Safrane Biturbo.

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
bopol
Junior member
Příspěvky: 146
Registrován: pon úno 21, 2011 19:38

Safrane Biturbo.

Příspěvek od bopol » čtv úno 23, 2017 10:12

Zdravim ,neviete o neakom Biturbe na predaj,tento bol pred 3r,v CR. https://www.autickar.cz/files/obrazky/c ... -10869.png dakujem

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11531
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Safrane Biturbo.

Příspěvek od Šamša » pát bře 17, 2017 22:08

Na mobile.de je jeden v německu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3714
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Safrane Biturbo.

Příspěvek od amat » úte kvě 29, 2018 03:00

Espace V Initiale Paris, 1.6dCi 118kW, 6EDC, 2015, 120 000km
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km


Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 2726
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Re: Safrane Biturbo.

Příspěvek od Sova » úte kvě 29, 2018 11:36

amat píše:
úte kvě 29, 2018 03:00
Hoši, takhle zní biturbo!

https://www.youtube.com/watch?v=8kFGFQ_nJ2g
To jsi ty co píše do RNews na facebooku? To je tvoje stránka?
To BiTurbo hezké, ale zabíjí to ty laciné kola z Laguny. Originály jsou originály...

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3714
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Safrane Biturbo.

Příspěvek od amat » úte kvě 29, 2018 16:34

Jj, jsem to já. A nejsou tam kola z L2, ale velmi drahé dvoudílné BBS disky.
Espace V Initiale Paris, 1.6dCi 118kW, 6EDC, 2015, 120 000km
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km


Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 2726
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Re: Safrane Biturbo.

Příspěvek od Sova » úte kvě 29, 2018 17:25

Už mi to docvaklo Safrane a mistr kůže-to je bóďa

no mně se to čalounění nelíbí...mám rád původnost a originalní stav

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3714
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Safrane Biturbo.

Příspěvek od amat » úte kvě 29, 2018 17:45

Já taky trvám na originálním stavu. Nesnáším úpravy, protože to většinou vypadá hrozně. Toto je první případ kdy jsem udělal výjimku ze dvou důvodů:
1) Bóďa má vkus
2) Vypadá to prostě lépe než originál a je tam použita kvalitnější kůže než u originálu.
Espace V Initiale Paris, 1.6dCi 118kW, 6EDC, 2015, 120 000km
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km


Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3714
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Safrane Biturbo.

Příspěvek od amat » stř kvě 30, 2018 19:50

A takhle to vypadá, když se Biturbo nastartuje: https://www.youtube.com/watch?v=96QZAnT8WKM
Espace V Initiale Paris, 1.6dCi 118kW, 6EDC, 2015, 120 000km
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km


Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 2726
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Re: Safrane Biturbo.

Příspěvek od Sova » stř kvě 30, 2018 20:49

a to je bóďu nebo jeho bráchu?

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3714
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Safrane Biturbo.

Příspěvek od amat » stř kvě 30, 2018 21:15

Bóďovo :-)
Espace V Initiale Paris, 1.6dCi 118kW, 6EDC, 2015, 120 000km
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km


Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3714
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Safrane Biturbo.

Příspěvek od amat » sob čer 02, 2018 17:27

Espace V Initiale Paris, 1.6dCi 118kW, 6EDC, 2015, 120 000km
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km


Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 2726
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Re: Safrane Biturbo.

Příspěvek od Sova » pon čer 04, 2018 16:19

Já myslím, že už to s tím biturbem na FB strankách rnews přeháníte...tolik příspěvků o něm...zas taková pecka to není a rozhodně si nemyslím že by to byl nejzachovalejší kus na světě, to přeháníte...
proč tak horlivě nepíšete i o jiných starých modelech Renault?

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3714
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Safrane Biturbo.

Příspěvek od amat » pon čer 04, 2018 19:27

Deklaroval jsem, že se tomu autu budeme věnovat týden. Tak jsem to dodržel. Že to není pecka je názor totálně mimo, to se na mě nezlob. Buď nevíš co je to auto zač nebo jsi jen hejtr. Bylo jich vyrobeno fakt málo a je to technický skvost, na který se ani jeden ze současných modelů nechytá. Tento vůz nabízí u Renaultu už nikdy později nevídanou techniku a luxus. To by mě opravdu zajímalo, co bys chtěl vidět jiného, aby to pro tebe byla pecka???

Pokud jsi to auto neviděl, vůbec nemůžeš popírat, že jde o nejzachovalejší kus na světě. To auto je tak poctivě zrenovované, že jsem nic podobného ještě neviděl - právě s ohledem na supersložitou techniku. Navíc 99% věcí na to auto nejde sehnat, přesto tam tyto díly jsou nové/zánovní. To si zaslouží přinejmenším respekt.

Nevím jak dlouho RN sleduješ, ale asi to moc dlouho nebude - věnujeme se všemu od Renaultu co mi přijde pod ruku či na mysl. Až mi někdo ukáže svůj R19 16S, nebo Clio Williams, 16TX, Clio V6, apod. skvosty z historie této značky, budu jim opět mile rád věnovat tématický týden.
Espace V Initiale Paris, 1.6dCi 118kW, 6EDC, 2015, 120 000km
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km


Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 2726
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Re: Safrane Biturbo.

Příspěvek od Sova » pon čer 04, 2018 20:12

amat píše:
pon čer 04, 2018 19:27
To by mě opravdu zajímalo, co bys chtěl vidět jiného, aby to pro tebe byla pecka???
Renault 5 Turbo 1 :lol:

Ja vím, to tady nikdo nemá :lol:

Jinak sleduju dlouho...Biturbo je fajn, akorát na mne je to spíš takový rychlý těžký dálniční koráb :)
Já raději hbitější menší autíčka :)
amat píše:
pon čer 04, 2018 19:27
Pokud jsi to auto neviděl, vůbec nemůžeš popírat, že jde o nejzachovalejší kus na světě
Myslím že viděl. Na srazu Safrane clubu :) Bude asi jistě TOP, ale tak nemyslíš že v depozitáři ve flins mají "lepší" TOP? :)
amat píše:
pon čer 04, 2018 19:27
Až mi někdo ukáže svůj R19 16S, nebo Clio Williams, 16TX, Clio V6, apod. skvosty z historie této značky, budu jim opět mile rád věnovat tématický týden.
Až strčím do svého Williamse a R11 Turbo tak 150 tisíc tak rád zapujčím :lol: :)

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3714
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Safrane Biturbo.

Příspěvek od amat » pon čer 04, 2018 21:06

Biturbo je jednoduše technický unikát, pro ty co nečtou RN:
- V6 se dvěma turby
- 4x4 s viskózní spojkou
- stavitelný vzduchový podvozek (!!!!)
- adaptivní tlumiče - buď komfortní, nebo tuhé sportovní
- nastavitelné vzduchové polštáře v předních sedačkách (sedák + opěradlo)
- zadní elektrické sedačky
- zadní náprava multilink
- to vše v roce 1993 !!!

Většinu z těchto věcí už žádné další Renaulty nikdy neměly. Ani Vel Satis - ten neuměl nabídnout ani blbé vyhřívání zadních sedaček. Jakkoliv mám VS moc rád, tak zrovna tohle tam chybět nemělo. Takže technicky prostě nesmírně zajímavé a pro moderního renaulťáka nevídaně nabité auto. Zasloužilo by si ještě víc prostoru ať lid vidí co uměl Renault udělat.
Espace V Initiale Paris, 1.6dCi 118kW, 6EDC, 2015, 120 000km
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km


Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3714
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Safrane Biturbo.

Příspěvek od amat » pon čer 04, 2018 21:10

Fotky Safranu Biturbo z Depozitu ve Flins mám (dokonce jen pár týdnů staré), je v opravdu unikátním stavu, ale jak ty auta stojí a nehýbe se s nimi, bude mít podle mě úplně rozpadlé měchy. Ty jsou totiž z pryže a ta stárne nehledě na to jestli se s autem jezdí nebo ne. A to je sakra problém, ani ne tak astronomická cena, ale spíše to, že už nejdou koupit jako nové. Firma BOGE je už nevyrábí. Takže Safrane Biturbo ve Flins bude ve vizuálně nebývalém stavu, ale technika logicky bude vyžadovat nemalou servisní pozornost. Bóďuv kousek je vizuálně rovněž krásný a ke všemu technicky způsobilý k naprosto běžnému daily provozu.
Espace V Initiale Paris, 1.6dCi 118kW, 6EDC, 2015, 120 000km
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km


Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1298
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Safrane Biturbo.

Příspěvek od Renaulťák » stř čer 06, 2018 13:12

Jeden rad holky, druhy vdolky. Holky zestarnou a vdolky ztvrdnout. Pouze kvalitni autak ma koule i ve vysokem veku a nemusi byt ani od Renault Sportu.
Udrzovat tohto Safrana musi byt nadlidsky vykon a pokud se nekomu nelibi, neni to problem majitele.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

Uživatelský avatar
matesK
Starting member
Příspěvky: 51
Registrován: pon črc 02, 2007 23:11
Bydliště: ulice
Kontaktovat uživatele:

Re: Safrane Biturbo.

Příspěvek od matesK » sob čer 15, 2019 08:23

Tahle poslední odpověď je asi nejlepší :lol: U levnejch kol z laguny sem malem umřel smíchy :lol:

Odpovědět

Zpět na „Renault Safrane“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů