Výběr motoru Megane IV
Moderátor: Moderators General
Re: Výběr motoru Megane IV
Mám to úplně stejně, já teda ještě přikoupil vyhřívané sedačky, jelikož jsem to už v autě měl a mám to celkem rád. Jinak ale asistenty jsem nechtěl. JInak Intense je i ve vnitř moc pěkná a ty displaye jsou supr. Dnes jsem v něm poprvé seděl a zítra přebírám.
U té výbavy je to jednoduché - chtěl jsem ledkové C denní svícení a keyless - takže minimum limited. Intense je ale jen o 18 000 dražší a nabízí toho opravdu kotel navíc včetně 16" liťáků za které se jinak připlácí i Limited 8000.
U té výbavy je to jednoduché - chtěl jsem ledkové C denní svícení a keyless - takže minimum limited. Intense je ale jen o 18 000 dražší a nabízí toho opravdu kotel navíc včetně 16" liťáků za které se jinak připlácí i Limited 8000.
Re: Výběr motoru Megane IV
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Re: Výběr motoru Megane IV
Intens je jednoznacne nejvyhodnejsi. Oproti Limited je rozdil 18 tisic a za to dostanete:
- lita 16" kola (limited ma klasicke plechace; litaky 16" za priplatek 8k)
- polokožene sedacky
- elektricky sklopna zpetna zrcatla
- volant s nappa (je to vubec vyhoda?)
- vzadu loketni operka
- 7" displej u volantu pro rychlomer/otackomer
- 7" displej uprostřed, 8 repro (tohle samo o sobe je v limited za 19 tisic, ovšem s navigaci)
- elektrochromaticke zpetne zrcatko
- ambientni osvetleni interieru (to chces!)
1.6 SCE je atmosfera, zadny primovstrik.
- lita 16" kola (limited ma klasicke plechace; litaky 16" za priplatek 8k)
- polokožene sedacky
- elektricky sklopna zpetna zrcatla
- volant s nappa (je to vubec vyhoda?)
- vzadu loketni operka
- 7" displej u volantu pro rychlomer/otackomer
- 7" displej uprostřed, 8 repro (tohle samo o sobe je v limited za 19 tisic, ovšem s navigaci)
- elektrochromaticke zpetne zrcatko
- ambientni osvetleni interieru (to chces!)
1.6 SCE je atmosfera, zadny primovstrik.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Výběr motoru Megane IV
Zvážil by jsem motor ...1.6 je sice klasický kafemlejnek bez závažných nedostatků , ale rozhodně si sním moc nezajezdíš .. Radost ze zrychlení a vykonu se jaksi nedostavuje. Osobně mám raději nad sebou Damoklův meč v podobě tichounké kobylky 1.2 tce a 130 hp s rizikem spotřeby oleje ,než v garáži starýho valacha .o;)
Megane IV 1,2 130 Hp
Re: Výběr motoru Megane IV
niky79 píše: ↑pon bře 26, 2018 21:46Intens je jednoznacne nejvyhodnejsi. Oproti Limited je rozdil 18 tisic a za to dostanete:
- lita 16" kola (limited ma klasicke plechace; litaky 16" za priplatek 8k)
- polokožene sedacky
- elektricky sklopna zpetna zrcatla
- volant s nappa (je to vubec vyhoda?)
- vzadu loketni operka NENE - musí se připlatit
- 7" displej u volantu pro rychlomer/otackomer
- 7" displej uprostřed, 8 repro (tohle samo o sobe je v limited za 19 tisic, ovšem s navigaci)
- elektrochromaticke zpetne zrcatko
- ambientni osvetleni interieru (to chces!)
+zadní sedadla sklopná páčkou v kufru - Easy break
+sklopné sedadlo spolujezdce do polohy stolku
+chromovaná celá maska
+chromované kliky dveří
+koncovka výfuku
+chromovaný nápis megane na 5 dveřích.
Re: Výběr motoru Megane IV
Pod to se podepíšu - já se hodně tlačil do té 1,6 a chtěl jsem ušetřit, al esvezte se v tom. Je to fakt hodně velký rozdíl...Roberto27 píše: ↑pon bře 26, 2018 22:55Zvážil by jsem motor ...1.6 je sice klasický kafemlejnek bez závažných nedostatků , ale rozhodně si sním moc nezajezdíš .. Radost ze zrychlení a vykonu se jaksi nedostavuje. Osobně mám raději nad sebou Damoklův meč v podobě tichounké kobylky 1.2 tce a 130 hp s rizikem spotřeby oleje ,než v garáži starýho valacha .o;)
Re: Výběr motoru Megane IV
Po 35 tkm najeto s 1.6 sce je názor asi takový : pokud bych nešel do lpg tak bych sáhl po nějakém oturbenem benzínu...
chci koupit - Grand Scenic III (nabídněte)
aktuálně - Škoda Roomster 1.6
bejvávalo: S120L rv80 > S125M rv87 > Megane rv97 > Rover 114 rv96 > Primera rv00 > C5 rv01 > Mondeo rv01 > Primera rv03 > Picasso rv03 > BMW 530d rv99 > C5 rv04 > Mégane Grandtour IV rv16
aktuálně - Škoda Roomster 1.6
bejvávalo: S120L rv80 > S125M rv87 > Megane rv97 > Rover 114 rv96 > Primera rv00 > C5 rv01 > Mondeo rv01 > Primera rv03 > Picasso rv03 > BMW 530d rv99 > C5 rv04 > Mégane Grandtour IV rv16
Re: Výběr motoru Megane IV
Bohužel musí se jít z dobou, i když nerad budu opouštět atmosféru ale za ten klid a pohodu cestování to snad bude stát . Dnesse chystám na nákup do Renault mám tam domluvenou pěknou oturbenou skladovku tak uvidíme zda změním názor na novej model a na Tce 130 motor.
Megane IV Granthour Intens 1.3 Tce 2022
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Re: Výběr motoru Megane IV
exBURN: ja to bral z grandcoupe, tam je loketni operka vzadu v ramci Intens. Chromovane prvky se mi nechtelo vypisovat, povazuji je za nepodstatne Ja jinak mam taky 1,6 a vyhovuje. Samozrejme, kdybych do ni nechtel dat LPG, vezmu primovstrik, to je jasny.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Výběr motoru Megane IV
Mám pujceneho Megane Grandtour s SCe 115, to vam tedy musim rici, to je tragedi proti moji 130TCe.
Celkove motor vubec netahne, prevodovka na 1 rok starem aute hruza, razeni hruza....
Oproti tomu Tce motory je uplne jiny level, at si kdo chce co chce rika na downsize a vysokotlaky, motor je zivy a jede to.
To se o tech starych atmosferach fakt rici neda.
Celkove motor vubec netahne, prevodovka na 1 rok starem aute hruza, razeni hruza....
Oproti tomu Tce motory je uplne jiny level, at si kdo chce co chce rika na downsize a vysokotlaky, motor je zivy a jede to.
To se o tech starych atmosferach fakt rici neda.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: Výběr motoru Megane IV
Jo jo. Tož já chtěl jen doplnit tvůj výčet výbavy atm je to úplně konplet a bral jsem to pro grantoura .
Jinak jak říkám - já dlouho zápasil s výběrem motoru a nakonec se rozhodl pro 1,2. 1,6 je ale podle mě dobrá volba taky pokud nevafí ten motor občas vytočit a nejezdí člověk často dálnice. Mě hodňe zvyklal i šestikvalt
Jinak jak říkám - já dlouho zápasil s výběrem motoru a nakonec se rozhodl pro 1,2. 1,6 je ale podle mě dobrá volba taky pokud nevafí ten motor občas vytočit a nejezdí člověk často dálnice. Mě hodňe zvyklal i šestikvalt
Re: Výběr motoru Megane IV
Ja to měl jednoduché. Na grandcoupé TCE realne nebyl (pouze s EDC za cca 90 tisic). A kdyby byl, stejne bych s největší pravděpodobností i tak vzal 1,6, protoze diky LPG clovek usetri za dobu používání dejme tomu 200 tisic (to je polovina ceny nového auta!). A za to mi "odpich" a "živost vozu" skutečně nestojí. Mimochodem, na starém Megane jsem měl 1,4 / 72 kw a proste 12 let jsme s tím jezdil. Předtím Citron 55 kw, dobrá, ten naložený lidmi byl skutečně líný
Jezdit za 0,9-1 Kč / km, to prostě musíte zažít.
Jezdit za 0,9-1 Kč / km, to prostě musíte zažít.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Výběr motoru Megane IV
Odpich a zrychleni je dulezity parametr z hlediska bezpecnosti. Bohuzel toto si vetsina ridicu neuveduje pri vyberu vozu, ale myslim, ze kazdemu ridici se drive ci pozdeji stane, ze se dostane do situace, kdy mu dobry motor muze zachranit kuzi.
Na silnicich panuji hrozne pomery, radsi zaplatit za celou zivotnost auta o 100 tisic vic na pohonnych hmotach ( i kdyz ono to s tim LPG taky neni takova prima umera, servisni naklady jsou vyrazne drazsi ) nez byt v rakvi
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: Výběr motoru Megane IV
Jenže me zrychleni a odpich třeba vůbec netankuje (a nikdy jsem moc nechápal hoňku třeba za 2.0 benzíny, stálo to jak kráva, žralo to jak kráva...). Popravdě, z parametrů auta je to téměr poslední, co mě zajímá – pokud potrebuji odpich na atmosfere, tak si proste podradim. Krizové situace... ty u mě vždy vznikly kvuli sve nepozornosti – stojici auta na dalnici a ja zrovna ruka na radiu, nebo jsem prehlednul cervenou. Jinak u sveho M2 jsem nemel zadne zvysene servisni naklady s LPG. Dobra, mozna jsem jednou koupil svicky
Je samozřejmě evidentní, že u dalšího auta se přímovstriku nevyhnu... Ale do té doby, LPG a pojdme.
Je samozřejmě evidentní, že u dalšího auta se přímovstriku nevyhnu... Ale do té doby, LPG a pojdme.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Výběr motoru Megane IV
Jezdil jsem s LPG taky .. a protože to jezdilo za málo tak 2x víc než normálně .. V konečném výsledku jsem projezdil stejně ..o;))))
Ale k Meganu 1,2 ... mám i Kiu Sportage 185 HP jako hlavní rod. auto ale vždy si rád sednu do manželky po zemi lezoucího turbobenzínu ... )))
Ale k Meganu 1,2 ... mám i Kiu Sportage 185 HP jako hlavní rod. auto ale vždy si rád sednu do manželky po zemi lezoucího turbobenzínu ... )))
Megane IV 1,2 130 Hp
Re: Výběr motoru Megane IV
Jaká je životnost těchto maloobjemových oturbenců? S bídou to bude 200 tisíc km při dobrém zacházení. Až to lidé zjistí, ojetiny pak budou téměř neprodejné.
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus
Re: Výběr motoru Megane IV
Vždy budú 2 tábory atmosféra vs turbo,myslím že je podstatné si vyskúšať obidve verzie ale poriadne,aj naložený,aj do kopcov,aj na diaľnici a potom sa rozhodnúť.Keď vidím,že tu je na fóre veľa kombíkov s motorom 1,6 SCe,tak tomu trochu nerozumiem,predsa kto kúpil kombi,jazdí asi aj viac naložený a s týmto motorom to asi nebude bohviečo...Ale to je už na každom ako sa rozhodne,len potom prosím nechodiť na Donovaloch tvrdohlavo v ľavom pruhu a súperiť s kamiónmi na horskej prémii...Zažívam to každý deň,a proste chlapi - zavadzáte
Sorry,ak som niekoho urazil ale toto je každodenný život na cestách.
Sorry,ak som niekoho urazil ale toto je každodenný život na cestách.
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Re: Výběr motoru Megane IV
Ja nejsem zastance ani toho ci toho. Proste resim jen ekonomiku provozu. A klidne bych 1,6 nacpal i do kombika. Typnu si, ze z mych 250 tisic km u minuleho rendlika bylo odhadem jen tak 10 tisic km, kdy bylo auto nalozeno a to jsem mozna prestrelil
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Výběr motoru Megane IV
Az take tragicke by som to nevidel s tou 1.6SCE atmosferou "combi resp coupe plne nalozenou". Ak treba vykon je nutne podradit do kopca (do 4ky resp.3) to je tocit 3500-4000. Odhadom podla krivky motora 1,6sce pri 4000ot. ma motor Pmax = 95koni, pri 3500ot ma Pmax=75koni, co je dostacujuce aby auto neslo ako slimak. Konktrene ked idem plne nalozeny hore Dargovom ("horsky prechod") smer Kosice v 4tke nie je problem ist 100-110km/h (tacho), ale 5tka sa tam straca. Samozrejme ked niekto ide plne nalozeny v 5tke 65kmh (tj. (v ECO rezime 1,6SCE) tak akceleracia bude na to motore mizerna. Nebudem sa hadat 1,6Dci a 1,2TCE su vykonejsie motory s vysokym krutiacim momentom uz pri 2000ot/min, takze do kopca pojdu v pohode aj na 5-6tke kdezto 1,6sce musi ist 4-ke.
Re: Výběr motoru Megane IV
No ta výdrž toho motoru.... Už je spoustu 1,2 TCe které přežily 200 000km a nepadly. Ojetiny jsou stále dobře prodejné tak bych se nebál. Navíc je tam obyčejné turbo bez VAG. Holt člověk si za ten luxus připlatí, ale jízdně je to TCE neporovnatelné.
1,6 na lpg je super, ale já mám poměrně malý nájezd takže to tak nepocítím finančně
1,6 na lpg je super, ale já mám poměrně malý nájezd takže to tak nepocítím finančně
Re: Výběr motoru Megane IV
Tady jsou shrnuty reálné hodnoty, převzato z německého Spritmonitor https://www.svetmobilne.cz/downsizing-m ... uje/4523-2
je to zajímavé čtení a závěr nechť si udělá každý sám. Já jezdím většinou krátké trasy po okreskách a po městě, pro mě atmosféra byla jasná volba. Kupoval jsem to s vědomím, že je to motor na pohodu.
je to zajímavé čtení a závěr nechť si udělá každý sám. Já jezdím většinou krátké trasy po okreskách a po městě, pro mě atmosféra byla jasná volba. Kupoval jsem to s vědomím, že je to motor na pohodu.
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus
Re: Výběr motoru Megane IV
Nestras!
Kolik 1,2 opravdu znas? Ja sice pouze dve a o zadnych problemech nic nevim. Tech par, co se tady resi neni standart.
To co pousti do eteru servisaci, je alespon z poloviny nepravda.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Výběr motoru Megane IV
Ak niekto uvažuje o 1,2 TCe motore nebude lepšie už počkať na nový motor 1,33 TCe,ktorý už je v Scénicu?Už to že nemodernizovali motor 1,2 TCe niečo naznačuje...
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Re: Výběr motoru Megane IV
Tak vyčetl jsem že ta 1.3 je upravená 1.2 TCE a přidané kurvítko v podobě filru pevných částic.....o;)
Megane IV 1,2 130 Hp
Re: Výběr motoru Megane IV
Pro mě by měla smysl už jedine 1,6 TCe nebo 1,8 TCe ale ja jsem z 1,2 nadšen. Samotový chod, žádné vibrace a snad nulový hluk. Pro mě první příplatek na must have seznamu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů