Ako si dopadol s reklamaciou motora? Tvoja skusenost moze pomoct dalsim.
Ak dolievali olej, platil si nieco alebo sa to bralo v ramci zaruky, teda ze doliali olej zadarmo. Vopred vdaka za odpoved.
Moderátor: Moderators General
Ako si dopadol s reklamaciou motora? Tvoja skusenost moze pomoct dalsim.
Ake digitalne rádio máš, mám výbavu intense s príplatkovým r link 8" navýšku, ale neviem že tam je nejake digitalne radio.svoboda77 píše: ↑čtv kvě 31, 2018 15:50Přidám svoje zkušenosti po dvou měsících s Meganem Grandtour 1.6 SCe. Výbava ZEN plus příplatková barva (červená flamme), vyhřívané sedačky, packy klimatizace plus (automatická klima, světelný a dešťový senzor) a parking plus (elektricky sklápěná zrcátka, senzory vpředu i vzadu), rezerva. Auto stálo v této výbavě 349tisíc po všech slevách (skladovka, financování, protiúčet). Prodával jsem jedničkovou Oktávku Tour 2008 se stejným motorem (1.6 MPi).
Motor není žádný divoch, ale nemám s ním žádný problém, zatím jedinkrát jsem zaznamenal nedostatek výkonu, když jsme jeli celá rodina (4 lidi) se čtyřmi koly na střeše po dálnici, v kopci jsem občas musel podřadit, ale měl jsem zapnutý režim ECO, který, jak jsem se až později dočetl, snižuje i výkon motoru. Od té toby ho nezapínám. Po dálnici jezdím většinou na tempomat mezi 120-130km/h. Kombinovanou spotřebu Praha + víkendy do Krkonoš mám zatím rovných 7,5/100km, s O1 jsem měl dlouhodobou 7,2l/100km. Ve městě si vezme určitě víc, na dálnici ale zase o něco míň než O1. Ale motor je nový ještě si sedne. Auto je určitě tišší než byla O1 a to o dost.
Parkovací senzory rozhodně doporučuju připlatit, to je zatím věc, ze které jsem na novém autě nadšený nejvíc. Světelný senzor mi funguje dobře, v podvečer rozsvěcí přesně v době, kdy bych rozsvítil i já. Automatické rozsvícení v tunelu je bezva, nemusím na to myslet.
Automatická klima mě zatím spíš zlobí a často jí přepínám na manuál, hlavně ráno, když je venku 18 stupňů a auto začne topit, protože mám teplotu nastavenou na 22. Ale jinak OK, výkon klimy je dostatečný.
Mám základní audiosystém s černobílým displejem, líbí se mi, fyzická tlačítka jsou přehledná a dobře se ovládají. Kvalita příjmu rádia je tragická, s tím souhlasím. Analogovému FM rádiu kolísají výšky, digitální rádio zase cinká jak mp3 s tokem 16kbps. Hudba přes bluetooth z iPhonu je naproti tomu naprosto v pohodě.
Jen pomalu si zvykám na jinou filozofii palubního počítače, třeba že musím ručně nulovat počítadlo spotřeby, O1 měla dvě nezávislá počítadla, jedno dlouhodobé (jako Renault) a druhé pro aktuální jízdu, které se automaticky nulovalo před každou jízdou. Co mě ale s**e nejvíc je ukazatel dojezdu. Proč proboha ukazuje "---", jakmile je nádrž na rezervě? V tu dobu informaci o dojezdu potřebuju nejvíc! Mě nezajímá, jaký mám dojezd, když mám plnou nádrž, ale sakra potřebuju vědět, jestli ještě dojedu k pumpě, která je vzdálená 20km, když mám v nádrži poslední zbytky. Ručka ukazatele hladiny paliva i v obasti rezervy ukazuje plynule až k úplné nule, takže to není problém spodní polohy plováku, jak jsem někde četl. To by i ručka zůstala stát na nejnižší poloze.
Dílenské zpracovnání mi přijde v pořádku, nemám žádný problém s dveřmi nebo s lícováním dílů.
Celkově jsem s autem spokojený a nákupu nelituju, i když některé detaily mi vadí, ale jsou to opravdu spíš drobnosti.
Mám pojištění u Allianz, povinné ručení, havarijní pojištění Allrisk včetně GAP, pojištění skel vozidla a pojištění Asistence PLUS. Cena 10.084,- Kč. ročně. Škodní průběh 168 měsíců, kterému odpovídá sleva 50% za dosažení třídy bonusu B10. Sjednával jsem tak, že jsem nahlásil cenu vozidla a poskytl jsem VIN. Jednal jsem na pobočce, nedával jsemto do porovnávače pojištění.GringoLocco píše: ↑pát čer 01, 2018 16:20Ahoj, u které pojišťovny si vyřizoval prosím. Já teď zkoušela kalkulaci u Alianz a pořád mi to vychází na nějakých 14tis. ročně.
Za dolití sem neplatil nic a vyjádření Renaultu bylo že když to žere olej tak to není skrytá vada motoru a nechají to na servise.Takže budou rozebírat motor a dál se uvidí
Mozno blba otazka, ale mam auto z 2018 ale taku skratku som v navode radia nenasiel. Aspon som si dopodrobna precital navod na zapol som nazvy pesniciek v radiu co mi chybalo v rlinku to bol default.
Trochu menej toci pri 130tke. Ale netreba zabudat ze to je atmosfera 1.6 a nie 2liter.Cisla su pre zaujimavost take.
To jo ale v meganu 3 jsem měl šestikvalt a při 130 km/h točil motor 3800 a řval jak kráva.palko80 píše: ↑sob čer 02, 2018 19:09Trochu menej toci pri 130tke. Ale netreba zabudat ze to je atmosfera 1.6 a nie 2liter.Cisla su pre zaujimavost take.
Otacky/rychlost.Zaradena 5tka motor 1.6sce
2000/74,
2750/100
3000/110
3500/130
3800/140
4100/150
U mě zatím najeto 600km, pohybuji se mezi 2-3 tis. otáčkami ale už ho občas krátce pustím ke 4 tis. trasa Vyškov - Blansko - Svitavy, a zpět průměr spotřeba 5,6 /100. 1,6 SCe
Mám od novoty Allianz havarijko max. variantu exkluziv, +vsechny skla na 30000,-, GAP byl na 3 roky, spoluucast 1000,- nebo 1%, bonusy mam maximalni, zacinal jsem na 4800,-, aktualne platim 5300,-, protoze samozrejme stale zdrazuji..... jen pro referenci, jaky maji prostor, nebo meli.... nesjednaval jsem na pobocce ale u prekupniku.... auto uz je stare, tak bych to mel pomalu zrusit.... sorry za OTCox77 píše: ↑pát čer 01, 2018 19:19Mám pojištění u Allianz, povinné ručení, havarijní pojištění Allrisk včetně GAP, pojištění skel vozidla a pojištění Asistence PLUS. Cena 10.084,- Kč. ročně. Škodní průběh 168 měsíců, kterému odpovídá sleva 50% za dosažení třídy bonusu B10. Sjednával jsem tak, že jsem nahlásil cenu vozidla a poskytl jsem VIN. Jednal jsem na pobočce, nedával jsemto do porovnávače pojištění.
Jak to děláš? Já se po 1/2 roce nemůžu dostat pod 7,2
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů