Regulační ventil turba
Moderátor: Moderators General
Re: Regulační ventil turba
Muzu se zeptat kde jste kupovali? a jakou znacku?
Renault laguna II grandtour 1.9dci 88kw F9Q 750
Re: Regulační ventil turba
Jj uz to mam super diky... A jeste dotaz staci tk vymenit kus za kus zejo nemusj se s tim nic delat nejake nastavenj nebo tak ... Pocitam ze pri mych 217 000 km uz bude docela opotrebovany, a radsi ho vymenim a stary necham v zasobe pro strycka prihodu
Renault laguna II grandtour 1.9dci 88kw F9Q 750
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Regulační ventil turba
Kus za kus a nepopleť si hadičky.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Regulační ventil turba
Uz mam v planu poznacit si je ktera kam patri po precteni tematu xD
Renault laguna II grandtour 1.9dci 88kw F9Q 750
Re: Regulační ventil turba
tak regulacni ventil vymeneny... hadicky zapojeny, bohuzel zadny rodzil... budu muset potom nekdy i vymenit cidlo tlaku vzduchu... mam uz podezreni jen na nej.... auto je do 2tis jak lenochod a pak razove vystreli... tohle je ale jen v teplych dnech... pokud je tak do 17°C tak je to parada...
Renault laguna II grandtour 1.9dci 88kw F9Q 750
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Regulační ventil turba
Ještě proměřit vývěvu, jestli tvoří správný podtlak a netěsnosti na podtlaku i na měchu posilovače, tam bývá vadný (podcházející) kroužek mezi válcem a bambulí měchu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Regulační ventil turba
Staci vyndat valec posilovace brzd a tam pretesnit? Tak je to mysleno? Protoze je to propojeny. A kdyz pretesnovat ,da se sehnat sada gumicek,mechu nebo co to vse tam je? Diky moc za odpoved.
Re: Regulační ventil turba
Zdravím pánové. Stalo se mi to, že auto zničeho nic ztrácí výkon. Vždy pomohlo vyndat a zandat kartu. Bohužel po nějaké době už ani toto nepomohlo, tak jsem vyměnil ten regulační ventil. Nyní auto zase jede, ale zaujala mě tady poznámka o prasklém mezichladiči. Jakmile jsem vyměnil ten ventil tak při chcípnutí slyším jak si někde vepředu u chladiče něco odfoukne. Nevěnoval jsem tomu moc pozornost, ale dneska mi auto opět zničeho nic ztratilo výkon. Jak poznám že je to tím chladičem? Nebo je chyba ještě někde jinde? Díky za rady
Re: Regulační ventil turba
Kdyby to byl mezichladič, nepojede to vůbec a nikdy, já měl po hodně dlouhým hledání a tápání vyfouklý těsnění pod víkem ventilů. Je to tam debilně řešený, víko je dvojité a těsní tlak z turba mezi tím víkem a hlavou, tam bylo těsnění vyfouklý, tlak utíkal do motoru a motor padal do nouzáku. Stačilo chcípnout, nakopnout a chvíli jelo, než to spadlo zase do nouzáku.
Re: Regulační ventil turba
Díky za rady. A to jak si to někde vepředu vždycky odfoukne, to nic neznamená? Jinak máš pravdu většinou stačilo chcípnout a zas jelo, někdy ani to ne, prostě se to po chvíli zase chytlo. No když vyměním těsnění, nic s tím nezkazím.
Re: Regulační ventil turba
No chtělo by to nějak zjistit kde, ale to asi bez jízdy v zatížení nepoznáš.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Regulační ventil turba
Můžeš mít prasklou plastovou trubku.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Regulační ventil turba
Hele, teď jsem jezdil docela dost naložen a musím říct že je tam znát velký rozdíl v síle motoru. Když jedu z prázdna tak pohoda motor skoro neslyším, ale se zatíženým autem je dost slyšet jak spíná turbo, takový to hezký syčení jak se točí rychle(nevím jak to lépe popsat). Hele jakou plastovou trubku myslíš? U škrtící klapky?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Regulační ventil turba
Od IC k chcípací klapce.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Regulační ventil turba
Hele možná blbej dotaz, ale teď se mi objevila chyba P0180 Fuel Temperature Sensor A Circuit Malfunction. Může to mít na to vliv? Respektive vím, že tohle se týký teplotního senzoru nafty, ale přece jen pokud by mi špatně cirkuloval vzduch, respektive jak psal někdo výše, kdyby docházelo k netěsnostem u ventilů, nemohlo by docházet někde k přehřívání?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Regulační ventil turba
Ještě jsem za celou dobu neviděl teplotní čidlo na zpátečce z railu. Ty univerzální diagnostiky můžou generovat virtuální chyby.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Regulační ventil turba
Hele, tak jsem byl u mechanika, ten zhodnotil situaci a řekl, že je to vadná váha vzduchu. Koupil jsem novou od Hella musím říct, že auto jede lépe, už nepadá do nouzáku, ALE!!! Vyskočila mi chyba P0100 což je prý chyba váhy vzduchu. Dále auto více kouří. Ale hlavní je to, že se chová divně v nízkých otáčkách. Volnoběžný mě spadly až na 800 což nedělávalo furt drželi kolem 850-950 a hlavní problém je teď ten, že když projíždím třeba zatáčkou mám tam například dvojku a otáčky jsou kolem 1000 a sešlápnu plyn, tak se nic neděje zdá se že se auto dusí otáčky lezou pomalu nahoru až na cca 1200-1300 a auto najednou cukne a akceleruje což má za následek dým za autem. Dělá to při jakémkoli rychlostním stupni, vždy v těchto otáčkách. Jakmile se dostane nad těch 1300 jede bezvadně. Nějaké nápady, kde je chyba?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Regulační ventil turba
Podtáčíš motor, na 1000 nikdy nebudeš mít dostatek vzduchu, turbo prostě v těhle otáčkách netlačí. Chování jak popisuješ je naprosto normální, 1000 nejede, 1200 pomalu, 1300 se nadechuje a čudí, 1500 už jakštakš zrychluje.
Nauč se tenhle motor udržovat při zrychlování okolo 1800-2000, to jen proto aby ti po čase nezakukal na spodek, protože průběh nárůstu tlaku mazání je též přímo úměrný.
Nauč se tenhle motor udržovat při zrychlování okolo 1800-2000, to jen proto aby ti po čase nezakukal na spodek, protože průběh nárůstu tlaku mazání je též přímo úměrný.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Regulační ventil turba
Mě ale právě příjde, že se snížili nějak moc ty otáčky. A co ta chyba P0100, proč se tam po výměně objevila?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Regulační ventil turba
Mám též váhu Hella, ale otáčky těch 850. Ještě bych prohnal min. v nádrži intenzívním čističem TEC2000.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Regulační ventil turba
Ty otáčky mě docela serou no. Na volnoběhu to někdy dokonce houpe, jakoby nejde plynule ale přerušovaně, je to tedy někde kolem palivové soustavy?
Re: Regulační ventil turba
ahojte,tak pridám sa k tym čo vymenili ten regulacny ventil turba.všimol som si že auto trochu zlenivelo a viac musim stupat na plyn aby to išlo.na diagnostike mi vypisalo chybu DF 325 recirkulaciu spalin...je to chyba v systeme EGR nemusi to byt ventil EGR.K tomuto systemu patri ventil EGR,vaha vzduchu,snimač tlaku turba,regulacia turba.ventil EGR vyčisteny,premerany ok.vaha vzduchu ok,snimač tlaku ok.nakoniec som to riskol a vymenil som ten ventil regulačny...auto ozilo,nemusim už tak stupat na pedal aby sa to rozgulalo...pekne taha odspodu.Tak ak sa vam zda lenivejsie auto,ale nič vam to nevypise na palubovke tak skuste vymenit ten ventil,nestoji az tak vela(27€) dal som tento PIERBURG 7.02256.04.0
stastny Novy rok 2019
stastny Novy rok 2019
-
- Advanced member
- Příspěvky: 421
- Registrován: stř lis 27, 2013 19:56
- Bydliště: Veselí Nad Moravou
Re: Regulační ventil turba
Tak ve čtvrtek me menili olej ,rano jedu 30km a 3x nouzak , jak sem dojel dom ,otevru kapotu a vstriky zalite olejem ,zitra po praci jedu k mechovi tak uvydime , snad to bude capina , tesneni ,hlavne nee to viko
Ex.. Renault laguna grantour 2.2 Dci 2002 185460km manuál 6ti kvalt
Renault Laguna grantour 1.9dci 88kw 2005 203 000km.
Renault fluence 1.6 16v 84kw 2015 75000km
http://lada136.rajce.idnes.cz/
Renault Laguna grantour 1.9dci 88kw 2005 203 000km.
Renault fluence 1.6 16v 84kw 2015 75000km
http://lada136.rajce.idnes.cz/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů