Ahoj lidi,
potřeboval bych prosím radu, konzultaci nebo jinou další zkušenost jaké třeba máte.
1.5 dci 63kw, k9k 796. cca 90tis km
Kolísaly otáčky na volnoběh, nafta obsahovala špony, výrazně kolísal tlak paliva.
Po odeslání čerpadla a vstřikovačů do diesel servisu - čerpadlo ko a vstřky 2x ok, 2x horší dávka v plném zatížení.
(Zákazník - vstřiky neřešit.) Myslím že by ale tohle nemělo mít vliv na volnoběh.
Nic méně nádrž + trubky čišteny - trubky vstřikovčů + rail čištěno ultrazvukem.Palivový filtr nový(mann)
Po sestavení, trošku problém s nahráním kodu vstřikovačů 2 kusy dostaly nové kody ze zkušební stolice.
Po nasartování vše ok cca 80km bez problému, zákazník dalších cca 300km než zpozoroval znova houpání nebo škubání na volnoběh např v koloně.
Prý tedy méně než před tím.
Jinak jede jak má za všech režimů. Tlak railu okolo 230 + - 10-15bar. Korekce vstřikovačů všechny v normě. Řj bez závad.
Máte někdo zkušenost co způsobilo kolísání volnoběhu za předpokladu že pal soustava je v pořádku?
Např váha, egr atd?
Děkuji
1.5dci kolísání volnoběžných otáček paliv soustava po kompletní opravě
Moderátor: Moderators General
- berka79
- Advanced member
- Příspěvky: 302
- Registrován: stř bře 27, 2019 03:51
- Bydliště: Středočeský kraj
Re: 1.5dci kolísání volnoběžných otáček paliv soustava po kompletní opravě
Měl jsem kdysi podobný problém s kolísáním otáček na motoru HDi od Citroenu a byl vadný regulátor tlaku paliva na railu.
Subaru Outback 2.5 Executive
Megane IV Grandtour GT 1.6 TCe 205 - prodáno
Clio V Intens TCe 100 LPG Valencia
BMW 316ti compact M packet
Megane IV Grandtour GT 1.6 TCe 205 - prodáno
Clio V Intens TCe 100 LPG Valencia
BMW 316ti compact M packet
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: 1.5dci kolísání volnoběžných otáček paliv soustava po kompletní opravě
Vyměnit preventivně filtr a do rezervy nádrže přidat intenzívní čistič vstřikovačů, nebo předávkovat VIF a projet. Pokud máš silný magnet, tak ten připlácnout na filtr, kde přichází čerstvá nafta z nádrže(odlučovač vody).
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: 1.5dci kolísání volnoběžných otáček paliv soustava po kompletní opravě
Je to právě divné že to 300km nic nedělalo a pak znova to samé ale míň, nicméně magnet na filtr by asi vůči šponám měl zabrat je pravda že i když se to propláchne a vyčistí nádrž může tam někde chuchvalec zůstat.....
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: 1.5dci kolísání volnoběžných otáček paliv soustava po kompletní opravě
Ideální jsou magnety z motoru harddisku, jsou neodymové se silným polem.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů