Safrane Biturbo.
Moderátor: Moderators General
Safrane Biturbo.
Zdravim ,neviete o neakom Biturbe na predaj,tento bol pred 3r,v CR. https://www.autickar.cz/files/obrazky/c ... -10869.png dakujem
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11531
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Safrane Biturbo.
Na mobile.de je jeden v německu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3714
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Safrane Biturbo.
Espace V Initiale Paris, 1.6dCi 118kW, 6EDC, 2015, 120 000km
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 2726
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Re: Safrane Biturbo.
To jsi ty co píše do RNews na facebooku? To je tvoje stránka?amat píše: ↑úte kvě 29, 2018 03:00Hoši, takhle zní biturbo!
https://www.youtube.com/watch?v=8kFGFQ_nJ2g
To BiTurbo hezké, ale zabíjí to ty laciné kola z Laguny. Originály jsou originály...
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3714
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Safrane Biturbo.
Jj, jsem to já. A nejsou tam kola z L2, ale velmi drahé dvoudílné BBS disky.
Espace V Initiale Paris, 1.6dCi 118kW, 6EDC, 2015, 120 000km
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 2726
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Re: Safrane Biturbo.
Už mi to docvaklo Safrane a mistr kůže-to je bóďa
no mně se to čalounění nelíbí...mám rád původnost a originalní stav
no mně se to čalounění nelíbí...mám rád původnost a originalní stav
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3714
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Safrane Biturbo.
Já taky trvám na originálním stavu. Nesnáším úpravy, protože to většinou vypadá hrozně. Toto je první případ kdy jsem udělal výjimku ze dvou důvodů:
1) Bóďa má vkus
2) Vypadá to prostě lépe než originál a je tam použita kvalitnější kůže než u originálu.
1) Bóďa má vkus
2) Vypadá to prostě lépe než originál a je tam použita kvalitnější kůže než u originálu.
Espace V Initiale Paris, 1.6dCi 118kW, 6EDC, 2015, 120 000km
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3714
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Safrane Biturbo.
A takhle to vypadá, když se Biturbo nastartuje: https://www.youtube.com/watch?v=96QZAnT8WKM
Espace V Initiale Paris, 1.6dCi 118kW, 6EDC, 2015, 120 000km
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 2726
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Re: Safrane Biturbo.
a to je bóďu nebo jeho bráchu?
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3714
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Safrane Biturbo.
Bóďovo
Espace V Initiale Paris, 1.6dCi 118kW, 6EDC, 2015, 120 000km
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3714
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Safrane Biturbo.
A ještě video z jízdy: https://www.youtube.com/watch?v=9UpI5TwIuIE
Espace V Initiale Paris, 1.6dCi 118kW, 6EDC, 2015, 120 000km
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 2726
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Re: Safrane Biturbo.
Já myslím, že už to s tím biturbem na FB strankách rnews přeháníte...tolik příspěvků o něm...zas taková pecka to není a rozhodně si nemyslím že by to byl nejzachovalejší kus na světě, to přeháníte...
proč tak horlivě nepíšete i o jiných starých modelech Renault?
proč tak horlivě nepíšete i o jiných starých modelech Renault?
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3714
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Safrane Biturbo.
Deklaroval jsem, že se tomu autu budeme věnovat týden. Tak jsem to dodržel. Že to není pecka je názor totálně mimo, to se na mě nezlob. Buď nevíš co je to auto zač nebo jsi jen hejtr. Bylo jich vyrobeno fakt málo a je to technický skvost, na který se ani jeden ze současných modelů nechytá. Tento vůz nabízí u Renaultu už nikdy později nevídanou techniku a luxus. To by mě opravdu zajímalo, co bys chtěl vidět jiného, aby to pro tebe byla pecka???
Pokud jsi to auto neviděl, vůbec nemůžeš popírat, že jde o nejzachovalejší kus na světě. To auto je tak poctivě zrenovované, že jsem nic podobného ještě neviděl - právě s ohledem na supersložitou techniku. Navíc 99% věcí na to auto nejde sehnat, přesto tam tyto díly jsou nové/zánovní. To si zaslouží přinejmenším respekt.
Nevím jak dlouho RN sleduješ, ale asi to moc dlouho nebude - věnujeme se všemu od Renaultu co mi přijde pod ruku či na mysl. Až mi někdo ukáže svůj R19 16S, nebo Clio Williams, 16TX, Clio V6, apod. skvosty z historie této značky, budu jim opět mile rád věnovat tématický týden.
Pokud jsi to auto neviděl, vůbec nemůžeš popírat, že jde o nejzachovalejší kus na světě. To auto je tak poctivě zrenovované, že jsem nic podobného ještě neviděl - právě s ohledem na supersložitou techniku. Navíc 99% věcí na to auto nejde sehnat, přesto tam tyto díly jsou nové/zánovní. To si zaslouží přinejmenším respekt.
Nevím jak dlouho RN sleduješ, ale asi to moc dlouho nebude - věnujeme se všemu od Renaultu co mi přijde pod ruku či na mysl. Až mi někdo ukáže svůj R19 16S, nebo Clio Williams, 16TX, Clio V6, apod. skvosty z historie této značky, budu jim opět mile rád věnovat tématický týden.
Espace V Initiale Paris, 1.6dCi 118kW, 6EDC, 2015, 120 000km
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 2726
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Re: Safrane Biturbo.
Renault 5 Turbo 1
Ja vím, to tady nikdo nemá
Jinak sleduju dlouho...Biturbo je fajn, akorát na mne je to spíš takový rychlý těžký dálniční koráb
Já raději hbitější menší autíčka
Myslím že viděl. Na srazu Safrane clubu Bude asi jistě TOP, ale tak nemyslíš že v depozitáři ve flins mají "lepší" TOP?
Až strčím do svého Williamse a R11 Turbo tak 150 tisíc tak rád zapujčím
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3714
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Safrane Biturbo.
Biturbo je jednoduše technický unikát, pro ty co nečtou RN:
- V6 se dvěma turby
- 4x4 s viskózní spojkou
- stavitelný vzduchový podvozek (!!!!)
- adaptivní tlumiče - buď komfortní, nebo tuhé sportovní
- nastavitelné vzduchové polštáře v předních sedačkách (sedák + opěradlo)
- zadní elektrické sedačky
- zadní náprava multilink
- to vše v roce 1993 !!!
Většinu z těchto věcí už žádné další Renaulty nikdy neměly. Ani Vel Satis - ten neuměl nabídnout ani blbé vyhřívání zadních sedaček. Jakkoliv mám VS moc rád, tak zrovna tohle tam chybět nemělo. Takže technicky prostě nesmírně zajímavé a pro moderního renaulťáka nevídaně nabité auto. Zasloužilo by si ještě víc prostoru ať lid vidí co uměl Renault udělat.
- V6 se dvěma turby
- 4x4 s viskózní spojkou
- stavitelný vzduchový podvozek (!!!!)
- adaptivní tlumiče - buď komfortní, nebo tuhé sportovní
- nastavitelné vzduchové polštáře v předních sedačkách (sedák + opěradlo)
- zadní elektrické sedačky
- zadní náprava multilink
- to vše v roce 1993 !!!
Většinu z těchto věcí už žádné další Renaulty nikdy neměly. Ani Vel Satis - ten neuměl nabídnout ani blbé vyhřívání zadních sedaček. Jakkoliv mám VS moc rád, tak zrovna tohle tam chybět nemělo. Takže technicky prostě nesmírně zajímavé a pro moderního renaulťáka nevídaně nabité auto. Zasloužilo by si ještě víc prostoru ať lid vidí co uměl Renault udělat.
Espace V Initiale Paris, 1.6dCi 118kW, 6EDC, 2015, 120 000km
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3714
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Safrane Biturbo.
Fotky Safranu Biturbo z Depozitu ve Flins mám (dokonce jen pár týdnů staré), je v opravdu unikátním stavu, ale jak ty auta stojí a nehýbe se s nimi, bude mít podle mě úplně rozpadlé měchy. Ty jsou totiž z pryže a ta stárne nehledě na to jestli se s autem jezdí nebo ne. A to je sakra problém, ani ne tak astronomická cena, ale spíše to, že už nejdou koupit jako nové. Firma BOGE je už nevyrábí. Takže Safrane Biturbo ve Flins bude ve vizuálně nebývalém stavu, ale technika logicky bude vyžadovat nemalou servisní pozornost. Bóďuv kousek je vizuálně rovněž krásný a ke všemu technicky způsobilý k naprosto běžnému daily provozu.
Espace V Initiale Paris, 1.6dCi 118kW, 6EDC, 2015, 120 000km
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Safrane Biturbo.
Jeden rad holky, druhy vdolky. Holky zestarnou a vdolky ztvrdnout. Pouze kvalitni autak ma koule i ve vysokem veku a nemusi byt ani od Renault Sportu.
Udrzovat tohto Safrana musi byt nadlidsky vykon a pokud se nekomu nelibi, neni to problem majitele.
Udrzovat tohto Safrana musi byt nadlidsky vykon a pokud se nekomu nelibi, neni to problem majitele.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
- matesK
- Starting member
- Příspěvky: 51
- Registrován: pon črc 02, 2007 23:11
- Bydliště: ulice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Safrane Biturbo.
Tahle poslední odpověď je asi nejlepší U levnejch kol z laguny sem malem umřel smíchy
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů