přechod mezi fázemi......

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
cespa
Experienced member
Příspěvky: 888
Registrován: pát bře 14, 2008 17:37
Bydliště: praha

přechod mezi fázemi......

Příspěvek od cespa » čtv pro 20, 2018 20:46

Ahoj, již cca 12náctým rokem jsem majitelem ESPACE IV 2.0T Privileg,Navi...., espík mi slouží statečně a stále je ve slušné kondici, jen by to chtělo asi už změnu a tak jsem si vyhlédl facelif II r.v.2007 v naftě 2.0 127kw s najetými 105tis km. Co se týče výbavy, tak až na xenony a tažný... +,- stejná, interier krásný-tmavý a ted "babo" raď, pomůžu si ??? Vím, že prodat stávajícího cca za 70tis, bude asi problém, dá se vůbec prodat a za kolik??? Jaký je rozdíl, mezi benzínem a naftou ve spolehlivosti-životnosti dílů. Já jsem za celých těch 12let měnil jen oleje,filtry, rozvody-kladky-vodní pumpu,řemeny,kotouče,tlumiče,destičky,alternátor a výparník do klimy, což si myslím, že je paráda, jezdím kolem 9,2l/100km.
Jsem nerozhodný, líbí se mi ten tmavý interiér, navi vedle budíku"né přihloupě v přihrádce", najeto o 100tis km méně, nafta??? ale nerad bych si přivedl domů starosti........poradíte mi, PLS.....díky Čespa
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4

Novotka
Senior member
Příspěvky: 1609
Registrován: sob dub 23, 2005 09:33
Bydliště: Pardubice

Re: přechod mezi fázemi......

Příspěvek od Novotka » pát pro 21, 2018 07:38

Já přemýšlím podobne,ale stále chci benzin.
Nerozumím jen tomu Ty chces 2007 výrobu, to je za me blbost.
Za 70 prodat starej za 100 koupit taky starej.
Jestli jsou Ta naše auta za těch 70 vubec prodejna.
Já mam v plánu facelift 2014. To je první varianta.
Druhá je sehnat z 2014 naraznik kapotu a co je potreba a vyrobit bastarda.(na to nemám čas)
Mam totiž najeto jen 132 tis. A koupit stejne nove stare auto s vic km je nelogické.
Znamej to ma na 2004 3,0 dci Privileg s předkům 2014,po malém tukanci a vypadá to jak nove auto
Třetí je koupit něco uplne jineho novějšího 2016 výš,ale po Espace moc voleb není

Do města má žena Rapida,málo žere a ve finále s nim jezdíme všude.
Takže jestli spis nekoupit nějakou blbost pro radost,ne z praktického hlediska.
Auta typu Laguna cupe, Camaro,Mustang,Charger....
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: přechod mezi fázemi......

Příspěvek od Šamša » pát pro 21, 2018 09:13

Také bych neměnil relativně jednoduchý a spolehlivý motor za složitější, kterej bude brát okolo 8l. Při současných cenách PHM si nepomůžeš. Mapy do navi jsou aktuálnější paradoxně na starší verzi, která byla kompatibilní s BMW.
Jinak souhlasím s Novotkou ohledně třetího a čtvrtého auta pro radost :-D už se mi tam do podpisu nevešlo Clio II.1.2. Kdybych neřešil barák, tak na bazoši bylo Clio II. RS za rozumný peníz. :-D
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
cespa
Experienced member
Příspěvky: 888
Registrován: pát bře 14, 2008 17:37
Bydliště: praha

Re: přechod mezi fázemi......

Příspěvek od cespa » pát pro 21, 2018 21:37

Pánové, kamarádi.....vím, že si asi odporuji, ale furt je ve mě nutkání do té změny jít. Ano, stářím si pomohu jen o pár let,ale já mám ted na benzínu najeto 230tis.km, auto nevykazuje žádné vady, je tiché, prostě se o něj starám a když někde něco vrzne,tak to hned opravím. Po těch letech jsem vím, že karosérie je držák a slabinou může být motor+převodovka a elektrika, tím pádem mi nevadí, že bych šel do 2007. Co jsem četl, tak ta 2.0 dCi 127kw se povedla a pokud člověk není "pra\se", tak funguje a je i spolehlivá, nebo se pletu ??? . Interier2007 se mi moc líbí a nárazník s haubnopu z 2014 by už byla jen třešnička na dortu....... cenovej rozdíl mezi auty cca 75tis. kilometráž 105 vs 230tis.km......zase bych si s mým nájezdem koupil auto na dalších 10let.....tak a zase jsem na začátku problému....
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4

Novotka
Senior member
Příspěvky: 1609
Registrován: sob dub 23, 2005 09:33
Bydliště: Pardubice

Re: přechod mezi fázemi......

Příspěvek od Novotka » sob pro 22, 2018 13:04

Já Ti rozumím
Moje auto je jen v látce taky bych chtěl kožené výplně dveří,kožené sedacky.
To auto pak vypadá uplne jinak.
Kdyz sem kupoval to co mam tak sem se byl podívat na 3,5 v6 v Initiale svetlej vnitřek 45 najeto ,a bylo to uplne jiné auto.
Akorat stalo o 60 víc .
Jednou sem chtěl vyměnit zadní svetla byla za par korun někdo me předběhl.
Navigaci nepotrebuju,max jednou za rok na to stačí mobil.
Stejne to vyměnit za o tři roky novsi je přinejmenším neekonomicke.

Na druhou stranu
Za me pokud bych MUSEL koupil starší Espace v super max výbavě s ověřeným nízkým stavem km (u nafty 100tisu benzinu 60tis)
Takzvanou super vonavku po německým důchodci s dokonalým servisem. Za super peníze.
Tak hned vyměnim ten předek za 2013 a mam nove auto.(něco to stát bude)
Akorat fakt nerozumím proč naftu kdyz 10 let žiješ s tímhle městským žroutem.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/

romacho
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: sob říj 25, 2014 15:34

Re: přechod mezi fázemi......

Příspěvek od romacho » sob pro 22, 2018 15:27

Nazdar chlape,
co ti poviem dobre fungujuce auto by som nemenil. Chapem, ze vozenie v krajsom - lepsie vybavenom je prijemnejsie, ale daleko dolezitejsie je dojet do ciela. Akakolvek kupa ojazdeného auta je riziko a nikdy nevies co kupujes aj ked to vyzera dobre a lakavo. Podla toho co pises, ako sa staras asi nemas problem s udzbou a opravami. Tak si odpodzedz na otazky: budem spokojny ked budem mat to co sa mi paci, mam na to a nebude mi chybat financny rozdiel, budem mat dostatok trpezlivosti, casu a penazi na nahradne diely pri pripadnych opravách ? Ak si si odpovedal 3x ANO ber to a sprav si radost. Mal som 2.0dci 110kW z 2008. Motor na ktory nedam dopustit, i ked je pravda ze po 402000km odisiel. Musel som kupit dalsie auto tiez malo najazdene 200000km a ocakavam, ze vydrzi minimalne tak dlho ako to auto predtým. Tesim sa z vybavy a tajne dufam, ze sa budem tesit aj nadalej. Viac o skúsenostiach tu:
viewtopic.php?f=50&t=117428
PS: Dobre si prever co beries aby si nekupil nejakého polepenca z viacerých aut poskladaného.
Drzim palce...

Uživatelský avatar
cespa
Experienced member
Příspěvky: 888
Registrován: pát bře 14, 2008 17:37
Bydliště: praha

Re: přechod mezi fázemi......

Příspěvek od cespa » ned pro 23, 2018 16:47

Díky za podporu.....na auto jsem se byl podívat za světla a ještě než jsem vlezl dovnitř, tak vidím samej "Pražskej syndrom", tukance,vrypy na dveřích a odřenej lem zadního blatníku, elektrony odřené,podvozek lehce orezlej a motor zaoxidovanej. Proste žádný výstavní mazel, ovšem vevnitř to bylo jinná písen, krásný, čistý bez žádných vrypů atd. Motor přede krásně ale byl jsem rozhozen z toho exterieru, že ani nedošlo na zkušební jízdu. K autu je docela slušná servisní historie v podobě faktur u Renault Zličín. vesměs spotřební materiál a rozleštění+zástřik zadního lemu. Pokud bych připustil, že by se musel stříknout lem+dveře (možná by šlo rozleštit) , tak by to bylo hezké auto, ale vůbec nemám zkušenost z lakováním, kam to dát,tak aby to bylo 100% odvedeno, barva sedla a nebylo nic poznat......nebo se na obnovení autoparku vykašlat? S Espacem nejezdím kolem komína, na to máme menčí CR-Včko, ale využívám jeho velky prostor a tak výlety, přepravu na závody s kolem po ČR, chata atd.
Romacho: popisuješ rozdíl ve spotřebe u stejných motorů, tohle je 127kw z roku 2007, takže vyšší spotřeba než ta 2014? Píšeš trpělivost a peníze na případný opravy, to je provoz toho motoru dražší, než můj současný benzín? ještě jednou díky za pár řádků. čespa
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4

romacho
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: sob říj 25, 2014 15:34

Re: přechod mezi fázemi......

Příspěvek od romacho » pon pro 24, 2018 01:09

Romacho: popisuješ rozdíl ve spotřebe u stejných motorů, tohle je 127kw z roku 2007, takže vyšší spotřeba než ta 2014? Píšeš trpělivost a peníze na případný opravy, to je provoz toho motoru dražší, než můj současný benzín? ještě jednou díky za pár řádků. čespa


Spotreba: ano je vyssi u stejneho motoru z roku 2007 ako spotreba po roku 2013 (t.j. po fejslifte). Motor nema nejake velke upravy ale spotreba sa prejavuje hlavne vdaka inym prevodovym pomerom v prevodovke. (Preto ten link na komunikaciu o espace IV pred a po v mojej predchadzajucej odpovedi).
Trpezlivost a penize na pripadne opravy: boli myslene aby si pocital aj s takymto pripadom pri rozhodovani. Provozni naklady su stejne, filtry oleje atd., ale myslienka bola, ze predsa len kupujes cudzie auto a nevies uplne jeho historiu a pripadne komplikacie v podobe poruch co budes musiet riesit a kupovat nahradne diely. Co sa tyka samotneho motoru ako takeho sama chvala aj z mojej strany. Renault v spolupraci s Nissanom v tej dobe konecne vyvinul dieselovy motor po problemoch s G9T, ktory bol spicka ked ho uviedli na trh. Tiez ho poriadne preverili lebo si uz nemohli dovolit riskovat dalsiu blamaz. Samozrejme uvodnym problemom sa ani oni nevyhli a menili sa tam potrubia za turbom z plastu za hlinikove, okolo roku 2008 som cital nejake problemy s ojnicnymi loziskami, ale inak uplne v pohode. Viac sa dozvies napr. aj tu:
www.auto.cz/motor-renault-2-0-dci-m9r-m ... ral-122457
Co sa mne navyse stalo bolo len ze odislo olejove cerpadlo a kedze to bolo na dialnici pri 140km/h musel som menit aj turbo. Ale auto preslo po svojich aj bez mazania 14km do servisu :D
Tak hezke Vanoce :van002:

Uživatelský avatar
cespa
Experienced member
Příspěvky: 888
Registrován: pát bře 14, 2008 17:37
Bydliště: praha

Re: přechod mezi fázemi......

Příspěvek od cespa » stř led 09, 2019 20:40

Chlapy, veliké díky...... na dnešek jsem toho moc nenaspal, neb se blízila hodina "H"....původně vyhlédlého naftáčka jsem nekoupil, nebot měl možná najeto 104tis, motor šel hladce, ale z venku to bylo takové otukané, chycené lemy, prostě bych z něj neměl radost a tak jsem si zvedl latku v podobě motorizace a výbavy, dle i vašich tipů. sjížděl bazary, až jsem narazil na jednoho v síti autobazaru autoesa, který stál v Brně.....složená záloha a včera telefonát, že je auto převezené na Pražskou pobočku, tak hop, jen tak nezávisle na kukačku a.......Dnes jsem se svezl a vlastně odvezl i domu faceliftem.....zůstal jsem u benzínu 2.0T a jako bonus namontované LPG, najeto sice 185tis, ale jezdí, nehučí, řadí,brzdí.......no a můj sen se naplnil. Když jsem poptával v roce 2007 mého prvního Espace, tak to bylo jednuduché, byl v nabídce jen jeden benzínák-naštěstí ve vybavě Privileg, ted je trch už nasycenější, ale benzínáků jak šafránu a pokud si dáte kombinaci benzín-Navi-panorama a enterkeyss, tak zjistíte, že nejsou, prostě nejsou a pokud,tak za horyzontem mého rozpočtu...co dodat.... snad na mě nevypadne nějaký kostlivec ze skříně a já se budu s rodinou kochat plutím v krajině jménem EspaceIV........
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4

Uživatelský avatar
GREYWOLF
Člen RCČR
Příspěvky: 2517
Registrován: čtv srp 19, 2004 15:38
Bydliště: Praha 10

Re: přechod mezi fázemi......

Příspěvek od GREYWOLF » stř led 09, 2019 21:35

Gratuluji ať ti slouží
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway

bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T

romacho
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: sob říj 25, 2014 15:34

Re: přechod mezi fázemi......

Příspěvek od romacho » stř led 09, 2019 23:09

Blahozelam, uzivaj si vela radosti a stastnych kilometrov bez problemov :D

Novotka
Senior member
Příspěvky: 1609
Registrován: sob dub 23, 2005 09:33
Bydliště: Pardubice

Re: přechod mezi fázemi......

Příspěvek od Novotka » čtv led 10, 2019 18:41

Tak at slouží
Jaký rok výroby a cena.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/

Uživatelský avatar
cespa
Experienced member
Příspěvky: 888
Registrován: pát bře 14, 2008 17:37
Bydliště: praha

Re: přechod mezi fázemi......

Příspěvek od cespa » pát led 11, 2019 08:43

Diky.......
Je to 2008 v me pozadovane vybave s jiz namontovanym LPG z roku 2016. Dovoz 2015, dolozena historie, nejake mouchy to ma, ale od toho je zdejsi forum😀😀😀😀. Zatim jsem v tom za 125 tis.
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů