Prozatimní konec

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Hajocze
Junior member
Příspěvky: 148
Registrován: pát zář 22, 2017 20:24

Prozatimní konec

Příspěvek od Hajocze » sob říj 27, 2018 13:52

Tak dneska auto prozatím dojezdilo, během jízdy zacukalo chciplo, a po opětovném startování třepani auta, klepaní, pískání... následovalo čekaní na diagnostiku clip... (tímto děkuji jarda19 za ochotu a odtah domu) clip vyhodil nekolik chyb od drahy plynu prez snimace vsechny mozne nasledovalo smazani, zkouzka nakopnout problem trval, znovu nacteni uz bez tech chyb... ty pazvuky se zdaji vychazet od hlavy někde.. takže momentálně auto v odtávce.. :( a to sem 3 dny zpatky dovezl auto ze servisu kde delali komplet zadni brzdy i s trmenama, menili kladky na rozvodu prislusenstvi, i remen prislusenstvi.. čepy atd... no prostě paráda.. :-/
Renault laguna II grandtour 1.9dci 88kw F9Q 750

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Prozatimní konec

Příspěvek od Šamša » sob říj 27, 2018 20:08

Přeskočení rozvodu?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Hajocze
Junior member
Příspěvky: 148
Registrován: pát zář 22, 2017 20:24

Re: Prozatimní konec

Příspěvek od Hajocze » sob říj 27, 2018 20:22

No to je jedna moznost, nicmene nic tomu nenasvedcuje, ale je fakt ze ani nemusi no. Jako remen je pohledove ok aji napnuty je... Je fakt ze to mohlo skocit o zub a zmenilo se casovani, timpadem to neudrzi ty otacky, ale ze by to nadelalo az takovy humbuk? Ono to chvili drzi otacky ale pak to zdechne s tim kravalem a piskanim jakoby drhnul kov o kov...
Kazdopadne, to auto me za rok stalo penez jako prase, 30 000 koupe, 30 000 koupe a vymena prevodovky, intercooleru,dvouhmoty, silentbloku. Dalsich 20 000 tedka, komplet zadni brzdy (trmeny repasovane, kotouce, desky, vymena zadni pruziny, silentbloky na ramenech, rrozvody prislusenstvi, cepy vsechny, kosti stabilizatoru) a tedka tohle... Nevim co stim, s tim kolik sem uz do toho vrazil je mi to lito prodat nebo vyhodit proste... Ale zaroven nevim na kolik by vysla momentalne oprava stavajiciho problemu... Kazdopadne pokud to skocilo tak to je na mensi generalku motoru ne?
Renault laguna II grandtour 1.9dci 88kw F9Q 750

Uživatelský avatar
jarda19
Grafoman
Příspěvky: 2123
Registrován: ned led 17, 2010 19:25
Bydliště: Havířov

Re: Prozatimní konec

Příspěvek od jarda19 » sob říj 27, 2018 21:14

Pokud by to skočilo o zub, tak by se to znova nastavilo a jelo by to. Ale na poslech to znělo jako zadřené na vačce.
To natoč telefonem, dej na youtube a odkaz sem.
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....

Hajocze
Junior member
Příspěvky: 148
Registrován: pát zář 22, 2017 20:24

Re: Prozatimní konec

Příspěvek od Hajocze » sob říj 27, 2018 21:16

Prave no, uvidime po nejakem case, musim nasbirat cash na opravu, ktera urcite nebude nejlevnejsi
Renault laguna II grandtour 1.9dci 88kw F9Q 750

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Prozatimní konec

Příspěvek od Šamša » ned říj 28, 2018 00:43

Ještě mě napadlo, jestli ti nepovolili řemenici při výměně řemenu a kladek, pak by to nasvědčovalo protáčení kola převodu olejového čerpadla, nemazání a zadírání něčeho. Utažení šroubu řemenice totiž zároveň fixuje hnací kolo čerpadla. Pak bych jim to vrátil aby se chytli za nos a uvedli to do náležitého stavu, příp. jiný motor na jejich náklady.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Hajocze
Junior member
Příspěvky: 148
Registrován: pát zář 22, 2017 20:24

Re: Prozatimní konec

Příspěvek od Hajocze » ned říj 28, 2018 08:35

Nooo, mam v planu tam zajet a pokecat o tom, uvidime jak se k tomu postavi, ale dle meho neni treba prece povolovat remenici pro sundani remene prislusenstvi ne? Kazdopadne myslim na to nejhorsi a uz vidim kde co polamaneho nebo nasateho v motoru :D navic mam strach to startovat abych to nahral ten zvuk, docela casto jsme to vcera startovali na miste poruchy a nechci aby mi treba proletel pist kapotou :D
Renault laguna II grandtour 1.9dci 88kw F9Q 750

Uživatelský avatar
Nesli
Junior member
Příspěvky: 228
Registrován: čtv srp 04, 2016 12:48
Bydliště: Praha 9

Re: Prozatimní konec

Příspěvek od Nesli » pon říj 29, 2018 14:16

No přeji, ať se to podaří rozumně zprovoznit! To, že se to stalo 3 dny po servisu, tuplem, když se hrabali kolem rozvodů, je dost podezřelý...

Nicméně dovolím si krátkou reakci na "Kazdopadne, to auto me za rok stalo penez jako prase, 30 000 koupe, 30 000 koupe a vymena prevodovky, intercooleru,dvouhmoty, silentbloku. Dalsich 20 000 tedka, komplet zadni brzdy (trmeny repasovane, kotouce, desky, vymena zadni pruziny, silentbloky na ramenech, rrozvody prislusenstvi, cepy vsechny, kosti stabilizatoru) a tedka tohle"

Naftová LII za 30kkč bude vyježděná do mrtě, s tím se musí počítat a připravit si kasičku, nebo za ty prachy koupit benzinovou thálii a mít alespoň šanci na pokud možno bezproblémový provoz.

Hlavně ať to dobře dopadne a dej pak vědět, kde byla chyba :wink:
Megane II Sedan, 1.4 16v, rv. 7/2007
Past: Megane I Grandtour, 1.6 16v, rv. 2000, "Modrá ústrice"

Hajocze
Junior member
Příspěvky: 148
Registrován: pát zář 22, 2017 20:24

Re: Prozatimní konec

Příspěvek od Hajocze » pon říj 29, 2018 14:20

Njn pocital sem ze stare auto bide brat prachy ale nepocital sem ze az tolik :D hlavne sem veril tomu motoru ze bude bezproblemovy co se hlavnich casti tyce (rozumejte samotny motor blok, hlava vacky klika atd..) vse kolem toho je spotrebni zbozi. Az se to vyresi (pokud se to vyresi) tak dam vedet co to bylo... Doufam ze to bude nejaka "prkotina"jen nekde v hlave motoru.. ze to nejak nepostihlo pisty a valce..
Renault laguna II grandtour 1.9dci 88kw F9Q 750

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Prozatimní konec

Příspěvek od Šamša » pon říj 29, 2018 22:09

Nesli píše:
pon říj 29, 2018 14:16
Naftová LII za 30kkč bude vyježděná do mrtě, s tím se musí počítat a připravit si kasičku, nebo za ty prachy koupit benzinovou thálii a mít alespoň šanci na pokud možno bezproblémový provoz.

Hlavně ať to dobře dopadne a dej pak vědět, kde byla chyba :wink:
On nechtěl přibližovadlo a nákupní tašku Thálii, koupil si pořádný auto, ale s potřebnými investicemi. Mám na motoru bezmála 400 tis. km a je opravdu blbuvzdorný, ale...
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Nesli
Junior member
Příspěvky: 228
Registrován: čtv srp 04, 2016 12:48
Bydliště: Praha 9

Re: Prozatimní konec

Příspěvek od Nesli » pon říj 29, 2018 22:15

To je mi jasný co ho k tomu vedlo, ale když chci opicku, musím mít i na banány ;)
Megane II Sedan, 1.4 16v, rv. 7/2007
Past: Megane I Grandtour, 1.6 16v, rv. 2000, "Modrá ústrice"

Hajocze
Junior member
Příspěvky: 148
Registrován: pát zář 22, 2017 20:24

Re: Prozatimní konec

Příspěvek od Hajocze » pon říj 29, 2018 23:23

Samozrejme jsem s lagu spokojeny, v zadnem jinem aute se mi nejezdilo tak pohodlne. Pokud kupuju starsi auto, pocitam s vydajema, nicmene nepocital sem az s tak velkyma :D ale vem tk cert... Ted me tak napadlo... Co kdyz se rozsypala turbina (lopatky) ktere to potom nasalo do motoru? Je to mozne? Muze se to vubec stat? V zaberu turba jsem kolem 3tis ot. Slysel takove kvileni, ale prisuzoval sem to pricpanemu katu. Turbo tam je uz 3ti a repasovane podle zaznamu co se dochovaly z minula. Samozrejme ze olej mizel a kdyz jsme s jardou koukli na olej kdyz se to stalo zrovna moc ho tam nebylo... Bylo to nad spodni merku. Coz se mi zda podezrele, kontroluju to docela pravidelne a naposledy pred dvouma mesicema sem dolival cca 1L oleje.
Renault laguna II grandtour 1.9dci 88kw F9Q 750

Uživatelský avatar
jarda19
Grafoman
Příspěvky: 2123
Registrován: ned led 17, 2010 19:25
Bydliště: Havířov

Re: Prozatimní konec

Příspěvek od jarda19 » úte říj 30, 2018 10:23

Hvízdání turba je celkem normální. Rozpad turba a nasátí do motoru.....minimální pravděpodobnost.
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Prozatimní konec

Příspěvek od Šamša » úte říj 30, 2018 21:02

Ještě je varianta turba před rozpadem a nasáti oleje, ale to by ti hulilo bílomodře.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Hajocze
Junior member
Příspěvky: 148
Registrován: pát zář 22, 2017 20:24

Re: Prozatimní konec

Příspěvek od Hajocze » stř říj 31, 2018 16:16

no vzhledem k tomu že dnes bylo poměrně hezky, tak sem se vydal zkoumat.. :D sundal sem hadici vedouci od filtrboxu do turba abych zkontrolvoal turbo, turbo je v poradku mi pripada, zkousel sem hybat tou osickou ale nehybe se (nahoru dolu a do stran) a mam pocit ze se nehybe ani dopredu dozadu :D, lopatky jsem tam nahmatal asi zrejme vsechny a slo nimi voolne otacet bohuzel kvuli pristupu jsem nevidel dovnitr takze jen pohmatem... nicmene cela zadni stena bloku motoru je cela cerna od olejee ale to bych prisuzoval te trubce na mazani turba je taky cela zgrcana od oleje na obou stranach.. no a dukladnejsi kontrola by mohla probehnout snad v prosinci/lednu takže potom dám vědět.

Ja osobně si myslim že se stalo něco kolem hlavy/ventilu posledni tyden pred tou poruchou jsem na volnobech slysel jemne cvakani ale vzhledem k tomu ze na tak starem aute muze cvakat vse od prichytek az po kdo vi co tak sem tomu moc nevenoval pozornost.

Takže dalši info zřejmě až za měsíc :P

edit: meril sem olej na (relativne) rovnem miste a je tam oleje 1cm nad spodni rysku což by zřejmě odpovidalo te 1 chybějici kostičce na displayi.

Olej ve vode neni, a ani zadna bila emulze pod vickem olejovym.

A to sem si den predtim vyresil vylitane silentbloky na kryt motoru, po pul roce ho nasadil a ejhle xD
Renault laguna II grandtour 1.9dci 88kw F9Q 750

magadafagada
Experienced member
Příspěvky: 852
Registrován: pon led 29, 2007 07:22
Bydliště: staňkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Prozatimní konec

Příspěvek od magadafagada » pát lis 09, 2018 08:48

a když máš zaolejovaný motor od hadic, neteče ti náhodou olej na konektory pod chcípací klapkou? jsou čisté a dráty v pořádku s nerozpadlou izolací? vzhledem i k chybám v diag., které jsi zmiňoval bych hledal i takové problémy.
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle :wink:
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km

Hajocze
Junior member
Příspěvky: 148
Registrován: pát zář 22, 2017 20:24

Re: Prozatimní konec

Příspěvek od Hajocze » pát lis 09, 2018 09:19

Ty chyby se tam ukazaly jen jednou, po tom prvnim chcipnuti. Pak se vymazaly, a uz se neukazaly... Takze si nemyslim ze by to byla chyba v tomhle
Renault laguna II grandtour 1.9dci 88kw F9Q 750

Hajocze
Junior member
Příspěvky: 148
Registrován: pát zář 22, 2017 20:24

Re: Prozatimní konec

Příspěvek od Hajocze » čtv kvě 09, 2019 09:29

Tak panove po dlouuuhe odmlce dodam mensi info... O vvikendu se zjistovalo co se s tim stalo. (Auto z financnich duvodu dlouho stalo, a ted se pomalicku zjistuje co a jak)

Po dalsich nekolika startech cca 4 auto zacalo slapat normalne, krasny plynuly chod, az na posledni start kdy se auto zacalo zahrivat, tak to zacalo delat zase... Tarokovani celym motorem bohchani skripani.. sundali jsme teda kryt rozvodu, zcekli vodni pumpu=ok, nastaveni rozvodu=nedobre

Otevreli jsme viko a sli jsme po vacce= nedobre vacka na nekolika mistech se zda ohoblovana proste viditelne to drhlo kov o kov takze tedka se shani nova, vymeni se, nastavi se znova rozvod a uvidime :)

Tak po dohode, pujde dolu i hlava, kdyz uz se to bude rozebirat tak poradne :P zrevidujou se i ventily a vse co se kolem toho tyce x)
Osobne jsem u toho nebyl, ale. Ltal sem se toho mechanika nna ventily, a pry jsou vporadku :) takze mozna stesti v nestesti
Renault laguna II grandtour 1.9dci 88kw F9Q 750

Hajocze
Junior member
Příspěvky: 148
Registrován: pát zář 22, 2017 20:24

Re: Prozatimní konec

Příspěvek od Hajocze » sob zář 07, 2019 16:27

Tak po delsi dobe opet info... Hlava vymenena i s vackou, olejove cerpadlo taky, vse skompletovano, auto jelo 45 minut na volnobeh naprosto bez problemu, jakmile jsme ale pridali otacky nad 2 tisice opet stejny problem, bouchani skripani.... Uz pri volnobehu bylo slyset jakoby jemne piskani jakoby piskala nejaka kladka... Napadla nas takova cec ze by palivove cerpadlo byla ta chyba, a pribrzdovalo remenici vacky a ta rozhodila casovani... Co si myslite?
Renault laguna II grandtour 1.9dci 88kw F9Q 750

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů