Motor 1.2 Tce
Moderátor: Moderators General
Re: Motor 1.2 Tce
Každému vyhovuje něco jineho.
Z relativně silného auta předsedám do jiných aut.A nemám s tím problem.
Proste ten motor mi nesedi. Takovou tou pohodou jízdy se 1,2 Tsi ani nepriblizi a to ma 66Kw oproti 62Kw.
Možná je to motor do Clia nebo Tvinga,ale ten asi těžší Captur s tím proste jede divně.
Obrovský rozdíl pokud je v autě jeden člověk nebo tři. A spotřeba taky nic moc,ale je to jen mesto a zajíždí se.
Nov
Z relativně silného auta předsedám do jiných aut.A nemám s tím problem.
Proste ten motor mi nesedi. Takovou tou pohodou jízdy se 1,2 Tsi ani nepriblizi a to ma 66Kw oproti 62Kw.
Možná je to motor do Clia nebo Tvinga,ale ten asi těžší Captur s tím proste jede divně.
Obrovský rozdíl pokud je v autě jeden člověk nebo tři. A spotřeba taky nic moc,ale je to jen mesto a zajíždí se.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Re: Motor 1.2 Tce
V Capturu jsem ho zkousel poprve, ve trech lidech, a tam uz me nadchl. Mozna to bude tim, ze jsem hned predtim zkousel 1.0SCe, coz uz je opravdu katastrofa . Ale nic, to uz je mimo tema .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Motor 1.2 Tce
0.9 TCE má známá v cliu, jezdí pouze město, svezl jsem se a asi bych si to jako hlavní auto nevybral, ale na městský poskakování super, jede to příjemně a s jejím nájezdem jí to vydrží věky.
Ráno otevřu Rnews, vidím článek o megane 3, tak se začtu a opět démonizace 1.2 TCE. To opravdu jednotky procent vadných kusů nadělají takovou negativní paseku?
Ráno otevřu Rnews, vidím článek o megane 3, tak se začtu a opět démonizace 1.2 TCE. To opravdu jednotky procent vadných kusů nadělají takovou negativní paseku?
Renault Megane IV GC 1.3 TCE 140 Intens EDC 2019 - větší a rychlejší auto do rodiny
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí
Re: Motor 1.2 Tce
Pokud to jsou jednotky procent, treba 5, tak je to 50 vadnych motoru na tisic vyrobenych kusu. To je malo? Jsou na nem nejcastejsi servisni zasahy, to uz se mu neodpare.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Motor 1.2 Tce
Veľa kusov sa už v autorizaku nerieši pretože majú po záruke a opravy sú strašne drahé. Veľa krát sa olej iba vymení a nerieši či ho je málo. Preto tam nie je až toľko záznamov. Potom sa majiteľ takého auta snaží auto čo najskôr predať. Nehovorím že 100% sú zlé, ale ja osobne by som taký motor v živote nekúpil, pretože tie motory poznám.
Re: Motor 1.2 Tce
Já osobně preferuji dynamiku a jednašestka zdechlina by mi radost nedělala a ani manželce co s Meganem převážně jezdí .. Jestli motor vydrží je otázka u všech dnešních turbomotůrků .. nejsou tak blbovzdorné a technika je filigránská .
Možná ale až budu mít důchodový věk změním názor .
Za mě 1.2 turbo 96 KW ..o
Možná ale až budu mít důchodový věk změním názor .
Za mě 1.2 turbo 96 KW ..o
Megane IV 1,2 130 Hp
Re: Motor 1.2 Tce
Ta 1,2 TCe ale v reálu není o moc rychlejší než 1,6 jelikož jí zabíjí převodovka natažená až do nekonečna. Osobně to byl nejhorší motor co jsem měl v autě - užraný, lenivý a navíc vadný.
Jinak těch pár procent může být taky tím, že cca 80% majitelů ani nekontroluje olej u nového auta a jen jezdí dle předpisu do autorizáku. To udělají dvakrát a pak jde auto do bazaru - na což je ještě není dostatek času . Navíc to ředění oleje ani není fatální "nahned" ale spíš to motoru zkracuje životnost a záruku to nějak překlepe. BTW stejný problém má honda u 1,5 Turbo V-tec - proto jsem si ho nekoupil
JInak otec má 0,9 TCe v Capturu a OK. Ten motor nejede ale aspoň se nesere.
Jinak těch pár procent může být taky tím, že cca 80% majitelů ani nekontroluje olej u nového auta a jen jezdí dle předpisu do autorizáku. To udělají dvakrát a pak jde auto do bazaru - na což je ještě není dostatek času . Navíc to ředění oleje ani není fatální "nahned" ale spíš to motoru zkracuje životnost a záruku to nějak překlepe. BTW stejný problém má honda u 1,5 Turbo V-tec - proto jsem si ho nekoupil
JInak otec má 0,9 TCe v Capturu a OK. Ten motor nejede ale aspoň se nesere.
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: čtv led 10, 2019 10:37
Re: Motor 1.2 Tce
V jakém režimu ten motor jezdil? To vypadá na městský provoz se studeným motorem a nízkou zátěží.
Re: Motor 1.2 Tce
Po městě NEJEZDIL vůbec - každý den do práce 11 km mimo město a poměrně často dlouhé trasy nad 50km.
Re: Motor 1.2 Tce
Já naopak ty dlouhé převody beru jako jednoznačnou výhodu, díky nim se dá s tímto motorem jezdit oproti 1,6 atmosféře daleko úsporněji, především na dálnici. Že tím trpí dynamika, především ta "z nuly na sto" neřeším, protože nezávodím ve sprintech na míli s pevným startem a na bezpečné zařazení z připojovacího pruhu to bohatě stačí, na předjíždění na okresce taky, ty koně a krouťák tam cítit jsou. Na té míli by mě teda porazil klidně Grand Scenic s 1,4TCe, jenže na 100 km po dálnici sežere dvojnásobek benzínu. Navíc můj Kadjar s tímto motorem váží míň než jedničková Fábka kombi s 50 kW, a že se v tom připojováku vždycky nějaká ukáže a člověk pak stejně jede na půl plynu. Uznávám, že ta převodovka je fakt dlouhá extrémně, protože na šestku to auto nejde dostat do červených otáček, ale mně to vyhovuje. U Megana to možná bude jinak, když je nižší, Kadjar na rovince přes 200 km/h nedá.
Už před koupí auta mi narovinu řekli, že olej je potřeba měnit po 15t km a když to člověk nedá za rok, tak jednou za rok. První výměnu jsem absolvoval před měsícem, po necelých 6 měsících a 13 500 km od koupi. Olej byl přesně na rysce po celou dobu, kontroloval jsem to tak jednou za půl druhého měsíce. Trochu byl cítit olejem, čehož jsem se trochu lekl, když jsem olej kontrolovat poprvé, ale jak jsem se dočetl, tak u přímovstřikového turbo motoru je to normální. Jezdím s ním všechny typy tras, od 1 km tras do obchodu, přes skoky od semaforu k semaforu ve městě se zaplým start-stopem až po 600 km trasy na jeden zátah.
Kdybych měl do něj každé dva měsíce lít 2 litry oleje nebo odčerpávat 2 litry směsi oleje s benzínem, tak by mě taky štval, ale nic takového se mi neděje a doufám že nebude. Spolehlivost motoru nebudu hodnotit po 15t km, o té napíšu až budu mít 100t km. Nemáte někdo nějaký článek evoluce tohoto motoru (H5F)? Někde jsem narazil na informaci, že ty novější by měli mít jiné pístní kroužky a další vylepšení oproti těm z prvních let výroby. Já mám právě jeden z posledních. Nedaří se mi to vygooglit, ani najít tu na fóru, protože o tomhle motoru je tu popsaných mnoho stran, především dost emotivnách negativ, a věcné informace se v tom ztrácejí.
Už před koupí auta mi narovinu řekli, že olej je potřeba měnit po 15t km a když to člověk nedá za rok, tak jednou za rok. První výměnu jsem absolvoval před měsícem, po necelých 6 měsících a 13 500 km od koupi. Olej byl přesně na rysce po celou dobu, kontroloval jsem to tak jednou za půl druhého měsíce. Trochu byl cítit olejem, čehož jsem se trochu lekl, když jsem olej kontrolovat poprvé, ale jak jsem se dočetl, tak u přímovstřikového turbo motoru je to normální. Jezdím s ním všechny typy tras, od 1 km tras do obchodu, přes skoky od semaforu k semaforu ve městě se zaplým start-stopem až po 600 km trasy na jeden zátah.
Kdybych měl do něj každé dva měsíce lít 2 litry oleje nebo odčerpávat 2 litry směsi oleje s benzínem, tak by mě taky štval, ale nic takového se mi neděje a doufám že nebude. Spolehlivost motoru nebudu hodnotit po 15t km, o té napíšu až budu mít 100t km. Nemáte někdo nějaký článek evoluce tohoto motoru (H5F)? Někde jsem narazil na informaci, že ty novější by měli mít jiné pístní kroužky a další vylepšení oproti těm z prvních let výroby. Já mám právě jeden z posledních. Nedaří se mi to vygooglit, ani najít tu na fóru, protože o tomhle motoru je tu popsaných mnoho stran, především dost emotivnách negativ, a věcné informace se v tom ztrácejí.
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos
Re: Motor 1.2 Tce
No je fakt, že verze 85kW byla v servisech celkem často, tedy alespoň verze do roku 2015. Verze 97kW byla modifikována hned několikrát, zde to již tak hrozné nebude, nicméně je opravdu nepsané doporučení výměny oleje 1x ročně, max. 15tis..
Re: Motor 1.2 Tce
Renault vychází velice dobře .. tak nezoufejte ...o;)
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/po ... -internetu
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/po ... -internetu
Megane IV 1,2 130 Hp
Re: Motor 1.2 Tce
Mám druhý Megan III, 1,2 Tce, 97 kW. S prvním (slabším) jsem byl maximálně spokojen. S tímto mám problémy. Jednak si bere víc oleje (ca 1l/1000km) a má i vyšší spotřebu. Jezdím 80:20 město/venek. Teď, při těch mrazech je pravidlo, že od 0 stupňů dolů sice naskočí, ale vyjede na ca 2000 otáček a zhasne. Otáčky udrží (kolísavě) tak na počtvrté. Jakmile se rozjedu, tak je to OK. Dnes jsem se koukl na výfuk a ruce jsem měl jak čert černé od sazí!!! Najeto 48000 km. Nemáte s tím zkušenosti, co by to moho být (lambda, svíčky atd.)?
Megane Grandtour Dynamique 1,2 TCe (2012)
Re: Motor 1.2 Tce
Tak mě u tohoto motoru trápí akorát spotřeba, i když na ní nejezdím, jinak úbytek oleje nula, pribejvani oleje nula, výfuk od sazi u tohoto typu motoru normálni stav mám od nova, aktuálně 24000 najeto.
Re: Motor 1.2 Tce
Ta spotřeba je katastrofa. U starého typu jsem v zimě měl kolem 8,5 l/100km po městě. Teď ji mám kolem 10 l/100km!!! A to jezdím bez honění od semaforu k semaforu.
Megane Grandtour Dynamique 1,2 TCe (2012)
Re: Motor 1.2 Tce
Tak 10 l je úplná katastrofa.Minule som jazdil kamarátov Kodiaq 2.0 TSI turbo 190 k,4x4,DSG... zmiešaná spotreba 8,9, mesto vyšlo cca 10,8 l.Škodovky fakt nemusím ale v porovnaní so spotrebou 10 l v meste Megáne 1,2 TCe je ten Kodiaq zlatíčko...
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Re: Motor 1.2 Tce
Ten motor je KO.sebr píše: ↑sob úno 09, 2019 11:48Mám druhý Megan III, 1,2 Tce, 97 kW. S prvním (slabším) jsem byl maximálně spokojen. S tímto mám problémy. Jednak si bere víc oleje (ca 1l/1000km) a má i vyšší spotřebu. Jezdím 80:20 město/venek. Teď, při těch mrazech je pravidlo, že od 0 stupňů dolů sice naskočí, ale vyjede na ca 2000 otáček a zhasne. Otáčky udrží (kolísavě) tak na počtvrté. Jakmile se rozjedu, tak je to OK. Dnes jsem se koukl na výfuk a ruce jsem měl jak čert černé od sazí!!! Najeto 48000 km. Nemáte s tím zkušenosti, co by to moho být (lambda, svíčky atd.)?
Megane IV Granthour Intens 1.3 Tce 2022
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Re: Motor 1.2 Tce
V čem by to mohlo být? To stejné to dělalo i před rokem při mrazech, dal jsem to k Pokornému do Renaultu, kde to ukázalo špatné pálení třetího válce. Přeprogramovali to a pak to prý na testu bylo dobré. Letos to začalo zase při mrazech. A ty saze navíc. Ty jsem loni nezkoušel.
Megane Grandtour Dynamique 1,2 TCe (2012)
Re: Motor 1.2 Tce
Ešte máš motor v záruke?
Re: Motor 1.2 Tce
Mám obecnou 5ti letou záruku, tak doufám, že se vztahuje i na motor.
Megane Grandtour Dynamique 1,2 TCe (2012)
Re: Motor 1.2 Tce
Tak tu spotrebu oleja rieš čo najskôr a nenechaj sa odbiť. Buď ho zgenerálkujú, alebo vymenia za nový. Hlavne sa nenechaj odbiť.
Re: Motor 1.2 Tce
Ja mam 1.6 SCE a teraz chodim za cca 8L tiez dost... chodim prevazne kratke trasy 30 az 35km denne do prace
Renault Megane Grandtour GT 2018 TCe 205EDC Black Etoli
Re: Motor 1.2 Tce
Těžší noha nebo kopce? Já na 1,6 SCE mám teď přes zimu nějakých 7,4 až 7,5 l/100km. V létě 6,3 až 6,4 l/100km.
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus
Re: Motor 1.2 Tce
1.6 sce 7.0 l
Megane IV Granthour Intens 1.3 Tce 2022
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Re: Motor 1.2 Tce
Kopce ziadne a nohu tazku nemam to vobec taka normalna jazda sem tam trocha vytocim... mozno kvoli tej trase co jazdim je taka spotreba denne max 35km od pon. do piatka sem tam vikend niekde vela nenabeham. V meste jazdim minimalne jedine ked potrebujem niekde ist alebo pobehat a pod. Aj v lete som mal spotrebu cca 7,3l a min co som dal na jednej trase cca 50km bolo 5,9 az 6,2l.
Renault Megane Grandtour GT 2018 TCe 205EDC Black Etoli
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů