Prosím pěkně, nemáte někdo zkušenost s tímto malým elementem ?
Jedná se o plechovo umělohmotnou spojku tvaru "U" s pružného plíšku, která spojuje vnější kliku dveří s táhlem zámku.
Obávám se, že to jako nádhradní díl nelze sehnat, nechce se mi kupovat celá nová klika za 500,- Kč jen kvůli tomuto elementu.
Na vrakáči bych asi sehnal kliku sice levněji, ale ten elementík tam bude asi v nedobré kondici, dost to tam koroduje a taky únava matroše.
Nějaká konkrétní zkušenost by se mi faaaakt hodila. Díky moc.
spojka táhla zámku a vnější kliky dveří
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
spojka táhla zámku a vnější kliky dveří
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: spojka táhla zámku a vnější kliky dveří
Tak vyřešeno samovýrobou. Ten plechový element spojující táhlo zámku s klikou mi vyrobil můj šikovný tatík a na kliku jsme ho připevnili šroubkem s plochou nízkou hlavou.
Klika s elementem se tam pak vloží a největší sranda je pak táhýlko spojit s tímto elementem. Chce to grif a vytrvalost jako prase. Není tam vůbec místo, tím spíš, když tam je servo na centrál.
Každopádně jako náhradní díl se to neprodává, pouze celá klika, jejíž je tento plíšek součástí. V originále tam totiž je připevněný umělohmotným čípkem. Děkuji si tímto za odpověď, czpravo.
Klika s elementem se tam pak vloží a největší sranda je pak táhýlko spojit s tímto elementem. Chce to grif a vytrvalost jako prase. Není tam vůbec místo, tím spíš, když tam je servo na centrál.
Každopádně jako náhradní díl se to neprodává, pouze celá klika, jejíž je tento plíšek součástí. V originále tam totiž je připevněný umělohmotným čípkem. Děkuji si tímto za odpověď, czpravo.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů