Renault Megane IV
Moderátor: Moderators General
Re: Renault Megane IV
Kvalitni automobilku poznas ne podle toho, jak jsou kvalitni auta, ale jak je kvalitni autorizovany servis.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Renault Megane IV
Moc hezky Skippy87 napsane, tak to opravdu je. Problemy jsou uplne se vsema znackama Ale u auta 3x drazsi to tak nastve myslim vice, i kdyz to si zase kupoji lidi, ktery to asi moc nestve
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: Renault Megane IV
Skippy87 - pozri ja som 8 rokov mal Megane2 a ziaden problem, okrem sem-tam vymeny cievky co som vedel vymenit aj poslepiacky a rachotiaceho presuvniku, ktory sa raz vymenil a bolo. Ja tu stale tvrdim, ze Rendlik ide dole vodou s kvalitou. Zasadne probelmy ktore sa na starych modeloch vyskytovali po rokoch alebo vobec, sa teraz na motoroch prejavuju od novoty - vid TCe motory, od novoty nestartuju, alebo hned zdochnu, benzin v oleji atd. Ja mam Flu, ktore pozuival pol roka autorizak na presuny na skolenia, ale hlavne ho pouzival konatel na dlhe trasy, nabehali 7000km. To auto vnutri este vonalo novotou. Kupil som ho kvoli cene 9200 Eur. Ale co ja som mal problemov na novom aute, to tu vedia neiktori co citaju v roznych sekciach. To auto ma vyslovene sklamalo, a to som si hovoril, ze "ved nove auto, novsi model ako Megane2, urcite si polepsim, urcite Rendlik vychytal nejake muchy a ako sa dusoval ze na kvalite spolupracuje s Daimlerom, tak to bude fit". No co Vam poviem - teraz sa oteplieva, vymenim tycku stabika co hrkoce ze sa ludia otacaju (a budem dufat ze nie je nacaty cap ramena), opravim si pokazenu stahovacku okna (na 4-rocnom aute), a to pukanie B-stlpika (konstrukcna chyba Fluence obecne), na to sa vykakam. Super auto? Moje starty - zdochnutie pri prvom starte ak su teploty menej ako nula, obcas sa zasekne zamok zapalovania (ano, schvalne som kupoval verziu s co najmenej elektroniky) do polohy 2 a nejde nastartovat. Zdochnutie po prvom starte ak su vonku vysoke teploty cca 30. 2 x meneny posilovac riadenia, a ani tento treti neni uplne ok, meneny spojkovy valec, mechanizmus dvihania sedadla vodica. Citam ake trable tu maju ini chlapci, a mnohi so mnou suhlasia. Ako som tu napisal - kupim si Rendlika, ked vyrobi auto kvality Megane2 alebo lepsej. Co sa samozrejme nestane Darmo to skryvaju za dizajn kasne, interieru a integraciu dotykovych displejov. Auto ma stale plnit primarny ucel - odviezt z bodu A do B, proste nastartovat a ist. Ma existovat bez toho, aby clovek vecer v posteli nemusel premyslat "co tomu asi je" a "co to bude stat". Clovek caka ze ked si nieco kupi, tak mu ta vec aspon prve 2-4 roky bude sluzit paradne - potom to nastve rovnako ako ked si niekto kupi mobil s ktorym chce hlavne telefonovat, ale obcas poriadne nepocuje druhu stranu...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Renault Megane IV
Fluence sa vyrábal v Rusku a Turecku. Nemalo by to byť ospravedlnenie. Chápem, že Renault by to mohol zvládať, ale zjavne nezvládli celkom udržať kvalitu na požadovanej úrovni, možno ani nechceli. Tureci montujú aj súčasné GrandCoupe. Ostáva dúfať, že sa tam podmienky zlepšili. Alebo majú iný manažment kvality na rozličné modely. Ťažko povedať. Každopádne v Burse montujú aj Koleosy a Kadjare.
Re: Renault Megane IV
Rado77 - no divit se, že je Fluence nekvalitní jistě tě chápu a rozhodně ti tvůj názor a rozhořčení neberu. Vím, že je na palici, když se s prominutím na tom autě sere jedna věc za druhou, nebo člověk řeší furt jednu a tu samou věc a nemůže za boha přijít na to čím to je. Taky jsem si takhle užil se Scénicem I. Nafta, ulítaná a měsíc co měsíc jsem do toho auta dával po deseti tisících. Koupil jsem za 140 a během 2 let do toho nastrkal dalších 150 tisíc. Každej pořád říkal nojo francouz, Renault to je prostě klump. Beztak sem neváhal a koupil si dvojkovýho Megana. Též maximální spokojenost, ale po čase odešlo palivové čerpadlo. A pamatuju dobu, kdy přišla druhá řada modelů od Renaultu. Taky každej nadával, a říkal jak jedničkový Megany byly best, a co teprv starý devatenácky. Tak to bylo i u trojkové řady a teď u čtyřkové.
Nevím......prostě jak jsem psal výše, Renault nikdy nedělal bůhví jakou kvalitu, nikdy se nesnažil prorazit na trh jako premiová značka. Snažil se oslňovat inovacema, designem karoserií, a různýma vymoženostma a cena vozů byla dostupná pro nižší třídu. A ať je to jak je to, takovýmu Meganu v plný náloži cenou se stejnou výbavou nekonkuroval v podstatě málokdo. A ta nízká cena se musí někde projevit, třeba v podobě plastů v interiéru, atd.
Nikomu svůj názor nevnucuju, jen mi prostě přijde jako jednostranný pohled tvrdit, že Renault je klump, když prostě vím jak to chodí. Vezměme si blbou Škodovku. Jako co to je? To je nějakej Apple, že je to tak neskutečně předražený? Ty auta vypadají furt stejně, každá nová řada, furt stejný, stejně nudný, nic inovativního. Jen to má logo Škoda, vysoká poptávka, vysoká cena. A kvalita? No vzhledem k pořizovací ceně, je trochu lepší, ale ve své podstatě naprosto stejná jako u Renaultu. Jen použité jiné "kvalitnější" materiály. Řeknu příklad.....u nás ve firmě jsem skoro šest let. Když jsem nastoupil, díly co se používaly jako šrouby, tyčky, matky, atd byly z tvrdých směsí železa. Za těch 6 let se tohle všechno už asi 4x změnilo. A dneska je to tak měkká směs, že se to žvejká, drolí, pouští to špony, lepidlo na šroubech je jen prach. Prostě hrůza. A to se jede porad stejna vyroba, stejne produkty. Ale dneska reknu beze srandy, ze clovek co si koupil produkt od nas pred sesti lety je kvalitnejsi nez ten samy vyrobek co si koupil clovek dneska. A ten co si to koupil dneska za to dal daleko vetsi prachy nez ten pred sesti lety. Porad stejna vec, rozdil par let. Vtipne ze? Ale takova je realita. Je to prostě politika firmy, vyrobit za co nejmenší náklady a co nejvíc z toho vytřískat. Spousty lidí v tom má prachy a ty prachy chce zpátky a mít ziskovost. Takže se tlačí na produkci, na lidi v produkci, který toho mají plný brejle ale výroba musí furt ject. Dělají se přesčasy, protože poptávka je větší než produkce stačí vyrobit. Takže tu máme nekvalitní vstupní materiály, špatný důraz na kvalitu z důvodů nedostatku času při plnění norem a takový ty škrábanečky co by před tím neprošly, tak teď se to prostě neřeší. Není na to čas a čas jsou peníze.
A myslíš, že tohle je jen u Renaultu? Věř tomu, že není. To samé je to u BMW a VW, a to se bavím o německých fabrikách, Made in Germany, top qualitaet. A ať mi to věříš nebo ne, je to tak.
Renault není kdo ví jaká kvalita, to víme všichni, ale nevnutíš mi že je tohle jen věcí Renaultu. Ojetiny jsou ojetiny, stačí si koupit auto z jakkéhokoliv autobazaru, a je jedno jakou značku. Ujedeš 500km a měníš motor, když máš štěstí ujede to auto 5tisíc. U nových aut je to zase o péči. Kdo dodržuje výměny oleje po 30ti tisících km, no to je pak bohužel problém a neznalost majitele. Tankování nekvalitního paliva, nenechávat vychladnout olej po jízde, jezdit s lehkou nohou než se ohřeje motor a kapaliny v nem. Jezdí s dieslem krátké tratě. Jako to jsou prostě věci, který ví a dělá málo kdo a přesto to jsou základní věci pro dlouhou životnost auta po mechanické stránce. Samozřejmě může mít člověk i prostě pech a koupit auto už s vadou z výroby. Ale ať je to jak je to, to je prostě mentalita lidí. Za co nejmenší peníze hodně muziky, nejlépe aby to jezdilo na vodu, nic se do auta neinvestovalo a hlavně žádnou péči a žádnou opatrnost. Prostě auto je auto a má mi sloužit. No a pak se prostě diví....
Nevím......prostě jak jsem psal výše, Renault nikdy nedělal bůhví jakou kvalitu, nikdy se nesnažil prorazit na trh jako premiová značka. Snažil se oslňovat inovacema, designem karoserií, a různýma vymoženostma a cena vozů byla dostupná pro nižší třídu. A ať je to jak je to, takovýmu Meganu v plný náloži cenou se stejnou výbavou nekonkuroval v podstatě málokdo. A ta nízká cena se musí někde projevit, třeba v podobě plastů v interiéru, atd.
Nikomu svůj názor nevnucuju, jen mi prostě přijde jako jednostranný pohled tvrdit, že Renault je klump, když prostě vím jak to chodí. Vezměme si blbou Škodovku. Jako co to je? To je nějakej Apple, že je to tak neskutečně předražený? Ty auta vypadají furt stejně, každá nová řada, furt stejný, stejně nudný, nic inovativního. Jen to má logo Škoda, vysoká poptávka, vysoká cena. A kvalita? No vzhledem k pořizovací ceně, je trochu lepší, ale ve své podstatě naprosto stejná jako u Renaultu. Jen použité jiné "kvalitnější" materiály. Řeknu příklad.....u nás ve firmě jsem skoro šest let. Když jsem nastoupil, díly co se používaly jako šrouby, tyčky, matky, atd byly z tvrdých směsí železa. Za těch 6 let se tohle všechno už asi 4x změnilo. A dneska je to tak měkká směs, že se to žvejká, drolí, pouští to špony, lepidlo na šroubech je jen prach. Prostě hrůza. A to se jede porad stejna vyroba, stejne produkty. Ale dneska reknu beze srandy, ze clovek co si koupil produkt od nas pred sesti lety je kvalitnejsi nez ten samy vyrobek co si koupil clovek dneska. A ten co si to koupil dneska za to dal daleko vetsi prachy nez ten pred sesti lety. Porad stejna vec, rozdil par let. Vtipne ze? Ale takova je realita. Je to prostě politika firmy, vyrobit za co nejmenší náklady a co nejvíc z toho vytřískat. Spousty lidí v tom má prachy a ty prachy chce zpátky a mít ziskovost. Takže se tlačí na produkci, na lidi v produkci, který toho mají plný brejle ale výroba musí furt ject. Dělají se přesčasy, protože poptávka je větší než produkce stačí vyrobit. Takže tu máme nekvalitní vstupní materiály, špatný důraz na kvalitu z důvodů nedostatku času při plnění norem a takový ty škrábanečky co by před tím neprošly, tak teď se to prostě neřeší. Není na to čas a čas jsou peníze.
A myslíš, že tohle je jen u Renaultu? Věř tomu, že není. To samé je to u BMW a VW, a to se bavím o německých fabrikách, Made in Germany, top qualitaet. A ať mi to věříš nebo ne, je to tak.
Renault není kdo ví jaká kvalita, to víme všichni, ale nevnutíš mi že je tohle jen věcí Renaultu. Ojetiny jsou ojetiny, stačí si koupit auto z jakkéhokoliv autobazaru, a je jedno jakou značku. Ujedeš 500km a měníš motor, když máš štěstí ujede to auto 5tisíc. U nových aut je to zase o péči. Kdo dodržuje výměny oleje po 30ti tisících km, no to je pak bohužel problém a neznalost majitele. Tankování nekvalitního paliva, nenechávat vychladnout olej po jízde, jezdit s lehkou nohou než se ohřeje motor a kapaliny v nem. Jezdí s dieslem krátké tratě. Jako to jsou prostě věci, který ví a dělá málo kdo a přesto to jsou základní věci pro dlouhou životnost auta po mechanické stránce. Samozřejmě může mít člověk i prostě pech a koupit auto už s vadou z výroby. Ale ať je to jak je to, to je prostě mentalita lidí. Za co nejmenší peníze hodně muziky, nejlépe aby to jezdilo na vodu, nic se do auta neinvestovalo a hlavně žádnou péči a žádnou opatrnost. Prostě auto je auto a má mi sloužit. No a pak se prostě diví....
Naposledy upravil(a) Skippy87 dne čtv bře 08, 2018 18:39, celkem upraveno 2 x.
Renault Scénic 1.9dCi (75kW)
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)
Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)
Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron
Re: Renault Megane IV
tomu opravdu nevěř, s kvalitou můžeš jít jen dolů, nahoru se leze horko těžko. Protože to ovlivní cenu vozu, a cena vozu ovlivní statistiky prodeje
Renault Scénic 1.9dCi (75kW)
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)
Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)
Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron
Re: Renault Megane IV
Je to presne ako pisete. A myslim ze keby BMW malo vyrobit auto, ktore stoji 13.000 Eur, tak je na tom (ne)kvalitovo velmi podobne ako Rendlik. Aj stymi pracovnikmi - robim v nadnarodnej firme, a Slovensko ma kvalitnych ludi, ale proste cena - vsetko sa presuva do lacnych krajin ako Bulharsko alebo India, a tam sa fakt o kvalite neda hovorit
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Renault Megane IV
Já jsem v srpnu koupil ojetého Rapida 40 tis km. Takže občas kouknu i na skoda forum. Řeší úplně stejne problémy jako zde(kvalita,motory,interiér a navíc drahé nesmyslné příplatky),akorát si stále mysli ze Skodovka je střed světa automobilismu. A lidé si zde rádi tak nějak kamarádsky,tam je to banda koko....
napříč modely.
Nov
napříč modely.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Re: Renault Megane IV
Aj na Ford fore su k sebe ludia hodne arogantni, a len zopar ich je tam, ktori su aj technicky zdatni. Toto Rendlikovske forum je jednak obrovska komunita, a ludia sa tu rozculia vecsinou len ak niekto zbytocne zalozi temu co je tu dokola omielana (a navyse aj s riesenim), ale celkova moralka je dobra a navzajom sa respektuju, co je super
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Renault Megane IV
Kluci, myslím, že kvalitu Mégane IV budeme hodnotit až ve chvíli, kdy se to lidem začne podělávat někde na cestě. V Itálii na dálnici, když jedeme na dovolenou, občas vidím v těch letních hicech odstavená auta s asistenční službou. Kupodivu nikdy Renault a že jich tam jezdí, ale většinou německé značky. A Fluence bylo velmi levné auto, nejen cenou, ale i výrobou a s Méganem to nemělo skoro nic společného, prostě vývoj podle scénáře Samsungu. Stalo se snad někomu, že mu na palubovce všechno zhaslo, jako majitelům nových Golfů nebo i Fábiích a neschopnost autorizovaných servisů to vůbec řešit? Nebo před pár lety u Oktávií druhé gen. dvěma známím se stalo, že s téměř novým autem zůstali stát v křižovatce a už neodjeli. Samozřejmě znám i majitele Scéniku II, kterému už dvakrát zkolabovala řídící jednotka a sekla se automatická brzda. Ale tady je to o Mégane IV a zatím se nevyrábí až tak dlouho.
A malá vzpomínka https://play.iprima.cz/autosalon/autosa ... 130-intens#!
A malá vzpomínka https://play.iprima.cz/autosalon/autosa ... 130-intens#!
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus
Re: Renault Megane IV
Ja som kupoval auto po dosť dlhom rozhodovaní,výber sa zdal veľmi široký ale postupne sa to zužovalo až som skončil pri Mégane IV.Tým,že jazdím ročne viac ako 40000 km,tak som išiel napriek všetkému,čo sa deje okolo s nafťákmi do dieselu a zatiaľ po 20000 km som s autom spokojný a výber vôbec neľutujem.Samozrejme nájdu sa menšie mušky( pri teplote okolo 0 nefungovalo aut.otváranie,ostrekovače nestriekajú optimálne...) ale ak by som sa mal rozhodovať teraz,tak znovu Mégane
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Re: Renault Megane IV
Intense a motor? Obyč bílá nebo perleť?
Re: Renault Megane IV
Super - měl jsem strach když sem jí objednával ale z tvých fotek je fakt nádherná Jiné barvy se moc nelíbily a ještě za ně připlácet. Škoda že je perleť tak drahá.
Jak je na tom audio co je v Intense? Jsou tam nějké repra navíc- hraje to aspoň obstojně?
Ty 17 kola? Jak pohodlí? Já je nepřiplatil, ale zvažuju na příští léto nějaké hezké 17.
Jak je na tom audio co je v Intense? Jsou tam nějké repra navíc- hraje to aspoň obstojně?
Ty 17 kola? Jak pohodlí? Já je nepřiplatil, ale zvažuju na příští léto nějaké hezké 17.
Re: Renault Megane IV
Môj predošlý dvojkový grandtour bol červený, ale tých 630€ za farbu bolo už pre mňa morálne veľa Biela sa v konečnom dôsledku dá jednoduchšie servisovať. Páči sa mi ako na aute vyniknú detaily a hlavne svetlomety. Neviem sa na neho vynadívať
Audio hraje spokojne, zväčša počúvam spotify cez mobil (android auto) a reprodukcia je ozaj dobrá - vieš urobiť aj základné nastavenia v rámci ekvalizéru a rozloženia zvuku.
Za 17ky palec hore. V mojom meste je tých nekvalitných ciest pomerne dosť, ale jazda je pohodlná. Po okreskách do 90km/h aj tichá. Ja mám v pláne meniť len pneu. Preto som bral sedemnástky od Renaultu. Zimu jazdím na fuldách, čo mi dali k tomu. Uvidím, ako sa to zmení na letných Michelinoch. Ešte tak 2-3 týždne asi a budem uvažovať o prezutí.
Audio hraje spokojne, zväčša počúvam spotify cez mobil (android auto) a reprodukcia je ozaj dobrá - vieš urobiť aj základné nastavenia v rámci ekvalizéru a rozloženia zvuku.
Za 17ky palec hore. V mojom meste je tých nekvalitných ciest pomerne dosť, ale jazda je pohodlná. Po okreskách do 90km/h aj tichá. Ja mám v pláne meniť len pneu. Preto som bral sedemnástky od Renaultu. Zimu jazdím na fuldách, čo mi dali k tomu. Uvidím, ako sa to zmení na letných Michelinoch. Ešte tak 2-3 týždne asi a budem uvažovať o prezutí.
Re: Renault Megane IV
Mě se moc líbí ty 17 co byly k BOSE - Celsium myslím. A nebo podobný dizajn. Takže jsem origo 17 nebral s tím, že chvíli pojezdím na origo 16 a pak na ně hodím zimní a na příští leto se mrknu po celé nové sadě v 17 palcich.
Ta červená se mi na první pohled taky líbila, ale bude těžce opravitelná a navíc hodně zanikají zadní světla. Bílá je prostě krásná a navíc za 0
Ještě byla zajímavá ta šedomodrá Berline nebo jak, ale tak nějak mě upoutala bílá.
Co světla? Svítí to dostatečně? Nepřiplácel jsem LED, jelikož mi to přišlo už moc.
Ta červená se mi na první pohled taky líbila, ale bude těžce opravitelná a navíc hodně zanikají zadní světla. Bílá je prostě krásná a navíc za 0
Ještě byla zajímavá ta šedomodrá Berline nebo jak, ale tak nějak mě upoutala bílá.
Co světla? Svítí to dostatečně? Nepřiplácel jsem LED, jelikož mi to přišlo už moc.
Re: Renault Megane IV
Nemal som zo svetiel zlý pocit. Zatiaľ som nemal situáciu, kedy by som si povedal, že by mohli svietiť viac. Dokonca pri úplne prvej jazde domov z predajne cestou cez dolinku v lese som bol milo prekvapený. Páči sa im aj svetelný rozptyl do strán, to mi napadne zväčša v obciach a už som tak načapal aj dve lišky
- wp.stranky
- Starting member
- Příspěvky: 38
- Registrován: pon kvě 29, 2017 15:02
- Bydliště: okr.Humenné
Re: Renault Megane IV
nemá LED, ale povedal by som, že stretávacie by mohli svietiť trochu ďalej. rozptyl do strán je fajn. diaľkové sú perfektné. o tri mesiace idem na prvú prehliadku, nechám si ich skontrolovať.
Renault Mégane GrandCoupe IV 1.6 SCE 115k, Hnedá Vision; INTENS; Pack Navigácia+; Pack Easy Plus; Design Pack,
Predtým: Daewoo Lanos rv98; 64kW/86 PS > Grand Modus rv08; 55kW/75PS - PREDANÉ
Renault Scenic IV 1.3 160
Predtým: Daewoo Lanos rv98; 64kW/86 PS > Grand Modus rv08; 55kW/75PS - PREDANÉ
Renault Scenic IV 1.3 160
Re: Renault Megane IV
Jinak od 19.3. Jsou venku nové ceny a lehké změny ve výbavě.
Intense je o 1500 drazší ale v záklafu už je samostmívací zrcátko které před tím nešlo ani doobjednat a hlavně - za 3000,- se dá dokoupit vyhřívaný volant. Obě vemci bych mic chtěl - u zrcátke je snad aspoň šance, že pujde dodělat
Intense je o 1500 drazší ale v záklafu už je samostmívací zrcátko které před tím nešlo ani doobjednat a hlavně - za 3000,- se dá dokoupit vyhřívaný volant. Obě vemci bych mic chtěl - u zrcátke je snad aspoň šance, že pujde dodělat
Re: Renault Megane IV
Jo a u cozpe už je TCe 130 dostupný bez automatu o 50000 levněji
- stepan_1981
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: pon kvě 16, 2011 15:46
Re: Renault Megane IV
No sláva, na začátku dubna budu v servisu, tak se na to samostmívací zrcátko zeptám, to mě oproti minulému MIII hodně chybí, snad to půjde nějak jednoduše dodělat.
Megane Grandtour IV 1,2 TCe EDC Intens, červená Red Flamme, Pack City, 17'' kola, poloautomatická brzda, 7" displej, shark anténa
Re: Renault Megane IV
Hm, koukam, ze Grancoupe lze nyni vzit s Energy TCe 130 bez EDC.. :-O
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Renault Megane IV
Taky konečně . Kdyby nebyla rodina a potřeba pořád něco převážet tak moc pěkný autí.
Megane IV Granthour Intens 1.3 Tce 2022
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
-
- Starting member
- Příspěvky: 81
- Registrován: úte bře 13, 2018 10:12
Re: Renault Megane IV
zatmavovací zrcátko a vyhřívanej volant.. já v pátek objednal intense ještě se starým ceníkem aji ta kůže nappa tam myslím nebyla
Mégane IV Grandtour Intens TCe 130
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů