Nefunkcny ventil zo senzorom na meranie tlaku
Moderátor: Moderators General
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Nefunkcny ventil zo senzorom na meranie tlaku
O 5 řádků výše přečíst anabázi, jak jsou ventilky po nějakém čase v hibernačním spánku a jdou jen aktivovat Exciterem a ten mají z 99,9% jen v Renaultu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Nefunkcny ventil zo senzorom na meranie tlaku
To není pravda. Ventil musí začít vysílat, pokud je na kole prudký únik vzduchu. Exciter se používá na to, aby se nemusel zadávat kód ručně, ale procedura se provede automaticky. U trojkové laguny nemáš šanci kód zadat ručně, jde to pouze exciterem. Přesto se nám povedlo, při rychlém úniku tlaku vyvolat vysílání ventilu bez exciteru.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Nefunkcny ventil zo senzorom na meranie tlaku
Možná se ti to povedlo a i manuálech to popisují, nicméně dva ventilky z vrakáče, kde leželi nějaký čas v regálu, jsem nepodařil aktivovat prudkými poklesy tlaku(Clipem kódy zadané), nahodili to opravdu až v Renaultu Exciterem.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Nefunkcny ventil zo senzorom na meranie tlaku
Exciter je jistota. Mohly by to mít i v některých lepších pneuservisech. Přemýšlím nad tím, zda by se nějaký ten exciter nedal vyrobit. Funguje to na frekvenci 125kHz. Teď je otázka jak to funguje, protože někdo tady psal, že dal ke čtečce rfid v práci startovací kartu a karta začala blikat - tj. vysílat. Karta funguje tak, že jakmile se dostane do okruhu vysílače, který vysílá na frekvenci 125kHz, začne vysílat své ID na frekvenci 433MHz. Ten ventil funguje úplně stejně. Akorát, aby začal vysílat při aplikaci exciteru, je nutné mít kola nafoukané na 3,7 atmo (2,7 na měřáku, který má při atmosférickém tlaku ručičku na nule). Pokud by na to měl někdo vybavení, tak by se to dalo vyzkoušet i s tím ventilem ...
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Nefunkcny ventil zo senzorom na meranie tlaku
Čaute, stale mi vyhadzuje chybu SENZOR DEFECT, potom kolesa nacita a po case zase vyskoci ta ista chyba. Kde môže byť problém?
Renault Laguna Grandtour II 2,2dCi(110kw)automat-r.v.2003.výbava Initiale Paris
Renault Captur 1,5 dCi, 66kW,r. v. 2016, DC4
Renault Captur 1,5 dCi, 66kW,r. v. 2016, DC4
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Nefunkcny ventil zo senzorom na meranie tlaku
Může být problém v konektoru prijímača pod autem, nebo konektoru v levém zadním podběku, kde je další spoj stejného kabelu. Nebo už odchází baterie konkrétního ventilku.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Nefunkcny ventil zo senzorom na meranie tlaku
Co displej ???? Zmiznou všechny kolečka nebo jen jedno ???
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
Re: Nefunkcny ventil zo senzorom na meranie tlaku
zmiznú vsetky naraz a potom sa postupne zacnu nacitavat, ja si tiez myslim ze to bude konektorom, zacalo to robit prednedavnom hlavne teraz ked su vsade same jamy na ceste
Renault Laguna Grandtour II 2,2dCi(110kw)automat-r.v.2003.výbava Initiale Paris
Renault Captur 1,5 dCi, 66kW,r. v. 2016, DC4
Renault Captur 1,5 dCi, 66kW,r. v. 2016, DC4
Re: Nefunkcny ventil zo senzorom na meranie tlaku
takze asi auto na zdvihak a pozriet konektory?
Renault Laguna Grandtour II 2,2dCi(110kw)automat-r.v.2003.výbava Initiale Paris
Renault Captur 1,5 dCi, 66kW,r. v. 2016, DC4
Renault Captur 1,5 dCi, 66kW,r. v. 2016, DC4
Re: Nefunkcny ventil zo senzorom na meranie tlaku
Konektory budou dobré, ale kablíky mezi přijímačem a krabičkou v podběhu budou sežrány.
Oprava: změřit délku, ucvaknout co nejblíže konektoru, nové káblíky vtáhnout do poctivé bužírky, připájet na konektory, pořádně zaizolovat ať se voda nedostane do bužírky.
Oprava: změřit délku, ucvaknout co nejblíže konektoru, nové káblíky vtáhnout do poctivé bužírky, připájet na konektory, pořádně zaizolovat ať se voda nedostane do bužírky.
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
Re: Nefunkcny ventil zo senzorom na meranie tlaku
Prosím kde najdu tu krabičku, v podběhu u kola, nebo v kufru? Más stejný problém, ztrácím kola na pravé straně vozu. Ještě jeden dotaz, když dofouknu kola (v pneuservisu) na 2,4 at, tak každé kolo ukazuje jiný tlak. Je to stářím baterek? Dá se to nějak opravit, nebo výměna senzorů?jarda19 píše:Konektory budou dobré, ale kablíky mezi přijímačem a krabičkou v podběhu budou sežrány.
Scenic Grand II 2,0L, 16v, r.v.2006, panorama, LPG.
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -
http://akruh.rajce.idnes.cz/
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -
http://akruh.rajce.idnes.cz/
Re: Nefunkcny ventil zo senzorom na meranie tlaku
Ta "krabička" by měla být na podvozku, pod místem řidiče. O kolik se ty hodnoty tlaku liší?
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Nefunkcny ventil zo senzorom na meranie tlaku
rozdíl má každé kolo, od 0,1baru až 0,6baru. Pravé mají největší rozdí 0,6 a 0,4 baru. Asi na výměnu ventilků. Na netu jsem viděl návod jak vyměnit baterii ve ventilku, mám ve sklepě jednu sadu ventilků. Zkoušel to někdo zvás, budou fungovat?
Scenic Grand II 2,0L, 16v, r.v.2006, panorama, LPG.
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -
http://akruh.rajce.idnes.cz/
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -
http://akruh.rajce.idnes.cz/
Re: Nefunkcny ventil zo senzorom na meranie tlaku
akruh: pokud se ti ztrácejí jen některá kola tak to přijímačem nebude. Asi čidla v kolech.
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
Re: Nefunkcny ventil zo senzorom na meranie tlaku
nemate niekto fotku toho prijímača?... alebo dajte link kde by som to mohol kupit.....
Renault Laguna Grandtour II 2,2dCi(110kw)automat-r.v.2003.výbava Initiale Paris
Renault Captur 1,5 dCi, 66kW,r. v. 2016, DC4
Renault Captur 1,5 dCi, 66kW,r. v. 2016, DC4
Re: Nefunkcny ventil zo senzorom na meranie tlaku
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: Nefunkcny ventil zo senzorom na meranie tlaku
a chcem sa spytat, ako to je uchytene pod auto? je to tam priskrutkovane, alebo len sa to nacvakava? je nejaka sanca ze mi to moze za jazdy odpadnut?
Renault Laguna Grandtour II 2,2dCi(110kw)automat-r.v.2003.výbava Initiale Paris
Renault Captur 1,5 dCi, 66kW,r. v. 2016, DC4
Renault Captur 1,5 dCi, 66kW,r. v. 2016, DC4
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Nefunkcny ventil zo senzorom na meranie tlaku
Je to naražené na takových vrubovaných trnech a zajišťují to takové plastové zarážky. Pokud je to unavené, Tak se dá skrz to protáhnout sdrhovací páska a ty zarážky přitáhnout k trnu, tak jsem to vyřešil i já, když jsem 2 x vláčel snímač po zemi. Jednou sněhová mulda a jednou zarážka brány u zákazníka. Naštěstí jsem jel rychle, tak vlál na drátech ve vzduchu a při zpomalení jsem zaslechl drhnutí, zachránil jsem ho včas.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Nefunkcny ventil zo senzorom na meranie tlaku
díky, mam pocit ze to drzi len na jednom tom trne, pojdem to uchytit, este raz dakujem
Renault Laguna Grandtour II 2,2dCi(110kw)automat-r.v.2003.výbava Initiale Paris
Renault Captur 1,5 dCi, 66kW,r. v. 2016, DC4
Renault Captur 1,5 dCi, 66kW,r. v. 2016, DC4
Re: Nefunkcny ventil zo senzorom na meranie tlaku
jeden jsem ztratil po chycení na mezi a teď na druhym jsem chytil sněhovou hroudu a dodrbal dráty asi na to udělám kryt
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Nefunkcny ventil zo senzorom na meranie tlaku
Ta sdrhovačka to tak zpevní, že by to urvalo i ty kovové trny. Nejlepší je o rozměru 4,5mm x 200mm, protáhneš to tam a zpátky a drží to jak helvétská víra.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Nefunkcny ventil zo senzorom na meranie tlaku
Pánové, potřeboval bych radu...ale také se podělím se zkušeností výměny baterie ve ventilku, po které ventilek opět vysílá a je zase jako nový
Ale nyní k problému. Máme další lagunu v rodině, a prestal mi zobrazovat ventilek na pozici predniho leveho kola. No usoudil jsem, že odešla baterie, koupil jsem ventilek jiný, dával sjem i nové pneu a při té přiležitosi jsem prohazoval prední disky za zadní. Vymenil jsem tedy ventilek na leve predni, ktery se dostal za levou zadní a doufal, ze po nacteni to bude OK a budou vsechna ctyri kola OK. Jenze nejsou, ventilek, ktery byl puvodne na levem zadnim a tlak pneu ukazoval, po vlozeni na pozici leveho predniho prestal ukazovat a opet to hlasi, ze senzor chybi. No a ted co s tim. Senzorem to nebude, to je jasne...takze jednotka pod autem? Ale proc nezmizi vsechna kola? To je strasne divne...tak co myslite? Ma nekdo napadicek? Dekuji za rady ...
____
No a ted s cim se podělím já. Výměna baterie v senzoru, coz nekomu treba pomuze, kdo si bude chtit baterii vymenit a neshanet nova cidla, ktera bude muset nacitat, protoze nactena puvodni uz jsou a po vymene baterie zase naskoci...
Vzdy jsem zil v domeni, ze po vybiti baterie je ventilek KO, ale pred 14 dny jsem nasel video na youtube a tak to nejaky polak menil.
https://www.youtube.com/watch?v=5lFt6sscRGI&t=400s
No kdyz jsem to videl a v domneni, ze jeden odesel a stejne jsem ho vymenil, tak si rikam, neni co ztratit, tak to zkusim. Neni to zadna veda, trvalo mi to vymenit ani ne pul hodinky... a pak den na zaschnuti silikonoveho lepidla a venitlek jede a ma novou baterii. Jak rikam, je to trosku prasarnicka, ale co, jde o funkcnost, ne?
Co budete potrebovat, ve ventilcich jsou baterie CR2450. Ja koupil Duracell se 40 % energie navic...v kramu za 40 Kc. Ale az po rozdelani ventilku jsem zjistil, ze tam je CR2450N...ma trosku jinačí profil, ale protoze to stejne je uz otevrene a pak se to zaleje silikonovym lepidlem, tak je to proste jedno...ale kdyby nekdo chtel, (vse jsem kupoval v Praze), tak je maji zde
https://www.ges.cz/cz/lithiova-knofliko ... 01149.html
presne tato v mem ventilku byla. Zde za 75 Kc. Pak to chce bud silikon, muzete dat co mate do koupelny, tranparent, nebo bily, pokud mate, usetrite, ale ja si koupil silikonove lepidlo cerne, pro akvaristy, v Praze u metra Vysehrad
https://www.profiplants.cz/produkt/cern ... ve-lepidlo, muzete koupit na jeden ventilek bude stacit mensi baleni za 15 Kc, ja koupil za tech 49 Kc. Pro priste...
No takze naklady necelych 100 Kc...pak pul hodina prace, jak je na videu, jako zajistovaci dratek jsem pouzil kancelarskou sponu. Budete muset asi take letovat, pokud nebude extremne opatrni. Ale ac jsem fakt daval bacha a zkousel odpojit pozvolna spodni konektor, utrhl jsem ho jako na videu, tak jsem doletoval dratkem a v pohode, vlozil baterii, zafixoval a sel vyzkouset do auta. Po chvilce naskocil...tlak 0,0...ale auto ho nacetlo. Tak jsem to zalepil tim lepidlem a ventilek je OK. Tak trebato nekomu pomuze, jak vlastne usetrit. Pokud vezmete nejlevnejsi naznacenou variantu, je oprava za cca 55 Kc. A mate ten samy ventilek, co podle me neni spatne. Chce to jen byt opatrni, a neznicit ty 2 dirky, jednu napousteci a jednu merici, jak je na videu naznaceno. No a mate novou baterii zase na leta. A ventilek se vyhazovat nemusi. Sice neni uz tak hezky...i kdyz nemusi se davat ta zajistovaci spona, staci to lehce naletovat na tu baterii a pak zalit silikonem a bude to jako z vyroby, nicmene ja ho tam pro jistotu dal.
Tak treba fakt nekomu navod pomuze...ale ja sam si viz nahore rady nevim. Co myslite, v cem bude muj problem, ze levy predni neslape? Kabelaz do sberne jednotky?
Diky jeste jednou za napadicky...
Ale nyní k problému. Máme další lagunu v rodině, a prestal mi zobrazovat ventilek na pozici predniho leveho kola. No usoudil jsem, že odešla baterie, koupil jsem ventilek jiný, dával sjem i nové pneu a při té přiležitosi jsem prohazoval prední disky za zadní. Vymenil jsem tedy ventilek na leve predni, ktery se dostal za levou zadní a doufal, ze po nacteni to bude OK a budou vsechna ctyri kola OK. Jenze nejsou, ventilek, ktery byl puvodne na levem zadnim a tlak pneu ukazoval, po vlozeni na pozici leveho predniho prestal ukazovat a opet to hlasi, ze senzor chybi. No a ted co s tim. Senzorem to nebude, to je jasne...takze jednotka pod autem? Ale proc nezmizi vsechna kola? To je strasne divne...tak co myslite? Ma nekdo napadicek? Dekuji za rady ...
____
No a ted s cim se podělím já. Výměna baterie v senzoru, coz nekomu treba pomuze, kdo si bude chtit baterii vymenit a neshanet nova cidla, ktera bude muset nacitat, protoze nactena puvodni uz jsou a po vymene baterie zase naskoci...
Vzdy jsem zil v domeni, ze po vybiti baterie je ventilek KO, ale pred 14 dny jsem nasel video na youtube a tak to nejaky polak menil.
https://www.youtube.com/watch?v=5lFt6sscRGI&t=400s
No kdyz jsem to videl a v domneni, ze jeden odesel a stejne jsem ho vymenil, tak si rikam, neni co ztratit, tak to zkusim. Neni to zadna veda, trvalo mi to vymenit ani ne pul hodinky... a pak den na zaschnuti silikonoveho lepidla a venitlek jede a ma novou baterii. Jak rikam, je to trosku prasarnicka, ale co, jde o funkcnost, ne?
Co budete potrebovat, ve ventilcich jsou baterie CR2450. Ja koupil Duracell se 40 % energie navic...v kramu za 40 Kc. Ale az po rozdelani ventilku jsem zjistil, ze tam je CR2450N...ma trosku jinačí profil, ale protoze to stejne je uz otevrene a pak se to zaleje silikonovym lepidlem, tak je to proste jedno...ale kdyby nekdo chtel, (vse jsem kupoval v Praze), tak je maji zde
https://www.ges.cz/cz/lithiova-knofliko ... 01149.html
presne tato v mem ventilku byla. Zde za 75 Kc. Pak to chce bud silikon, muzete dat co mate do koupelny, tranparent, nebo bily, pokud mate, usetrite, ale ja si koupil silikonove lepidlo cerne, pro akvaristy, v Praze u metra Vysehrad
https://www.profiplants.cz/produkt/cern ... ve-lepidlo, muzete koupit na jeden ventilek bude stacit mensi baleni za 15 Kc, ja koupil za tech 49 Kc. Pro priste...
No takze naklady necelych 100 Kc...pak pul hodina prace, jak je na videu, jako zajistovaci dratek jsem pouzil kancelarskou sponu. Budete muset asi take letovat, pokud nebude extremne opatrni. Ale ac jsem fakt daval bacha a zkousel odpojit pozvolna spodni konektor, utrhl jsem ho jako na videu, tak jsem doletoval dratkem a v pohode, vlozil baterii, zafixoval a sel vyzkouset do auta. Po chvilce naskocil...tlak 0,0...ale auto ho nacetlo. Tak jsem to zalepil tim lepidlem a ventilek je OK. Tak trebato nekomu pomuze, jak vlastne usetrit. Pokud vezmete nejlevnejsi naznacenou variantu, je oprava za cca 55 Kc. A mate ten samy ventilek, co podle me neni spatne. Chce to jen byt opatrni, a neznicit ty 2 dirky, jednu napousteci a jednu merici, jak je na videu naznaceno. No a mate novou baterii zase na leta. A ventilek se vyhazovat nemusi. Sice neni uz tak hezky...i kdyz nemusi se davat ta zajistovaci spona, staci to lehce naletovat na tu baterii a pak zalit silikonem a bude to jako z vyroby, nicmene ja ho tam pro jistotu dal.
Tak treba fakt nekomu navod pomuze...ale ja sam si viz nahore rady nevim. Co myslite, v cem bude muj problem, ze levy predni neslape? Kabelaz do sberne jednotky?
Diky jeste jednou za napadicky...
Re: Nefunkcny ventil zo senzorom na meranie tlaku
LZ kolo má nebo mělo číslo ventilku přiřazený v počítači na levé zadní kolo, Ty jsi dal na ráfek novou gumu a nasadil jsi ho na levé přední. NAKÓDOVAL JSI V POČÍTAČI CLIPEM LEVÉ PŘEDNÍ KOLO ???
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
Re: Nefunkcny ventil zo senzorom na meranie tlaku
Pred tim byly prohozene, nekdo prohodil predni za zadni...takze ano, leve pocitacove predni (skutecne zadni) pred tim v pohode vysilalo...jen zobrazovalo tlak graficky na zadnim...to znamena, ze ten senzor fungoval... po vlozeni na spravnou pozici dopredu hlasi palubka ze kolo chybi...opraveny ventil v aute vysila tlak NULA...na levem zadnim...novy ventilek fyzicky v kole vlveo vzadu...neni zatim nacteny...
Je to srozumitelne?...kazdopadne, jakekoli kolo, ktere normalne vysila, v momente, kdy ho dam na levou predni stranu tlak prestane vysilat...a hlasi mi to, ze tam kolo neni...a z toho jsem prave jelen...
Takze ano, ventilky, ktere jsou na aute jsou prirazeny...krom jednoho, leve zadny, misto toho mam v aute ten ventilek s vymenenou baterkou a leve zadni hlasi tlak 0...ale leve se ted nehlasi, ackoli pred tim anooooo
No ale asi uz je to moc zamotane
Je to srozumitelne?...kazdopadne, jakekoli kolo, ktere normalne vysila, v momente, kdy ho dam na levou predni stranu tlak prestane vysilat...a hlasi mi to, ze tam kolo neni...a z toho jsem prave jelen...
Takze ano, ventilky, ktere jsou na aute jsou prirazeny...krom jednoho, leve zadny, misto toho mam v aute ten ventilek s vymenenou baterkou a leve zadni hlasi tlak 0...ale leve se ted nehlasi, ackoli pred tim anooooo
No ale asi uz je to moc zamotane
Re: Nefunkcny ventil zo senzorom na meranie tlaku
Zdravím na fóru, jsem majitelem Laguny II 1,8 16V necelé 3 týdny, tak pročítám a hledám co nevím, nikdy jsem Renaulta naměl... V tomto vláknu jsem se dověděl jaký je s hlášením tlaku v pneu problém. Na té mé hlavně úplně chybí senzory - mám na ventilkách jen klasické čepičky proti prachu a tak na palubce svítí kontrolka jak Polárka v noci na nebi.
Jednoduší a méně problematické se mi jeví vypnutí této funkce na diagnostice, a tak se ptám - má někdo v poslední době zkušenost s reakcí STK na vypnutí tohoto měření? Díky za info.
Jednoduší a méně problematické se mi jeví vypnutí této funkce na diagnostice, a tak se ptám - má někdo v poslední době zkušenost s reakcí STK na vypnutí tohoto měření? Díky za info.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů