alternator 2,5 cdti / dci 88kw

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
Odpovědět
m.a.r.e.k
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: úte říj 17, 2017 16:48

alternator 2,5 cdti / dci 88kw

Příspěvek od m.a.r.e.k » stř bře 27, 2019 21:19

Ahoj chalani vie niekto poradit ci ma mat master 2,5 88kw g9u650 2007 volnobezku na alternatore alebo len remenicu bez volnobezky ? je to 150A alternator . ja tam mam remenicu bez volnobezky ale na autodieloch som nasiel len volnobezky v ponuke. Ďakujem

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: alternator 2,5 cdti / dci 88kw

Příspěvek od Šamša » stř bře 27, 2019 23:13

Když dáš s volnoběžkou, odlehčíš řemenu a napínací kladce.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

m.a.r.e.k
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: úte říj 17, 2017 16:48

Re: alternator 2,5 cdti / dci 88kw

Příspěvek od m.a.r.e.k » pát kvě 17, 2019 21:00

chalani pise mi chybu na diagnostike informace o zatizeni alternatoru nesouvislost signalu trvale . alternator sa tam daval repasovany a pisalo to aj na starom alternatore a stale ista chyba . v com by to mohlo byt ?

zdeno255
Senior member
Příspěvky: 1140
Registrován: úte črc 21, 2015 13:37

Re: alternator 2,5 cdti / dci 88kw

Příspěvek od zdeno255 » sob kvě 18, 2019 08:01

Z alternatora vedie jeden tenký vodič a môže mať zlý kontakt alebo je prerušený.

Odpovědět

Zpět na „Renault Master / Trafic“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů