Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Moderátor: Moderators General
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
V dnesni dobe si nikdo nevybere. Jiz se nevyrabi drzaky a pokud chci auto pouzivat ja a ne se nechat pouzivat autem, tak je treba se smirit s tim, ze pri krátkych strekach to bude zrat i travu kolem cesty a dlouho neprezije. Eko fanda si pri tom musi triskat hlavu, protoze pri tomto rezimu humusi stejne jako stary trojlitr.
Diesel si pri podobnem rezimu vezme i o tri litry mene, couracky mu take nesvedci a auto s nim je stale o dosti drazsi.
https://auto.pravda.sk/poradna/clanok/5 ... za-emisie/
Diesel si pri podobnem rezimu vezme i o tri litry mene, couracky mu take nesvedci a auto s nim je stale o dosti drazsi.
https://auto.pravda.sk/poradna/clanok/5 ... za-emisie/
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Přímý vstřik není do města
Ahoj, možná jsem to tu už psal. Není to tak horké jak vypadá. Synovec měl v práci dva Rapidy 1.2 TSI, které jezdily JENOM krátké trasy a oba jezdí dobře i po 200tis.km.
Když si člověk trochu počte o konstrukci 1.2 TCe tak prostě se až vyděsí jaká ignorance vedla konstuktéra něco takového prodávat zákazníkům.
Nemít olejový separátor, dvojí okruh chlazení a další věci u přímého vstřiku s turbem - tohle už se vědělo před 8 lety, že nebude fungovat
Proto dávám naději motoru 1.33Tce, že by mohl fungovat spolehlivě jako 1.2 TSI, ale třeba olejevý separátor jsem nenašel v popisu motoru 1.33 Tce , tak snad tam už je
Přitom do města Renault nabízí nepřímovstřikový 1.0 Tce, který je v Cliu ale i novém Capturu a ten narostl dost na to, aby byl rodinným autem pro čtyřčlennou rodinu.
Jinak v rodině máme člověka, co dělá přímo ve Škodě velkém servisu a prá vozů 1.2 TSI s 300tis.km už tam mají a jezdí dobře. Vidím v tom naději, že ne vše nové je špatné
Když si člověk trochu počte o konstrukci 1.2 TCe tak prostě se až vyděsí jaká ignorance vedla konstuktéra něco takového prodávat zákazníkům.
Nemít olejový separátor, dvojí okruh chlazení a další věci u přímého vstřiku s turbem - tohle už se vědělo před 8 lety, že nebude fungovat
Proto dávám naději motoru 1.33Tce, že by mohl fungovat spolehlivě jako 1.2 TSI, ale třeba olejevý separátor jsem nenašel v popisu motoru 1.33 Tce , tak snad tam už je
Přitom do města Renault nabízí nepřímovstřikový 1.0 Tce, který je v Cliu ale i novém Capturu a ten narostl dost na to, aby byl rodinným autem pro čtyřčlennou rodinu.
Jinak v rodině máme člověka, co dělá přímo ve Škodě velkém servisu a prá vozů 1.2 TSI s 300tis.km už tam mají a jezdí dobře. Vidím v tom naději, že ne vše nové je špatné
Megane III Grandtour 1.6 74kw
Rapid Spaceback 1.2 TSI
SX4 4x4 1.6 VVT
Rapid Spaceback 1.2 TSI
SX4 4x4 1.6 VVT
Re: Přímý vstřik není do města
Ahoj, možná jsem to tu už psal. Není to tak horké jak vypadá. Synovec měl v práci dva Rapidy 1.2 TSI, které jezdily JENOM krátké trasy a oba jezdí dobře i po 200tis.km.
Když si člověk trochu počte o konstrukci 1.2 TCe tak ho zarazí jaká ignorance vedla konstuktéra něco takového prodávat zákazníkům.
Nemít olejový separátor, dvojí okruh chlazení a další věci u přímého vstřiku s turbem - tohle už se vědělo před 8 lety, že nebude fungovat
Proto dávám naději motoru 1.33Tce, že by mohl zlepšít spolehlivost na úroveň 1.2 TSI E211, ikdyž olejevý separátor jsem nenašel v popisu motoru 1.33 Tce tak snad tam už je?!
Přitom do města Renault nabízí nepřímovstřikový 1.0 Tce, který je v Cliu ale i novém Capturu a ten narostl dost na to, aby byl rodinným autem pro čtyřčlennou rodinu. Jinak v rodině máme člověka, co dělá přímo ve Škodě velkém servisu a pár vozů 1.2 TSI s 300tis.km už tam mají a jezdí dobře. Vidím v tom naději, že ne vše novější je špatné
Když si člověk trochu počte o konstrukci 1.2 TCe tak ho zarazí jaká ignorance vedla konstuktéra něco takového prodávat zákazníkům.
Nemít olejový separátor, dvojí okruh chlazení a další věci u přímého vstřiku s turbem - tohle už se vědělo před 8 lety, že nebude fungovat
Proto dávám naději motoru 1.33Tce, že by mohl zlepšít spolehlivost na úroveň 1.2 TSI E211, ikdyž olejevý separátor jsem nenašel v popisu motoru 1.33 Tce tak snad tam už je?!
Přitom do města Renault nabízí nepřímovstřikový 1.0 Tce, který je v Cliu ale i novém Capturu a ten narostl dost na to, aby byl rodinným autem pro čtyřčlennou rodinu. Jinak v rodině máme člověka, co dělá přímo ve Škodě velkém servisu a pár vozů 1.2 TSI s 300tis.km už tam mají a jezdí dobře. Vidím v tom naději, že ne vše novější je špatné
Megane III Grandtour 1.6 74kw
Rapid Spaceback 1.2 TSI
SX4 4x4 1.6 VVT
Rapid Spaceback 1.2 TSI
SX4 4x4 1.6 VVT
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Pánové chci se zeptat, už máte motor 1,33 85Kw načipovaný? Ptal jsem se a prý je ten motor nový zatím ho ještě nedělali. Dík.
Megan GrandCoupe 1,3Tce115k GFP H5H B4, Limited Plus, modrá Cosmos RPR,Pack Parking Plus. Skoda Superb I 2,5 TDI 120 Kw, černá 335000 Km. Skoda Fabia I 1,4 MPI Zelená 154000 Km.
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Už vím že na mojí řídící jednotku to zatím nejde.
Megan GrandCoupe 1,3Tce115k GFP H5H B4, Limited Plus, modrá Cosmos RPR,Pack Parking Plus. Skoda Superb I 2,5 TDI 120 Kw, černá 335000 Km. Skoda Fabia I 1,4 MPI Zelená 154000 Km.
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Nevíte náhodou v čem je rozdíl mezi těmito motory? Předpokládám že cca 60koní nenahoní jen SW. Min to bude asi jiné turbo, vstřiky?? Co třeba zavěšení nápravy, není jiné u těchoto verzí?
Má Renault nějakou veřejně přístupnou stránku, kde se dají najít objednací čísla různých dílů-celkový řez autem. Něco jako je japancars.ru
Díky
Má Renault nějakou veřejně přístupnou stránku, kde se dají najít objednací čísla různých dílů-celkový řez autem. Něco jako je japancars.ru
Díky
Renault megane grandtour 1.3 103kw 5/2019
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
https://partsouq.com/
Casto to ale nenajde dle VINu, tak je treba dohledat rucne.
Casto to ale nenajde dle VINu, tak je treba dohledat rucne.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Když jsem kupoval, tak mi dealer tvrdil, že motory jsou totožný a rozdíl je jen v SW nastavení. To potvrzuje i tento příspěvek https://www.facebook.com/RNewsCZ/posts/ ... 748330732/petapr píše: ↑pon úno 24, 2020 09:35Nevíte náhodou v čem je rozdíl mezi těmito motory? Předpokládám že cca 60koní nenahoní jen SW. Min to bude asi jiné turbo, vstřiky?? Co třeba zavěšení nápravy, není jiné u těchoto verzí?
Má Renault nějakou veřejně přístupnou stránku, kde se dají najít objednací čísla různých dílů-celkový řez autem. Něco jako je japancars.ru
Díky
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Ale bacha na chiptunning. Např. na Škoda foru psali lidé co si dali přečipovat Citigo 44kw na tu silnější 5x kw a ejhle, začlo to cukat. Zjístili, že je jinak řízená škrtící klapka... SW právě použili přesně z té silnějí varianty a nefungovalo to prostě dobře. Uvidíme co Renault
Megane III Grandtour 1.6 74kw
Rapid Spaceback 1.2 TSI
SX4 4x4 1.6 VVT
Rapid Spaceback 1.2 TSI
SX4 4x4 1.6 VVT
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Je rozumne u Meganu 2019-20 s motorem 1.3 TCE 85 nebo 115 koupit nejakou predvadecku?
Nebo je lepsi o tom vubec neuvazovat?
Jde o to jak je velke riziko, ze je motor spatne zajety. Servisak mi ted tvrdil, ze u novych motoru uz to neni tak zasadni jako drive ... na druhou stranu Renault v manualu tvrdi neco jineho
Premyslim, zda 50k usetrit nebo vsadit na 'jistotu' noveho auta, ktere si znicim sam
Nebo je lepsi o tom vubec neuvazovat?
Jde o to jak je velke riziko, ze je motor spatne zajety. Servisak mi ted tvrdil, ze u novych motoru uz to neni tak zasadni jako drive ... na druhou stranu Renault v manualu tvrdi neco jineho
Premyslim, zda 50k usetrit nebo vsadit na 'jistotu' noveho auta, ktere si znicim sam
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Nerikam, ze bych z toho nemel strach. Na druhou stranu penize nerostou na strome. V manualu pisou nevytacet motor prvnich 1000km nad 3500 otacek a nejzdit nad 130km/h. Kdyz jsem si na auto zvykal, tak jsem se na ty otacky ani zdaleka nedostal. Asi bych se spis bal castych studenych startu, nez "spatneho" zajeti.
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Hmm, asi to risknu. Auto sem si byl projet a zdalo se mi ok
Nevim ale jaky zvolit motor, 85 nebo 103kW? Muj stary Megane ma 83 a zvzhledem k tomu ze 90% jezdim po okreskach, tak se mi zda 85 varianta dostatecna a tech zbylych dalnicnich 10% proste nepojedu celou cestu 150 Ale cenovy rozdil zas neni tak velky, tak nevim zda neni dobre mit nejakou vykonovou rezervu pro pripad nenadale akce.
Nevim ale jaky zvolit motor, 85 nebo 103kW? Muj stary Megane ma 83 a zvzhledem k tomu ze 90% jezdim po okreskach, tak se mi zda 85 varianta dostatecna a tech zbylych dalnicnich 10% proste nepojedu celou cestu 150 Ale cenovy rozdil zas neni tak velky, tak nevim zda neni dobre mit nejakou vykonovou rezervu pro pripad nenadale akce.
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Měl jsem na 2 dny půjčenou 85kw a jela dobře. Koupil jsem pak 103kw motor a ten rozdíl není tak velký. Předtím jsem jezdil 1,2 armosfera, 55kw a oproti tomu je i ta 85kw raketa
Megane grandtour IV, TCe140 EDC, Intens, pack City, barva bílá
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Ja som skúšal motor 85kW v Mégane a hneď na to 103kW v Hyundai i30.Subjektívny pocit bol jednoznačne v prospech Renaultu.Myslím,že výkon úplne dostačujúci a vzhľadom na to,že ten istý motor je aj vo výkone 118 kW,tak spoľahlivosť by mala byť úplne v pohode.
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Renaultí 1.33 Tce má trochu navrch i ohledně spotřeby vůči korejskému 1.4 T-GDI.
Megane III Grandtour 1.6 74kw
Rapid Spaceback 1.2 TSI
SX4 4x4 1.6 VVT
Rapid Spaceback 1.2 TSI
SX4 4x4 1.6 VVT
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Potřeboval bych pomoc s hledáním.
Jaké množství oleje uvádí Renault pro tento motor?
Je to 4,6L??
Kde si to mám ověřit?
Díky moc
Jaké množství oleje uvádí Renault pro tento motor?
Je to 4,6L??
Kde si to mám ověřit?
Díky moc
Megane IV Grandtour Bílá / 1,3TCe 115k
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Ja som dostal k autu papiere tam to je napisane vsetko aj olej ja mam 1.6sce takze 4.2l oleja.
Renault Megane Grandtour GT 2018 TCe 205EDC Black Etoli
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Tahli jste s timto motorem nekdo karavan? Jaka byla spotreba?
EDIT:
Tak si odpovim sam. Cca 11l/100km
EDIT:
Tak si odpovim sam. Cca 11l/100km
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Ahoj,chci se zeptat nemá někdo zkušenost,mám nového megana 1.3 tce 85kw od března a asi tři krát se mi už stalo že auto nějak divně jede jako by neseplo turbo,šlapu na plyn a skoro to nejede,další den to zase jede normálně,nemůže to třeba být že se vypaluje dpf filtr? ale kontrolka nesvítí,děkuji.
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Jak už jsem psal v Captur vláknu k tomuto motoru:
Nicméně i to co popisuješ, se mi párkrát stalo. Mám pocit, že to bylo vždycky při jízdě do kopce. V servisu jsem jim to hlásil po mém druhém problému. Řekli mi, že když ŘJ nevygeneruje žádnou chybu a není scénář, jak to pravidelně navodit, tak s tím nic neudělají.
Mimochodem druhý problém se pokusili vyřešit podle manuálu od Renaultu. Měnili nějaké čidlo a ještě nějaký kus, přes který se žene olej k přesuvníku. Auto sice zatím nehlásilo žádnou chybu, ale občas za studena pocukává.
Už mě to věčný ježdění do servisu nebaví a auto chci vyměnit. Zkusíme facelift s 1.5 dCi. Snad ten software bude víc odladěný po těch letech.
Nevím, jak moc odpovídá první závada tvému problému. Možná to bude podobné.Na jaře jsem řešil problémy s akcelerací. Auto při plném sešlápnutí plynu z ničeho nic přestalo táhnout, jak kdybych pustil nohu z plynu. Po povolení pedálu a opětovném sešlápnutí auto jelo normálně. Žádná chyba na přístrojovce se neukázala. Na diagnostice, ale byla chyba plynového pedálu. V servisu jsem si připadal jako pokusný králík. Nejprve nahráli novou konfiguraci a poslali mě domu. Pak měnili plynový pedál. Opět žádná změna. Dále proběhla výměna nějakých čidel na motoru. Nakonec pomohlo podle jejich tvrzení kompletní přehrání SW.
Když teď přišly první teploty pod 10 stupňů, tak jsem si všiml, že auto začalo při stále rychlosti za studena cukat. Jednou se mi na přístrojovce objevil servis s hláškou "zkontrolujte vstřikování." V servisu na diagnostice byla chyba vynechávání zapalování a chyba na obvodu přesuvníku vačkové hřídele výfuk. ventilů. Borci mě poslali domu s tím, že mám přijet příští týden. Tak jsem zvědav, jak jim to teď bude dlouho trvat.
Nicméně i to co popisuješ, se mi párkrát stalo. Mám pocit, že to bylo vždycky při jízdě do kopce. V servisu jsem jim to hlásil po mém druhém problému. Řekli mi, že když ŘJ nevygeneruje žádnou chybu a není scénář, jak to pravidelně navodit, tak s tím nic neudělají.
Mimochodem druhý problém se pokusili vyřešit podle manuálu od Renaultu. Měnili nějaké čidlo a ještě nějaký kus, přes který se žene olej k přesuvníku. Auto sice zatím nehlásilo žádnou chybu, ale občas za studena pocukává.
Už mě to věčný ježdění do servisu nebaví a auto chci vyměnit. Zkusíme facelift s 1.5 dCi. Snad ten software bude víc odladěný po těch letech.
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Jestli máš 1,3TCe tak se dpf určitě nevypaluje, protože auto žádný nemá Má gpf a to je filtr pasivní.
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Jde hlavně o to, že benzín má vyšší teplotu spalin, tedy filtr se bude vypalovat dá se říct neustále a nějaké řízené vypalování není třeba. U nafty toho dosáhnou hlavně lidi, co se nebojí i dieselu pořádně šlápnout a prohnat ho. Kontrolka pokud vím, nebývá ani tak nikde. Vypalování šlo poznat podle zvýšené spotřeby paliva a zvýšených otáček při volnoběhu.
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
jj.tak to bude asi jiná závada,ještě jsem kontroloval olej a je zněj cítit benzin,tou měrkou se to vůbec nedá změřit,i po otření je olej i nad tu čárku a to mám zatim najeto 3500 km,jezdím spíše po městě kratší trasy.
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Z oleje benzín cítit půjde. Je to běžná věc, benzín se u studeného motoru sráží na stěnách válců a je pístem stáhnout do olejové náplně, přímý vstřik na toto trpí mnohem víc
Pohlídat, ať olej nepřibývá, motor nepodtáčet, občas prohnat. Určitě není na škodu vyměnit teď olej dřív, ze záběhu motoru v něm plave dost kovových částic.
Pohlídat, ať olej nepřibývá, motor nepodtáčet, občas prohnat. Určitě není na škodu vyměnit teď olej dřív, ze záběhu motoru v něm plave dost kovových částic.
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Tak tohle se mi sem tam stane taky. šlápnu tomu na krk, motor začne nádherně táhnout - a najednou jako bych ubral plyn, nebo jako kdyby mi za prdel někdo připřáhl vozík. Povolím plyn, znovu přidávám - a už to zase jede normálně. Stane se to jen občas, nedá se to nějak cíleně navodit (takže v servisu se to pochopitelně neprojeví), nesvítí žádná kontrolka. V létě na garančce v diagnostice žádná chyba. Beru jen 98 benzín, jezdím každý den trasu 2 x 20 km, žádné courání po městě, jinak vše normální. Tipuju to na SW chybu, cíleně jsem to zatím kvůli tomu nereklamoval.standa80 píše: ↑pát říj 30, 2020 20:09Ahoj,chci se zeptat nemá někdo zkušenost,mám nového megana 1.3 tce 85kw od března a asi tři krát se mi už stalo že auto nějak divně jede jako by neseplo turbo,šlapu na plyn a skoro to nejede,další den to zase jede normálně,nemůže to třeba být že se vypaluje dpf filtr? ale kontrolka nesvítí,děkuji.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů