Závady + poruchy + chyby
Re: Závady + poruchy + chyby
Stačí se zeptat prodejce, většinou upraví aukci aby tam byla doprava i do Čech , já tam třeba kupoval média nav i s dopravou 2000 Kč a jako bonus tam byla nahrána mapa celé Evropy mapy 2018
Re: Závady + poruchy + chyby
Bravomv píše: ↑pon pro 17, 2018 20:54Je pravda, že Automedik.bazar má spoustu dílů z Polska. Když se podíváte na polské Allegro.pl (obdoba českého aukra), tak tam všechny ty díly a ještě další najdete, a to za mnohem nižší ceny. Problém je, jak to objednat do ČR. Polsko je velký trh ve všem, spousta dílů popř. i různých opravných sad, které u nás ani neseženeš.
Na Alegru jsem také zkoušel štěstí, normálně se tam dá zaregistrovat jako na Aukru. Našel jsem zmíněný kryt za skvělou cenu 20 zlotých, tak píšu prodejci(protože cena za dopravu byla jen v Polsku s tím, že do zahraničí cenu sdělí na dotaz) kolik by to koštovalo k nám. Odpověď 20 euro.Musel jsem to přečíst dvakrát, abych se ujistil, že vidím dobře.Jakože za díl 20 zlotých, za dopravu taky dvacka, ale v eurech? Tím mě fakt nasral.
Re: Závady + poruchy + chyby
Zdravím.
Také se podělím o své zkušenosti s Cliem IV (benzín 1,2). Jak tady již někdo v diskuzi psal, každé auto má svoje mouchy. To moje má vyloženou masařku.
Auto vlastním něco málo přes tři roky. V autě vozím dvě malé děti, takže je po nich vždy slušný svinčík. Doposud jsem neměl žádnou závadu, se kterou bych si dělal vrásky na čele. Škrábance na laku a podobný věci tedy neřeším.
O co tedy jde.
Před zhruba třemi týdny mi auto bez varování během jízdy začalo výstražně pípat, rozsvítily se tyto kontrolky (servis, STOP, ABS, ERS a místo ukazatele rychlosti dvě vodorovné čárky). Na palubovce se pak střídal text "Braking system fault" a "Check hill assistent". Dále vůbec nešel přidávat plyn (jel jsem ve městě do kopce na trojku, pedál na podlaze a vůbec nic). Dále nešel posilovač řízení. Prostě jsem byl nucen zastavit a pustit výstražná světla. Když jsem vyřadil na neutrál a přidal plyn, bylo slyšet, že motor jde, ale jakmile jsem zařadil jedničku a začal přidávat plyn, prostě šli otáčky zase dolů a auto jsem nerozjel. Jediné co šlo, byla zpátečka. Jelikož jsem byl na frekventované ulici, nezbývalo než zavolat odtahovku. Auto jsme naložili a hurá do autorizovaného servisu. Když jsme auto zase vyložili, nastartoval jsem a všechno bylo v pořádku. V tu chvíli jsem si před servisákem připadal jako kretén. Nicméně auto jsem u nich nechal. Diagnostika údajně něco našla na signálech druhého a třetího válce motoru (tohle je pro mě španělská vesnice).
Po víkendu se mi ta samá závada stala znovu. Naštěstí kousek od baráku, kde bydlím.
Po třetí mě odtahovali ráno při cestě do práce opět se stejnou závadou. V servisu mi po opravě bylo sděleno, že auto projížděli a mnou popisovaná závada se jim nestala. Údajně mi vyměnili čidlo u neutrálu. Ptal jsem se, jestli se můžu spolehnout na to, že se mi závada znova neobjeví. Odpověď byla, že mi to nikdo nezaručí.
Hned druhý den mě odtahovali počtvrté. Tentokrát jsem nechal zapnutý motor, abych demonstroval tu závadu. Teď už mi technik v servisu mohl věřit. Nicméně jsem zašel za prodejcem, že jsem v servisu již po čtvrté se stejnou závadou a požaduji odstoupení od smlouvy. Prodejce mi sdělil, že v rámci reklamace má servis 30 denní lhůtu na uvedení vozidla do původního stavu. Dvouletá záruka samozřejmě již vypršela, nicméně ještě jsem v garantované 5 leté.
Ještě pro dopřesnění - od servisu jsem ani jednou nedostal žádný papír.
Bohužel jsem nucen říct, že se na to auto nemohu spolehnout. Vozím v něm dvě malé děti a jestliže by se mi tato závada stala nedej bože na dálnici, nevím co bych dělal. Už takhle do auta sedám ve stresu, že se to zase po....
Také se podělím o své zkušenosti s Cliem IV (benzín 1,2). Jak tady již někdo v diskuzi psal, každé auto má svoje mouchy. To moje má vyloženou masařku.
Auto vlastním něco málo přes tři roky. V autě vozím dvě malé děti, takže je po nich vždy slušný svinčík. Doposud jsem neměl žádnou závadu, se kterou bych si dělal vrásky na čele. Škrábance na laku a podobný věci tedy neřeším.
O co tedy jde.
Před zhruba třemi týdny mi auto bez varování během jízdy začalo výstražně pípat, rozsvítily se tyto kontrolky (servis, STOP, ABS, ERS a místo ukazatele rychlosti dvě vodorovné čárky). Na palubovce se pak střídal text "Braking system fault" a "Check hill assistent". Dále vůbec nešel přidávat plyn (jel jsem ve městě do kopce na trojku, pedál na podlaze a vůbec nic). Dále nešel posilovač řízení. Prostě jsem byl nucen zastavit a pustit výstražná světla. Když jsem vyřadil na neutrál a přidal plyn, bylo slyšet, že motor jde, ale jakmile jsem zařadil jedničku a začal přidávat plyn, prostě šli otáčky zase dolů a auto jsem nerozjel. Jediné co šlo, byla zpátečka. Jelikož jsem byl na frekventované ulici, nezbývalo než zavolat odtahovku. Auto jsme naložili a hurá do autorizovaného servisu. Když jsme auto zase vyložili, nastartoval jsem a všechno bylo v pořádku. V tu chvíli jsem si před servisákem připadal jako kretén. Nicméně auto jsem u nich nechal. Diagnostika údajně něco našla na signálech druhého a třetího válce motoru (tohle je pro mě španělská vesnice).
Po víkendu se mi ta samá závada stala znovu. Naštěstí kousek od baráku, kde bydlím.
Po třetí mě odtahovali ráno při cestě do práce opět se stejnou závadou. V servisu mi po opravě bylo sděleno, že auto projížděli a mnou popisovaná závada se jim nestala. Údajně mi vyměnili čidlo u neutrálu. Ptal jsem se, jestli se můžu spolehnout na to, že se mi závada znova neobjeví. Odpověď byla, že mi to nikdo nezaručí.
Hned druhý den mě odtahovali počtvrté. Tentokrát jsem nechal zapnutý motor, abych demonstroval tu závadu. Teď už mi technik v servisu mohl věřit. Nicméně jsem zašel za prodejcem, že jsem v servisu již po čtvrté se stejnou závadou a požaduji odstoupení od smlouvy. Prodejce mi sdělil, že v rámci reklamace má servis 30 denní lhůtu na uvedení vozidla do původního stavu. Dvouletá záruka samozřejmě již vypršela, nicméně ještě jsem v garantované 5 leté.
Ještě pro dopřesnění - od servisu jsem ani jednou nedostal žádný papír.
Bohužel jsem nucen říct, že se na to auto nemohu spolehnout. Vozím v něm dvě malé děti a jestliže by se mi tato závada stala nedej bože na dálnici, nevím co bych dělal. Už takhle do auta sedám ve stresu, že se to zase po....
Re: Závady + poruchy + chyby
No, aniz bych to nejak extra studoval, odstoupeni od smlouvy v pripade opakovane vyskytujici se zavady je IMHO zalezitost pouze dvoulete zakonne zaruky. Pokud vyrobce poskytuje zaruku treba petiletou, neznamena to, ze mate stejna zakonna prava jako v pripade dvoulete... protoze nemate. Toto je bonusova zaruka od vyrobce pro kterou si stanovuje vlastni podminky (kdy ji pujde vyuzit, za jakych podminek, na co se vztahuje...).
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Závady + poruchy + chyby
Ahoj nadšenci,
zkoušel jsem prohlédavat vady na svém Cliu IV 1.5 dCi 2013, ale kupodivu jsem je tu ještě neobjevil. Kdo mi to pomůže vyřešit, budu na smrti vděčný.
1) Slabé těsnění kolem malých oken v úrovni zrcátek.
Profukuje mi šíleným stylem vítr přes ty malá trojúhelníková okna vepředu. Ve městě a na okrskách je to ještě dobrý, ale když jedu na dálnici, tak je auto hodně hlučné a neskutečně mě to .... . Jakmile přitlačím rukou ten černý rámeček, tak je absolutní ticho. Děje se mi to na obou stranách, začalo to u spolujezdce. V autorizovaném Renaultu Olomouc mi nabídli, že mi to okno za 5 tisíc celé vymění (dobrý vtip). Kamarád mi doporučil ofuky, jenomže ty začínají až od toho malého okénka dozadu. Viz. https://www.ascartuning.cz/cz-detail-92 ... gJbr_D_BwE Nabízíte někdo řešení?
2) Občas se spouští alarm při odemykání auta pokud používám tlatíčko a ne kartu.
Alespoň 1 týdně se mi stane, že když vezmu za kliku či kufr a zmáčku tlačítko pro otevření, otevře se, ale rozhouká se tak jako kdybych si ho přišel sám vykrást. Takže ho následně musím přes kartu zamknout a odemčít, pak už je klid. Na to mi v servisu řekli opět trapnou výmluvu nenabízející vyřešení problému.
Díky moc.
zkoušel jsem prohlédavat vady na svém Cliu IV 1.5 dCi 2013, ale kupodivu jsem je tu ještě neobjevil. Kdo mi to pomůže vyřešit, budu na smrti vděčný.
1) Slabé těsnění kolem malých oken v úrovni zrcátek.
Profukuje mi šíleným stylem vítr přes ty malá trojúhelníková okna vepředu. Ve městě a na okrskách je to ještě dobrý, ale když jedu na dálnici, tak je auto hodně hlučné a neskutečně mě to .... . Jakmile přitlačím rukou ten černý rámeček, tak je absolutní ticho. Děje se mi to na obou stranách, začalo to u spolujezdce. V autorizovaném Renaultu Olomouc mi nabídli, že mi to okno za 5 tisíc celé vymění (dobrý vtip). Kamarád mi doporučil ofuky, jenomže ty začínají až od toho malého okénka dozadu. Viz. https://www.ascartuning.cz/cz-detail-92 ... gJbr_D_BwE Nabízíte někdo řešení?
2) Občas se spouští alarm při odemykání auta pokud používám tlatíčko a ne kartu.
Alespoň 1 týdně se mi stane, že když vezmu za kliku či kufr a zmáčku tlačítko pro otevření, otevře se, ale rozhouká se tak jako kdybych si ho přišel sám vykrást. Takže ho následně musím přes kartu zamknout a odemčít, pak už je klid. Na to mi v servisu řekli opět trapnou výmluvu nenabízející vyřešení problému.
Díky moc.
Re: Závady + poruchy + chyby
Ahoj. Nevím zda to dobře chápu, ale zkusil bych vyhledat "lepidlo na autoskla". např. https://dufy.cz/lepidlo-na-autosklo-310-ml-wurth
Teď od stolu nevím zda by se dalo špičkou kartuše zajet pod okraj těsnění a tam lepidlo aplikovat, nebo zda by nebylo lepší okénko celé vyndat a znovu jej nasadit a nalepit současně. Osobně tedy tento problém nemám, nebo jsem si nevšiml. Že se projevuje určitý aerodynamický šum kolem zrcátek při vyšší rychlosti, to ano, ale dovnitř mi nefouká. Zvláštní, že Ti kolem okének nezatéká do auta, minimálně při jízdě v dešti.
Teď od stolu nevím zda by se dalo špičkou kartuše zajet pod okraj těsnění a tam lepidlo aplikovat, nebo zda by nebylo lepší okénko celé vyndat a znovu jej nasadit a nalepit současně. Osobně tedy tento problém nemám, nebo jsem si nevšiml. Že se projevuje určitý aerodynamický šum kolem zrcátek při vyšší rychlosti, to ano, ale dovnitř mi nefouká. Zvláštní, že Ti kolem okének nezatéká do auta, minimálně při jízdě v dešti.
Re: Závady + poruchy + chyby
Ahoj všem. Mám jednu takovou věc, jedná se o motor 1.2 TCe.
Auto jezdí, nehlučí, necvaká, nevrže, de-facto je vše v pořádku až na jednu věc které jsem si všiml už dávno, ale přičítal jsem to něčemu jinému než motoru ( hrubý povrch silnice, špatně vyvážená kola, ale nakonec nic z toho ). Zkrátka jsem vysledoval, že když brzdím motorem ( zcela uvolněný plynový pedál ), tak při klesajících otáčkách se na hodnotě cca 2800 ot/min motor jakoby krátce, ale poměrně drsně rozechvěje. Přirovnal bych to brzdění se zvlněnými kotouči, případně najetí na vyfrézovanou vozovku. Odezva trvá cca 1 - 2 vteřiny, podle toho jak otáčky rychle klesají ( pomalejší klesání otáček = delší odezva ). Naopak při akceleraci když otáčkoměr míjí oněch 2800 ot/min, nebo při jízdě ustálenou rychlostí na stejných otáčkách, je kupodivu motor v klidu. Kontrolka poruchy motoru nesvítí. Napadá mě v této souvislosti jedna amatérská teorie, že při brzdění motorem, začíná pod 3000 ot./min ŘJ přidávat do válců palivo, při čemž počáteční vstřik paliva je špatně načasovaný či nadávkovaný a při cca 2800 ot. vyvolá jeho zapálení chvění motoru. Sice by toto mohla podchytit např. čidla klepání a výsledkem by měla být chyba motoru, to se ale neděje. Pokud diagnostika nic neřekne ( jako že asi neřekne ) a řešení bude v nedohlednu, budu to zkoušet uhrát alespoň na přehrání SW řídící jednotky motoru.
JE TU NĚKDO, KOMU MOTOR DĚLÁ TO SAMÉ?
Na březen jsem objednaný do servisu. Pak budu vědět více.
Auto jezdí, nehlučí, necvaká, nevrže, de-facto je vše v pořádku až na jednu věc které jsem si všiml už dávno, ale přičítal jsem to něčemu jinému než motoru ( hrubý povrch silnice, špatně vyvážená kola, ale nakonec nic z toho ). Zkrátka jsem vysledoval, že když brzdím motorem ( zcela uvolněný plynový pedál ), tak při klesajících otáčkách se na hodnotě cca 2800 ot/min motor jakoby krátce, ale poměrně drsně rozechvěje. Přirovnal bych to brzdění se zvlněnými kotouči, případně najetí na vyfrézovanou vozovku. Odezva trvá cca 1 - 2 vteřiny, podle toho jak otáčky rychle klesají ( pomalejší klesání otáček = delší odezva ). Naopak při akceleraci když otáčkoměr míjí oněch 2800 ot/min, nebo při jízdě ustálenou rychlostí na stejných otáčkách, je kupodivu motor v klidu. Kontrolka poruchy motoru nesvítí. Napadá mě v této souvislosti jedna amatérská teorie, že při brzdění motorem, začíná pod 3000 ot./min ŘJ přidávat do válců palivo, při čemž počáteční vstřik paliva je špatně načasovaný či nadávkovaný a při cca 2800 ot. vyvolá jeho zapálení chvění motoru. Sice by toto mohla podchytit např. čidla klepání a výsledkem by měla být chyba motoru, to se ale neděje. Pokud diagnostika nic neřekne ( jako že asi neřekne ) a řešení bude v nedohlednu, budu to zkoušet uhrát alespoň na přehrání SW řídící jednotky motoru.
JE TU NĚKDO, KOMU MOTOR DĚLÁ TO SAMÉ?
Na březen jsem objednaný do servisu. Pak budu vědět více.
Re: Závady + poruchy + chyby
Přesně jako byste popsal moji relativně čerstvou zkušenost z konce ledna, nemám sice Clio, ale Scenica s motorem 1,2 TCE 97 kw. Stalo se mi úplně to samé, pouze s tím rozdílem, že než se vše rozblikalo a vypnuli se asistenti (bylo mi následně vysvětleno, že šlo o nouzový režim), tak pár minut předtím začala blikat oranžová kontrolka motoru (emise). Tu blikající kontrolku jsem už zažil (asi 2x - vždy to bylo, když na silnici ležel rozbředlý sníh, tak jsem si myslel, že někde špatný kontakt) a servisem mi bylo po negativním načtení chyb sděleno, že to dělá, když je problém s kvalitou paliva a dokud se nezapíše nějaká chyba není co řešit... A tak když se nyní opět kontrolka rozblikala, věděl jsem o co jde . Bohužel se auto po pár minutách přepnulo do toho nouzového režimu (asi), kde skoro nešlo odjet z křižovatky. Zkusil jsem vypnout a spustit motor, ale nepomohlo to, tak jsem zavolal odtahovku. PO asi 15 min.čekání jsem zkusil opět nastartovat - a bez problému! Odtahovku jsem odvolal a po vlastní ose dojel do autoriz.servisu. Tam nic moc nezjistili - diagnostika jim hlásila problém se vstřikováním paliva ve 3. válci. Prohodili vstřiky mezi válci (jestli prý to bude jimi), vyměnili svíčky (stejně by se teď měly měnit), projeli auto a diagnostika jim nic nehlásila. Takže více se prý udělat nemohlo. Po asi týdnu stejná situace, bohužel nepomohla 15 min. přestávka, s autem nešlo jet. V servisu opět stejná hláška (chyba P303 - jestli si to dobře pamatuji), zkusili přehodit mezi válci cívky, opět bez úspěchu. Další postup prý musí řešit přímo s Renaultem (auto je v záruce - už 5 leté). Výsledné řešení byla výměna pístních kroužků. Když jsem se dotazoval, co tomu tedy bylo, tak jsem dostal jen takové neurčité odpovědi, že ten motor vypadal v pořádku, že kompresní tlaky byly v pořádku a ty kroužky vyměnili víceméně preventivně - když už měli složitě vyndaný motor. Tak jsem na vážkách: auto mám skoro 4 roky, tankuju jen premiové benzíny, první rok jsem lil i VIF, tak nevím jestli v té péči pokračovat . Abych zbytečně neprodlužoval agonii motoru a ten se nepokazil pár měsíců po záruce... A taky člověk je mírně neduvěřivý, jestli servis podává opravdu všechny informace co o tom problému ví...Renda66 píše: ↑stř led 23, 2019 08:12...Před zhruba třemi týdny mi auto bez varování během jízdy začalo výstražně pípat, rozsvítily se tyto kontrolky (servis, STOP, ABS, ERS a místo ukazatele rychlosti dvě vodorovné čárky). Na palubovce se pak střídal text "Braking system fault" a "Check hill assistent". Dále vůbec nešel přidávat plyn (jel jsem ve městě do kopce na trojku, pedál na podlaze a vůbec nic). Dále nešel posilovač řízení. Prostě jsem byl nucen zastavit a pustit výstražná světla. Když jsem vyřadil na neutrál a přidal plyn, bylo slyšet, že motor jde, ale jakmile jsem zařadil jedničku a začal přidávat plyn, prostě šli otáčky zase dolů a auto jsem nerozjel. Jediné co šlo, byla zpátečka. Jelikož jsem byl na frekventované ulici, nezbývalo než zavolat odtahovku.....
GS III 1,2 TCE, Limited 5m, modrá Majorelle, 5/2015
-
- Starting member
- Příspěvky: 33
- Registrován: čtv lis 30, 2017 20:37
Re: Závady + poruchy + chyby
Ahoj, myslím si, že by si mohl zkusit napsat na Facebook rnews.cz
Aleš se velice dobře vyzná ve všech Renaultech. Zvlášť o 1.2 tce ví víc jak všechny české servisy dohromady.
Aleš se velice dobře vyzná ve všech Renaultech. Zvlášť o 1.2 tce ví víc jak všechny české servisy dohromady.
Renault Clio Grandtour IV 0.9 Tce 66 kW, 2017
Re: Závady + poruchy + chyby
Já už nebyl nedůvěřivý mírně, ale zcela. Auto má sloužit a ne aby se člověk s ním handrkoval po servisech a poslouchal odpovědi typu "možná, asi, pravděpodobně". Auto jsem prodal zpět prodejci a se značkou Renault se loučím. Tím samozřejmě nikoho nechci urazit, ale pro mě osobně to byla s touto značkou špatná zkušenost.Jirka_HL píše: ↑stř úno 20, 2019 14:53Přesně jako byste popsal moji relativně čerstvou zkušenost z konce ledna, nemám sice Clio, ale Scenica s motorem 1,2 TCE 97 kw. Stalo se mi úplně to samé, pouze s tím rozdílem, že než se vše rozblikalo a vypnuli se asistenti (bylo mi následně vysvětleno, že šlo o nouzový režim), tak pár minut předtím začala blikat oranžová kontrolka motoru (emise). Tu blikající kontrolku jsem už zažil (asi 2x - vždy to bylo, když na silnici ležel rozbředlý sníh, tak jsem si myslel, že někde špatný kontakt) a servisem mi bylo po negativním načtení chyb sděleno, že to dělá, když je problém s kvalitou paliva a dokud se nezapíše nějaká chyba není co řešit... A tak když se nyní opět kontrolka rozblikala, věděl jsem o co jde . Bohužel se auto po pár minutách přepnulo do toho nouzového režimu (asi), kde skoro nešlo odjet z křižovatky. Zkusil jsem vypnout a spustit motor, ale nepomohlo to, tak jsem zavolal odtahovku. PO asi 15 min.čekání jsem zkusil opět nastartovat - a bez problému! Odtahovku jsem odvolal a po vlastní ose dojel do autoriz.servisu. Tam nic moc nezjistili - diagnostika jim hlásila problém se vstřikováním paliva ve 3. válci. Prohodili vstřiky mezi válci (jestli prý to bude jimi), vyměnili svíčky (stejně by se teď měly měnit), projeli auto a diagnostika jim nic nehlásila. Takže více se prý udělat nemohlo. Po asi týdnu stejná situace, bohužel nepomohla 15 min. přestávka, s autem nešlo jet. V servisu opět stejná hláška (chyba P303 - jestli si to dobře pamatuji), zkusili přehodit mezi válci cívky, opět bez úspěchu. Další postup prý musí řešit přímo s Renaultem (auto je v záruce - už 5 leté). Výsledné řešení byla výměna pístních kroužků. Když jsem se dotazoval, co tomu tedy bylo, tak jsem dostal jen takové neurčité odpovědi, že ten motor vypadal v pořádku, že kompresní tlaky byly v pořádku a ty kroužky vyměnili víceméně preventivně - když už měli složitě vyndaný motor. Tak jsem na vážkách: auto mám skoro 4 roky, tankuju jen premiové benzíny, první rok jsem lil i VIF, tak nevím jestli v té péči pokračovat . Abych zbytečně neprodlužoval agonii motoru a ten se nepokazil pár měsíců po záruce... A taky člověk je mírně neduvěřivý, jestli servis podává opravdu všechny informace co o tom problému ví...Renda66 píše: ↑stř led 23, 2019 08:12...Před zhruba třemi týdny mi auto bez varování během jízdy začalo výstražně pípat, rozsvítily se tyto kontrolky (servis, STOP, ABS, ERS a místo ukazatele rychlosti dvě vodorovné čárky). Na palubovce se pak střídal text "Braking system fault" a "Check hill assistent". Dále vůbec nešel přidávat plyn (jel jsem ve městě do kopce na trojku, pedál na podlaze a vůbec nic). Dále nešel posilovač řízení. Prostě jsem byl nucen zastavit a pustit výstražná světla. Když jsem vyřadil na neutrál a přidal plyn, bylo slyšet, že motor jde, ale jakmile jsem zařadil jedničku a začal přidávat plyn, prostě šli otáčky zase dolů a auto jsem nerozjel. Jediné co šlo, byla zpátečka. Jelikož jsem byl na frekventované ulici, nezbývalo než zavolat odtahovku.....
Re: Závady + poruchy + chyby
A jak se Vám to podařilo odprodat to zpět prodejci? Uznali, že je nějaký problém anebo jste musel s cenou hodně dolů? Že by třeba byl nějaký tichý pokyn Renaultu dealerům, že mají auta s 1,2 tce vykupovat zpět
GS III 1,2 TCE, Limited 5m, modrá Majorelle, 5/2015
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: sob úno 23, 2019 23:18
Re: Závady + poruchy + chyby
To by mě taky zajímalo...
Re: Závady + poruchy + chyby
Když to tady pročítám,tak můžu napsat jen v krátkosti. V roce 2011 jsem koupil Grand Scenic III 1,4 Tce..v roce 2019 prodán a celou dobu jezdil bez závad a bez problému. Dále jsem v roce 2014 koupil ženě Clio IV 1,2 16V do dneška najeto 35 tis.km a jezdí bez závad(měnil jsem jen olej a 2 svislé čepy,protože jeden měl větší vůli). A teď jezdím s Espacem V 1,6 dCi EDC,ale toho mám krátce tak nemůžu hodnotit. Upřímně nemůžu na značku Renault nadávat.
Škoda 120LS(v roce 1998 (sešrotovano)
Škoda Fabia combi 1.4MPI comfort(v roce 2011 prodáno)
Renault Grand Scenic Dynamique 1.4Tce 7m,Bi-xenony,Carminat Tom Tom,modrá Extreme( v roce 2019 prodáno)
Renault Clio IV 1,2 16V Expression,červená Flamme(v provozu)
Renault Espace 1,6 dCi 160 EDC Initiale Paris stříbrná metalíza( v provozu)
Renault Vel Satis 3,5 V6 Initiale šedá metalíza (v provozu)
Renault Avantime Dynamique 2,0 T benzín šedá (v provozu)
Škoda Fabia combi 1.4MPI comfort(v roce 2011 prodáno)
Renault Grand Scenic Dynamique 1.4Tce 7m,Bi-xenony,Carminat Tom Tom,modrá Extreme( v roce 2019 prodáno)
Renault Clio IV 1,2 16V Expression,červená Flamme(v provozu)
Renault Espace 1,6 dCi 160 EDC Initiale Paris stříbrná metalíza( v provozu)
Renault Vel Satis 3,5 V6 Initiale šedá metalíza (v provozu)
Renault Avantime Dynamique 2,0 T benzín šedá (v provozu)
Re: Závady + poruchy + chyby
Čau všichni - v sekci Captur tohoto fóra si majitelé stěžují na občas špatně fungující levou páčku přepínající světla a větrák autoklimatizace který si fouká jak chce ! Tak se ptám - má někdo z vás také takové "zkušenosti" ? Vycházíme z toho že naše auta mají s největší pravděpodobností stejnou neb podobnou el. soustavu ! Takže prosím dejte případně vědět do sekce Captur ! Díky moc !
- moucha tse-tse
- Experienced member
- Příspěvky: 589
- Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
- Bydliště: morava
Re: Závady + poruchy + chyby
Chlapi, prosim vas, mam clio iv, 2015,1.2.. 16V..nedelal jste to nekdo nebo nemate navod jak treba sundat ten horni kryt motoru, abych se dostal ke svickam nebo jake maji byt vule ventilu, pokud se serizuji? Apod.. Takovy ten technicky manual.. Diky i za případný odkaz, pokud jsem to nekde prehlidl.. Ahoj
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...
TPMS aktivátor...
Re: Závady + poruchy + chyby
Tady máš z Youtubka návody pro výměnu vzduchovýho filtru, kdy ten kryt musí dolu, pak už se ke svíčkám dostaneš, ale chce to dlouhej klíč na svíčky. Snad ti to pomůže.moucha tse-tse píše: ↑úte bře 12, 2019 13:28Chlapi, prosim vas, mam clio iv, 2015,1.2.. 16V..nedelal jste to nekdo nebo nemate navod jak treba sundat ten horni kryt motoru, abych se dostal ke svickam nebo jake maji byt vule ventilu, pokud se serizuji? Apod.. Takovy ten technicky manual.. Diky i za případný odkaz, pokud jsem to nekde prehlidl.. Ahoj
https://www.youtube.com/watch?v=JUU8ZOZ8U08
https://www.youtube.com/watch?v=HfgFAv6xNAo
- moucha tse-tse
- Experienced member
- Příspěvky: 589
- Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
- Bydliště: morava
Re: Závady + poruchy + chyby
Diky Sardon,ten kryt bude v pohodě po shlédnutí.Ale máme ještě scenica a mám k němu komplet návod na celou rozborku..tak mně zajímá,jestli i to někdo zdejší nevlastní..jaké jsou tam ventil.vůle,jaké jsou tam rozvody...prostě takové čtení do práce,at se s tím autem seznámím.
Ještě jednou díky moc..ahoj
Ještě jednou díky moc..ahoj
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...
TPMS aktivátor...
Re: Závady + poruchy + chyby
Není za co. Není těžký ho sundat, jen musíš vědět kde co povolit atd.moucha tse-tse píše: ↑úte bře 12, 2019 19:22Diky Sardon,ten kryt bude v pohodě po shlédnutí.Ale máme ještě scenica a mám k němu komplet návod na celou rozborku..tak mně zajímá,jestli i to někdo zdejší nevlastní..jaké jsou tam ventil.vůle,jaké jsou tam rozvody...prostě takové čtení do práce,at se s tím autem seznámím.
Ještě jednou díky moc..ahoj
Re: Závady + poruchy + chyby
Tak mne navštívila kuna ! A to jsem si myslel, že už bude klid. Můžete mi prosím někdo říct, kde sehnat poškozené těsnění. Jedná se o filc pod kapotou a filc pod lištou se stěrači (viz. foto). Hledal jsem to na Kelly, ale marně. Zatím jsem to opravil provizorně páskou na koberce. Díky
Clio Grandtour IV 1.2 16V D4F
Re: Závady + poruchy + chyby
Pokud se v místě bydliště vyskytuje kuna, stejnou izolaci bych tam nedával, za chvíli se do auta zase vrátí a roztrhá i tu novou izolaci. Byla by to zbytečná koupě. Já řešil stejný problém, místo originální textilní izolace jsem použil samolepicí protihlukovou a tepelnou izolaci tl. 10 mm s hliníkovou folií, je speciálně vyrobená na kapoty, snese i vyšší teploty. Mám ji tam minimálně ve dvou vrstvách, aplikace byla snadná a kuně to nechutná. Nyní mám motor již rok čistý, nejsou tam stopy po kuně, asi ji tam už nic neláká, když tam není ani kousíček té filcové izolace s příměsí kukuřice (říkal servisní technik). Přepážku mezi motorem a kabinou jsem neřešil, izolace jsem tam z prostorových důvodů nelepil, byla stejně jen v horní části, takže to nemá velký smysl. Zde je fotka mé nové izolace na kapotě, už ji tam budu mít rok, je stále jako nová: http://moje.auto.cz/?sekce=foto&im_id=i ... bd32ad86e5
Tady je odkaz na stránky, kde jsem danou izolaci pořídil: http://www.autofashion.cz/zbozi/produkt ... molep.html
Tady je odkaz na stránky, kde jsem danou izolaci pořídil: http://www.autofashion.cz/zbozi/produkt ... molep.html
Renault Clio V 1,0 TCe LPG, rv 2022
Renault Clio sport II ph1 2,0 16v, rv 2000
Renault Clio sport II ph1 2,0 16v, rv 2000
Re: Závady + poruchy + chyby
Díky za info, udělám to dle tvých instrukcí. Vypadá to velice dobře.
Clio Grandtour IV 1.2 16V D4F
Re: Závady + poruchy + chyby
Takže auto bylo 14 dní v servisu, zkoušeli, jezdili. Vyjádření servisu "Ano ty vibrace tam jsou, ale Renault nám napsal neopravovat"
Ve zprávě je zmíněn přesuvník ( proměnného časování ventilů ) s tím, že je možné jej za jízdy slyšet, ale že je to zcela normální. Na otázku proč řeší nějaký zvuk a ne příčinu vibrací mi odpověděli, že zvuk vyvolává vibrace. Tak jsem pana vedoucího opravil, že je to přesně naopak že od mechanických vibrací teprve následně vzniká zvuk, ale to je jedno. Na vzdory všemu jsem byl vlastními okolnostmi nucen auto bez výsledku převzít a odjet.
1. budu zjišťovat kdo je Renault, počítám středisko v Praze"
2. budu dále zkoušet trvat na odstranění závady.
Četl jsem zdejší článek od Rado77 "Časování ventilů VVT Renault Megane II 1,6 16V - přesuvník" . U 1.2Tce je architektura rozvodů poněkud jiná, ale v principu podobná. Potřeboval bych více podrobných informací či technický obraz o funkci VVT u 1.2Tce. V Diaogis jsem v tomto směru nenašel prakticky nic. Za případné informace děkuji.
Re: Závady + poruchy + chyby
mohu poradit tohle video:
https://www.youtube.com/watch?v=_G8sm7sz5VY
ovsem je to starsi verze a nevim zdali se neco menilo, kdyz mame uz vice Nm
https://www.youtube.com/watch?v=_G8sm7sz5VY
ovsem je to starsi verze a nevim zdali se neco menilo, kdyz mame uz vice Nm
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: Závady + poruchy + chyby
Ahoj. Díky za tip. To video jsem už sledoval pod drobnohledem, ale nejsem si úplně jist celou funkcí natáčení vačky. Respektive starší motory s rozvodovým řemenem, měly přesuvník jen na vačce sacích ventilů a elektroventil v hlavě válců přepouštějící olej do přesuvníku. Nic takového jsem na Tce 120 nenašel.
U Tce 120 to vypadá, že je přesuvník dole u klikové hřídele. Na chvilku tam je u toho přesuvníku vidět něco, co by mohl být elektroventil, ale nejsem si vůbec jist, jestli je to ono, nebo čidlo tlaku oleje, či něco jiného. Vlatně si nejsem jist, jestli to dole u klikovky je vůbec přesuvník, nebo zda to není olejové čerpadlo. Pokud by to byl přesuvník, musel by jedním pohybem ovlivnit vačky sacích i výfukových ventilů. Jsem z toho trochu jelen
U Tce 120 to vypadá, že je přesuvník dole u klikové hřídele. Na chvilku tam je u toho přesuvníku vidět něco, co by mohl být elektroventil, ale nejsem si vůbec jist, jestli je to ono, nebo čidlo tlaku oleje, či něco jiného. Vlatně si nejsem jist, jestli to dole u klikovky je vůbec přesuvník, nebo zda to není olejové čerpadlo. Pokud by to byl přesuvník, musel by jedním pohybem ovlivnit vačky sacích i výfukových ventilů. Jsem z toho trochu jelen
Re: Závady + poruchy + chyby
Na tomto modelu jsou přesuvníky lépe patrné ... 00:50
https://www.youtube.com/watch?v=kAJAkV-ru0g
https://www.youtube.com/watch?v=kAJAkV-ru0g
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů