pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
odinsvobik
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: stř říj 07, 2015 12:59
Bydliště: Čáslav

Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.

Příspěvek od odinsvobik » čtv bře 22, 2018 10:19

Ovaznej nevim, ale myslim ze kdyz se o megose staras tak je spolehlivy. Za me tedy rozhodně vic než fabka co jsem drandil predtim. A hlavne mam 2m a u skodovek se moc nevejdu, zlatej megane :D Jinak jak píšeš, úplně totozny projevy. Takze az budu moudřejší tak se určitě ozvu ;)
Megane II combi 1.6, 83KW, r.v. 4/2004
Obrázek

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.

Příspěvek od Rado77 » čtv bře 22, 2018 10:55

Jaj to 2004-rka rocnik? Kokso - mat 18-rocne auto, tak zvolam chlapcov so 4K kamerami, zapalime to, nahrame na YouTube, potom este dojde bager s velkou lyzicou a zapichne ju do celneho skla
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
KaeR
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: úte bře 20, 2018 20:53

Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.

Příspěvek od KaeR » čtv bře 22, 2018 10:59

Rado77 píše:
čtv bře 22, 2018 10:55
Jaj to 2004-rka rocnik? Kokso - mat 18-rocne auto, tak zvolam chlapcov so 4K kamerami, zapalime to, nahrame na YouTube, potom este dojde bager s velkou lyzicou a zapichne ju do celneho skla
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:arrow: Renault Megane II 1.6 16V 2007
:arrow: Renault Scenic II 1.6 16V 2008

lakinooo
Senior member
Příspěvky: 1035
Registrován: pon zář 27, 2004 09:33

Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.

Příspěvek od lakinooo » čtv bře 22, 2018 19:25

Rado, ty mas nejaky majsky kaledar, alebo prehyrena noc...
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.

Příspěvek od Rado77 » čtv bře 22, 2018 21:47

Jak? Sak 2004 rocnik, teraz je 2018 = aha :-) Tak 14 OK no... :-) Pocty mi nejdu...ale aspon som pekny !!! :D
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
odinsvobik
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: stř říj 07, 2015 12:59
Bydliště: Čáslav

Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.

Příspěvek od odinsvobik » pon dub 16, 2018 10:32

Tak převodovka a spojka rozdelana. Spojka v pořádku, prevodovka v perdeli dvě ložiska, takže objednané nové.
Megane II combi 1.6, 83KW, r.v. 4/2004
Obrázek

Uživatelský avatar
KaeR
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: úte bře 20, 2018 20:53

Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.

Příspěvek od KaeR » pon dub 16, 2018 10:43

Pěkně a víš zhruba na kolik to ve výsledku vyjde? I s prací?
:arrow: Renault Megane II 1.6 16V 2007
:arrow: Renault Scenic II 1.6 16V 2008

Uživatelský avatar
odinsvobik
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: stř říj 07, 2015 12:59
Bydliště: Čáslav

Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.

Příspěvek od odinsvobik » pon dub 16, 2018 12:39

Ahoj, presnou castku nevím ještě, ale mel bych se vejít do 7000, snad dnes ci zitra dorazi a slozi se to. Kazdopadne dam vědět presnou cenu.
Megane II combi 1.6, 83KW, r.v. 4/2004
Obrázek

Uživatelský avatar
odinsvobik
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: stř říj 07, 2015 12:59
Bydliště: Čáslav

Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.

Příspěvek od odinsvobik » úte dub 24, 2018 08:45

Tak dnes uz me mechanik ,,potěšil,, s presnou cenou. Na loziska se cekalo tyden než je Renault poslal. No a oprava i s práci 12000kč. To vědět tak sem neoriginal sadu lozisek sehnal za 4000.
Megane II combi 1.6, 83KW, r.v. 4/2004
Obrázek

Uživatelský avatar
KaeR
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: úte bře 20, 2018 20:53

Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.

Příspěvek od KaeR » úte dub 24, 2018 08:48

No mazec. U me huceni je tak nejak porad stejne a radit zatim jde 😁 takze pokracuju v jizde az se to vysype tak koupim prevodovku z nejaky bourky a vymenim si to pred garazi a bude klid zas na par tisic km 😁
:arrow: Renault Megane II 1.6 16V 2007
:arrow: Renault Scenic II 1.6 16V 2008

Uživatelský avatar
odinsvobik
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: stř říj 07, 2015 12:59
Bydliště: Čáslav

Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.

Příspěvek od odinsvobik » úte dub 24, 2018 08:56

Upřímně, me stve jen to že nedal vedet cenu ložisek, kdyby zved telefon a rekl tolik a tolik, chceš nebo dáme alternativní. Jelikoz neorigo sada i s guferama atd se da sehnat za 4000. Ale tak co, uz to tam je
Megane II combi 1.6, 83KW, r.v. 4/2004
Obrázek

Uživatelský avatar
Nesli
Junior member
Příspěvky: 228
Registrován: čtv srp 04, 2016 12:48
Bydliště: Praha 9

Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.

Příspěvek od Nesli » úte dub 24, 2018 12:25

Díky za info, pěkná raketka, bohužel takto dneska funguje hodně servismanů. No, hlavně, aby bylo po problému.

Jinak u mě naštěstí s příchodem větších teplot zvuk prakticky vymizel, v problematických otáčkách ho dokážu slyšet velice slabě při soustředění pouze já a pouze občas. Také se mi ho povedlo zaslechnout velice slabě i na neutrál při vymáčklé spojce, kdo ví, co to tedy u mě je, pokud nepřibude nějaká komplikace, nebudu už dále řešit a přes další zimy to přežiju.
Megane II Sedan, 1.4 16v, rv. 7/2007
Past: Megane I Grandtour, 1.6 16v, rv. 2000, "Modrá ústrice"

lakinooo
Senior member
Příspěvky: 1035
Registrován: pon zář 27, 2004 09:33

Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.

Příspěvek od lakinooo » úte dub 24, 2018 19:33

Na saxe som tak menil loziska na dva krat. Prvy krat som vymenil za loziska z predajne lozisk. Vydrzali asi 1000 km. Druhy krat som dal original a drzia asi az doteraz.
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC

Uživatelský avatar
odinsvobik
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: stř říj 07, 2015 12:59
Bydliště: Čáslav

Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.

Příspěvek od odinsvobik » čtv dub 26, 2018 05:41

lakinooo píše:
úte dub 24, 2018 19:33
Na saxe som tak menil loziska na dva krat. Prvy krat som vymenil za loziska z predajne lozisk. Vydrzali asi 1000 km. Druhy krat som dal original a drzia asi az doteraz.
Tak to je docela fail :D No tak na jednu stranu sem rad ze tam dal rovnou origo.
Megane II combi 1.6, 83KW, r.v. 4/2004
Obrázek

lakinooo
Senior member
Příspěvky: 1035
Registrován: pon zář 27, 2004 09:33

Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.

Příspěvek od lakinooo » čtv dub 26, 2018 19:59

Už si presne napamätám, ale origo ložiská boli dosť drahé, z predajne za pár šupov. Ale na druhý krát som prevodovku rozobral veľmi rýchlo.
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC

Robo91
Junior member
Příspěvky: 162
Registrován: pon říj 07, 2013 09:30

Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.

Příspěvek od Robo91 » pon led 21, 2019 13:05

Zdar, tiež sa trápim s hlukom výfuku. Začalo to prasknutým vlnovcom, auto prdelo ako stará škodovka a v kabíne bol cítiť smrad spalín. Zohnal som nový vlnovec s prírubou, starý vlnovec som krvopotne vymontoval, rozrezal výfukovú rúru v mieste medzi katalyzátorom a stredným tlmičom výfuku. Vybral som to von z auta, prasknutý vlnovec odrezal preč. Namontoval som nový vlnovec s prírubou na výfukové zvody a vsunul výfukové potrubie. Prichytil som si to pár zvarmi priamo na aute tak, aby bol vlnovec ku zvyšku potrubia v správnej polohe, aby nedochádzalo ku pnutiu. Následne som spoj obvaril dookola, spomínaný rez medzi katalyzátorom a stredným tlmičom som spojil výfukovou spojkou a utesnil cementom pre výfuky. Keďže staré gumené zavesenia výfuku boli značne popraskané a viseli len tak - tak, vymenil som aj obe zavesenia. Výfuk je tesný aj po vyše pol roku.
Teraz k problému: Auto je tiché rovnako ako pred poruchou vlnovca, avšak v rozmedzí 3000 - 3200 otáčok (bez ohľadu na zaradený prevodový stupeň) auto nepríjemne duní tak, že na zadných sedadlách sa nedá sedieť. Hluk sa ozýva hlavne zo zadnej časti auta. Už tesne nad aj pod uvedenou hranicou je auto krásne tiché. Teraz neviem či dunenie spôsobuje fakt že bolo varené potrubie, alebo sú na vine neoriginálne gumené závesy poľskej výroby. Veľa som o dunení výfuku našiel napríklad na Opel fórach, kde pre Astru H výrobca modifikoval práve zavesenie zadného dielu výfuku. Rovnako aj v tomto prípade v presne vymedzenom rozsahu otáčok auto hrozne duní. Má s podobným problémom niekto skúsenosti? Ďakujem za rady, tipy. P.S.: Pôvodné zavesenia som vyhodil skôr než som si hluk uvedomil, takže nemám možnosť ich pre účely testovania namontovať naspäť.
Renault Laguna III Grandtour 2,0 dci 96 kW 2013
Renault Megane II Grandtour 1,6 16v 83 kW 2004 LPG

PetrEsp
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: ned kvě 19, 2019 06:42

Re: pravidelný hluboký zvuk z motoru při II a III rychl. stupni.

Příspěvek od PetrEsp » stř říj 30, 2019 13:06

Ahoj kolegové,
chtěl bych jen popsat mou zkušenost se zvuky jako popisuje ZEFEK a ostatní.
Nejprve jsem vyměnil oba horní silentbloky na pravé straně motoru, spodní byl ok, ten u převodovky volnější, ale po porovnání na jiném autě bych řekl že je to možná vlastnost. Předtím výměna oleje v převodovce za předepsaný výrobcem-tam problém nebyl, avšak jeho výměna nebyla od věci, protože bych už lehce nazlatly. Nakonec už jsem nevěděl tak jsem zkoušel vůle na poloosách a ejhle. Střední ložisko pravé poloosy mělo subjektivně radiální vůli a při páčení (rukou) se mi podařilo i dokonce nějaké cvakání jakoby kovů na kov. S myšlenkou že je vůle právě v tom ložisku jsem zajel do mého oblíbeného servisu kde se právě poloosami zabývají(AMG glogar), poloosu vyndali a lozisko se zdalo v pořádku a poloosa taky, tak jsem si vzpomněl na obrázek z dialogysu na kterém je kreslený za ložiskem směrem k převodovce o-krouzek, který tam samozřejmě nebyl. Axiální vůle tedy byla v držáku ložiska pro ložisko cca 1mm.. Ložisko jsem nechal raději preventivně vyměnit a doplnil se o-krouzek. Nyní je již klid. Tuk, tuk, tuk.. Takže doporučuji ověřit přítomnost toho o-kroužku a rovnou vyměnit i to ložisko.
Řešeno na Espace IV 1.9dci, PK6.

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů