Im to vypluje pocitac po standardnej 2-rocnej zaruke. Berie sa do uvahy konkretny komponent vs najazd vozidla vs vek vozidla. Su diely ktore su preplatene servisom kompletne, a su zase ine, kde si klient bude hradit napr cenu prace. Su komponenty kde klient doplaca pomernu cast X % z celkovej ceny dielu. Toto co pisem plati po standardnej 2-rocnej zaruke.
Prijimaci technik preto casto ani nevie povedat predbeznu cenu opravy, ci bude vsetko zdarma, pokial problem sami nezdiagnostikuju. Urcia diely na vymenu, zadaju ich do systemu spolu s poctom km a vekom auta, a az system im on-line vypluje konkretne sumy, co bude platit zakazik, alebo co bude plne hradene na "predlzenu zaruku". Dalej su diely mimo "predlzenu zaruku", a to diely, ktore podliehaju beznemu opotrebeniu, ako brzdove kotuce, tlmice, vsetky gumove diely (tesnenia dveri, silentbloky, remene), a na tie sa zaruka nevztahuje vobec. Takze pozor na toto - v podstate po zakonnych 2 rokoch zaruky je ta rozsierna zaruka v podstate nic moc a clovek moze/musi pocitat aj s tym, ze bude cast ceny (alebo dokonca celu) platit z vlastneho.
Takto je proste postaveny system predlzenej zaruky a tak sa k nemu postavi aj Renault Slovensko. SOI v tomto pripade ani nebude nic riesit. Pritom je to uplne smiesne, lebo ked raz propaguju 5-rocnu zaruku, tak ju maju aj v plnej miere aplikovat ze? Krasny priklad odlepeneho celneho skla, kde to ani nemoze byt klientova vina (teda pokial sa nedokaze ze klient sa snazil celne sklo zvnutra vytlacit von nohami...

)