Renault Clio III 2005- 2012
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Renault Clio III 2005- 2012
No, lépe bych to nevystihl. Navíc, nemyslím si, že by zrovna vodní pumpa byla něco, co by mi mělo příliš narušit rozpočet.
Re: Renault Clio III 2005- 2012
Ceny jsou z neznačkové opravny, nevím o kolik se to liší ve značkové..
Clio III Grandtour, 1,2 TCE, 74 kW, Expression, ESP, RNA - modrá extreme, r. v. 2010
Re: Renault Clio III 2005- 2012
no, dik, ale 5500.- za řemen s vodní pumpou je dost. Samotný bude jistě levnější. Mám jen 60tis za 7 let a ještě jsem neměnil destičky. Kolik tak vydrží? Jak poznám, že už jsou na mezi? Nerad bych si odral kotouče... Co vlastně stojí výměna?
Dneska jsem si na D1 říkal-vyjedu tady všecky kopce na pětku, proč tam není ještě šestka? Dalo by se ušetřit... A co koupim dál, Clio IV je hrozné, žeby V. bude lepší? taky podražili...
Mám ho z Turecka, jak jsem zjistil z čísla, ale velká spokojenost nad kvalitou. Akorát ty potkávačky a výměna gumiček a stěračů je hrůza. Vše šlape jak má a 5,2l. je supr.
Na minulých autech jsem se vyřádil jako mechanik a tady klídek...
Dneska jsem si na D1 říkal-vyjedu tady všecky kopce na pětku, proč tam není ještě šestka? Dalo by se ušetřit... A co koupim dál, Clio IV je hrozné, žeby V. bude lepší? taky podražili...
Mám ho z Turecka, jak jsem zjistil z čísla, ale velká spokojenost nad kvalitou. Akorát ty potkávačky a výměna gumiček a stěračů je hrůza. Vše šlape jak má a 5,2l. je supr.
Na minulých autech jsem se vyřádil jako mechanik a tady klídek...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Renault Clio III 2005- 2012
Nevím, kde jste si vycucali cenu sady, ale dá se kvalitní pořídit i s pumpou od 1800Kč i s DPH. Např. ověřený obchod zde:
https://eshop.autorozvody.cz/cs/tdc/ren ... 6%7C100405
Ale toto téma není o opravách, ale o běžných zkušenostech z vlastnictví a provozu.
https://eshop.autorozvody.cz/cs/tdc/ren ... 6%7C100405
Ale toto téma není o opravách, ale o běžných zkušenostech z vlastnictví a provozu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Renault Clio III 2005- 2012
Díky, to mi pomohlo. Servis chtěl daleko víc a tenhle odkaz bral. Platil jsem 12 000. Ale problém. Po opravě je auto daleko hlučnější, jak motor, tak zbytek a nechápu proč. Leda že by odstranili nějaké hlukové utěsnění, nevíte? Taky spojka a ruční brzda potřebuje seřídit a baterka po 8 letech slábne. Musím kouknout na kontakty, ještě jsem je neviděl... Kolik vám vydržela? Jo, léta běží, vážení...
A jaký akumulátor tam vlastně patří?
A jaký akumulátor tam vlastně patří?
Naposledy upravil(a) intago dne úte lis 14, 2017 21:14, celkem upraveno 1 x.
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Renault Clio III 2005- 2012
8 let, to už je docela dost slušné. Možná lepší vyměnit, než pak nenastartovat, taky nám zeslábla, nabili jsme, jenže jak už je stará tak je i dost slabá a ztratí více méně svoji kapacitu a nic nevydrží. Naštěstí auto kleklo hned u domu, když jsem jej jenom posouval. Na cestě už by to bylo horší.
-
- Advanced member
- Příspěvky: 293
- Registrován: pát říj 02, 2015 19:58
Re: Renault Clio III 2005- 2012
Když chcete měnit žárovku a zdelavate nárazník tak celý nebo stačí půlka vyhnout ? A co podbehem nezkoušel to nekdo měnit? Pravou tlumenou myslím .
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Renault Clio III 2005- 2012
Myslím, že jsi tu už dost dlouho na to aby jsi postoval dotaz na opravu v pokecu o autě jako takovém.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Renault Clio III 2008
Renault Clio III 1.2 TCE Expression motor D4F H7 z 2008. Po 10 letech jen běžný servis (brzdy, olej... a prokleté žárovky díky nutnému dennímu svícení). Najeto 140 tisíc po Moravě, Rakousku, Slovensku a Maďarsku.
Předtím jsem měl Škoda Fabie (v podstatě stejná kategorie).
PLUS
1. Clio tiché v interieru.
2. Mnohem spolehlivější (Fabia mne dvakrát během 6 let nechala stát na silnici, zlatá předcházející Felicie).
3. Řek bych, že i menší spotřeba, ale dnes užívám VIF z důvodu přídávání řepkového oleje do benzinu.
4. Servis dostupný běžně i na českých vesnicích, není potřeba předražené 'značkové' servisy. Požívám druhý neznačkový servis po přestěhování. Pravidelné kontroly podle knížky a kompjúteru.
MINUS
A. Mám verzi s hroznou výměnou předních žárovek, ale už měním přímo z motorové části (video-návody jsou na Youtube). Navíc jsem před 3 roky přimontoval LED na denní svícení. Začal jsem užívat žárovky BOSCH (ne silně svítící).
http://www.zarovky.cz/auto-moto/osram-h ... 2v-duobox/
B. I u mne se projevil nedostatek všech Renaultů - palubní podsvícení ve středním sloupku (klimatizace) si občas svítí a občas ne.
C. Po sklopení zadních sedadel je ke zlosti na podlaze nahoru vyčnívající příčný 'práh '.
D. Rezervní kolo je zespodu, ale zavazadlová prostor se při výměně kol musí vyklidit, protože spouštěcí mechanismus je zevnitř.
E. Poslední rok zadní okénka (na kliku) se samovolně spouští. Projevuje se v zimním období.
F. Zadní sedadla mají pro mne nevýhodné dělení. Dvojsedák je na prvé straně. Pokud občas převážím něco dlouhého (například lyže, vánoční stromek...), stačilo by sklopit jedno-sedák a zůstaly by 2 místa vzadu pro spolucestující.
Celkově, pokud bych známkoval jako ve škole, dávám Clio III za 2. Předchozí vozidla škodovky - 120L za 5, Felicie za 1, Fabie za 3. V zaměstnání jsem jezdíval s Fordy (za 1), VW Caravelle (za 1) a Oktávkami (za 2 až 3 podle ročníku).
Informativní doplnění o provozu:
I. Po 11 letech v únoru 2019 autobaterie originál Renault 47Ah (rok výroby 2008) nenastartovala (naštěstí doma a nikam jsem nespěchal). Koupil jsem osvědčenou VARTA SILVER Dynamic 52Ah startovací proud EN 520 Důvod, VARTA? Kdysi jsem používal obdobnou VARTA SILVER ve Felicie a s ní plně funkční odjela Felda do šrotu.
Předtím jsem měl Škoda Fabie (v podstatě stejná kategorie).
PLUS
1. Clio tiché v interieru.
2. Mnohem spolehlivější (Fabia mne dvakrát během 6 let nechala stát na silnici, zlatá předcházející Felicie).
3. Řek bych, že i menší spotřeba, ale dnes užívám VIF z důvodu přídávání řepkového oleje do benzinu.
4. Servis dostupný běžně i na českých vesnicích, není potřeba předražené 'značkové' servisy. Požívám druhý neznačkový servis po přestěhování. Pravidelné kontroly podle knížky a kompjúteru.
MINUS
A. Mám verzi s hroznou výměnou předních žárovek, ale už měním přímo z motorové části (video-návody jsou na Youtube). Navíc jsem před 3 roky přimontoval LED na denní svícení. Začal jsem užívat žárovky BOSCH (ne silně svítící).
http://www.zarovky.cz/auto-moto/osram-h ... 2v-duobox/
B. I u mne se projevil nedostatek všech Renaultů - palubní podsvícení ve středním sloupku (klimatizace) si občas svítí a občas ne.
C. Po sklopení zadních sedadel je ke zlosti na podlaze nahoru vyčnívající příčný 'práh '.
D. Rezervní kolo je zespodu, ale zavazadlová prostor se při výměně kol musí vyklidit, protože spouštěcí mechanismus je zevnitř.
E. Poslední rok zadní okénka (na kliku) se samovolně spouští. Projevuje se v zimním období.
F. Zadní sedadla mají pro mne nevýhodné dělení. Dvojsedák je na prvé straně. Pokud občas převážím něco dlouhého (například lyže, vánoční stromek...), stačilo by sklopit jedno-sedák a zůstaly by 2 místa vzadu pro spolucestující.
Celkově, pokud bych známkoval jako ve škole, dávám Clio III za 2. Předchozí vozidla škodovky - 120L za 5, Felicie za 1, Fabie za 3. V zaměstnání jsem jezdíval s Fordy (za 1), VW Caravelle (za 1) a Oktávkami (za 2 až 3 podle ročníku).
Informativní doplnění o provozu:
I. Po 11 letech v únoru 2019 autobaterie originál Renault 47Ah (rok výroby 2008) nenastartovala (naštěstí doma a nikam jsem nespěchal). Koupil jsem osvědčenou VARTA SILVER Dynamic 52Ah startovací proud EN 520 Důvod, VARTA? Kdysi jsem používal obdobnou VARTA SILVER ve Felicie a s ní plně funkční odjela Felda do šrotu.
Naposledy upravil(a) regine dne úte úno 26, 2019 11:09, celkem upraveno 7 x.
Renault Clio III 1.2 TCE Expression motor turbo D4F H7 z 2008
-
- Advanced member
- Příspěvky: 293
- Registrován: pát říj 02, 2015 19:58
Re: Renault Clio III 2005- 2012
Az na to že mi nesvítí ty vypínače oken a že v kastlíku není světlo (to mám jednu z nejlepších výbav ) ato u dvojkového bylo (a svítilo aspoň pri obrysových ) a že kufr svítí při otevření jakýchkoli dveří ,je to celkem. Ok
Re: Renault Clio III 2005- 2012
Já si na své Clio 3 s 1.4 16V hatchback zas tak stěžovat nemožu. Kombinovaná spotřeba, kterů sem měřil v období od podzimu do podzimu, ňa vyšla na 6,2 litru. Podvozek je sice tužší a na horších silnicách to tak nejak drncá, ale na druhů stranu perfektně sedí v zatáčkách, "neplave" a nepřipadám si jak na houpačce, takže za jízdy nebleju. Co se týče jízdních vlastností, si na nic stěžovat nemožu. Motor je svižný a tych necelých 100 koní si s takovým "prdítkem" hravě poradí.
O neco horší je to ale s "domácím" servisem. Výměna přední žárovky, hlavně té levé, je kolikrát o nervy - víc jak dva prsty do světlometu nezasunu. Výměna olejovýho filtru neco podobnýho. Je "hezky" schován pod alternátorem, ze kterýho trčí nejaký strašně důležitý šrůb, kdy se ňa stalo, že při nasazování klíča na filtr sem o něho zavadil až to zajiskřilo. Teďka musím vždycky alternátor pro jistotu zabalit do hadru. Ze spodku demontovat nejde. A výměna kabinovýho filtru ? Nechápu, že zrovna přes pouzdro musí jít hadica s kabelážů, takže při zasůvání novýho filtru zpátky mám pocit, že nový filtr rozmačkám, nebo urvu vodiče. Jinak sem s ním ale neměl žádný vážný problémy, kromě výměny zapalovacích cívek a lambda sondy.
Rezerva má sice "zajímavě" řešený špagátkový upevnění zespoda, což "oceňuju" hlavně když ho musím měnit po deštivej jízdě, jsa oblečen do kvádra. Jen si tak ještě říkám, jestli nezkusit zkrátit řadicí páku, protože mi nesedí dlúhé dráhy při přeřazování. Než přeřadím, tak stojím. Až na tu rezervu sů to ale všecko prkotiny.
O neco horší je to ale s "domácím" servisem. Výměna přední žárovky, hlavně té levé, je kolikrát o nervy - víc jak dva prsty do světlometu nezasunu. Výměna olejovýho filtru neco podobnýho. Je "hezky" schován pod alternátorem, ze kterýho trčí nejaký strašně důležitý šrůb, kdy se ňa stalo, že při nasazování klíča na filtr sem o něho zavadil až to zajiskřilo. Teďka musím vždycky alternátor pro jistotu zabalit do hadru. Ze spodku demontovat nejde. A výměna kabinovýho filtru ? Nechápu, že zrovna přes pouzdro musí jít hadica s kabelážů, takže při zasůvání novýho filtru zpátky mám pocit, že nový filtr rozmačkám, nebo urvu vodiče. Jinak sem s ním ale neměl žádný vážný problémy, kromě výměny zapalovacích cívek a lambda sondy.
Rezerva má sice "zajímavě" řešený špagátkový upevnění zespoda, což "oceňuju" hlavně když ho musím měnit po deštivej jízdě, jsa oblečen do kvádra. Jen si tak ještě říkám, jestli nezkusit zkrátit řadicí páku, protože mi nesedí dlúhé dráhy při přeřazování. Než přeřadím, tak stojím. Až na tu rezervu sů to ale všecko prkotiny.
Re: Renault Clio III 2005- 2012
Zdravím všechny Cliáky, dostalo se mi zajímavé nabídky. Clio III 2010 1.2 44kw s nájezdem 27xxx, 1. majitel, za velmi příznivou cenu. Auto garážováno a vždy v autorizovaném servisu, čili kompletní servisní historie. Nic shnilé, jedna malá oděrka na předním nárazníku. Paní s ním jezdila jen do města a zpět a to sporadicky má otázka zní. Kromě malého výkonu je něco co by mě mohlo překvapit? Nějaké další neduhy? Mam starou vránu tak to vidím jako příležitost mít spolehlivé auto na pár desítek tisíc kilometrů. A to díky malému nájezdu.
Díky všem za odpovědi.
Díky všem za odpovědi.
Re: Renault Clio III 2005- 2012
Tak se s vámi loučím. Clio III jsem po 13 letech prodal a po delším váhání jsem koupil Citroen C3. Clio IV ani V se mi prostě nelíbilo z řady důvodů a i cena je veliká. C3 má řadu nevýhod proti Cliu III, třeba malý kufr, pouze tříválec, po městě už na pětku nejde jezdit atd, ale má jednu důležitou výhodu a tou je, že mne nekope do zadku, není to sportovní auto.
Jsme se ženou důchodci a tak mi vyhovuje, že se jen ladně houpe, i když hydropneumatika to není. Snad bude stejně spolehlivý jako Clio. Dělali ho Slováci, Clio zase Turci, no uvidím....
Čau
Jsme se ženou důchodci a tak mi vyhovuje, že se jen ladně houpe, i když hydropneumatika to není. Snad bude stejně spolehlivý jako Clio. Dělali ho Slováci, Clio zase Turci, no uvidím....
Čau
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů