Snimac tlaku v ic.

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
wincor
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: pát srp 25, 2017 07:31
Bydliště: Litoměřice

Snimac tlaku v ic.

Příspěvek od wincor » ned čer 24, 2018 18:08

Zna nekdo odpoved na otazku,jaky snimac tlaku u IC.ma byt v 1,9dci 88kw? Jsou ruzne verze epc,maxgear atd...ale taky maji rozdilne tlaky od 10-300kpa nebo 20-256kpa no a ted babo rad co je lepsi vhodnejsi,lepe jede nebo se chova? Ma stim zkusenost nekdo? Diky je to info pro vsechny.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Snimac tlaku v ic.

Příspěvek od Šamša » ned čer 24, 2018 21:11

Patří tam to druhý 20-256, ale když dáš 10-300, tak to lépe pojede, ale počítej litr nafty navíc. Mám to ale v kombinaci s čipem.
Značku dej Facet, je to přebalený originál (Valeo), vše jiné mimo Bosch a Valeo jsou repliky.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

wincor
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: pát srp 25, 2017 07:31
Bydliště: Litoměřice

Re: Snimac tlaku v ic.

Příspěvek od wincor » pon čer 25, 2018 00:07

Šamša píše:
ned čer 24, 2018 21:11
Patří tam to druhý 20-256, ale když dáš 10-300, tak to lépe pojede, ale počítej litr nafty navíc. Mám to ale v kombinaci s čipem.
Značku dej Facet, je to přebalený originál (Valeo), vše jiné mimo Bosch a Valeo jsou repliky.
Diky moc za odpoved,dam co tam patri . To co tam je ted je bez oznaceni,takovy obrouseny a vymazany potisk umyslne,takze jsem nevedel co tam presne je nebo ma byt.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Snimac tlaku v ic.

Příspěvek od Šamša » pon čer 25, 2018 08:24

Poznáš to tak, že 20-256 má konektor pod úhlem a 10-300 má konektor v ose.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů