Dobrej nevite někdo co stim muze bejt když otočim klíčkem na polohu 1 tak se nerosvíti kontrolka baterky a když to nastartuju tak to nedobíji
Předtím to problikavalo a pak to uplne prestalo svítit kotrolka baterky na poloze 1 . Ja teda nevim co stim muze bejt prosim o každou radu
Renault espace II rok 1994 kw 81 je to 4x4
Nesvíti kontrolka baterky a nedobijí
Moderátor: Moderators General
Re: Nesvíti kontrolka baterky a nedobijí
Nevíte prosim vas někdo ???
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1612
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nesvíti kontrolka baterky a nedobijí
no asi se budeš muset podívat k altíku zda se ti neuklepal kabel nebo nevypadl celý konektor a dle toho pokračovat dál...
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Re: Nesvíti kontrolka baterky a nedobijí
Žadnej kabel neni přerusenej a konektor tam sedí perfektne a altík je repasovanej ujel jsem na tom cca 120 km . Pojisky jsem skontroloval a uzemnovací kabel taky . Tak jestli na to nepřijdu tak asi vymontuju altík a dam to nekomu aby se na to koukl . Skusím jeste koupit novou bateriji
Re: Nesvíti kontrolka baterky a nedobijí
Baterii nekupuj dokud nebudeš mít jistotu, že je špatná.
Pokud ti ji nabíječka (!! ne samodomo trafo a dvě diody ze svářečky) korektně nabíjí a nehlásí chyby, pokud baterka odpojená od auta nemá nějaký zásadní samovolný vybíjení nebo na ní neklesne napětí při startu pod cca 9V je zdravá a není ji potřeba měnit.
Jen mě tak napadlo, tu kontrolku jsi kontroloval? Žárovička a kontakty kolem ní jsou ok? Nevím sice konkrétně jak je to u E-II, ale některá starší auta měla dobíjení a kontrolku v přímé souvislosti.
Pak bych zkusil proměřit hodnoty přímo na altíku, nabij baterku, nastartuj a mrkni co dělá napětí na buzení a co leze do usměrňovače.
Pokud ti ji nabíječka (!! ne samodomo trafo a dvě diody ze svářečky) korektně nabíjí a nehlásí chyby, pokud baterka odpojená od auta nemá nějaký zásadní samovolný vybíjení nebo na ní neklesne napětí při startu pod cca 9V je zdravá a není ji potřeba měnit.
Jen mě tak napadlo, tu kontrolku jsi kontroloval? Žárovička a kontakty kolem ní jsou ok? Nevím sice konkrétně jak je to u E-II, ale některá starší auta měla dobíjení a kontrolku v přímé souvislosti.
Pak bych zkusil proměřit hodnoty přímo na altíku, nabij baterku, nastartuj a mrkni co dělá napětí na buzení a co leze do usměrňovače.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Nesvíti kontrolka baterky a nedobijí
Dawes píše: ↑pát pro 07, 2018 12:49Baterii nekupuj dokud nebudeš mít jistotu, že je špatná.
Pokud ti ji nabíječka (!! ne samodomo trafo a dvě diody ze svářečky) korektně nabíjí a nehlásí chyby, pokud baterka odpojená od auta nemá nějaký zásadní samovolný vybíjení nebo na ní neklesne napětí při startu pod cca 9V je zdravá a není ji potřeba měnit.
Jen mě tak napadlo, tu kontrolku jsi kontroloval? Žárovička a kontakty kolem ní jsou ok? Nevím sice konkrétně jak je to u E-II, ale některá starší auta měla dobíjení a kontrolku v přímé souvislosti.
Pak bych zkusil proměřit hodnoty přímo na altíku, nabij baterku, nastartuj a mrkni co dělá napětí na buzení a co leze do usměrňovače.
Tak jsem dal novej altík a pořad stejní a ke všemu mi nejdou ještě 2 kontrolky a to na svetla a na vyhřev zadního okna ..Koupil jsem novou baterku z duvodu že předchozí baterka z nakeho duvodu odesla už se nedala ani dobít byla 2 roky stara nechapu ..
Skoušl jsem ukostřit kabel z altíku (Bílej ) a kontrolka sviti .. Tak to zase vypada ze je v hajzlu altik ale to je velka blbost když je novej ..
Bylo to i u eletrikaře a na nic nepřisel .
Tak se ptám ještě o nejakou radu
Nebo to vemu a hodím to na vrakac
Re: Nesvíti kontrolka baterky a nedobijí
Ono se takhle od stolu blbě radí, když je auto kdovíkde.
Baterky odcházejí buď z důvodu špatného používání, stáří, nebo špatným dobíjením. Občas prostě vadou kusu.
Pokud při tom ukostření altíku systém funguje, zkus ověřit celkové ukostření auta a baterky. Špatné kontakty na zemi bývají u aut příčinou spousty záhad.
Pak mě ještě napadá, zda elektrikář jen měnil altík jako možné řešení předpokládané závady, nebo jestli skutečně měřil nějaké hodnoty, vodivosti a stavy. "Nový" altík je vybraná vrána z vrakáče, nebo nějak repasovanej kus? Je ověřenej, že funguje?
Různí lidé dělají různé věci a někteří v zájmu zjednodušení si práce dělají dost blbostí. Tím neříkám, že to musel odfláknout, ale Francouzi jsou na elektriku celkem specifičtí a bohužel v ČR je většina servisáků orientovaná na němce, škody a fordy, takže u 25 let starýho Francouze můžou pohořet.
Baterky odcházejí buď z důvodu špatného používání, stáří, nebo špatným dobíjením. Občas prostě vadou kusu.
Pokud při tom ukostření altíku systém funguje, zkus ověřit celkové ukostření auta a baterky. Špatné kontakty na zemi bývají u aut příčinou spousty záhad.
Pak mě ještě napadá, zda elektrikář jen měnil altík jako možné řešení předpokládané závady, nebo jestli skutečně měřil nějaké hodnoty, vodivosti a stavy. "Nový" altík je vybraná vrána z vrakáče, nebo nějak repasovanej kus? Je ověřenej, že funguje?
Různí lidé dělají různé věci a někteří v zájmu zjednodušení si práce dělají dost blbostí. Tím neříkám, že to musel odfláknout, ale Francouzi jsou na elektriku celkem specifičtí a bohužel v ČR je většina servisáků orientovaná na němce, škody a fordy, takže u 25 let starýho Francouze můžou pohořet.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů