Motor 1,8 Tce 225
Motor 1,8 Tce 225
Je tady někdo kdo s má zkušenosti s tímto motorem? Benzin 1,8 166kw
Díky
Díky
R-19 bylo
Laguna2000 1,8 16v byla
Espace Grand IV 2.0T 2008 byl
Espace V 2016 1,6 Initiale nyní
Laguna2000 1,8 16v byla
Espace Grand IV 2.0T 2008 byl
Espace V 2016 1,6 Initiale nyní
Re: Motor 1,8 Tce 225
Zřejmě zatím málo zkušeností. Já jsem hledal v testech i zahraničních zdrojích a poptával se u servisáků a žádné zásadní negativum jsem nenašel. Takže mám objednáno. Aut s třemi nezávislými sedadly vzadu zase tolik není a když člověk nechce naftu, tak zbývá v podstatě buďto si dotáhnout nějakou Ameriku nebo Peugeot 5008 a tohle (ty různé osobní dodávky nepočítám). A to si myslím, že tahle 1.8 T bude určitě lepší, než ta 1.6 THP, na kterou všichni unisono nadávají (byť snad posledních pár let už se to taky zlepšilo).
Re: Motor 1,8 Tce 225
Dneska jsem s tim jel na testovaci jizde, maze to pekne, 160 na dalnici je tam hned. I prevodovka radi rychle a komfortne. Motor je v max. otackach trochu slyset, ale pri rychly jizde na dalnici (tech 160) je to na sedmicku uplne v klidu.
Me by zajimala realna spotreba pri svizne jizde po dalnici. Jak to papa pri 150 nebo treba 160 na tempomat?
Jinak bacha na adaptivni tempomat, funguje jen do 150 kmh a neni tam moznost to prepnout na manualni tempomat a nastavit si vic. Leda koupit auto bez adaptivniho tempomatu ale pak zase chybi HUD
Me by zajimala realna spotreba pri svizne jizde po dalnici. Jak to papa pri 150 nebo treba 160 na tempomat?
Jinak bacha na adaptivni tempomat, funguje jen do 150 kmh a neni tam moznost to prepnout na manualni tempomat a nastavit si vic. Leda koupit auto bez adaptivniho tempomatu ale pak zase chybi HUD
Re: Motor 1,8 Tce 225
Kupovat ted noveho Espace, to je nerozum, pristi rok bude facelift a to bude jine kafe, full led matrix svetla, automni jizda, easy link, digitalni kokpit a plno dalsich vychytavek, ktere jsou od auta v teto kategorii jiz samozrejmost. Ne ta ubohost, co ted nabizi.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: Motor 1,8 Tce 225
To vím, ale tak třeba ne každý má možnost čekat na příští rok.
Teď nám třeba leasingovka poslala nabídku na operativní leasing, kde byla sleva z ceníkové ceny -270k Kč (Initiale s nějakými příplatky). A Espace skoro v plné palbě tak vyšel výhodněji než Peugeot 5008, který je menší, má slabší motory a horší výbavu. Otázka, jestli takto výhodné podmínky budou i pro verzi po faceliftu.
Bavil jsem se prodejcem a zatím nemají žádné informace, kdy konkrétně bude facelift a jaký budou slevy atd. Prý ty informace už očekávali, ale zatím prostě nic.
A musím říct, že mě stávající verze při testovací jízdě nijak neurážela, přišlo mi to naprosto v pohodě. Když to člověk srovná se Sharanem nebo S-Maxem, je to skoro high-tech
Každopádně se dostáváme trochu off topic. Co ta realna spotreba pri svizne jizde po dalnici, ma nekdo realnou zkusenost? Jak to papa pri 150 nebo treba 160 na tempomat?
Doplním, že testovací Espace měl na palubním počítači průměr 8,7l. A prodejce říkal, ať počítám 9-10l při svižnější jízdě. Těch 9l by mi nepřišlo zas tak moc, je to velký a silný auto, jen to je při nádrži jen 58l dojezd tak 600km a to už není nic extra. Diesel říkal prodejce jezdí tak za 7l.
Teď nám třeba leasingovka poslala nabídku na operativní leasing, kde byla sleva z ceníkové ceny -270k Kč (Initiale s nějakými příplatky). A Espace skoro v plné palbě tak vyšel výhodněji než Peugeot 5008, který je menší, má slabší motory a horší výbavu. Otázka, jestli takto výhodné podmínky budou i pro verzi po faceliftu.
Bavil jsem se prodejcem a zatím nemají žádné informace, kdy konkrétně bude facelift a jaký budou slevy atd. Prý ty informace už očekávali, ale zatím prostě nic.
A musím říct, že mě stávající verze při testovací jízdě nijak neurážela, přišlo mi to naprosto v pohodě. Když to člověk srovná se Sharanem nebo S-Maxem, je to skoro high-tech
Každopádně se dostáváme trochu off topic. Co ta realna spotreba pri svizne jizde po dalnici, ma nekdo realnou zkusenost? Jak to papa pri 150 nebo treba 160 na tempomat?
Doplním, že testovací Espace měl na palubním počítači průměr 8,7l. A prodejce říkal, ať počítám 9-10l při svižnější jízdě. Těch 9l by mi nepřišlo zas tak moc, je to velký a silný auto, jen to je při nádrži jen 58l dojezd tak 600km a to už není nic extra. Diesel říkal prodejce jezdí tak za 7l.
Re: Motor 1,8 Tce 225
Espace se ted temer vubec neprodava kvuli tem velkym nedostatkum ve vybave, proto asi ty slevy. Myslim, ze po faceliftu asi takova sleva nebude, ale urcite bude nejaka zvyhodnena vybava, takze to pak vyjde podobne
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: Motor 1,8 Tce 225
Mám ho už skoro 1,5roku (cca 45tis km). Musím říct, že ten motor je super. Reálná spotřeba je tak kolem 8 l/100km. Jezdím denně do Prahy, celá Jižní spojka tam a zpět, dálnice, nešetřím to. Na dovolené většinou si to vezme méně , což mě vždycky překvapí. Samozřejmě v Německu po dálnici, když se jede 160 a více pořád, tak si to vezme přes 9. Ale jinak spokojenost. S výbavou je to pravda, čekal jsem aspoň tempomat do 0 a popojíždění v kolonách. Jsem na to zvědavý jak vyjde phase II (snad už letos). R-link2 taky nic moc, ale uvidíme easy link jak bude vypadat. Mně by stačilo čistě jen zrcadlení mobilu + info okolo, teď bohužel vidím jen Android auto a nic jiného (má se to snad změnit i R-link2).
A co se mi na tom autě nejvíc líbí je to, že je jedno jak je naložené, pořád jede stejně (jak motor tak podvozek)...a to že ho na dovolenou dokážeme naložit
A co se mi na tom autě nejvíc líbí je to, že je jedno jak je naložené, pořád jede stejně (jak motor tak podvozek)...a to že ho na dovolenou dokážeme naložit
RENAULT ESPACE V 1.8TCE Initiale Paris rv2020, RENAULT ESPACE V 1.8TCE Initiale Paris rv2018, (RENAULT GrandScenic III 1.5dCi Privilege rv2010 prodán, RENAULT Scenic I 1.9dCi Expresion rv2002 prodán)
Re: Motor 1,8 Tce 225
No tak to zni dobre 8-9 litru. Ja se bal, ze pri sviznejsim tempu to bude pres 10. Diky za info!
Ja myslel ze R-Link2 umi zrcadleni iPhone i Android? Jsou s tim nejaky problemy?
Ja myslel ze R-Link2 umi zrcadleni iPhone i Android? Jsou s tim nejaky problemy?
Re: Motor 1,8 Tce 225
Jasně že umí. Problémy občas jsou, protože Android auto občas spadne... nevím jak to s tím může souviset, ale většinou v místech, kde nejdou dostatečně data. Pak se musí odpojit telefon a zase zapojit (kabel) nebo restart R-link (dlouhý stisk ON/OFF tlačítka).
Akorát, je vidět jen to AndroidAuto a není klem rámeček s info - stupně atd. co je v horním řádku. Snad tento rámeček časem přibude, jít by to mělo, protože při jednom telefonátu se mi to tam najednou zobrazilo (ale pouze jednou )
Akorát, je vidět jen to AndroidAuto a není klem rámeček s info - stupně atd. co je v horním řádku. Snad tento rámeček časem přibude, jít by to mělo, protože při jednom telefonátu se mi to tam najednou zobrazilo (ale pouze jednou )
RENAULT ESPACE V 1.8TCE Initiale Paris rv2020, RENAULT ESPACE V 1.8TCE Initiale Paris rv2018, (RENAULT GrandScenic III 1.5dCi Privilege rv2010 prodán, RENAULT Scenic I 1.9dCi Expresion rv2002 prodán)
Re: Motor 1,8 Tce 225
Ten motor je vynikající a v Phase 2 ještě mnohem lepší než v Phase 1
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: pon led 15, 2024 16:39
Re: Motor 1,8 Tce 225
Dobrý večer,
uvažuji o koupi Espace V 1,8 , 165 kW.
Chci se zeptat na spotřebu benzínu, tohoto motoru. V módu naložené děti odvoz do školy cca 11 km a pak přesun do práce 2 km. Odpoledne zpět.
Prostě jestli se s autem také točité kolem komína a jakou to má reálnou spotřebu.
Děkuji
uvažuji o koupi Espace V 1,8 , 165 kW.
Chci se zeptat na spotřebu benzínu, tohoto motoru. V módu naložené děti odvoz do školy cca 11 km a pak přesun do práce 2 km. Odpoledne zpět.
Prostě jestli se s autem také točité kolem komína a jakou to má reálnou spotřebu.
Děkuji
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů