Ahojte, již pár měsíců pozoruji problém, který se stále zhoršuje. Při jízdě jde při zatáčení hučení od předního pravého kola. Jakmile volant vyrovnám nebo zatočím doleva, tak hučení zcela ustane.
U studeného auta buď nehučí nebo hučí tak málo, že to nejde přes motor slyšet. Po ujetí pár km začne hučet více a stále se to stupňuje. O víkendu jsme jeli po delší době na výlet (jinak jezdím denně 2x 26 km) a po 100 km v kuse už bylo hučení opravdu velice nepříjemné.
Předpokládám, že to dělá špatné ložisko.
Již mám objednanou sadu https://autodilos.cz/sada-lozisek-kol-fag-713801310 .
Na kolik zhruba vyjde práce v servise? Mám servis, kam auto dávám, ale nedá se jim 100% věřit, protože rádi si říkají víc času. Před předáním auta do servis budu chtít znát předběžnou cenu tak jestli jste někdo měnil ložiska, tak se prosím podělte.
Ložiska předních kol
Moderátor: Moderators General
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Ložiska předních kol
No jestli si neříkají víc času, protože jsi jeden z těch zákazníků, co si nakoupí na internetu a pak žadoní opravu. Věz, že je to práce skoro na celý den a když už se to takhle rozebírá, tak úvaha, jestli už třeba není potřeba vyměnit tlumiče, nebo nějaké tyčky při jedné práci.
Nejdříve bych vyloučil, jestli ti to nedělají pneumatiky, protože načnuté ložisko bude hučet trvale i při jízdě rovně.
Nejdříve bych vyloučil, jestli ti to nedělají pneumatiky, protože načnuté ložisko bude hučet trvale i při jízdě rovně.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Ložiska předních kol
Nakupování dílů jsme si ujasnili už když jsem tam začal jezdit. Dokud na autě pracoval majitel, tak bylo vše v pohodě. Ceny lidové, pokec u práce skvělý. Jenže už jsem tam párkrát potkal nějakého jiného pracovníka a ten si za výměnu oleje (bez materiálů) řekl 500 Kč. To je hodinová sazba 1500 Kč... Od té doby si nechávám vše odhadem nacenit předem. Za výměnu obou ložisek mi majitel napsal 1000 Kč, což mi připadá jako dobrá cenovka. Pneumatikama to určitě není. Mám teď 3 měsíce nové letní a dělalo to na zimních, starých letních i nových letních. Na STK v březnu mi také nic neřekli, že by bylo něco volné a to to kontrolovali docela důkladně a řešili každou blbost.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Ložiska předních kol
Až to rozdělají, tak teprve se poznají vůle na kulákách, jinak jsou pod zátěží. Ceny jak v BMW
Cena za výměnu ložisek velmi dobrá, na to, že musí těhlice ven, vylisovat, zalisovat a zase složit. Zajeď potom na geometrii, vždy se to pohne.
Cena za výměnu ložisek velmi dobrá, na to, že musí těhlice ven, vylisovat, zalisovat a zase složit. Zajeď potom na geometrii, vždy se to pohne.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Ložiska předních kol
Tak auto je v servise. Mechanik to projel (prý to jde slyšet až zhruba od 60 km/h, ale já to slyším tedy dříve), zvedl na hever, ručně točil kolem a řekl, že to opravdu bude ložisko. Auto jsem tam tedy nechal a zítra by mělo být hotovo. Říkal, že pokud vše půjde v pohodě, tak mu to zabere tak 20-30 minut na kolo. Geometrii ještě nedělá (chybí mu prý nějaký program, který si Ford odvezl - sídlí v bývalé dílně Fordu, která tam nechala vybavení). Za 200 Kč mi ji ale změří a udělá výpis. Kdyby to bylo špatné, tak aspoň vím a zajedu co nejdřív udělat geometrii.
Snad to tedy budou jen ta ložiska a nezavolá během zítřka, že to je něco horšího.
Update: Auto je doma a v pořádku. Nic víc než ložisko nebylo třeba měnit a jsem nadmíru spokojen s tím, jak je to auto nyní tiché. Konečná cena 2020 Kč.
Snad to tedy budou jen ta ložiska a nezavolá během zítřka, že to je něco horšího.
Update: Auto je doma a v pořádku. Nic víc než ložisko nebylo třeba měnit a jsem nadmíru spokojen s tím, jak je to auto nyní tiché. Konečná cena 2020 Kč.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Ložiska předních kol
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Ložiska předních kol
Ložiska si dělám doma sám soused má lis tak pohoda
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů