Homokinetický klb
Moderátor: Moderators General
Homokinetický klb
Menil niekto homokinetický klb na poloosi??alebo treba vymeniť celú poloos??
Renault Espace III 2.2td r.v.1999
Re: Homokinetický klb
...alebo treba vymenit cele auto? nie; jasne ze sa da vymenit samotny klb, ja osobne som na mojom menil manzetu, ale to je to iste ako ked menis klb, lebo ho treba dat dole a potom nasadit spat. akurat som nedal novy, ale ten povodny.
čo bolo, bolo... teraz je to .:Renault::Espace::1998::E2::2,0::8V:.
Re: Homokinetický klb
Zeptam se,je tam pro zajisteni pojistny krouzek a staci ho jen zklepnout,nebo je tam pojistny krouzek na seigerkleste.
Dik
Dik
Re: Homokinetický klb
je tam segerka, treba ju roztiahnut smerom do klbu, a hriadel ide vytiahnut. s novym klbom by mala byt dodana aj nova segerka, ak je spravne nasadena v klbe, tak sa to da nasadit bez kliesti - hriadel je na konci skoseny - len ho strcis dnu a cvakne to tam
čo bolo, bolo... teraz je to .:Renault::Espace::1998::E2::2,0::8V:.
Re: Homokinetický klb
to jsem chtěl vědět.až mě to potká,nebudu muset tápat a hledan seigrovku ve vazelíně...
DĚKUJU..
DĚKUJU..
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Homokinetický klb
Na LII. není segerovka, ale pérko, tam to nejde kleštěmi, ale musí se kloub srazit kladivem, samo se hřídel musí jistit buď silnejma rukama nebo aretační svěrkou, případně sikovkama zapřenýma o pevný bod. Pouze u zpětného nasazení se ten kroužek musí šroubovákem trochu přimáčknout, aby kloub najel na tisícihran. Měnil jsem nedávno obě manžety. Tak si myslím, že je to podobné na Esp.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Homokinetický klb
...aj na favorite je poistny kruzok, ale na to sa nikto nepytal.... ked sme na fore ESPACE III, tak sa nebudeme bavit o LII, ok? to je vecny problem mnohych ludi.... " ja mam sice ine ine auto, tam je to tak a tak..." ked budem chciet vediet ako je to na inom aute, napisem na ine forum...
čo bolo, bolo... teraz je to .:Renault::Espace::1998::E2::2,0::8V:.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Homokinetický klb
Homokinetické klouby na LII. jsou naprosto totožné jako na EspIII., tudíž ta metoda s těmi kleštičkami je docela zcestná, kroužek se musí naopak stlačit do zápichu v hřídeli, takže se musí spíše šroubováčkem stlačit a kladivem srazit dolů, tak jak je popsáno výše.michal.sk píše:...aj na favorite je poistny kruzok, ale na to sa nikto nepytal.... ked sme na fore ESPACE III, tak sa nebudeme bavit o LII, ok? to je vecny problem mnohych ludi.... " ja mam sice ine ine auto, tam je to tak a tak..." ked budem chciet vediet ako je to na inom aute, napisem na ine forum...
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Homokinetický klb
ŠAMŠO, ked niekto napise 9376 prispevkov (iste hodnotnych) na forum Espace III a sam ho nema tak to uz samo o sebe vypoveda o kvalite tych mudrosti... Ked budes mat E III tak si tam daj klby z L II. Ja som pred mesiacom menil klb na E III, na druhej strane ako pred casom tu manzetu, a predstav si, zase tam tie k*rvy fzancuzske dali tu segerku (podotykam, ze klby boli povodne). A aj do noveho klbu ju pribalili... A to som objednaval u vas, v Cechach... A mimochodom, "ta metoda s těmi kleštičkami" je zo servisneho manualu na ESPACE III.
čo bolo, bolo... teraz je to .:Renault::Espace::1998::E2::2,0::8V:.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Homokinetický klb
Zajímavý , že v manulálu LII. je ten samý obrázek s kleštičkama, ale provedení ve skutečnosti jiný, s pérkem, po segerovce ani vidu. Ale jinak dík za přispění, že je to jinak, od toho tu to fórum je.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Homokinetický klb
Může jít o "změnu za pochodu" kterých soudruzi v Renaultu a Matře činili požehnaně.
Některé reálie se liší podle roku výroby, respektive podle výrobní serie. Pravdu můžete mít oba, ale každá se může vztahovat na jinou sérii nebo motorizaci.
Některé reálie se liší podle roku výroby, respektive podle výrobní serie. Pravdu můžete mít oba, ale každá se může vztahovat na jinou sérii nebo motorizaci.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Homokinetický klb
Zdravím,budu muset vyměnit homokineťák,ale narazil jsem na problém a to v počtu ozubení kola.Vnější ozubení strana kola: 27
Vnitřní ozubení,strana kola: 32 a nebo Vnější ozubení strana kola: 27 Vnitřní ozubení,strana kola: 25.Takže jak zjistím počet zubů a popřípadě jestli je to jedno,který tam dám?Díky
Vnitřní ozubení,strana kola: 32 a nebo Vnější ozubení strana kola: 27 Vnitřní ozubení,strana kola: 25.Takže jak zjistím počet zubů a popřípadě jestli je to jedno,který tam dám?Díky
RENAULT ESPACE 2,2i r.v.1994(do 8.12.2011)
Renault Espace 2.0i 8V r.v.1997(od 20.12.2011 do 3.7.2017)
Renault Espace 2.0 16V r.v.2000(od 3.7.2017-30.10.2020)
Renault Espace 2,0 16V r.v.2001 (od 30.9.2020)
Renault Espace 2.0i 8V r.v.1997(od 20.12.2011 do 3.7.2017)
Renault Espace 2.0 16V r.v.2000(od 3.7.2017-30.10.2020)
Renault Espace 2,0 16V r.v.2001 (od 30.9.2020)
Re: Homokinetický klb
Jedno to asi nebude, dal bych tam to, co máš na autě. Tedy sundat, spočítat, dát nový. Nebo vyhledat díl podle VIN třeba u dealera Renault. Obvykle najdou díl a dají OE číslo, případně nějaké info okolo.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Homokinetický klb
benzinove verzie a naftove verzie maju odlisne klby... ak mas cislo dielu, najdes nahradu kt. ti bude pasovat... renault.epcdata.ru
čo bolo, bolo... teraz je to .:Renault::Espace::1998::E2::2,0::8V:.
Re: Homokinetický klb
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů