TALISMAN
Moderátor: Moderators General
Re: TALISMAN
Zdravim.
Ano ty zvuky uz po vymene prevodovky a spojky nejsou.
Akorat razeni nove prevodovky po vymene nebylo OK.
Rano pri rozjezdu pokazde cukani, skakal jsem jak klokan. Pri provozu obcasne skubnuti. Vezl jsem jim to znova, zadali v SW nacteni polohy lamel spojky a od te doby vyrazne lepsi. Nevim proc to neudelali hned, nemaji asi tolik zkusenosti s touto technikou dvojspojky.
Jinak me sere neustale praskani a vrzani v predni naprave (v servisu uz 4x) pokazde se to po servisu zlepsi a pak uz jen zhorsuje. Hlavne pri otaceni volantem na miste s brzdou pri parkovani a pri rozjizdeni a couvani v kopci. Kotouce brzdove mi jdou do kopru po 25tis zacnou pri zdlouhavem brzdeni kopat do volantu. Vibruje a rezonuje operatko spolujezdce(kdyz tam nikdo nesedi) a taky radici paka o ramecek. Nove se me ulomila aretacni packa v predu na radici pace, reklamace, cekam na novou hlavici, docasne v Ren prilepeno izol paskou kolem hlavice radici paky.
Ostatni zatim OK, elektrika OK, Rlink obcas zamrz a auto-restart, hudba bose OK, motor 200k akcelerace a projev dost dobry, trakce 4C super. Design super, nejhezci sedan ze vsech.
Skoda tech nevychytanych failu a nejvetsi fail je nádrz !!!!
Ano ty zvuky uz po vymene prevodovky a spojky nejsou.
Akorat razeni nove prevodovky po vymene nebylo OK.
Rano pri rozjezdu pokazde cukani, skakal jsem jak klokan. Pri provozu obcasne skubnuti. Vezl jsem jim to znova, zadali v SW nacteni polohy lamel spojky a od te doby vyrazne lepsi. Nevim proc to neudelali hned, nemaji asi tolik zkusenosti s touto technikou dvojspojky.
Jinak me sere neustale praskani a vrzani v predni naprave (v servisu uz 4x) pokazde se to po servisu zlepsi a pak uz jen zhorsuje. Hlavne pri otaceni volantem na miste s brzdou pri parkovani a pri rozjizdeni a couvani v kopci. Kotouce brzdove mi jdou do kopru po 25tis zacnou pri zdlouhavem brzdeni kopat do volantu. Vibruje a rezonuje operatko spolujezdce(kdyz tam nikdo nesedi) a taky radici paka o ramecek. Nove se me ulomila aretacni packa v predu na radici pace, reklamace, cekam na novou hlavici, docasne v Ren prilepeno izol paskou kolem hlavice radici paky.
Ostatni zatim OK, elektrika OK, Rlink obcas zamrz a auto-restart, hudba bose OK, motor 200k akcelerace a projev dost dobry, trakce 4C super. Design super, nejhezci sedan ze vsech.
Skoda tech nevychytanych failu a nejvetsi fail je nádrz !!!!
Renault Talisman 1.6 Tce 200k, IP 4C hnědá vision
Re: TALISMAN
Menili mi spojky pri 20000, po cca 1000km sú tie pazvuky pri preraďovaní z nepárnych stupňov späť. Takže problém asi nie je vo vadnej sérii spojok čo tu niekto spomínal. Predná náprava (vlavo) mi tak isto vŕzga a praská, hlavne ak sú teploty pod 0. Menili mi preto uloženie tlmiča 2x , výsledok žiadny.
Opierky vibruju obe, olepil som ich páskou . Okrem toho som mal zlú geometriu na prednej náprave, takže letné pneumatiky mám po jednom lete (10000km) zvnútra ojazdené až pod kontrolný bod. Som zvedavý či v Renaulte dokážu nájsť príčinu týchto problémov, spomínajú sa na všetkých fórach tak nechápem... Mohlo to byť super auto, vozenie v ňom je príjemné, dizajn super .
Opierky vibruju obe, olepil som ich páskou . Okrem toho som mal zlú geometriu na prednej náprave, takže letné pneumatiky mám po jednom lete (10000km) zvnútra ojazdené až pod kontrolný bod. Som zvedavý či v Renaulte dokážu nájsť príčinu týchto problémov, spomínajú sa na všetkých fórach tak nechápem... Mohlo to byť super auto, vozenie v ňom je príjemné, dizajn super .
Talisman TCe 200k IP 2016
Re: TALISMAN
Mali by ti vymeniť komplet prevodovku aj so spojkou a na tú geometriu je riešenie. Nové s tým problémy nemajú, skôr tie zo začiatku výroby
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: TALISMAN
Tohle je globální problém, chrlí se 1000 modelů, nastupuje robotizace výroby a nebo totální IQ na lince. Kvalifikovaná lidská práce je úplně mimo.
Tady u nás Iveco a samý agenturní IQčka a skalní aby jen hlídali aby toho nez*urvili víc, to samé informace od lidí co dojíždí léta do Škodovky do Kvasin. Z výstupní kontroly je normální montážní linka.
Tady u nás Iveco a samý agenturní IQčka a skalní aby jen hlídali aby toho nez*urvili víc, to samé informace od lidí co dojíždí léta do Škodovky do Kvasin. Z výstupní kontroly je normální montážní linka.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: TALISMAN
Áno na geometriu je riešenie, len nebola na to zvolávačka. Čakalo sa až prídem s niečím do servisu a vtedy to odstranili. Ale to už som mal 17000 km a letné gumy zodraté a načaté aj zimné. Čo sa týka prevodovky, vraj s mojim VIN sa menia len spojky. Keďže chyba sa výmenou spojok nevyriešila, nemyslím že v Renaulte vedia s určitosťou kde je problém. Asi by nemenili spojky, keby bol problém v prevodovke. Tak isto dvakrát vymenené horné uloženie tlmiča bez výsledku, nesvedčí o tom že nové uloženie sú už ok.
Talisman TCe 200k IP 2016
Re: TALISMAN
Ahoj všichni.
Tak můj TAL je už 14 dnů mrtvej.
Po výměně převodovky a spojky byly už jedn drobné problémy a opět reklamace zvuků z podvozku, tentokrát se měnily stabíky a nějaké další blbosti.
Výměna hlavice řadící páky z které upadla spoušť.
Bohužel přišel první větší déšť(předpokládám, že to bude vodou asi) a Tal po 5 miínutách jízdy zastavil, nechal nastartováno, zablokoval řaď.páku , rozsvítil kontrolky, které ani nevím že mám a začal na palubáku vypisovat hromadu checků: zkontrolujte - start/stop, převodovku, asistenta jízdy ze svahu????, nouzové brždění, vstřikovací jednotku, emisní systém........
Chcípl jsem ho a už nenastartoval - pořád to samé. Vypnul jsem vše, vylezl ven, zamčel, cigareta, odemčel, nastartoval, OK a odjel domů.
Druhý den ráno vše OK, v servisu vytaženo z jednotky 100vky poruch v historii. Zjištěna nízká kapacita baterky. Baterka vyměněna.
Za dva dny déšt a bouřka při jízdě vše OK. Ráno po nastartování to samé. Ani jsem neodjel. Po několika resetech zamknutím odemknutím a novým nastartováním zůstalo už nějaké nějaká závada na emisním systému a ještě cosi, ale už šlo zařadit a odjet. Dovezl jsem to silou vůle do servisu a tam to stojí už týden...
Chudáček malej...
Tak můj TAL je už 14 dnů mrtvej.
Po výměně převodovky a spojky byly už jedn drobné problémy a opět reklamace zvuků z podvozku, tentokrát se měnily stabíky a nějaké další blbosti.
Výměna hlavice řadící páky z které upadla spoušť.
Bohužel přišel první větší déšť(předpokládám, že to bude vodou asi) a Tal po 5 miínutách jízdy zastavil, nechal nastartováno, zablokoval řaď.páku , rozsvítil kontrolky, které ani nevím že mám a začal na palubáku vypisovat hromadu checků: zkontrolujte - start/stop, převodovku, asistenta jízdy ze svahu????, nouzové brždění, vstřikovací jednotku, emisní systém........
Chcípl jsem ho a už nenastartoval - pořád to samé. Vypnul jsem vše, vylezl ven, zamčel, cigareta, odemčel, nastartoval, OK a odjel domů.
Druhý den ráno vše OK, v servisu vytaženo z jednotky 100vky poruch v historii. Zjištěna nízká kapacita baterky. Baterka vyměněna.
Za dva dny déšt a bouřka při jízdě vše OK. Ráno po nastartování to samé. Ani jsem neodjel. Po několika resetech zamknutím odemknutím a novým nastartováním zůstalo už nějaké nějaká závada na emisním systému a ještě cosi, ale už šlo zařadit a odjet. Dovezl jsem to silou vůle do servisu a tam to stojí už týden...
Chudáček malej...
Renault Talisman 1.6 Tce 200k, IP 4C hnědá vision
Re: TALISMAN
Tak to vypadá, že se taky už přidám do skupiny, častých návštěvníků servisu. Mám najeto 30 tisíc a začal se už nechutně ozývat podvozek(během 1tkm), asi uložení. I přes to perfektní odhlučnění si říkám, jestli to ještě dojezdí těch 14 dní než si laskavě autorizovaný servis najde čas.
Renault Talisman DCI160
Ex. Renault 25 V6, Renault 25 V6 FL, Renault Clio 1.9D, Renault Safrane 3.0 V6 RXE, Renault Megane III Grandtour
Ex. Renault 25 V6, Renault 25 V6 FL, Renault Clio 1.9D, Renault Safrane 3.0 V6 RXE, Renault Megane III Grandtour
Re: TALISMAN
Kam s Talismanem jezdíte do servisu? Měl jsem také problém s uložením + adaptivní tlumiče, obojí vyměněno. Někdo tady psal, že půjde s tím problémem již podruhé.
Re: TALISMAN
Čus.
Podvozek? Ja 3x
Napoprvé uložení tlumičů
Pak podlepení těhlic-poloosa a výměna šroubů ložisek
Naposledy výměna stabíků
Už mám Tal zpět. Pravděpodobně někde vadné ukostření, znovu překostřeno.
Čekám na déšt a uvidí se...
Zatím neprší.
Podvozek? Ja 3x
Napoprvé uložení tlumičů
Pak podlepení těhlic-poloosa a výměna šroubů ložisek
Naposledy výměna stabíků
Už mám Tal zpět. Pravděpodobně někde vadné ukostření, znovu překostřeno.
Čekám na déšt a uvidí se...
Zatím neprší.
Renault Talisman 1.6 Tce 200k, IP 4C hnědá vision
Re: TALISMAN
To Petr.
Nespěchej. Nevysype se to úplně. Akorát jak u mě mám obavu, jak ti to začnou dávat dohromady, tak budeš jezdit do servisu furt. S kazdou vyměněnou částí to bylo po čase horší a horší.
Nespěchej. Nevysype se to úplně. Akorát jak u mě mám obavu, jak ti to začnou dávat dohromady, tak budeš jezdit do servisu furt. S kazdou vyměněnou částí to bylo po čase horší a horší.
Renault Talisman 1.6 Tce 200k, IP 4C hnědá vision
Re: TALISMAN
...škoda že mám to auto tak rád, bo by šlo dávno ze skaly...
Renault Talisman 1.6 Tce 200k, IP 4C hnědá vision
Re: TALISMAN
... a už zase TAL nejede, už po 3.tí a nikdo neví proč..
Renault Talisman 1.6 Tce 200k, IP 4C hnědá vision
Re: TALISMAN
A co je prdel nejvíc, páka v P stojim na brzdě, mačknu start, 10 errorů a nic. Se naseru vylezu ven, hledám číslo na odtah a najednou se Tal sám nastartuje...???! Čumím na něj z venku a nevěřím. Kdybych se nasral a odešel, tak by to byla fakt prdel. Nicméně páka furt zablokovaná a plno chyb po displayi...
Renault Talisman 1.6 Tce 200k, IP 4C hnědá vision
Re: TALISMAN
Dnes je 12. a stále nemám o Talismanu žádné zprávy...
Renault Talisman 1.6 Tce 200k, IP 4C hnědá vision
Re: TALISMAN
Tak u mě to nakonec byly tyčky stabilizátoru, trochu brzo v 35 tisících
Renault Talisman DCI160
Ex. Renault 25 V6, Renault 25 V6 FL, Renault Clio 1.9D, Renault Safrane 3.0 V6 RXE, Renault Megane III Grandtour
Ex. Renault 25 V6, Renault 25 V6 FL, Renault Clio 1.9D, Renault Safrane 3.0 V6 RXE, Renault Megane III Grandtour
Re: TALISMAN
U modelů 2018 je řada dílů modifikována, mělo by se to týkat i těch podvozkových. Tedy snad i servisy v ČR přejdou na nové díly, CZ zastoupení vše jaksi drobet trvá.
Re: TALISMAN
Tak dneska "domácí" aktualizace na R-Link 19.300, že by se nějak zlepšil příjem DR(což má opravovat) říct nemohu. Jinak jako obvykle to smazalo adresář navigace
Našel jsem už první díl co modifikovali, rozsypala se mi řadící páka EDC, nová už je zjevně celokovová(u té staré upadla pojistka z plastu).
Našel jsem už první díl co modifikovali, rozsypala se mi řadící páka EDC, nová už je zjevně celokovová(u té staré upadla pojistka z plastu).
Renault Talisman DCI160
Ex. Renault 25 V6, Renault 25 V6 FL, Renault Clio 1.9D, Renault Safrane 3.0 V6 RXE, Renault Megane III Grandtour
Ex. Renault 25 V6, Renault 25 V6 FL, Renault Clio 1.9D, Renault Safrane 3.0 V6 RXE, Renault Megane III Grandtour
Re: TALISMAN
Řadící páka je u EDC modifikována, dokonce jsou i nové díly na přední nápravě. Záleží na výrobě a motorizaci...
-
- Starting member
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned říj 05, 2008 22:24
- Bydliště: Hrochův Týnec
- Kontaktovat uživatele:
Re: TALISMAN
Lituji, že jsem na toto téma narazil až teď. V 10/2017 jsem koupil Talismana (GrandTour 1.6 TCe 200 Initiale Paris), který stál rok na salonu (r.v. je 9/2016). Ve zkratce, tohle auto největší nespolehlivý shit, co jsem kdy koupil. V životě jsem neměl tolik problémů s auty, jako s tímhle za těch 10 měsíců. A popravdě, už nevím, co s tím. Od začátku bylo auto už asi 7 týdnů v servise - kompletní výměna modulu Rlinku, antény, vnitřního osvětlení, zrcátek, několikrát se řešily zadní dveře, slícování, bouchání podvozku, neustálé vrzání interiéru, cvakání opěrek, nefunkční přepínání světel a já nevím co ještě. Teď se do toho přidalo výraznější cukání a "odfukování" převodovky a rozsvicování všelijakých kontrolek. Jak to řešíte s Renaultem? Neustále chodíte do servisu? Už mi dochází trpělivost. Auto za mega!
ex Renault Trafic 2.0 dCi 115k Quickshift - verze L2H1 Passanger Confort Cool, r.v. 2008
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)
Re: TALISMAN
Ono to možná podle tohoto tématu vypadá, že Talisman je úplně "nepovedené" auto, ale bavím se se spoustou kolegů co jezdí Škodu, Opel, VW, Audi, Mazdu, Mercedes atd. a ono je to téměř u všech stejné. Vyjma jednoho s Toyotou, není nikdo z nich kdo by už v záruce nenavštěvoval servis, kvůli vadám. A třeba zrovna ten Mercedes co stál ještě víc než Talisman má skóre už o dvě návštěvy větší
Jinak uživatelé co nemají problémy obvykle moc nepřispívají, takže leckteré téma obsahuje spousty problému, ale to nijak nereflektuje skutečnou poruchovost auta. A poslední co bych zmínil je to, že všechny servisy, značkové(všech značek) nevyjímaje, mají obrovské problémy sehnat kvalitní automechaniky všech profesí. Takže najít dnes servis kde dělají fakt dobře je často problém.
Jinak uživatelé co nemají problémy obvykle moc nepřispívají, takže leckteré téma obsahuje spousty problému, ale to nijak nereflektuje skutečnou poruchovost auta. A poslední co bych zmínil je to, že všechny servisy, značkové(všech značek) nevyjímaje, mají obrovské problémy sehnat kvalitní automechaniky všech profesí. Takže najít dnes servis kde dělají fakt dobře je často problém.
Renault Talisman DCI160
Ex. Renault 25 V6, Renault 25 V6 FL, Renault Clio 1.9D, Renault Safrane 3.0 V6 RXE, Renault Megane III Grandtour
Ex. Renault 25 V6, Renault 25 V6 FL, Renault Clio 1.9D, Renault Safrane 3.0 V6 RXE, Renault Megane III Grandtour
-
- Starting member
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned říj 05, 2008 22:24
- Bydliště: Hrochův Týnec
- Kontaktovat uživatele:
Re: TALISMAN
Ano, i další automobilky mají problémy. Ale já osobně neznám nikoho, kdo by měl během 8 měsíců 6 nebo 7 týdnů v servise! Nikoho, kdo by m+ěl soustavně nějaké problémy. Dnes mi přestalo fungovat přepínání dálkových světech. I když je zcela úplná tma, dálková světla nesepnout. Už to auto začínám vyloženě nesnášet, větší sračku jsem v životě neměl. Jakmile se opraví převodovka a x dalších věcí, jde z domu, na tohle už vážně nemám nervy.
ex Renault Trafic 2.0 dCi 115k Quickshift - verze L2H1 Passanger Confort Cool, r.v. 2008
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)
Re: TALISMAN
Tak tady stejně nic nevyřešíš. Můžeš si zanadávat, postěžovat, poreferovat, ale to je tak všechno. Hodně štěstí s novým vozem.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
-
- Starting member
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned říj 05, 2008 22:24
- Bydliště: Hrochův Týnec
- Kontaktovat uživatele:
Re: TALISMAN
Ano, nevyřeším. Ale ptám se na zkušenosti ostatních a jak dané problémy řešili. Nic víc. Renault akorát zajímá, že auto prodají a zbytek ať nový zákazník stará.
ex Renault Trafic 2.0 dCi 115k Quickshift - verze L2H1 Passanger Confort Cool, r.v. 2008
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)
Re: TALISMAN
Podobne zkusenosti mam i ja, nicmene ne v takovem meritku. Po par zkusenostech a objizdeni autorizovanych servisu, jsem narazil na jeden, kde je rozumny prijimaci servisak, kterej vi, o cem mluvi a dokaze veci rozpoznat a neodpalkuje s tim, ze se jim to neprojevilo. Tech par drobnosti mi opravili v zaruce, ale prvotne jsem byl odhodlanej, ze jim to auto vratim. Pak jsem si vyslechl kamose, co si koupil uplne novyho Golfa a jeho zazitky me ubezpecily, ze akta Talisman nejsou nic v porovnani s tim, co zaziva on ...
Renault Talisman Grandtour Initiale Paris
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů