Kango 4x4
Moderátor: Moderators General
Re: Kango 4x4
Ahoj.
Palcová spojka pro pohon 4x4 se dá repasovat. Je to v podstatě pístové axialní čerpadlo s řízenou ztrátou tlaku. Bližší info 602 739 351
Palcová spojka pro pohon 4x4 se dá repasovat. Je to v podstatě pístové axialní čerpadlo s řízenou ztrátou tlaku. Bližší info 602 739 351
Re: Kango 4x4
Ahoj, auto mi začalo do 40km/hod poskakovat nebo škubat, tak jako by byl zavřenej diferák, nad 40km/hod to nedělá.Můžete někdo poradit kam kouknout nebo co čekat? Děkuji M
Re: Kango 4x4
Krátká recenze Kangoo 4x4 1,6 benzin.
Auto používám jako druhý vůz zejména na práci na statku, na tahání vozíku se vším možným, hodně se dřevem kterým topím.Jezdím po okreskách, polních a lesních cestách, loukách , polích.Zatím jsem dojel všude kam jsem potřeboval.Autu je 14 let a má najeto 170 000km a mám již repasovanou kardanku.Diferák zatím OK , "klepu na dřevo".
Důležité je nešetřit na gumách a mít vždy stejně sjeté gumy na předku a na zadku o stejném obvodu!!!!!!!!!!!Kdo dá na jednu nápravu gumy na dojetí tak si koleduje o zde zmiňovaný problém se zadním diferenciálem.
Poruchovost je tak nějak průměrná co jsem zažil u jiných aut.Není to nejhorší ani nejlepší.Spotřeba dlouhodobá je 9,1l/100km. Krátkodobě s vozíkem je to o litr až litr a půl víc.Když jedu prázdnej a po silnici tak i o pár deci méně.Nejméně jsem jel v kuse 320km za 8,4l/100km a nebyla v tom dálnice.Nejvíce za 10,6l/100km.Posez mně díky nepolohovatelnému volantu a sedadlu (výškově) absolutně nevyhovuje a kultura jízdy je klasická dodávková až traktorová díky krátkým převodům, ale dá se na to zvyknout.Důležitost přikládám pravidelným výměnám všech olejů a filtrů.
Užitková hodnota auta je pro mne nadprůměrná a jsem s ním celkově spokojený, ale pro člověka z města bych ho nedoporučil.Já jezdím s trvale sklopenými zadními sedačkami a vzadu pořád něco vozím.Vejdou se tam třeba 4 plechové barely, ty co se dávají pod okap (200l ???) nebo big bag na obilí 1x1x1 m.Akorát rezervu jsem musel i s držákem odmontovat protože značně zmenšuje objem pro bagáž.Ta je 2,5m3.Vozím ji volně položenou na podlaze a když mám auto naložené, tak ji prostě někam nacpu.Někam dolů kvůli bezpečnosti.
Mrzí mne, že už tento typ 4x4 nevyrábí.
Auto používám jako druhý vůz zejména na práci na statku, na tahání vozíku se vším možným, hodně se dřevem kterým topím.Jezdím po okreskách, polních a lesních cestách, loukách , polích.Zatím jsem dojel všude kam jsem potřeboval.Autu je 14 let a má najeto 170 000km a mám již repasovanou kardanku.Diferák zatím OK , "klepu na dřevo".
Důležité je nešetřit na gumách a mít vždy stejně sjeté gumy na předku a na zadku o stejném obvodu!!!!!!!!!!!Kdo dá na jednu nápravu gumy na dojetí tak si koleduje o zde zmiňovaný problém se zadním diferenciálem.
Poruchovost je tak nějak průměrná co jsem zažil u jiných aut.Není to nejhorší ani nejlepší.Spotřeba dlouhodobá je 9,1l/100km. Krátkodobě s vozíkem je to o litr až litr a půl víc.Když jedu prázdnej a po silnici tak i o pár deci méně.Nejméně jsem jel v kuse 320km za 8,4l/100km a nebyla v tom dálnice.Nejvíce za 10,6l/100km.Posez mně díky nepolohovatelnému volantu a sedadlu (výškově) absolutně nevyhovuje a kultura jízdy je klasická dodávková až traktorová díky krátkým převodům, ale dá se na to zvyknout.Důležitost přikládám pravidelným výměnám všech olejů a filtrů.
Užitková hodnota auta je pro mne nadprůměrná a jsem s ním celkově spokojený, ale pro člověka z města bych ho nedoporučil.Já jezdím s trvale sklopenými zadními sedačkami a vzadu pořád něco vozím.Vejdou se tam třeba 4 plechové barely, ty co se dávají pod okap (200l ???) nebo big bag na obilí 1x1x1 m.Akorát rezervu jsem musel i s držákem odmontovat protože značně zmenšuje objem pro bagáž.Ta je 2,5m3.Vozím ji volně položenou na podlaze a když mám auto naložené, tak ji prostě někam nacpu.Někam dolů kvůli bezpečnosti.
Mrzí mne, že už tento typ 4x4 nevyrábí.
Re: Kango 4x4
Ahoj,
měl bych pár otázek na zkušenější. Mám Kangoo 4x4 1.6L benzín 155tisíc najeto
1. Co je ta velká kruhová věc uprostřed kardanu?
2. Auto začalo divně hučet. Je to něco mezi foukáním do flašky plus nějakej jinej pazvuk. Je to od kardanu nebo to může bejt ze zadního diferáku? Hučí to po startu, po čase to myslím přestane. Teď si nejsem jistej jestli je to závislí na otáčkách ale spíš bych řekl že na rychlosti.
měl bych pár otázek na zkušenější. Mám Kangoo 4x4 1.6L benzín 155tisíc najeto
1. Co je ta velká kruhová věc uprostřed kardanu?
2. Auto začalo divně hučet. Je to něco mezi foukáním do flašky plus nějakej jinej pazvuk. Je to od kardanu nebo to může bejt ze zadního diferáku? Hučí to po startu, po čase to myslím přestane. Teď si nejsem jistej jestli je to závislí na otáčkách ale spíš bych řekl že na rychlosti.
Re: Kango 4x4
jako že nějakej pružnej spoj? a může to odejít?
a co by mohlo bej to hučení?
Známej mi říkal že na kardanu jsou nějaký 3 ložiska a že jedno se nedá vyměnit v servisu že se to někam posílá.
a co by mohlo bej to hučení?
Známej mi říkal že na kardanu jsou nějaký 3 ložiska a že jedno se nedá vyměnit v servisu že se to někam posílá.
-
- Starting member
- Příspěvky: 11
- Registrován: pát srp 13, 2010 18:50
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kango 4x4
Mezi vnitřním a vnějším kusem železa je guma. Ta může zpuchret. Servisů nevim jak ted, ale kdyz jsem to resil v roce 2010 - chtel jsem vyvazit kardan protoze sem ten super tlumic vibraci urval o sutr. Toho casu jsem volal do Kradan servisu v Praze. Tam mi rekli ze neni problem vyvazit, kdyz jsem tam prijel, rekli mi ze nemaji pripravek na upnuti, ale ze to nejak snad udelaji. Tak jsem si to radsi zase odvezl domu. 100km vylet zbytecne.
Dalsi pokus byl nekde ve zline. Tam rovnou rekli ze kardan potrebuje repas. Dali nova loziska a odstranili ten tlumic vibraci, pry to nema vliv, me to pak prislo dole dost lenivy. Ale tak ono celkove ten motor v kangu je slabej. Tam to stalo asi 15000,-.
Good luck.
Dalsi pokus byl nekde ve zline. Tam rovnou rekli ze kardan potrebuje repas. Dali nova loziska a odstranili ten tlumic vibraci, pry to nema vliv, me to pak prislo dole dost lenivy. Ale tak ono celkove ten motor v kangu je slabej. Tam to stalo asi 15000,-.
Good luck.
Tel.: +420776045667
Email: jirirydlo@gmail.com
Email: jirirydlo@gmail.com
Re: Kango 4x4
Na ten kardan zkus odkaz http://www.apm.cz/moznost-repasovani-ka ... h-hrideli/
Hučení může být od diferáku, můžou to být i gumy a mně hučí auto vždy (a to velmi výrazně) když dám střešní příčníky a nemusí na nich nic být připevněno
Hučení může být od diferáku, můžou to být i gumy a mně hučí auto vždy (a to velmi výrazně) když dám střešní příčníky a nemusí na nich nic být připevněno
Re: Kango 4x4
Ahoj,
mám Kangoo 4x4 1,6l benzín a taky mi odchází nebo už odešela zadní spojka. Nejsem si jistej jestli dávat velkou investici do auta za 40000Kč. Buď vytrhnu kardan a budu mít dvojkolku, nebo mě napadlo "puk" řešení a to vyndat zadní spojku a spojit to natvrdo (to ale asi neprojdu technickou)
Dá se to vůbec udělat?
mám Kangoo 4x4 1,6l benzín a taky mi odchází nebo už odešela zadní spojka. Nejsem si jistej jestli dávat velkou investici do auta za 40000Kč. Buď vytrhnu kardan a budu mít dvojkolku, nebo mě napadlo "puk" řešení a to vyndat zadní spojku a spojit to natvrdo (to ale asi neprojdu technickou)
Dá se to vůbec udělat?
Re: Kango 4x4
Zdravím pořídil jsem si teď také čtyřkolku a zaujala mě předělávka zadku. Dělá to už někdo nebo je to stále jen udělat si to samostatně??? Mě by spíše vyhovovalo to někam dát a jen si to pak zas vyzvednout. A můžete poradit nějakého mechanika okolo České Lípy??? Díky a všem fajn den petr
Re: Kango 4x4
Haloooooo chodí sem vůbec někdo kdo dá radu zdarma?????
Re: Kango 4x4
Jj už to také řeším oslovil jsem zde jednoho člena, ale ten neporadil. Tak jsrm projel net a jednoho našel kde by to snad mohlo klapnout. Uvidíme
Re: Kango 4x4
Tak překopaný diferák je doma. V týdnu to dám do servisu přehodit a bude to. Pak ještě pořešit imobilizér a snad to bude ok.
Re: Kango 4x4
Diferák namontovan auto je o něco živější ještě imobilizér a snad to bude na nějaký čas bez nutnosti investic.
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: sob zář 07, 2019 14:17
Re: Kango 4x4
Ahoj všem. Tohle není nějaká pitomá reklama. Jen recenze naprosté spokojenosti. Pakliže máte tenhle vůz, přestala vám fungovat originál viskospojka a řešíte konverzi z Nissanu X-trail, vše vám dodá p. Slavomír Jandus z Dolní Postevny/mob.: 602 872 862. Vřele doporučuji, je to prostě borec, který něco umí. Tak ať se vše povede. S pozdravem Daniel
Re: Kango 4x4
Ahoj, měl bych dotaz, jak jste po letech spokojeni s přestavbou diffu z xtrailu, jake jsou jizdni vlastnosti a spolehlivost.
Kolik se dá jet kmh se zapnutou 4X4, jak se to chova do zatačky a jestli to třeba nežere zadni gumy.
Přes zimu chci z kangoo postavit expediční special na cestu do asie, takze pak pojedem hodne sotolinu pak snih atd
Diky za postřehy
Kolik se dá jet kmh se zapnutou 4X4, jak se to chova do zatačky a jestli to třeba nežere zadni gumy.
Přes zimu chci z kangoo postavit expediční special na cestu do asie, takze pak pojedem hodne sotolinu pak snih atd
Diky za postřehy
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů