Chip tuning motoru?
Moderátor: Moderators General
Re: Chip tuning motoru?
Poznám Slogan 1.5 DCi ktorý ma skoro 250 000km a pri cca 40 000 sa dával čipovať. Do dnešného dňa žiadny problém. Iba žhaviče sa menili. Ja mám osobne na načipovanom (Fiat JTD) vyše 150 000km najazdených bez problémov a auto má už 400 000km. Ak sa to robí s rozumom a robí to profil nie je problém. Za cca 200-300€ získaš akoby nový motor ktorý ma konečne výkon. Zvýšenie o cca 20-25% úplne v pohode na väčšine preplňovaných motorov.
-
- Starting member
- Příspěvky: 84
- Registrován: ned led 02, 2011 13:13
- Bydliště: Kravaře Opava/Hranice na Moravě
Re: Chip tuning motoru?
prosim tě nahod jaké maš auto motor vykon označení rok a pošlu ti uravenou mapu na tvuj vůz jen si umiš pak upravit data na svojí
R5 1.7Gte 1988
Megane 3 1.4Tce 2010
Vel Satis 3.5 v6 2004
Clio 2 1.5 Dci 2005
Clio Sport 172 2,0 16v 2000ex
R5 1.4i 1989ex
Megane couch 2,0 16v 1996ex
Safrane qudra 3,0 V6 1994ex
Laguna 2 2.2Dci 2002ex
Megane 3 1.4Tce 2010
Vel Satis 3.5 v6 2004
Clio 2 1.5 Dci 2005
Clio Sport 172 2,0 16v 2000ex
R5 1.4i 1989ex
Megane couch 2,0 16v 1996ex
Safrane qudra 3,0 V6 1994ex
Laguna 2 2.2Dci 2002ex
- petr@m
- Člen RCČR
- Příspěvky: 86
- Registrován: čtv lis 27, 2008 19:32
- Bydliště: Oslavany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip tuning motoru?
Zajímalo by mě jak je to s novými motory 1.3 tce 115-140-160, půjde ze 140 udělat 160?
Megane IV GrandCoupe Tce 140 GPF Itens
Mégane II Sedan 1.6 16V Sportway
Renault 12
Mégane II Sedan 1.6 16V Sportway
Renault 12
Re: Chip tuning motoru?
Nevim to jiste, nevidel jsem katalog dilu, ale u ostatnich automobilek jsou dily vzdy shodne, jim se proste nevyplati vyvijet a montovat tam jina turba a vstriky. Snad mozna jeste ta nejslabsi verze (ale stejne si myslim, ze bude shodna), ale podle me 140-160 budou tutove shodne a lze pak tedy samozrejme jen remapem nejakych tech 170-180 koni z obou variant.
Megane III GT220
Re: Chip tuning motoru?
ja som zas pocul a cital pravy opak toho, co pise maXX_CZ, tak neviem...
Laguna II combi, 2004, 1,9 dci, 74 kw, manual...ziadna vybava, ziaden vykon, ale malo zerie a su za nu nizke poplatky...milujem toto auto...
Laguna ma mladsieho bratceka...Espace 2,2 dci FAP, 102 kw, 2007, automat, vybava privilege
Laguna ma mladsieho bratceka...Espace 2,2 dci FAP, 102 kw, 2007, automat, vybava privilege
Re: Chip tuning motoru?
A muzu vedet kde? Ze bych si to taky precetl.
Ja vychazim z dat renomovaneho zahranicniho upravce. Nerikam ze to je pravidlo, ale naprostou vetsinu dnenich "stejnych" motoru s ruznym vykonem tak opravdu vyrabi.
Ja vychazim z dat renomovaneho zahranicniho upravce. Nerikam ze to je pravidlo, ale naprostou vetsinu dnenich "stejnych" motoru s ruznym vykonem tak opravdu vyrabi.
Megane III GT220
Re: Chip tuning motoru?
To je len naivita. Upravca ti urcite nepovie nic, co by zmarilo objednavku a jeho zisk.
Ked sa vyraba jedna kubatura s roznymi vykonmi, tak vraj to neni iba upravou softveru.
Nezavisly zdroj napriklad:
https://autobild.pluska.sk/clanok/21010 ... cit-motor/
Ked sa vyraba jedna kubatura s roznymi vykonmi, tak vraj to neni iba upravou softveru.
Nezavisly zdroj napriklad:
https://autobild.pluska.sk/clanok/21010 ... cit-motor/
Laguna II combi, 2004, 1,9 dci, 74 kw, manual...ziadna vybava, ziaden vykon, ale malo zerie a su za nu nizke poplatky...milujem toto auto...
Laguna ma mladsieho bratceka...Espace 2,2 dci FAP, 102 kw, 2007, automat, vybava privilege
Laguna ma mladsieho bratceka...Espace 2,2 dci FAP, 102 kw, 2007, automat, vybava privilege
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Chip tuning motoru?
Ale tam nejsou informace o komponentech motoru, ale špatný čiptuning. Abych byl upřímný, motor 1.3 neznám, ale např. 2.0T ve specifikaci 120kW má jinou kompresi než specifikace 125kW a 150kW. Verze 150kW má jinou škrtící klapku jiné vstřiky a silnější turbo. Tak podobně bych to viděl i u té 1.3, že komponenty nebudou totožné.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Chip tuning motoru?
Zase na druhou stranu u 2.0 dci jsou všechny verze takřka totožné. Tedy pokud se jedná o verze s FAPem.
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 164
- Registrován: čtv čer 15, 2006 23:08
- Bydliště: Vyškov na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip tuning motoru?
Tak jsem do toho skočil..
Renault Trafic 2010 fap 2.0dci@235tkm
66kw@79kw@profichiptuning Brno
Na chipu najeto 3tis. Je to pracant, primarne jsem to udelal kvuli tahani voziku se sneznym skutrem, denne(telekomunikace ve Švédsku).
Nevim jak to napsat..2.a 3. tahne ke 4tis(drive 3tis strop), celkove posilil, spotreba pri ceste do swe na 1800km 130l nafty,drive jsem jezdil o litr vic.
Pri 6.stupni PC na plnej zatah pise stejne jako pred chipem, tj. 13.9l/100 max. A pritom zrychluje v situaci kdy by driv sotva drzel rychlost.
Jak je tohle mozny? Jsem dost skeptickej a hledam mouchy..
Renault Trafic 2010 fap 2.0dci@235tkm
66kw@79kw@profichiptuning Brno
Na chipu najeto 3tis. Je to pracant, primarne jsem to udelal kvuli tahani voziku se sneznym skutrem, denne(telekomunikace ve Švédsku).
Nevim jak to napsat..2.a 3. tahne ke 4tis(drive 3tis strop), celkove posilil, spotreba pri ceste do swe na 1800km 130l nafty,drive jsem jezdil o litr vic.
Pri 6.stupni PC na plnej zatah pise stejne jako pred chipem, tj. 13.9l/100 max. A pritom zrychluje v situaci kdy by driv sotva drzel rychlost.
Jak je tohle mozny? Jsem dost skeptickej a hledam mouchy..
ex Supercinq R5 GTR 43kW, ex Supercinq R5 GTE Le Mans 69kW, ex Renault R19 Chamade GTD 47kW, Supercinq R5 GTT 85kW, ex Scenic 2002 1.6 16V 79kW, Grand Scenic 2006 2.0 16V 99kW, Trafic 2010 2.0 dCi 66@79kW
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Chip tuning motoru?
Je to ověřená firma? Napojení na soutěže či závody? Protože Brno bylo profláklé placebem. Na Mendelevově univerzitě mají nezávislou brzdu, kde si to můžeš nechat ověřit.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Chip tuning motoru?
nevidim důvod proč se v tom vrtat jedemu to jede . Já mám stále 508ičku odjednanou a už jsem to dvakrát odložil , musím do toho už taky praštit.
Bývalá laguna 2,0T atakuje hranici 250tis km s čipem blížícím se nájezdu 100tis km a stále je původní turbo spojka dvouhmota.
Bývalá laguna 2,0T atakuje hranici 250tis km s čipem blížícím se nájezdu 100tis km a stále je původní turbo spojka dvouhmota.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: Chip tuning motoru?
Ta Laguna 2,0T je benzín nebo diesel? Protože benzín má ECU Sagem/Johnson Controls/Valeo a to každý neumí jako Bosche. Každopádně je dost zajímavý fenomén dát desítky tisíc za úpravy a nezměřit nezávisle výsledek.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Chip tuning motoru?
Já jsem v tom Brně před 15 lety taky byl, stálo mě hezké vyčištění interiéru i hezké vyčištění peněženky a placebo. Proto jsem na tu univerzitu po roce zajel a jen zíral. Na výzvy, že mě natáhli nereagovali, neměl jsem totiž fakturu. Tvrdili jen, že to blbě měří, že tam ten výkon mám. Takže pan profesor z univerzity to tam dělal asi blbě , ale nic. Já jen aby taky nenaletěl na to "profi".
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 164
- Registrován: čtv čer 15, 2006 23:08
- Bydliště: Vyškov na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip tuning motoru?
Já chápu co chceš říct, na osobáku(rodinném voze) bych se k tomu asi stavěl jinak.
Na tomhle Traficovi jsem najezdil 80tis. a vím jak bojoval plně naloženej. Po chipu se stalo "něco" v co jsem doufal; nejde mi ani tak o číslo, ale o užitnost a to tahle "úprava" splnila.
Ale stejně bych chtěl vědět jak toho dosáhli. Máte někdo zkušenosti s powerboxy? Jak se auto chová?
Logicky víc paliva=větší výkon, takže větší spotřeba při zátěži. Nejde mi do hlavy tan palubní počítač...
Na tomhle Traficovi jsem najezdil 80tis. a vím jak bojoval plně naloženej. Po chipu se stalo "něco" v co jsem doufal; nejde mi ani tak o číslo, ale o užitnost a to tahle "úprava" splnila.
Ale stejně bych chtěl vědět jak toho dosáhli. Máte někdo zkušenosti s powerboxy? Jak se auto chová?
Logicky víc paliva=větší výkon, takže větší spotřeba při zátěži. Nejde mi do hlavy tan palubní počítač...
ex Supercinq R5 GTR 43kW, ex Supercinq R5 GTE Le Mans 69kW, ex Renault R19 Chamade GTD 47kW, Supercinq R5 GTT 85kW, ex Scenic 2002 1.6 16V 79kW, Grand Scenic 2006 2.0 16V 99kW, Trafic 2010 2.0 dCi 66@79kW
Re: Chip tuning motoru?
ja si to amatersky vysvetlujem asi takto (prezeniem to trocha, aby bolo jasne ako to myslim):
MALY VYKON: chcem ist po dialnici 130, tak musim stlacit plyn na podlahu, aby to islo, lebo auto inak nevladze...
VELKY VYKON: chcem ist po dialnici 130, tak mi staci stlacit plyn na polovicu, lebo ma dost vykonu tak vladze...
MALY VYKON: chcem ist po dialnici 130, tak musim stlacit plyn na podlahu, aby to islo, lebo auto inak nevladze...
VELKY VYKON: chcem ist po dialnici 130, tak mi staci stlacit plyn na polovicu, lebo ma dost vykonu tak vladze...
Laguna II combi, 2004, 1,9 dci, 74 kw, manual...ziadna vybava, ziaden vykon, ale malo zerie a su za nu nizke poplatky...milujem toto auto...
Laguna ma mladsieho bratceka...Espace 2,2 dci FAP, 102 kw, 2007, automat, vybava privilege
Laguna ma mladsieho bratceka...Espace 2,2 dci FAP, 102 kw, 2007, automat, vybava privilege
Re: Chip tuning motoru?
Ahoj, jsem tu nový a ani nemám rencka.Jsem majitelem Qashqae 1,6 dci,motor Renault 96 kW a zajímalo by mě, zda má tento motor ještě nějakou rezervu na chip. Před ním jsem měl 103kW ochcávku a trochu mi tam chybí krouťák. Nikde jsem bohužel nenašel žádný názor.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Chip tuning motoru?
Motor 1.6dCi je v nejsilnější podobě na 118kW, tak rezerva tam určitě je.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Chip tuning motoru?
V jakým je to prosim tě autě?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Chip tuning motoru?
Talisman a Espace V.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Chip tuning motoru?
Ale tento motor má biturbo, jestli jsem to dobře pochopil.
Re: Chip tuning motoru?
vono i kdyby ses na hlavu postavil tak ten krouťák bude v těch 4 frťanech co tam kmitaj chybět pořád
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Chip tuning motoru?
Biturbo, je trochu zkreslený pojem. Je to kombinace malého a většího turba, které se v určitých otáčkách přepínají, z důvodu ploché křivky krouťáku bez díry.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Chip tuning motoru?
Mám ten istý ,tak som sa orientačne pýtal na parametre 1,6 dCi - výkon 124 kW,točivý moment 413 Nm.Ja som si nechal robiť M I a som spokojný.Keď mi skončí záruka na M IV,tak do toho pôjdem
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů