LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Moderátor: Moderators General
-
- Junior member
- Příspěvky: 170
- Registrován: pon úno 03, 2020 14:26
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Kdybyste si koupili naftu, jezdíte za cca 1,5 Kč na kilometr a jste v pohodě.
Už několik motorů 1,6 Sce přestavěných dodatečně na LPG jsem viděl rozebraných do šroubku s cenou opravy 30-45 tisíc Kč. Najeto měly maximálně 70 tkm.
Už několik motorů 1,6 Sce přestavěných dodatečně na LPG jsem viděl rozebraných do šroubku s cenou opravy 30-45 tisíc Kč. Najeto měly maximálně 70 tkm.
Grand Scenic III 1,6 dCi 96 kW 2012
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Já zase viděl nespočet naftových motorů s cenou opravy vysoko převyšující tebou udávanou cenu opravy 1,6 Sce. Mám na ní za necelé 2 roky 75tis. a s průměrnou spotřebou 7,5 lpg/100km.Bez jediné opravy na motoru a bez problému s vámi udávanými problémy s ventily. Na Hyundai i30 máme na lpg 180tis. a rovněž jen šetří peníze za palivo.Ovšem nepřekonatelná je Octávia I 1,6 I. rovněž s lpg. Ta má 650tis. a motor nemá problém.Když spočítám kolik jsem na těchto vozech na palivu ušetřil, tak mě ani nenapadne koukat po nějaké naftě.Každý si to musí spočítat sám a rozhodnout se kolik chce platit za palivo.U mě je volba vzhledem k mému nájezdu jednoznačná.
Škoda 130L Lpg BRC , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
auto-radce jaké firmy se pod přestavbu podepsaly?
-
- Junior member
- Příspěvky: 170
- Registrován: pon úno 03, 2020 14:26
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Nevím názvy firem ale komponenty jsou známých značek, žádný nejlevnější Polsko.
Je pravda že nafta si taky umí vybrat svoje a Svatá čtveřice (filtr DPF, turbo, vstřiky a spojka + dvohmota) taky stojí majlant.
Jako všude je to o údržbě a péči, ale to platí i celkově o autě a je jedno na co jezdí.
Ovšem jak se píše výše. Taková Octavia I, Felicia, Favorit a podobné vozy s nezničitelnými motory jsou (či spíše byly) na přestavbu na LPG jako dělané a proti nim nemůžu říct slovo. Měly 300 000 km na tachometru a ty auto jezdily a jezdily. Takový auto se nehodilo ani prodat, protože lepší v poměru cena/úspora dnes jen tak nenajdete.
Grand Scenic III 1,6 dCi 96 kW 2012
-
- Starting member
- Příspěvky: 78
- Registrován: ned zář 05, 2010 02:40
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Při těch podpalených ventilech je dobré vědět kdo a kdy LPG ladil. Výrobce komponent za to nemůže. Autogaseko Olomouc bohužel neumí naladit, v Olomouci Holicích to taky neumí ( přestavbu mi ani nechtěli udělat kvůli 2 podpáleným dusterum od Renault Kubíček).
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Naprosto souhlasím, lpg zařízení jsou v dnešní době již na takové úrovni, že nebudou na vině při podpálených ventilech. Samozřejmě, že i mezi zařízeními jsou zařízení špičková a zařízení průměrná, ale pokud to neumí montážní firma odladit tak vás ani nejkvalitnější zařízení u motoru 1,6Sce nezachrání od podpálených ventilů. Proto se u některých firem vrací tyto vozy bez komprese s podpálenými ventily jak na běžícím páse třeba i po 50tis. km a jinde tyto problémy vůbec neznají.Opravdu nestačí po montáži spustit autoadaptace a věřit, že řídící jednotka dokáže divy.
Naladění musí být provedeno za jízdy při různých jízdních režimech a vždy je lepší mít směs nepatrně bohatší než aby byla chudá.Ve Strakonicích v AGC Plus jsme s mojim vozem najeli při ladění přes 80km, ale ani po 80tis. km se ventilová vůle nehnula a je naprosto ok.Pokud nebudete mít kvalitně naladěno je takřka jistota, že při vyšší zátěži a otáčkách to ventily nemohou přežít a velice brzy o sobě dají vědět. Zdraví Fanda
Naladění musí být provedeno za jízdy při různých jízdních režimech a vždy je lepší mít směs nepatrně bohatší než aby byla chudá.Ve Strakonicích v AGC Plus jsme s mojim vozem najeli při ladění přes 80km, ale ani po 80tis. km se ventilová vůle nehnula a je naprosto ok.Pokud nebudete mít kvalitně naladěno je takřka jistota, že při vyšší zátěži a otáčkách to ventily nemohou přežít a velice brzy o sobě dají vědět. Zdraví Fanda
Škoda 130L Lpg BRC , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Vzhledem k tomu, jak se tady množí příběhy s podpálenými ventily, tak přidám také svůj...
V březnu letošního roku(auto najeto 55 000 za 2 roky, po dálnici cca 1/2 - max rychlost 126 km s otáčkami 3500, od novoty LPG, zakoupeno a montováno Opportunity Brno, systém Tartarini, výměna oleje co 15 000 km, k tomu vždy kontrola nastavení LPG v Opportunity a ihned poté u LPGčkaře, který se živí montováním tohoto systému) jedu do práce (okreska) a najednou barevná hudba, motor jel na tři válce, potom na dva...Volal jsem do Opportunity - řekli, ať zavolám odtah, že to nemusí být LPG. Zavolal jsem odtah, který auto odvezl do nejbližšího servisu - Olomouc, i přes moje vysvětlování, že tam s tím nic neudělají... Druhý den ráno volali z Renault Kubíček, že auto jede bez problémů na benzín, jakmile se zahřeje a přepne na LPG problém... Kontrolu vůle ventilů nebudou provádět, protože s největší pravděpodobností je to způsobené LPG a nebudou se potom hádat s Opportunity. Odvezl jsem auto na benzín do Brna, řádil jsem jako tajfun... Uklidňovali mě, že to určitě nebudou podpálené ventily... Za dva dny volali - podpálené ventily... Postavily se k tomu čelem - všechno šlo za nimi, komplet nové ventily, tvrzená sedla (údajně jim to dělá někdo na zakázku), úhrada odtahu... Údajně už by to prý mělo teď vydržet všechno. Když jsem tam řádil a ptal se, co budu dělat s takovým autem třeba v Itálii nebo v Německu, tak mi nebyly schopni odpovědět... Takže mám auto, u kterého musím předpokládat, že se zase posere...
Pokud tady bude někdo vykládat o tom, že je to seřízením, tak nevím, protože nastavení provozu bylo vždycky od montážníka LPG v Brně - nebudu jmenovat, aby neměl problém, ale opravdu to dělá roky a ví, o čem mluví...
Takže od té doby jezdím feldou na LPG do práce, Renaulta šetřím na dovolené a pod., po pěti letech ho dám na protiúčet a s tím, že bych si ještě někdy nechal dát LPG do nového auta už jsem se rozloučil... Prostě některé motory nejsou pro LPG vhodné. Jinak s autem jsem maximálně spokojený, kufr pro rodinu super, všechno funguje jen ten motor
Mnoho bezproblémových tisíců kilometrů na LPG.
V březnu letošního roku(auto najeto 55 000 za 2 roky, po dálnici cca 1/2 - max rychlost 126 km s otáčkami 3500, od novoty LPG, zakoupeno a montováno Opportunity Brno, systém Tartarini, výměna oleje co 15 000 km, k tomu vždy kontrola nastavení LPG v Opportunity a ihned poté u LPGčkaře, který se živí montováním tohoto systému) jedu do práce (okreska) a najednou barevná hudba, motor jel na tři válce, potom na dva...Volal jsem do Opportunity - řekli, ať zavolám odtah, že to nemusí být LPG. Zavolal jsem odtah, který auto odvezl do nejbližšího servisu - Olomouc, i přes moje vysvětlování, že tam s tím nic neudělají... Druhý den ráno volali z Renault Kubíček, že auto jede bez problémů na benzín, jakmile se zahřeje a přepne na LPG problém... Kontrolu vůle ventilů nebudou provádět, protože s největší pravděpodobností je to způsobené LPG a nebudou se potom hádat s Opportunity. Odvezl jsem auto na benzín do Brna, řádil jsem jako tajfun... Uklidňovali mě, že to určitě nebudou podpálené ventily... Za dva dny volali - podpálené ventily... Postavily se k tomu čelem - všechno šlo za nimi, komplet nové ventily, tvrzená sedla (údajně jim to dělá někdo na zakázku), úhrada odtahu... Údajně už by to prý mělo teď vydržet všechno. Když jsem tam řádil a ptal se, co budu dělat s takovým autem třeba v Itálii nebo v Německu, tak mi nebyly schopni odpovědět... Takže mám auto, u kterého musím předpokládat, že se zase posere...
Pokud tady bude někdo vykládat o tom, že je to seřízením, tak nevím, protože nastavení provozu bylo vždycky od montážníka LPG v Brně - nebudu jmenovat, aby neměl problém, ale opravdu to dělá roky a ví, o čem mluví...
Takže od té doby jezdím feldou na LPG do práce, Renaulta šetřím na dovolené a pod., po pěti letech ho dám na protiúčet a s tím, že bych si ještě někdy nechal dát LPG do nového auta už jsem se rozloučil... Prostě některé motory nejsou pro LPG vhodné. Jinak s autem jsem maximálně spokojený, kufr pro rodinu super, všechno funguje jen ten motor
Mnoho bezproblémových tisíců kilometrů na LPG.
Renault Captur II, 1,0 TCE LPG
-
- Junior member
- Příspěvky: 170
- Registrován: pon úno 03, 2020 14:26
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Tesat do kamene aneb povinné čtení pro všechny, co si myslí, že přestavět 1,6 SCe na LPG je dobrý nápad.
Grand Scenic III 1,6 dCi 96 kW 2012
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Tak mi pánové vysvětlete, že mám najeto přes 90000km a s ventily na 1,6 nejsou žádné problémy.Auto denně na cestách a že bych ho šetřil tak to určitě ne.Vůle prakticky jako na novém voze.V okolí Brna jeden podpálený motor za druhým.Pokud myslíte, že to není dokonalým seřízením lpg ve všech jízdních režimech tak Vám to vyvracet nemá cenu, ale bohužel to tak opravdu je.Pochybuji, že v okolí Brna se prodávají jiné motory než třeba ve Strakonicích.Je to o servisu a jeho zkušenostech se seřízením toho kterého zařízení.Tuto samou diskuzi vedu na Hyundai fóru.Půl republiky na i30 podpálilo ventily, doma máme i30 se 180000 a bez sebemenšího problému.Jak je to možné? A že bych byl jen takový klikař tomu se mi nechce vůbec věřit.Jen si myslím, že jsem měl šťastnou ruku při volbě servisu. A i když to mám do něj přes 100km tak své 4 vozy na lpg nikde jinde servisovat nebudu. Zdraví Fanda
Škoda 130L Lpg BRC , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Mam silne nutkanie predať naftovu lagunu 3 ktorá je síce super auto ale na plyne sa mi predsa len jazdilo lepsie a lacnejšie. Uvažujem nad citroenom c5 III. Generácie, tie sa robili do 2010 s 1,8 a 2,0 atmo. Je ich ale strasne malo v ponuke. Este pozeram po nejakej Honda alebo Toyota. Plynar mi viacmenej tvrdil ze vacsinou su za podpalenymi ventilmi zle nastavene vole ventilov. Ak ma motor hydrostely, podľa neho je to horšie ako dat raz za čas dekel dole z motora a ventily nastavit manuálne. Zistil som ze je fakt problem nájsť rodinne kombi mladšie ako 10 rokov s atmo motorom s výkonom okolo 100kW
Renault Laguna III Grandtour 2,0 dci 96 kW 2013
Renault Megane II Grandtour 1,6 16v 83 kW 2004 LPG
Renault Megane II Grandtour 1,6 16v 83 kW 2004 LPG
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Nejhorší je, že na Meganovi 1,6 Sce ventily jen tak neseřídíš.To představuje rozebrat půlku motoru.Na Citroenu C5 nemám tušení jak je to se seřízením.
Škoda 130L Lpg BRC , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Jak to muze byt horsi? Ziju v domneni, ze to je prave to nejlepsi. Ventily se nastavuji automaticky a zadny problem s vuli nevznika.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Tiež mi to je divné, žil som v presvedčení že hydroštely sú lepšie riešenie.
Renault Laguna III Grandtour 2,0 dci 96 kW 2013
Renault Megane II Grandtour 1,6 16v 83 kW 2004 LPG
Renault Megane II Grandtour 1,6 16v 83 kW 2004 LPG
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Hydroštel má nevýhodu v tom, že dokáže korigovat ventilovou vůli pouze v určitém rozsahu.Například 0,5 mm. Pokud se ventil zaklepe postupem času více tak dojde k jeho podpálení stejně jako u motoru s manuálně nastavitelnou vůlí ventilů.Jen s tím rozdílem, že u hydroštelů nelze průběžně tuto vůli měřit a o to je pak podpálený ventil větším překvapením. U manuálního seřízení pokud zkontroluješ každých 30-40 tis. km vůle tak tě ventily nepřekvapí, protože o jejich postupném zaklepání máš dostatečný přehled.
Škoda 130L Lpg BRC , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
A po koľkých km prichádza to prekvapenie podpálených ventilov pri hydrošteloch...Už mám 356000 km na M I 1,416V, z toho na plyne takmer 250000 km a je to ok.Keby mal 1,6 SCe hydroštely,tak už ho mám,takto som to radšej neriskoval...A urobil som dobre ako vidieť.FanulkaF píše: ↑pát zář 11, 2020 06:26Hydroštel má nevýhodu v tom, že dokáže korigovat ventilovou vůli pouze v určitém rozsahu.Například 0,5 mm. Pokud se ventil zaklepe postupem času více tak dojde k jeho podpálení stejně jako u motoru s manuálně nastavitelnou vůlí ventilů.Jen s tím rozdílem, že u hydroštelů nelze průběžně tuto vůli měřit a o to je pak podpálený ventil větším překvapením. U manuálního seřízení pokud zkontroluješ každých 30-40 tis. km vůle tak tě ventily nepřekvapí, protože o jejich postupném zaklepání máš dostatečný přehled.
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
V tvém případě se asi překvapení se zaklepanými ventily nedočkáš.Neznám žádný motor z roku cca 2000, který by trpěl na podpalování ventilů..Hold nebylo tenkrát potřeba šetřit při výrobě komponentů do motoru a celého vozu jako je tomu v dnešní době.Celý problém tvoří ventilová sedla, která v rámci ušetřených pár korun mají konzistenci , aby vydržela bez zaklepání do určité teploty ve spalovacím prostoru.Pokud budete mít lpg seřízené ve všech jízdních režimech na požadovanou,ale lépe nepatrně bohatší směs paliva tak sedlům nic neuděláte, ale běda, pokud bude směs chudší a vy budete uhánět po dalnici na dovču 150km/hod třeba 700km.To sedla nevydrží, jelikož teplota ve spalovacím prostoru naroste a problém máte na světě.Pokud budete mít sedla tvrzená, což není problém nechat udělat tak máte po problémech a můžete z vesela jezdit.Samozřejmě tato výměna stojí cca 25000,-Kč, ale pokud jezdíte, tak to máte za chvíli zpět a máte klid.Jinak v případě tvého Meganu I z roku 2002 si nedovedu zaklepání ventilů představit a to ani kdyby tvůj motor neměl hydroštely.Sám mám doma ještě Octávii I 1,6 75kw z roku 2001 a 640.000km na lpg.Motor hydroštely má a je bez sebemenšiho problému.Takové motory už ale bohužel dneska nekoupíme a s tím se musíme smířit. Zdraví Fanda
Škoda 130L Lpg BRC , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018
-
- Starting member
- Příspěvky: 78
- Registrován: ned zář 05, 2010 02:40
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Mě mechanik z renaultu tvrdí, že pro změření ventilove vůle musi motor ven, rozhodit rozvody, vačky pryč. Řekl, že mám jezdit a až se podpalí, tak mi to za 30kKč dá dokupy.
Tak si je změřím sám, když je to taková maturita.
Kupoval jsi nová těsnění?
Tak si je změřím sám, když je to taková maturita.
Kupoval jsi nová těsnění?
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Pro změření ventilové vůle motor ven v žádném případě nemusí.Není k tomu žádný důvod.Odpojíš škrtící klapku, nesundavej ji a nech ji viset na trubce s chladící kapalinou,jinak ti vyteče voda.Odpojíš a sundáš sací potrubí a je před tebou ventilové víko. Vyndáš šrouby a lehce jej odklepneš.Já koupil těsnění pod ventilové víko a vyměnil jsem jej.Nebylo to ale nutné jej měnit.Další těsnění je pod sacím potrubím a škrtící klapkou.ty jsem nikdy neměnil a rovněž bez problému.Žádná maturita.Vypadá to trošku složitě, ale nic to není.Chce to dělat v klídku a pak hned budeš vědět jak na tom s vůlemi tvůj motor skutečně je.Dej vědět jak jsi dopadl. zdraví Fanda
Škoda 130L Lpg BRC , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Tak včera návštěva u plynaře, napichnuto na PC, všechny hodnoty blbě, veškeré nastavení ponecháno na OBD...
Renault Captur II, 1,0 TCE LPG
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
A to delal ten, co vi co dela, protoze uz to dela roky?
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
to: kotasekh Ne, tento mi roky dělá servis na LPG na Felicii, předtím jsem k němu nejel, protože jsem si myslel, že mají řídící jednotku zamklou...Nemají...
Renault Captur II, 1,0 TCE LPG
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Ten předtím to pro Opportunity montuje už roky... No, chybami se člověk učí... Další auto zřejmě nafta
Renault Captur II, 1,0 TCE LPG
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
to: Paja.1 Pokud jedeš na Tartarini bez dokonalého seřízení pouze na OBD korekce tak se divím, že jsi vůbec najel ty km, které uvádíš do podpálení ventilů. Jinak znám spoustu fotbalistů, kteří hrajou mnoho let a koukat se na ně stále nedá.
Škoda 130L Lpg BRC , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018
Re: LPG - MEGANE IV 1.6 sce
Nechat opravit hlavu, sedla i ventily tvrzene a nasledne seridit lpg u nekoho, kdo to opravdu umi, ne ze to o sobe jen tvrdi a predhazuje dlouholetou praxi. Kdysi jsem shanel nekoho, kdo opravdu umi opravit a upravit hlavy motoru a po nejakem tom hledani jsem narazil na Romana Čapka ( napr. ZDE ). Nakonec jsem hlavu upravovat nenechal, ale mel jsem s tim panem pulhodinovy rozhovor, kdy me svymi vedomostmi presvedcil, ze je to jediny clovek, u ktereho bych tu hlavu upravit nechal. Jedina nevyhoda je cena - pokud se dela vsech 16 ventilu i sedel, tak jsme to spocitali zhruba na nejakych 35k se vsim (srovnani, zkousky, guferka, voditka...), coz uz je dost, ale je to pak podstatne lepsi, nez z vyroby .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů