebylo to ale nutné jej měnit.Další těsnění je pod sacím potrubím a škrtící klapkou.ty jsem nikdy neměnil a rovněž bez problému.Žádná maturita.Vypadá to trošku složitě, ale nic to není.Chce to dělat v klídku a pak hned budeš vědět jak na tom s vůlemi tvůj motor skutečně je.Dej vědět jak jsi dopadl. zdraví Fanda
Škoda 130L Lpg BRC :twisted: , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato 8) , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi :mrgreen: ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo :shock: , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive :lol: ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018 :?

paja.1
Junior member
Příspěvky: 100
Registrován: úte lis 28, 2017 10:33

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od paja.1 » čtv zář 24, 2020 21:15

Tak včera návštěva u plynaře, napichnuto na PC, všechny hodnoty blbě, veškeré nastavení ponecháno na OBD...
Renault Captur II, 1,0 TCE LPG

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od kotasekh » čtv zář 24, 2020 22:05

A to delal ten, co vi co dela, protoze uz to dela roky? :)
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

paja.1
Junior member
Příspěvky: 100
Registrován: úte lis 28, 2017 10:33

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od paja.1 » pát zář 25, 2020 10:07

to: kotasekh Ne, tento mi roky dělá servis na LPG na Felicii, předtím jsem k němu nejel, protože jsem si myslel, že mají řídící jednotku zamklou...Nemají...
Renault Captur II, 1,0 TCE LPG

paja.1
Junior member
Příspěvky: 100
Registrován: úte lis 28, 2017 10:33

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od paja.1 » pát zář 25, 2020 10:10

kotasekh píše:
čtv zář 24, 2020 22:05
A to delal ten, co vi co dela, protoze uz to dela roky? :)
Ten předtím to pro Opportunity montuje už roky... No, chybami se člověk učí... Další auto zřejmě nafta :-)
Renault Captur II, 1,0 TCE LPG

FanulkaF
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: pát srp 17, 2018 19:44
Bydliště: Bystřice

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od FanulkaF » pát zář 25, 2020 16:59

to: Paja.1 Pokud jedeš na Tartarini bez dokonalého seřízení pouze na OBD korekce tak se divím, že jsi vůbec najel ty km, které uvádíš do podpálení ventilů. Jinak znám spoustu fotbalistů, kteří hrajou mnoho let a koukat se na ně stále nedá. :D :mrgreen: :D
Škoda 130L Lpg BRC :twisted: , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato 8) , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi :mrgreen: ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo :shock: , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive :lol: ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018 :?

paja.1
Junior member
Příspěvky: 100
Registrován: úte lis 28, 2017 10:33

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od paja.1 » sob říj 03, 2020 14:03

Tak co teď s tím???
Renault Captur II, 1,0 TCE LPG

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce

Příspěvek od kotasekh » sob říj 03, 2020 14:16

Nechat opravit hlavu, sedla i ventily tvrzene a nasledne seridit lpg u nekoho, kdo to opravdu umi, ne ze to o sobe jen tvrdi a predhazuje dlouholetou praxi. Kdysi jsem shanel nekoho, kdo opravdu umi opravit a upravit hlavy motoru a po nejakem tom hledani jsem narazil na Romana Čapka ( napr. ZDE ). Nakonec jsem hlavu upravovat nenechal, ale mel jsem s tim panem pulhodinovy rozhovor, kdy me svymi vedomostmi presvedcil, ze je to jediny clovek, u ktereho bych tu hlavu upravit nechal. Jedina nevyhoda je cena - pokud se dela vsech 16 ventilu i sedel, tak jsme to spocitali zhruba na nejakych 35k se vsim (srovnani, zkousky, guferka, voditka...), coz uz je dost, ale je to pak podstatne lepsi, nez z vyroby ;).
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Odpovědět

Zpět na „LPG“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host