Zdravim, chtěl jsem si dát do auta LED žárovky do blinkrů místo klasických. Po namontování když zapnu páčkou blinkr tak blikají jak o život, výstražnýma ale blikají normálně. Na netu jsem četl, že se musí vyměnit přerušovač směrovek. Nevíte někdo kde se nachází? Děkuji
Clio II 1.2 43kW r.v. 1999
Přerušovač blinkrů
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Re: Přerušovač blinkrů
Přerušovač je integrovaný v jednotce UCH která je pod palubní deskou u panelu pojistek.Oficielně se mění celá jednotka.Jednodušší je sehnat LED žárovky s předřadným odporem.Další možnost je zátěžový modul ke každé žárovce.
Š 100 - šrot
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Re: Přerušovač blinkrů
Ahoj.
Pokud se ti nepodařiolo sehnat homologované LED blinkry, záměnu bych nedělal. Nejen na STK jsou na to dost hákliví a mnoho led žárovek ve světlech nevydrží buď kvůli teplu nebo kvůli vibracím.
Jinak tento problém jsme řešili u dodávky, kam jsme dávali (homologovaná!) celá zadní LED světla. Pokud jsi aspoň trochu kamarád s pájkou, stačí koupit výkonové odpory a připojit je paralelně buď k k danému LED blinkru nebo k žárovce v dané větvi.
Pokud ne, bude to dražší ale ve stejném stylu buď v podání autoelektrikáře, nebo nějakého plug -n-play odporu za značně zvýšenou cenu.
Například tyto.: https://www.gme.cz/rd-33r-25w-5-tyco
25W stačí, protože jde o chvilkové zatížení a rezistor má dost času na chladnutí.
Je důležité pak důkladně očistit a namazat všechny kontakty a konektory co vedou ke zbývajícím klasickým žárovkám, i malý přechodový odpor ti může způsobit zase zrychlené blikání (jednotka detekuje snížený proud větví a ten se objeví v okamžiku, kdy jsou špatné kontakty, nebo prasklá žárovka).
Pokud se ti nepodařiolo sehnat homologované LED blinkry, záměnu bych nedělal. Nejen na STK jsou na to dost hákliví a mnoho led žárovek ve světlech nevydrží buď kvůli teplu nebo kvůli vibracím.
Jinak tento problém jsme řešili u dodávky, kam jsme dávali (homologovaná!) celá zadní LED světla. Pokud jsi aspoň trochu kamarád s pájkou, stačí koupit výkonové odpory a připojit je paralelně buď k k danému LED blinkru nebo k žárovce v dané větvi.
Pokud ne, bude to dražší ale ve stejném stylu buď v podání autoelektrikáře, nebo nějakého plug -n-play odporu za značně zvýšenou cenu.
Například tyto.: https://www.gme.cz/rd-33r-25w-5-tyco
25W stačí, protože jde o chvilkové zatížení a rezistor má dost času na chladnutí.
Je důležité pak důkladně očistit a namazat všechny kontakty a konektory co vedou ke zbývajícím klasickým žárovkám, i malý přechodový odpor ti může způsobit zase zrychlené blikání (jednotka detekuje snížený proud větví a ten se objeví v okamžiku, kdy jsou špatné kontakty, nebo prasklá žárovka).
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů