Veeeľmi veľa A nepravda to nie je.
Výběr motoru Megane IV
Moderátor: Moderators General
Re: Výběr motoru Megane IV
Výber motora je silne individuálna vec, pretože sa odvíja od trás, ktoré jazdíme, ako aj od jazdného štýlu. Ako tu niekto písal, že nechápe, ako môže niekto nacpať 1.6SCe do kombíka. No, kombi neznamená, že jazdím "stále naložený", ale keď tam potrebujem čas od času nadžgať kočík, kufre a iné serepetičky, tak je to pohodlné. Občas veziem nejaký nový nábytok a pod. Dizajn kombi mi sedí aj subjektívne. A čo sa týka živosti a či ťahá alebo nie. Nie som honibrk a nepotrebujem sa nasilu pchať pred každého vodiča predo mnou. Mám rád pokojnú a rovnomernú jazdu. Často nie som v aute sám a nepotrebujem spolujazdcom urvať hlavu z krku No, a keď to už potrebujem šľahnúť cez nejakú kolónu, tak tam hodím dva kvalty nižšie a vrrrrrrrrruuuuuuuummmmmmm jak si pekne zaspieva AJ pri piatich a viac tisícoch Veď predsa predvídam. Do nebezpečnej situácie sa dostane vodič, ktorý nepredvída. Viem, čo môžem a nikdy nejazdím na hrane. To už radšej pôjdem ten kilometer v závese za niekym "pomalším". Všetci sa len chceme niekam dostať
PS: trochu mám pocit, že tú "športovosť" úplne bežných aút pre každodenné použitie nám nejak podprahovo "džgajú" do hláv rôzni automoto redaktori a recenzenti.
PS: trochu mám pocit, že tú "športovosť" úplne bežných aút pre každodenné použitie nám nejak podprahovo "džgajú" do hláv rôzni automoto redaktori a recenzenti.
Re: Výběr motoru Megane IV
Že vrrruuuummm,si ma pobavil
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Re: Výběr motoru Megane IV
Tak zase jsem na začátku, už jsem chtěl dnes objednat tu 1.2 130 tce a prodejce mi na rovinu řekl že pokud chci jistotu že se něco nepos.... tak raději at oželím koně a koupím 1.6 Sce. Tak ted babo rad
Megane IV Granthour Intens 1.3 Tce 2022
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Re: Výběr motoru Megane IV
Počkej si na nový motor 1,3TCe třeba se jim povede.Mám podobnou zkušenost už jsem byl rozhodnut,že půjdu do nového vozu.Rozhodoval jsem s mezi grandtour,grandcoupe.Jelikož mám dlouholetého kamarada,který pracuje na vedoucí pozici v Renaultu tak jsem si šel pro rady ohledně tohoto vozu.Auto ještě nevychytané at si počkám na facelift,ale hlavně mě velice,velice důrazně varoval před motorem 1,2TCE.Takže mě odradil od kupu tohoto vozu.
meganeIV grandtour limited 1,6Sce,8/2018 červená flamme,meganeII sedan 1,4,16V sportway 2009 černá metla,,thalie 1,4 2002 modrá.
Re: Výběr motoru Megane IV
JJ hlavně neoželíš koně, ale oželíš kroutící moment, výrazně lepší převodovku a vysypat se ti může úplně stejně tak ta 1,6
Varianta počkat na 1,3 je taky good - třeba se povede a třeba taky ne a bude to ještě větší průser. Navíc do megana podle mě pujde už s filtrem pevných částic.
Můžete tedy někdo říct o se na TCe 130 tak sype? Benzín v oleji je jasný - fyziku neojebeš. Turbo - může být - není nijak drahé. Co tam máte dál? První iterace žraly olej - motory se měnily v záruce za novou generaci, která už olej nebere.
To slyším pořád - tyhlety malé motory...hrůza to se hned posere, to je hrozný. Nikdo ale neřekne proč Hlavně máte 100 000km a 5let záruku
Re: Výběr motoru Megane IV
Pozerám z tvojho popisu, že si mal doteraz 1.6. Tak pocitovo je to zhruba to isté, určite nie horšie (bavíme sa o tom, že je to konštrukcia Nissanu - otvoríš kapotu a chápeš), ale utlmením je nový Megane niekde inde, ako predchodca, podvozok super, jazdím na 17kach a pohoda, takže je to komfortná jazda s dostatočne silným motorom.
Svoju predošlú 1.6ku od Rencka som humpľoval od 150-260 tisíc a bol som tretí majiteľ a motor stále šľapal. Preto bola pre mňa jasná voľba opäť atmo. Hlavne, keď sa ich éra v EU pomaly končí.
Re: Výběr motoru Megane IV
Já bych radši počkal na tu 1.3 a to i z toho důvodu, že má mnohými tolik nenáviděný filtry pevných částic. Neni mi jedno co mi lítá z vejfuku, nesnáším bezohledný dobytky v dieslech co čmouděj jak lokomotiva. A když už je někomu jedno, že produkuje jedovatej smrad, tak by mu alespoň nemělo bejt jedno, že se zvedá vlna odporu i proti benzínovejm přímovstřikům bez filtrů, který údajně produkujou ještě víc sraček než diesely a vypadá to, že se zavedou omezení i pro starý benzínový přímostřiky a může bejt, že brzo přijde doba, kdy s takovým autem budeš jezdit akorát tak po venkově(a to ještě budeš rád) a na vjezd do nějakýho města s takovým motorem můžeš zapomenout.
Re: Výběr motoru Megane IV
Až nebudou moct EURO 6 do měst tak už budem jezdit v elektromobilech. Pokud budeme vubec nazivu
Re: Výběr motoru Megane IV
Tak tohle je taky mazec.To doufám že od rencka bude levnější. https://www.autokelly.cz/Catalog/nissan ... 6;34249018
Megane IV Granthour Intens 1.3 Tce 2022
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Re: Výběr motoru Megane IV
To je masakr.
JInak jsem se díval a 130 Tce se montuje v různých verzích skrze celý koncern a i na zahraničních forech jsem nenašel, žádné vážné a hlavně chronické problémy. Už mám najeto necelých 600km a motor příjemně ožívá a musím říct, že jsem opravdu rád, že jsem nezvolil 1,6.
Ten motor je i v Kadjaru jako základ,v Cliu, Scenicích,Capturech, v Dusteru a dalších Daciích, v Quaskaji, Pulsarech atd..
JInak jsem se díval a 130 Tce se montuje v různých verzích skrze celý koncern a i na zahraničních forech jsem nenašel, žádné vážné a hlavně chronické problémy. Už mám najeto necelých 600km a motor příjemně ožívá a musím říct, že jsem opravdu rád, že jsem nezvolil 1,6.
Ten motor je i v Kadjaru jako základ,v Cliu, Scenicích,Capturech, v Dusteru a dalších Daciích, v Quaskaji, Pulsarech atd..
Re: Výběr motoru Megane IV
Prostě ta 1.6 už není frantík tak ty ceny dílů budou někde jinde . A co jsem se díval tak u 1.6 při poruše cívky nebo svíčky se bude muset sundat sání . Ono to už bude asi jedno jestli 1,6 nebo 1,2 po záruce když se něco pos...tak to bude mazec. Jo a když jsme u toho že to žere olej. Tak v loni jsem se vracel ze švýcar služebně 2 roky starou Ochcávkou nafta dvoulitr a v německu při 200 km/h se to rozsvítilo jak vánoční stromeček že nemáme olej dolíval se celej litr.Tak asi ty turba ho žerou všudeexBURN píše: ↑ned dub 01, 2018 08:00To je masakr.
JInak jsem se díval a 130 Tce se montuje v různých verzích skrze celý koncern a i na zahraničních forech jsem nenašel, žádné vážné a hlavně chronické problémy. Už mám najeto necelých 600km a motor příjemně ožívá a musím říct, že jsem opravdu rád, že jsem nezvolil 1,6.
Ten motor je i v Kadjaru jako základ,v Cliu, Scenicích,Capturech, v Dusteru a dalších Daciích, v Quaskaji, Pulsarech atd..
Naposledy upravil(a) Radis dne ned dub 01, 2018 08:58, celkem upraveno 2 x.
Megane IV Granthour Intens 1.3 Tce 2022
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
-
- Junior member
- Příspěvky: 155
- Registrován: úte bře 06, 2018 22:39
Re: Výběr motoru Megane IV
Ahoj mám již 1 rok coupe s 1.2 tce 130 a volba byla jasná...Vse v naprostem pořádku..
Doporučoval bych svézt v daných motorizacich a obrázek si uděláš sám...
Nicméně k té životnosti již se tu někdo zmínil 5 let záruka nebo 100tis/km mluví za vše..
Doporučoval bych svézt v daných motorizacich a obrázek si uděláš sám...
Nicméně k té životnosti již se tu někdo zmínil 5 let záruka nebo 100tis/km mluví za vše..
Re: Výběr motoru Megane IV
To jo, ale to si fakt nevybereš. U té 1,2 si člověk ale aspoň bude užívat opravdu pohodlný motor a převodovku než to přijde . Já teda najedu málo - cca 12-15k ročně, takže bych to rád po 8 letech poslal dál a to bude někde kolem 100 000km což bude ještě hezká zůtatková cena a motor by to zvládnout mohl.Radis píše: ↑ned dub 01, 2018 08:35Prostě ta 1.6 už není frantík tak ty ceny dílů budou někde jinde . A co jsem se díval tak u 1.6 při poruše cívky nebo svíčky se bude muset sundat sání . Ono to už bude asi jedno jestli 1,6 nebo 1,2 po záruce když se něco pos...tak to bude mazec.exBURN píše: ↑ned dub 01, 2018 08:00To je masakr.
JInak jsem se díval a 130 Tce se montuje v různých verzích skrze celý koncern a i na zahraničních forech jsem nenašel, žádné vážné a hlavně chronické problémy. Už mám najeto necelých 600km a motor příjemně ožívá a musím říct, že jsem opravdu rád, že jsem nezvolil 1,6.
Ten motor je i v Kadjaru jako základ,v Cliu, Scenicích,Capturech, v Dusteru a dalších Daciích, v Quaskaji, Pulsarech atd..
Re: Výběr motoru Megane IV
Na ceny ničeho nekoukej na Autokelly bez slev.
Kdyz zadám kamarádovu registraci, jsou ceny přibližně poloviční.
Nov
Kdyz zadám kamarádovu registraci, jsou ceny přibližně poloviční.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Re: Výběr motoru Megane IV
Přesně.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
- rainier wolfcastle
- Starting member
- Příspěvky: 88
- Registrován: úte dub 10, 2012 12:40
Re: Výběr motoru Megane IV
Dovolím si malou zkušenost ohledně spotřeby 1,6 SCE. S meganem jsem teď asbsolvoval cestu do Chorvatska, tj 2000km, drtivá většina po dálnici, na tempomatu 120-130km, 2 dospělí a 2 děti, kufr úplně plný (kočárek,hračky, jídlo, pivo,...). Výsledná spotřeba 6,3l. Za mě spokojenost.
Re: Výběr motoru Megane IV
Nápodobně, Itálie a zpět asi 2600 km a průměr 6,3 mám stejný.
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus
Re: Výběr motoru Megane IV
Motor 1,6 sce, Chorvatsko a zpět,celkem 2300 km,bez tempomatu 5 lidí 5,7l
Renault Megane Grandcoupé 1,6 SCE Zen 2017
Renault Megane II sedan 1.6 16V historie 2004
Renault Fluence 1.6 16V
Renault Megane II sedan 1.6 16V historie 2004
Renault Fluence 1.6 16V
Re: Výběr motoru Megane IV
Ja som bol skoro mesiac na horach Rakusko,Slovinsko,Taliansko a spat celkovo 2800 km spotreba priemer 6,7l to som jazdil dost v kopcoch( velka alpska cesta Grossglokner) Taliansko Dolomolity.
Renault megane grandtour 1,6 SCe Intense,Blue cosmos,Pack Navigacia Plus,poloautomaticka brzda
Re: Výběr motoru Megane IV
Mate super spotreby na tych atmosferach. Na 1.2tce som mal dialnice relativne vysoko cez 7l, ale mozno to bolo aj hranatejsim tvarom Kadjara.
Re: Výběr motoru Megane IV
Ja mam aktualne 7,8l na sce115 ale mam nabehnaych len 430km
Renault Megane Grandtour GT 2018 TCe 205EDC Black Etoli
-
- Advanced member
- Příspěvky: 304
- Registrován: čtv srp 16, 2018 23:59
Re: Výběr motoru Megane IV
MOTORY Renault! Dopis od znalce Romanek76 na Sauto!
Renault dělá dlouhodobě nejspolehlivější motory! Každoročně sestavovaný žebříček Reliability Index britské pojišťovny Warranty Direct, která sleduje spolehlivost jednotlivých technických skupin vozidel opět ovládl Renault v kategorii motory! Obhájil tak loňské vítězství mezi výrobci osobních vozidel (bez supersportů). Mě toto opravdu nepřekvapuje, mám velmi blízko k značnému počtu majitelů, mám informace ze servisů nejen v ČR, sám se dlouhodobě věnuji studiu techniky Renaultu, nejen motorů. V reálném čase sleduji jak významné změny se udály na konstrukčním poli od dob problémových 2.2dCi. Šířím jen to co vidím na vlastní oči a mohu jednoznačně potvrdit, že Renault se opravdu poučil. Bytelnost se kterou staví motory posledních deset let je opravdu nevídaně poctivá. Pokud chcete oslavit tento úspěch s námi, sdílejte tento příspěvek ať se to dozví i ti, co to nechtějí slyšet. 0..9TCe je patrně nejspolehlivější benzín současnosti. Traduje se, že ho zatím žádný servis neviděl s hlavou dole. Spolehlivost má i statisticky naprosto neprůstřelnou 1.0SCe je úžasný motor. Je to odvozenina od 0,9TCe. Kdo překousne tříválec, ten nebude litovat. 1,5 DCI-K9K mají většinou FAP (DPF) s pátým vstřikovačem, tedy olej motoru se zbytečně nekontaminuje naftou při jeho regeneraci. Je to asi to nejlepší možné řešení. FAPy obecně bývají u Renaultu implementovány dokonale - jako u žádného jiného výrobce. Třeba jedna z mých L3 už má najeto 340 000km, 2.0dCi 127kW, má stále původní FAP a dle diagnostiky ještě není ani v polovině životnosti!! Tohle žádný výrobce neumí. Ve světě motoru se onehdá holetbali, jak diesel u subaru forester po 100 000km vypaluje FAP po 500km, jak je to skvělé! No a tato moje stará L3 co má víc než 3x víc km na hrbu vypaluje FAP tak jednou za 1000 - 1500km !!!! 1.5dCi je motor, který po počátečních problémech Renault vyladil do dokonalosti. Velmi spolehlivé ty motory byly už od dob M3, L3. Současná verze je pak zcela dokonalá. Nejen spolehlivostí, ale i vlastnostmi - tichý, úsporný, silný. U současných K9K pak použili i menší turbo, takže v podstatě zrušili poměrně výrazný turboefekt a mrtvé pásmo pod cca 1800ot. Přibyla pružnost v širším rozsahu otáček, je s tím velmi příjemná jízda. K9K má pak velmi zajímavě řešené uložení do karoserie u aktuální modelů, takže vibrace na volnoběh v podstatě nejsou. Opravdu pozoruhodné dílo tento motor. 1.4 8V K7J i jeho 1.6 verze mají klasické vymezování vůlí pomoci šroubků, takže to zvládnete i doma. Je to stará škola, ukázkově jednoduchý motor, který při rozumné péči najede klidně milion. 1.4 a 1.6 K7J a K7M jsou patrně jedny z nejlepších motorů všech dob. Jsou k neutahání. 1.6 16V SCe je H4M je motor Nissanu, je modernější má řetěz místo řemenu a zatím s ním nejsou žádné větší zkušenosti, mění se oleje filtry, závady neexistují. Dá se čekat, že to tak zůstane. Jen pozor, tento motor není vhodný na přestavbu na LPG. Nemá automatické vymezování ventilových vůli!! Buď jej koupíte z výroby s LPG (kdy pro něj má upravené ventily i sedla) nebo jej dodatečně nepřestavujte - rozbijete jej. 1.6 16V K4M je rovněž vynikající motor. Jde o modifikaci původního 1.6 8V K7M. Jediné na co K4M trpí jsou přesuvníková kola, nicméně ty se dají koupit dnes už za cca 3500kč a zpravidla vydrží 100 000km, takže se pak už udělají rovnou s rozvody. Není to takové drama jak se leckde píše. Občas umí odejít i cívky, ale to je asi normální napříč všemi dnešními motory - stačí vozit jednu v autě a k tomu vysoký klíč - typu T o velikosti 10. Výměnu zvládne na parkovišti i manželka.
romanek76, 30.07.2018 v 23:02 kladná recenze
Renault dělá dlouhodobě nejspolehlivější motory! Každoročně sestavovaný žebříček Reliability Index britské pojišťovny Warranty Direct, která sleduje spolehlivost jednotlivých technických skupin vozidel opět ovládl Renault v kategorii motory! Obhájil tak loňské vítězství mezi výrobci osobních vozidel (bez supersportů). Mě toto opravdu nepřekvapuje, mám velmi blízko k značnému počtu majitelů, mám informace ze servisů nejen v ČR, sám se dlouhodobě věnuji studiu techniky Renaultu, nejen motorů. V reálném čase sleduji jak významné změny se udály na konstrukčním poli od dob problémových 2.2dCi. Šířím jen to co vidím na vlastní oči a mohu jednoznačně potvrdit, že Renault se opravdu poučil. Bytelnost se kterou staví motory posledních deset let je opravdu nevídaně poctivá. Pokud chcete oslavit tento úspěch s námi, sdílejte tento příspěvek ať se to dozví i ti, co to nechtějí slyšet. 0..9TCe je patrně nejspolehlivější benzín současnosti. Traduje se, že ho zatím žádný servis neviděl s hlavou dole. Spolehlivost má i statisticky naprosto neprůstřelnou 1.0SCe je úžasný motor. Je to odvozenina od 0,9TCe. Kdo překousne tříválec, ten nebude litovat. 1,5 DCI-K9K mají většinou FAP (DPF) s pátým vstřikovačem, tedy olej motoru se zbytečně nekontaminuje naftou při jeho regeneraci. Je to asi to nejlepší možné řešení. FAPy obecně bývají u Renaultu implementovány dokonale - jako u žádného jiného výrobce. Třeba jedna z mých L3 už má najeto 340 000km, 2.0dCi 127kW, má stále původní FAP a dle diagnostiky ještě není ani v polovině životnosti!! Tohle žádný výrobce neumí. Ve světě motoru se onehdá holetbali, jak diesel u subaru forester po 100 000km vypaluje FAP po 500km, jak je to skvělé! No a tato moje stará L3 co má víc než 3x víc km na hrbu vypaluje FAP tak jednou za 1000 - 1500km !!!! 1.5dCi je motor, který po počátečních problémech Renault vyladil do dokonalosti. Velmi spolehlivé ty motory byly už od dob M3, L3. Současná verze je pak zcela dokonalá. Nejen spolehlivostí, ale i vlastnostmi - tichý, úsporný, silný. U současných K9K pak použili i menší turbo, takže v podstatě zrušili poměrně výrazný turboefekt a mrtvé pásmo pod cca 1800ot. Přibyla pružnost v širším rozsahu otáček, je s tím velmi příjemná jízda. K9K má pak velmi zajímavě řešené uložení do karoserie u aktuální modelů, takže vibrace na volnoběh v podstatě nejsou. Opravdu pozoruhodné dílo tento motor. 1.4 8V K7J i jeho 1.6 verze mají klasické vymezování vůlí pomoci šroubků, takže to zvládnete i doma. Je to stará škola, ukázkově jednoduchý motor, který při rozumné péči najede klidně milion. 1.4 a 1.6 K7J a K7M jsou patrně jedny z nejlepších motorů všech dob. Jsou k neutahání. 1.6 16V SCe je H4M je motor Nissanu, je modernější má řetěz místo řemenu a zatím s ním nejsou žádné větší zkušenosti, mění se oleje filtry, závady neexistují. Dá se čekat, že to tak zůstane. Jen pozor, tento motor není vhodný na přestavbu na LPG. Nemá automatické vymezování ventilových vůli!! Buď jej koupíte z výroby s LPG (kdy pro něj má upravené ventily i sedla) nebo jej dodatečně nepřestavujte - rozbijete jej. 1.6 16V K4M je rovněž vynikající motor. Jde o modifikaci původního 1.6 8V K7M. Jediné na co K4M trpí jsou přesuvníková kola, nicméně ty se dají koupit dnes už za cca 3500kč a zpravidla vydrží 100 000km, takže se pak už udělají rovnou s rozvody. Není to takové drama jak se leckde píše. Občas umí odejít i cívky, ale to je asi normální napříč všemi dnešními motory - stačí vozit jednu v autě a k tomu vysoký klíč - typu T o velikosti 10. Výměnu zvládne na parkovišti i manželka.
romanek76, 30.07.2018 v 23:02 kladná recenze
Renault Megane Grandtour 1.6 84kw 2018, výbava Limited, barva černá Etoile, letni Alu 16, zimni plech 15. Megane 3, 1.6 81kw
Re: Výběr motoru Megane IV
nevím kam na ty spotřeby chodíte, já jel teď až do černé hory,3lidi a plnej kufr kromě cca 250km vše po dálnici tempomat 136 a spotřeba 7,7 tam a 7,2 zpět. cca 2900km, ale najeto mám zatím jen 6000km......
Megane grandtour 1.6 Sce intens 2018
Megane grandtour 1.6 83kw 2004 ex.
Megane htb 1.6 16v 79kw 2001
Clio 1.2 1999 ex
Megane grandtour 1.6 83kw 2004 ex.
Megane htb 1.6 16v 79kw 2001
Clio 1.2 1999 ex
-
- Starting member
- Příspěvky: 81
- Registrován: úte bře 13, 2018 10:12
Re: Výběr motoru Megane IV
při této rychlosti tempomat celkem žere, pozoroval jsem tu aktuální spotřebu a tempomat drží rychlost jak kdybys furt cukal nohou
Mégane IV Grandtour Intens TCe 130
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 hostů