Renault Megane IV

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Skippy87
Člen RCČR
Příspěvky: 924
Registrován: pát čer 19, 2009 09:11

Re: Renault Megane IV

Příspěvek od Skippy87 » čtv bře 08, 2018 10:21

Naprosto souhlasim s Burghudem.
Renault vzdy patril mezi ty "levnejsi" vozy, ktery nabizel nizsi cenove hladine slusnou vybavu, za kterou byste u jine znacky zaplatili radove o 50tis. vic.
Renault nikdy nebyl prestizni znackou, chrlil vzdy trochu nadcasove extravagantni auta jestli se to tak da rict. O komfortu interieru ani nemluve. A prave tim si sve uzivatele Renault ziskal. Ctyrkove rady se snazi Renault tu prestiz zmenit a tomu odpovidaji i ceny vozu jako Talisman, Koleos, Espace. Jen ti zasvedceny by vsak za tyto modely nikdy nedali mega :-) A prave u ctyrkove rady udelal Renault velky krok dopredu co se technologii tyce, tomu odpovida i cena.
Je jedno zda je to Renault, koncern VW, BMW, aj. At jw to jak je to, dnesni trh jede na kvantitu nikoliv na kvalitu. Je to proste dano poptavkou na trhu. Dokud vsichni budeme muset mit co rok novej telefon, co dva roky nebo pet let novy auto, kvalita nebude nikdy dobra. Sam delam v Nemecku v automobilovem prumyslu a clovek by si rekl jo nemecka kvalita. Velky ho. Nikoho nezajima kvalita, ale produkce ktera jde ven. A za posledni 4 roky je to cim dal horsi. Produkce stoupa kazde ctvrtleti, na zamestnance jsou kladeny cim dal vyssi naroky a samozrejme na ukor kvality. Protoze zamestnanec je jen clovek, musi splnit normu a tim padem ho nejake male odchylky od kvality vubec nezajima, prptoze by tu normu nesplnil. Jsem v tom denno denne, takze vim o cem mluvim :-) doba, kdy se vyrabelo kvalitne jsou davno pryc a to mam i napric od lidi co delali i pro BMW. Jak vypadaji sedacky do Cabria, aj. Dnes jsou automobilky soucasti koncernu, jsou to akciove apolecnosti a kazdy akcionar chce svuj dil penez. Kvalita ho absolutne nezajima. A kazdy segment stale keca do vyroby a to je duvod proc se nekolikrat za rok meni vyroba a postupy. A vse na ukor usetreni a znizeni nakladu a tim padem opet kvality a az pozdeji se ukazuje ze to bylo spatne a zase se jede nanovo
Tohle kydani spiny na Renault mi prijde jako klise. Chapu spatne zkusenosti nekterych uzivatelu. Co se tyce ojetych vozu, nikdy nevite kdo s tim autem pred vama jezdil a jak se k tomu autu choval a pak rikate posranej Renault. U novych vozu, jsou mouchy nepopiram, ale ty jsou vsude. Na Meganu III (1.2) mam 70tis a krome par vrzajicich plastu v interieru a obcasne vrzani kastle nemuzu na to auto rict ani popel, zadna porucha nic. Scenic III (2.0), tez nemuzu rict ani slovo proti tomu autu. Mam 60tis s jezdi naprosto bez problemu. Novy GTcko, zatim taky v pohode az na vrzajici sedacku. Ale jsou to proste takove drobnosti. A ze se nekdo neumi k autu chovat a jezdi a jezdi dokud se neco nevysype, jako sorry to je hloupost a naivita nektrych motoristu. Nebo koupit si diesel na jezdeni po meste :-)
Jen tak mimichodem, novy Mercedess tridy A bude mit v zakladu dieslovy motor 1.6 a hadejte od koho :-))
Renault Scénic 1.9dCi (75kW)
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)

Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron

Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1612
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Re: Renault Megane IV

Příspěvek od niky79 » čtv bře 08, 2018 11:16

Kvalitni automobilku poznas ne podle toho, jak jsou kvalitni auta, ale jak je kvalitni autorizovany servis.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG

Banana
Experienced member
Příspěvky: 793
Registrován: stř úno 22, 2017 15:01

Re: Renault Megane IV

Příspěvek od Banana » čtv bře 08, 2018 11:49

Moc hezky Skippy87 napsane, tak to opravdu je. Problemy jsou uplne se vsema znackama :-) Ale u auta 3x drazsi to tak nastve myslim vice, i kdyz to si zase kupoji lidi, ktery to asi moc nestve :-)
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Renault Megane IV

Příspěvek od Rado77 » čtv bře 08, 2018 14:40

Skippy87 - pozri ja som 8 rokov mal Megane2 a ziaden problem, okrem sem-tam vymeny cievky co som vedel vymenit aj poslepiacky a rachotiaceho presuvniku, ktory sa raz vymenil a bolo. Ja tu stale tvrdim, ze Rendlik ide dole vodou s kvalitou. Zasadne probelmy ktore sa na starych modeloch vyskytovali po rokoch alebo vobec, sa teraz na motoroch prejavuju od novoty - vid TCe motory, od novoty nestartuju, alebo hned zdochnu, benzin v oleji atd. Ja mam Flu, ktore pozuival pol roka autorizak na presuny na skolenia, ale hlavne ho pouzival konatel na dlhe trasy, nabehali 7000km. To auto vnutri este vonalo novotou. Kupil som ho kvoli cene 9200 Eur. Ale co ja som mal problemov na novom aute, to tu vedia neiktori co citaju v roznych sekciach. To auto ma vyslovene sklamalo, a to som si hovoril, ze "ved nove auto, novsi model ako Megane2, urcite si polepsim, urcite Rendlik vychytal nejake muchy a ako sa dusoval ze na kvalite spolupracuje s Daimlerom, tak to bude fit". No co Vam poviem - teraz sa oteplieva, vymenim tycku stabika co hrkoce ze sa ludia otacaju (a budem dufat ze nie je nacaty cap ramena), opravim si pokazenu stahovacku okna (na 4-rocnom aute), a to pukanie B-stlpika (konstrukcna chyba Fluence obecne), na to sa vykakam. Super auto? Moje starty - zdochnutie pri prvom starte ak su teploty menej ako nula, obcas sa zasekne zamok zapalovania (ano, schvalne som kupoval verziu s co najmenej elektroniky) do polohy 2 a nejde nastartovat. Zdochnutie po prvom starte ak su vonku vysoke teploty cca 30. 2 x meneny posilovac riadenia, a ani tento treti neni uplne ok, meneny spojkovy valec, mechanizmus dvihania sedadla vodica. Citam ake trable tu maju ini chlapci, a mnohi so mnou suhlasia. Ako som tu napisal - kupim si Rendlika, ked vyrobi auto kvality Megane2 alebo lepsej. Co sa samozrejme nestane :-) Darmo to skryvaju za dizajn kasne, interieru a integraciu dotykovych displejov. Auto ma stale plnit primarny ucel - odviezt z bodu A do B, proste nastartovat a ist. Ma existovat bez toho, aby clovek vecer v posteli nemusel premyslat "co tomu asi je" a "co to bude stat". Clovek caka ze ked si nieco kupi, tak mu ta vec aspon prve 2-4 roky bude sluzit paradne - potom to nastve rovnako ako ked si niekto kupi mobil s ktorym chce hlavne telefonovat, ale obcas poriadne nepocuje druhu stranu...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Burghud
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: ned srp 20, 2017 19:15

Re: Renault Megane IV

Příspěvek od Burghud » čtv bře 08, 2018 16:26

Fluence sa vyrábal v Rusku a Turecku. Nemalo by to byť ospravedlnenie. Chápem, že Renault by to mohol zvládať, ale zjavne nezvládli celkom udržať kvalitu na požadovanej úrovni, možno ani nechceli. Tureci montujú aj súčasné GrandCoupe. Ostáva dúfať, že sa tam podmienky zlepšili. Alebo majú iný manažment kvality na rozličné modely. Ťažko povedať. Každopádne v Burse montujú aj Koleosy a Kadjare.

Uživatelský avatar
Skippy87
Člen RCČR
Příspěvky: 924
Registrován: pát čer 19, 2009 09:11

Re: Renault Megane IV

Příspěvek od Skippy87 » čtv bře 08, 2018 18:18

Rado77 - no divit se, že je Fluence nekvalitní :) jistě tě chápu a rozhodně ti tvůj názor a rozhořčení neberu. Vím, že je na palici, když se s prominutím na tom autě sere jedna věc za druhou, nebo člověk řeší furt jednu a tu samou věc a nemůže za boha přijít na to čím to je. Taky jsem si takhle užil se Scénicem I. Nafta, ulítaná a měsíc co měsíc jsem do toho auta dával po deseti tisících. Koupil jsem za 140 a během 2 let do toho nastrkal dalších 150 tisíc. Každej pořád říkal nojo francouz, Renault to je prostě klump. Beztak sem neváhal a koupil si dvojkovýho Megana. Též maximální spokojenost, ale po čase odešlo palivové čerpadlo. A pamatuju dobu, kdy přišla druhá řada modelů od Renaultu. Taky každej nadával, a říkal jak jedničkový Megany byly best, a co teprv starý devatenácky. Tak to bylo i u trojkové řady a teď u čtyřkové.
Nevím......prostě jak jsem psal výše, Renault nikdy nedělal bůhví jakou kvalitu, nikdy se nesnažil prorazit na trh jako premiová značka. Snažil se oslňovat inovacema, designem karoserií, a různýma vymoženostma a cena vozů byla dostupná pro nižší třídu. A ať je to jak je to, takovýmu Meganu v plný náloži cenou se stejnou výbavou nekonkuroval v podstatě málokdo. A ta nízká cena se musí někde projevit, třeba v podobě plastů v interiéru, atd.
Nikomu svůj názor nevnucuju, jen mi prostě přijde jako jednostranný pohled tvrdit, že Renault je klump, když prostě vím jak to chodí. Vezměme si blbou Škodovku. Jako co to je? To je nějakej Apple, že je to tak neskutečně předražený? Ty auta vypadají furt stejně, každá nová řada, furt stejný, stejně nudný, nic inovativního. Jen to má logo Škoda, vysoká poptávka, vysoká cena. A kvalita? No vzhledem k pořizovací ceně, je trochu lepší, ale ve své podstatě naprosto stejná jako u Renaultu. Jen použité jiné "kvalitnější" materiály. Řeknu příklad.....u nás ve firmě jsem skoro šest let. Když jsem nastoupil, díly co se používaly jako šrouby, tyčky, matky, atd byly z tvrdých směsí železa. Za těch 6 let se tohle všechno už asi 4x změnilo. A dneska je to tak měkká směs, že se to žvejká, drolí, pouští to špony, lepidlo na šroubech je jen prach. Prostě hrůza. A to se jede porad stejna vyroba, stejne produkty. Ale dneska reknu beze srandy, ze clovek co si koupil produkt od nas pred sesti lety je kvalitnejsi nez ten samy vyrobek co si koupil clovek dneska. A ten co si to koupil dneska za to dal daleko vetsi prachy nez ten pred sesti lety. Porad stejna vec, rozdil par let. Vtipne ze? Ale takova je realita. Je to prostě politika firmy, vyrobit za co nejmenší náklady a co nejvíc z toho vytřískat. Spousty lidí v tom má prachy a ty prachy chce zpátky a mít ziskovost. Takže se tlačí na produkci, na lidi v produkci, který toho mají plný brejle ale výroba musí furt ject. Dělají se přesčasy, protože poptávka je větší než produkce stačí vyrobit. Takže tu máme nekvalitní vstupní materiály, špatný důraz na kvalitu z důvodů nedostatku času při plnění norem a takový ty škrábanečky co by před tím neprošly, tak teď se to prostě neřeší. Není na to čas a čas jsou peníze.
A myslíš, že tohle je jen u Renaultu? Věř tomu, že není. To samé je to u BMW a VW, a to se bavím o německých fabrikách, Made in Germany, top qualitaet. A ať mi to věříš nebo ne, je to tak.
Renault není kdo ví jaká kvalita, to víme všichni, ale nevnutíš mi že je tohle jen věcí Renaultu. Ojetiny jsou ojetiny, stačí si koupit auto z jakkéhokoliv autobazaru, a je jedno jakou značku. Ujedeš 500km a měníš motor, když máš štěstí ujede to auto 5tisíc. U nových aut je to zase o péči. Kdo dodržuje výměny oleje po 30ti tisících km, no to je pak bohužel problém a neznalost majitele. Tankování nekvalitního paliva, nenechávat vychladnout olej po jízde, jezdit s lehkou nohou než se ohřeje motor a kapaliny v nem. Jezdí s dieslem krátké tratě. Jako to jsou prostě věci, který ví a dělá málo kdo a přesto to jsou základní věci pro dlouhou životnost auta po mechanické stránce. Samozřejmě může mít člověk i prostě pech a koupit auto už s vadou z výroby. Ale ať je to jak je to, to je prostě mentalita lidí. Za co nejmenší peníze hodně muziky, nejlépe aby to jezdilo na vodu, nic se do auta neinvestovalo a hlavně žádnou péči a žádnou opatrnost. Prostě auto je auto a má mi sloužit. No a pak se prostě diví....
Naposledy upravil(a) Skippy87 dne čtv bře 08, 2018 18:39, celkem upraveno 2 x.
Renault Scénic 1.9dCi (75kW)
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)

Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron

Uživatelský avatar
Skippy87
Člen RCČR
Příspěvky: 924
Registrován: pát čer 19, 2009 09:11

Re: Renault Megane IV

Příspěvek od Skippy87 » čtv bře 08, 2018 18:20

Burghud píše:
čtv bře 08, 2018 16:26
Ostáva dúfať, že sa tam podmienky zlepšili. Alebo majú iný manažment kvality na rozličné modely.
tomu opravdu nevěř, s kvalitou můžeš jít jen dolů, nahoru se leze horko těžko. Protože to ovlivní cenu vozu, a cena vozu ovlivní statistiky prodeje
Renault Scénic 1.9dCi (75kW)
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)

Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Renault Megane IV

Příspěvek od Rado77 » čtv bře 08, 2018 22:29

Je to presne ako pisete. A myslim ze keby BMW malo vyrobit auto, ktore stoji 13.000 Eur, tak je na tom (ne)kvalitovo velmi podobne ako Rendlik. Aj stymi pracovnikmi - robim v nadnarodnej firme, a Slovensko ma kvalitnych ludi, ale proste cena - vsetko sa presuva do lacnych krajin ako Bulharsko alebo India, a tam sa fakt o kvalite neda hovorit :-)
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Novotka
Senior member
Příspěvky: 1609
Registrován: sob dub 23, 2005 09:33
Bydliště: Pardubice

Re: Renault Megane IV

Příspěvek od Novotka » čtv bře 08, 2018 23:17

Já jsem v srpnu koupil ojetého Rapida 40 tis km. Takže občas kouknu i na skoda forum. Řeší úplně stejne problémy jako zde(kvalita,motory,interiér a navíc drahé nesmyslné příplatky),akorát si stále mysli ze Skodovka je střed světa automobilismu. A lidé si zde rádi tak nějak kamarádsky,tam je to banda koko....
napříč modely.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Renault Megane IV

Příspěvek od Rado77 » pát bře 09, 2018 09:35

Aj na Ford fore su k sebe ludia hodne arogantni, a len zopar ich je tam, ktori su aj technicky zdatni. Toto Rendlikovske forum je jednak obrovska komunita, a ludia sa tu rozculia vecsinou len ak niekto zbytocne zalozi temu co je tu dokola omielana (a navyse aj s riesenim), ale celkova moralka je dobra a navzajom sa respektuju, co je super
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Ládys
Junior member
Příspěvky: 240
Registrován: stř led 17, 2018 14:44

Re: Renault Megane IV

Příspěvek od Ládys » pát bře 09, 2018 16:09

Kluci, myslím, že kvalitu Mégane IV budeme hodnotit až ve chvíli, kdy se to lidem začne podělávat někde na cestě. V Itálii na dálnici, když jedeme na dovolenou, občas vidím v těch letních hicech odstavená auta s asistenční službou. Kupodivu nikdy Renault a že jich tam jezdí, ale většinou německé značky. A Fluence bylo velmi levné auto, nejen cenou, ale i výrobou a s Méganem to nemělo skoro nic společného, prostě vývoj podle scénáře Samsungu. Stalo se snad někomu, že mu na palubovce všechno zhaslo, jako majitelům nových Golfů nebo i Fábiích a neschopnost autorizovaných servisů to vůbec řešit? Nebo před pár lety u Oktávií druhé gen. dvěma známím se stalo, že s téměř novým autem zůstali stát v křižovatce a už neodjeli. Samozřejmě znám i majitele Scéniku II, kterému už dvakrát zkolabovala řídící jednotka a sekla se automatická brzda. Ale tady je to o Mégane IV a zatím se nevyrábí až tak dlouho.

A malá vzpomínka https://play.iprima.cz/autosalon/autosa ... 130-intens#!
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus

rk69
Advanced member
Příspěvky: 433
Registrován: sob čer 07, 2014 06:32

Re: Renault Megane IV

Příspěvek od rk69 » ned bře 11, 2018 12:26

Ja som kupoval auto po dosť dlhom rozhodovaní,výber sa zdal veľmi široký ale postupne sa to zužovalo až som skončil pri Mégane IV.Tým,že jazdím ročne viac ako 40000 km,tak som išiel napriek všetkému,čo sa deje okolo s nafťákmi do dieselu a zatiaľ po 20000 km som s autom spokojný a výber vôbec neľutujem.Samozrejme nájdu sa menšie mušky( pri teplote okolo 0 nefungovalo aut.otváranie,ostrekovače nestriekajú optimálne...) ale ak by som sa mal rozhodovať teraz,tak znovu Mégane :)
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme

Uživatelský avatar
Burghud
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: ned srp 20, 2017 19:15

Re: Renault Megane IV

Příspěvek od Burghud » pon bře 19, 2018 20:41

Obrázek Obrázek Obrázek

Prvé fotky a prvá špina na prvej ceste z predajne do garáže.

exBURN
Advanced member
Příspěvky: 329
Registrován: pon led 01, 2018 21:43

Re: Renault Megane IV

Příspěvek od exBURN » úte bře 20, 2018 11:59

Intense a motor? Obyč bílá nebo perleť?

Uživatelský avatar
Burghud
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: ned srp 20, 2017 19:15

Re: Renault Megane IV

Příspěvek od Burghud » úte bře 20, 2018 22:30

exBURN píše:
úte bře 20, 2018 11:59
Intense a motor? Obyč bílá nebo perleť?
1.6Sce, obyč biela.

exBURN
Advanced member
Příspěvky: 329
Registrován: pon led 01, 2018 21:43

Re: Renault Megane IV

Příspěvek od exBURN » úte bře 20, 2018 22:41

Super - měl jsem strach když sem jí objednával ale z tvých fotek je fakt nádherná :-) Jiné barvy se moc nelíbily a ještě za ně připlácet. Škoda že je perleť tak drahá.
Jak je na tom audio co je v Intense? Jsou tam nějké repra navíc- hraje to aspoň obstojně?
Ty 17 kola? Jak pohodlí? Já je nepřiplatil, ale zvažuju na příští léto nějaké hezké 17.

Uživatelský avatar
Burghud
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: ned srp 20, 2017 19:15

Re: Renault Megane IV

Příspěvek od Burghud » úte bře 20, 2018 22:57

Môj predošlý dvojkový grandtour bol červený, ale tých 630€ za farbu bolo už pre mňa morálne veľa :D Biela sa v konečnom dôsledku dá jednoduchšie servisovať. Páči sa mi ako na aute vyniknú detaily a hlavne svetlomety. Neviem sa na neho vynadívať :)
Audio hraje spokojne, zväčša počúvam spotify cez mobil (android auto) a reprodukcia je ozaj dobrá - vieš urobiť aj základné nastavenia v rámci ekvalizéru a rozloženia zvuku.
Za 17ky palec hore. V mojom meste je tých nekvalitných ciest pomerne dosť, ale jazda je pohodlná. Po okreskách do 90km/h aj tichá. Ja mám v pláne meniť len pneu. Preto som bral sedemnástky od Renaultu. Zimu jazdím na fuldách, čo mi dali k tomu. Uvidím, ako sa to zmení na letných Michelinoch. Ešte tak 2-3 týždne asi a budem uvažovať o prezutí.

exBURN
Advanced member
Příspěvky: 329
Registrován: pon led 01, 2018 21:43

Re: Renault Megane IV

Příspěvek od exBURN » úte bře 20, 2018 23:10

Mě se moc líbí ty 17 co byly k BOSE - Celsium myslím. A nebo podobný dizajn. Takže jsem origo 17 nebral s tím, že chvíli pojezdím na origo 16 a pak na ně hodím zimní a na příští leto se mrknu po celé nové sadě v 17 palcich.
Ta červená se mi na první pohled taky líbila, ale bude těžce opravitelná a navíc hodně zanikají zadní světla. Bílá je prostě krásná a navíc za 0 :-)
Ještě byla zajímavá ta šedomodrá Berline nebo jak, ale tak nějak mě upoutala bílá.
Co světla? Svítí to dostatečně? Nepřiplácel jsem LED, jelikož mi to přišlo už moc.

Uživatelský avatar
Burghud
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: ned srp 20, 2017 19:15

Re: Renault Megane IV

Příspěvek od Burghud » úte bře 20, 2018 23:18

Nemal som zo svetiel zlý pocit. Zatiaľ som nemal situáciu, kedy by som si povedal, že by mohli svietiť viac. Dokonca pri úplne prvej jazde domov z predajne cestou cez dolinku v lese som bol milo prekvapený. Páči sa im aj svetelný rozptyl do strán, to mi napadne zväčša v obciach a už som tak načapal aj dve lišky :)

Uživatelský avatar
wp.stranky
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: pon kvě 29, 2017 15:02
Bydliště: okr.Humenné

Re: Renault Megane IV

Příspěvek od wp.stranky » stř bře 21, 2018 06:42

nemá LED, ale povedal by som, že stretávacie by mohli svietiť trochu ďalej. rozptyl do strán je fajn. diaľkové sú perfektné. o tri mesiace idem na prvú prehliadku, nechám si ich skontrolovať.
Renault Mégane GrandCoupe IV 1.6 SCE 115k, Hnedá Vision; INTENS; Pack Navigácia+; Pack Easy Plus; Design Pack,
Predtým: Daewoo Lanos rv98; 64kW/86 PS > Grand Modus rv08; 55kW/75PS - PREDANÉ
Renault Scenic IV 1.3 160

exBURN
Advanced member
Příspěvky: 329
Registrován: pon led 01, 2018 21:43

Re: Renault Megane IV

Příspěvek od exBURN » stř bře 21, 2018 09:46

Jinak od 19.3. Jsou venku nové ceny a lehké změny ve výbavě.
Intense je o 1500 drazší ale v záklafu už je samostmívací zrcátko které před tím nešlo ani doobjednat a hlavně - za 3000,- se dá dokoupit vyhřívaný volant. Obě vemci bych mic chtěl - u zrcátke je snad aspoň šance, že pujde dodělat

exBURN
Advanced member
Příspěvky: 329
Registrován: pon led 01, 2018 21:43

Re: Renault Megane IV

Příspěvek od exBURN » stř bře 21, 2018 09:49

Jo a u cozpe už je TCe 130 dostupný bez automatu o 50000 levněji

Uživatelský avatar
stepan_1981
Junior member
Příspěvky: 156
Registrován: pon kvě 16, 2011 15:46

Re: Renault Megane IV

Příspěvek od stepan_1981 » stř bře 21, 2018 10:15

No sláva, na začátku dubna budu v servisu, tak se na to samostmívací zrcátko zeptám, to mě oproti minulému MIII hodně chybí, snad to půjde nějak jednoduše dodělat.
Megane Grandtour IV 1,2 TCe EDC Intens, červená Red Flamme, Pack City, 17'' kola, poloautomatická brzda, 7" displej, shark anténa

Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1612
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Re: Renault Megane IV

Příspěvek od niky79 » stř bře 21, 2018 11:15

Hm, koukam, ze Grancoupe lze nyni vzit s Energy TCe 130 bez EDC.. :-O
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG

Uživatelský avatar
Radis
Advanced member
Příspěvky: 495
Registrován: sob led 01, 2011 11:12

Re: Renault Megane IV

Příspěvek od Radis » stř bře 21, 2018 11:22

niky79 píše:
stř bře 21, 2018 11:15
Hm, koukam, ze Grancoupe lze nyni vzit s Energy TCe 130 bez EDC.. :-O
Taky konečně . Kdyby nebyla rodina a potřeba pořád něco převážet tak moc pěkný autí. :(
Megane IV Granthour Intens 1.3 Tce 2022
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů