SCe115 vs TCe100
Moderátor: Moderators General
Re: SCe115 vs TCe100
Porovnávat spotřebu mezi lidmi nemá moc smysl. Kazdy jede jinak a kazdy jinak pracuje s plynem.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: SCe115 vs TCe100
No porovnavat staci aj papierovo ale naozaj zalezi od cloveka. Na TCe 130 mi to zralo v meste 7.5L, na dialnici 130 detto, mimomesto kludne aj 5.5L.
Re: SCe115 vs TCe100
Opakujem, par krat sa mi stalo ze som stlacil STOP, motor nezastal a ja som si to vsimol, takze ziadna skoda sa nastastie nestala. To ze som mal z toho nasledne strach a daval som si sakramensky pozor je len vec na ktoru upozornujem a vobec ti nezelam aby si nahodou nejako automaticky, unaveny alebo akokolvek rozptyleny po vypnuti motoru tlacitkom zaradil rychlost a pustil spojku. Howkniky79 píše: ↑pon kvě 28, 2018 15:43Stisknu STOP a proste citim, ze motor se vypnul. Nepotrebuji to slyset (on ani moc slyset nejde). Taky vidim pred sebou, ze padly otacky na nulu a ze se automaticky zatahla rucni brzda. Takze ne, me se nic takoveho nestava Nechci nikoho urazet, ale tohle vazne neni problem tlacitka start/stop. To je problem mezi sedackou a volantem.
Re: SCe115 vs TCe100
Dnes se zjevil v naší firmě obchodák s Meg.grandtour 1.6Sce, nejakou náhodou jsme zavedli řeč na auta a já tohle zjistil : má to auto rok a půl najeto cca 70ooo Km a palubák ukazoval 6.3l !!!! to jsem šel se osobně podívat ...,povídal nebudu tomu autu dělat reklamu ale jsem spokojený, má kosmetické chyby ale nedolévám olej jako kolegové ze škodovkama a jiné neplechy co s tím mají, já nemám problémy...možná se tady na foru objevuje a k tomu se může sám vyjádřit.. nějak jsme už neměli čas pokecat více
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW
Re: SCe115 vs TCe100
Destroy: nestalo a nestane (vzhledem k tomu, ze na Start/Stop jsem zvykly od roku 2005). Jak jsem psal, po stisknuti tlacitka se stane najednou tolik veci, ze alespon v mem pripade je proste nemozne to prehlednout.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
-
- Starting member
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned kvě 27, 2018 19:05
Re: SCe115 vs TCe100
Tak dneska jsem si zamluvila skladovou 1,6, výbava Limited. Nakonec budu mít i ta vyhřívaná sedadla, protože je ta skladovka měla. Auto se musí jen stáhnout z Plzně, ale to se do 13. července určo stihne . Jen se chci zeptat, brali jste si někdo úvěr od Unibanku? Nechce se mi věřit, že je úvěr s nulovým navýšením.Marphy píše: ↑pon kvě 28, 2018 08:45Tech 20 tisic do konce cervna je jen na skladovky, musi byt do 14. cervence na znackach a to s objednavkou nikdy nestihnes... a ze skladovek tam tech motoru 1,6 fakt moc nebude jestli vubec... ja objednal 23. brezna a jdu si pro nej ted ve stredu, pro grandtour 1,6 sce intense... uz se tesim... vubec se toho motoru neboj
Re: SCe115 vs TCe100
Úvěr j to s nulovým nebo minimálním navýšením, akorát je tam předražená pojistka. Jaká je cena?
Re: SCe115 vs TCe100
Tak dneska jsem si zamluvila skladovou 1,6, výbava Limited. Nakonec budu mít i ta vyhřívaná sedadla, protože je ta skladovka měla. Auto se musí jen stáhnout z Plzně, ale to se do 13. července určo stihne . Jen se chci zeptat, brali jste si někdo úvěr od Unibanku? Nechce se mi věřit, že je úvěr s nulovým navýšením.
Tak gratulujem k výberu a nech dobre slúži. Čo sa týka UniCredit, tak navýšenie záviselo u mňa aj od toho, akú akontáciu som skladal. Myslím, že od 40% vyššie to bolo 0% navýšenie. Ale poistka je pekne mastná a tá tu splátku zdvihne.
-
- Starting member
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned kvě 27, 2018 19:05
Re: SCe115 vs TCe100
Já bych měla akontaci 65%. Zákonná pojistka s havarijkem vyjde na 14 700. Jinde bych zaplatila za pojištění možná o tisícovku za rok míň, tak si říkám, proč si v tom případě peníze nepůjčit, když to má být bez navýšení. Není tam náhodou někde nějaký háček?
Re: SCe115 vs TCe100
Ahoj. POjistka na megane za cca 370 000 bude kolem 8-9000,- rocne. Predpokldam ze za 14 700 v tom ani nemáš GAP. Takže ti to dělá přes 5000,- ročně.
-
- Starting member
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned kvě 27, 2018 19:05
-
- Starting member
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned kvě 27, 2018 19:05
Re: SCe115 vs TCe100
Díky za odpověď. Havarijko je 8 565, pojištění předního skla 654Kč. Mám vysoké zákonné pojištění 5499. V Česku mám na sebe pojistku teprve dva roky, takže skoro žádné bonusy.
Re: SCe115 vs TCe100
Zkus si nechat spočítat to pojištění extra třeba u toppojisteni.cz a uvidíš. Podle mě to co ti nabízí je docela předražený a když si jej sjednáš sama tak ušetříš. Nabízí ještě gumy zdarma?
Re: SCe115 vs TCe100
Ja mam pojisteni s Gapem a 1% spoluucast za 10.200 rocne pri cene auta 340k. Skla jsou pripojistena.
Renault Mégane IV Hatchback 1,2 TCe 100 Intens bílá glacier
-
- Starting member
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned kvě 27, 2018 19:05
Re: SCe115 vs TCe100
Gumy zdarma nemám. I za rezervu jsem si připlatila 3 tisíce. Zdarma nemám vlastně nic, ale já to beru tak, že mám celkovou slevu 70tis, takže o něco zdarma bych už neměla svědomí si požádat .
Re: SCe115 vs TCe100
Jenže zimní gumy dávala leasingovka jako akci když si to vzala na úvěr, takže se to vyplatilo - tady jen řešíme jestli se to vyplatí vzít tobě na úvěr (na což ses ptala).
Takže tak: úrok budeš mít 0% ale na pojistce přeplatíš - těch 14700 je bez gap, takže pokud k tomu budeš chtít GAP tak si na cca 19 000,- (gap maj kolem 4500,- což je mazec) Kluci tady píšou že platí kolem 10 000 s gap. Já platím na dražší Mazdu 11 000 (včetně GAP, náhradního auta a pořádného POV). Takže nepřeplatíš nic na úvěru, jen na pojistce tě oberou. Kdyby tam byly aspoň ty kola tak by to bylo lepší.
Jinak pro info:
Auto nebude tvoje než to splatíš - budeš akorát v techničáku, ale ten musíš odevzdat + vinkulace z pojistky de na pojišťovnu. Já to tak měl stejně ale když jsem za 2 měsíce řešil problém s autem, musel jsem auto nejdříve vyplatit - jinak ho neprodáš a nepohneš s ním.
Nech si nacenit pojistku na to auto separe pak řeš financování - já už bych do značkového financování nešel - když si půjčíš třeba u KB za 6% tak to bude nakonec jednodušší i levnější než ten jejich slavnej fair credit.
Takže tak: úrok budeš mít 0% ale na pojistce přeplatíš - těch 14700 je bez gap, takže pokud k tomu budeš chtít GAP tak si na cca 19 000,- (gap maj kolem 4500,- což je mazec) Kluci tady píšou že platí kolem 10 000 s gap. Já platím na dražší Mazdu 11 000 (včetně GAP, náhradního auta a pořádného POV). Takže nepřeplatíš nic na úvěru, jen na pojistce tě oberou. Kdyby tam byly aspoň ty kola tak by to bylo lepší.
Jinak pro info:
Auto nebude tvoje než to splatíš - budeš akorát v techničáku, ale ten musíš odevzdat + vinkulace z pojistky de na pojišťovnu. Já to tak měl stejně ale když jsem za 2 měsíce řešil problém s autem, musel jsem auto nejdříve vyplatit - jinak ho neprodáš a nepohneš s ním.
Nech si nacenit pojistku na to auto separe pak řeš financování - já už bych do značkového financování nešel - když si půjčíš třeba u KB za 6% tak to bude nakonec jednodušší i levnější než ten jejich slavnej fair credit.
Re: SCe115 vs TCe100
Dnes jsem pojištoval nový vůz kterej jedu převzít v sobotu a bylo to celkem i se skly bez Gapu za 8500 kč. Zajímavé že momentální pojistka poloviční hodnota nového vozu byla 6200 kč
Naposledy upravil(a) Radis dne čtv kvě 31, 2018 16:12, celkem upraveno 1 x.
Megane IV Granthour Intens 1.3 Tce 2022
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Re: SCe115 vs TCe100
Přidám svoje zkušenosti po dvou měsících s Meganem Grandtour 1.6 SCe. Výbava ZEN plus příplatková barva (červená flamme), vyhřívané sedačky, packy klimatizace plus (automatická klima, světelný a dešťový senzor) a parking plus (elektricky sklápěná zrcátka, senzory vpředu i vzadu), rezerva. Auto stálo v této výbavě 349tisíc po všech slevách (skladovka, financování, protiúčet). Prodával jsem jedničkovou Oktávku Tour 2008 se stejným motorem (1.6 MPi).
Motor není žádný divoch, ale nemám s ním žádný problém, zatím jedinkrát jsem zaznamenal nedostatek výkonu, když jsme jeli celá rodina (4 lidi) se čtyřmi koly na střeše po dálnici, v kopci jsem občas musel podřadit, ale měl jsem zapnutý režim ECO, který, jak jsem se až později dočetl, snižuje i výkon motoru. Od té toby ho nezapínám. Po dálnici jezdím většinou na tempomat mezi 120-130km/h. Kombinovanou spotřebu Praha + víkendy do Krkonoš mám zatím rovných 7,5/100km, s O1 jsem měl dlouhodobou 7,2l/100km. Ve městě si vezme určitě víc, na dálnici ale zase o něco míň než O1. Ale motor je nový ještě si sedne. Auto je určitě tišší než byla O1 a to o dost.
Parkovací senzory rozhodně doporučuju připlatit, to je zatím věc, ze které jsem na novém autě nadšený nejvíc. Světelný senzor mi funguje dobře, v podvečer rozsvěcí přesně v době, kdy bych rozsvítil i já. Automatické rozsvícení v tunelu je bezva, nemusím na to myslet.
Automatická klima mě zatím spíš zlobí a často jí přepínám na manuál, hlavně ráno, když je venku 18 stupňů a auto začne topit, protože mám teplotu nastavenou na 22. Ale jinak OK, výkon klimy je dostatečný.
Mám základní audiosystém s černobílým displejem, líbí se mi, fyzická tlačítka jsou přehledná a dobře se ovládají. Kvalita příjmu rádia je tragická, s tím souhlasím. Analogovému FM rádiu kolísají výšky, digitální rádio zase cinká jak mp3 s tokem 16kbps. Hudba přes bluetooth z iPhonu je naproti tomu naprosto v pohodě.
Jen pomalu si zvykám na jinou filozofii palubního počítače, třeba že musím ručně nulovat počítadlo spotřeby, O1 měla dvě nezávislá počítadla, jedno dlouhodobé (jako Renault) a druhé pro aktuální jízdu, které se automaticky nulovalo před každou jízdou. Co mě ale s**e nejvíc je ukazatel dojezdu. Proč proboha ukazuje "---", jakmile je nádrž na rezervě? V tu dobu informaci o dojezdu potřebuju nejvíc! Mě nezajímá, jaký mám dojezd, když mám plnou nádrž, ale sakra potřebuju vědět, jestli ještě dojedu k pumpě, která je vzdálená 20km, když mám v nádrži poslední zbytky. Ručka ukazatele hladiny paliva i v obasti rezervy ukazuje plynule až k úplné nule, takže to není problém spodní polohy plováku, jak jsem někde četl. To by i ručka zůstala stát na nejnižší poloze.
Dílenské zpracovnání mi přijde v pořádku, nemám žádný problém s dveřmi nebo s lícováním dílů.
Celkově jsem s autem spokojený a nákupu nelituju, i když některé detaily mi vadí, ale jsou to opravdu spíš drobnosti.
Motor není žádný divoch, ale nemám s ním žádný problém, zatím jedinkrát jsem zaznamenal nedostatek výkonu, když jsme jeli celá rodina (4 lidi) se čtyřmi koly na střeše po dálnici, v kopci jsem občas musel podřadit, ale měl jsem zapnutý režim ECO, který, jak jsem se až později dočetl, snižuje i výkon motoru. Od té toby ho nezapínám. Po dálnici jezdím většinou na tempomat mezi 120-130km/h. Kombinovanou spotřebu Praha + víkendy do Krkonoš mám zatím rovných 7,5/100km, s O1 jsem měl dlouhodobou 7,2l/100km. Ve městě si vezme určitě víc, na dálnici ale zase o něco míň než O1. Ale motor je nový ještě si sedne. Auto je určitě tišší než byla O1 a to o dost.
Parkovací senzory rozhodně doporučuju připlatit, to je zatím věc, ze které jsem na novém autě nadšený nejvíc. Světelný senzor mi funguje dobře, v podvečer rozsvěcí přesně v době, kdy bych rozsvítil i já. Automatické rozsvícení v tunelu je bezva, nemusím na to myslet.
Automatická klima mě zatím spíš zlobí a často jí přepínám na manuál, hlavně ráno, když je venku 18 stupňů a auto začne topit, protože mám teplotu nastavenou na 22. Ale jinak OK, výkon klimy je dostatečný.
Mám základní audiosystém s černobílým displejem, líbí se mi, fyzická tlačítka jsou přehledná a dobře se ovládají. Kvalita příjmu rádia je tragická, s tím souhlasím. Analogovému FM rádiu kolísají výšky, digitální rádio zase cinká jak mp3 s tokem 16kbps. Hudba přes bluetooth z iPhonu je naproti tomu naprosto v pohodě.
Jen pomalu si zvykám na jinou filozofii palubního počítače, třeba že musím ručně nulovat počítadlo spotřeby, O1 měla dvě nezávislá počítadla, jedno dlouhodobé (jako Renault) a druhé pro aktuální jízdu, které se automaticky nulovalo před každou jízdou. Co mě ale s**e nejvíc je ukazatel dojezdu. Proč proboha ukazuje "---", jakmile je nádrž na rezervě? V tu dobu informaci o dojezdu potřebuju nejvíc! Mě nezajímá, jaký mám dojezd, když mám plnou nádrž, ale sakra potřebuju vědět, jestli ještě dojedu k pumpě, která je vzdálená 20km, když mám v nádrži poslední zbytky. Ručka ukazatele hladiny paliva i v obasti rezervy ukazuje plynule až k úplné nule, takže to není problém spodní polohy plováku, jak jsem někde četl. To by i ručka zůstala stát na nejnižší poloze.
Dílenské zpracovnání mi přijde v pořádku, nemám žádný problém s dveřmi nebo s lícováním dílů.
Celkově jsem s autem spokojený a nákupu nelituju, i když některé detaily mi vadí, ale jsou to opravdu spíš drobnosti.
Mégane IV Grandtour 3/2018 (1.6 SCe 115)
Re: SCe115 vs TCe100
Zdar,s tím palivem je to fakt blbost ale dejme tomu že třeba Ford Focus také od 2016---co má kolega , ukazuje mu dojezd už 0 ,no ale do nádrže načerpá jen 48l a focus jí má mít 52l tak proč píše palubák 0 a /má vyzkoušeno že opravdu dojede ještě bez problému min.20km/..když je tam ještě cca4l benzínu ? vyzkoušeno vícekrát v servise mu řekli že prý kvůli hloupým Američanům radeji ještě rezerva pod 0... no a Renault to má tak,že pokud se ručička dostane na červené pole poslední číslo co alespoň ukazuje u mne bylo dojezd 50 km potom se objeví ikona benzínky a tak přestane již dojezd ukazovat a je to jasné znamení :řidiči je tam nula tak jsi měl dávat pozor a nikdo je nemůže žalovat jako amíci co žalují vžechno
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW
Re: SCe115 vs TCe100
Jo Unicreditleasing -Unicredit bank je standard pro financování i jiných automobilek.. tam problém není,mám již druhé auto takto, pojištění je ale v rukou přímo prodejce a tam to chce trochu obměkčit prodavače at zkusí i jinou variantu ,,pojišťoven je více co s nima spolupracují a ten obchdník si vždy udělá první nabídku pro tebe s největšími provizemi pro sebe tak se neboj trochu poptatGringoLocco píše: ↑stř kvě 30, 2018 21:18Já bych měla akontaci 65%. Zákonná pojistka s havarijkem vyjde na 14 700. Jinde bych zaplatila za pojištění možná o tisícovku za rok míň, tak si říkám, proč si v tom případě peníze nepůjčit, když to má být bez navýšení. Není tam náhodou někde nějaký háček?
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW
Re: SCe115 vs TCe100
Koupil jsem manželce 1,2 /130 HP a je nadšená .. Snad technika vydrží . Pěkný záběr , spotřeba do 7 litrů . Sám si s ním rád sjedu .
Megane IV 1,2 130 Hp
Re: SCe115 vs TCe100
Hlavně kontroluj olej.
Re: SCe115 vs TCe100
Když TCE zajíždíte, nejezděte podle toho našeptávače řazení, který vám radí řadit v 80 šestku. Po 2000 km jsem měl benzín v oleji 5 mm nad rysku. Vyměněno v rámci záruky za nový olej + filtr a porazeno, ať to moc nepodtáčím. Od té doby najeto 500 km převážně město a olej je na rysce.
Renault Megane IV GC 1.3 TCE 140 Intens EDC 2019 - větší a rychlejší auto do rodiny
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí
Re: SCe115 vs TCe100
Tak počkej ještě těch zbyvajících 1500 km
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: SCe115 vs TCe100
Teď je venku horko, teď to bude dobrý. Navíc podtáčení tomu motoru opravdu škodí. Já jsem zvědav jak přijde zima.... jinak je super jak jsi vklidu - záběh na směs oleje a benzínu je boží.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 hostů