Renault Megane IV
Moderátor: Moderators General
Re: Renault Megane IV
U benzínových motorů už dlouho žádné vyměnitelné filtry nejsou, jen sítko v nádrži - součást čerpadla/snímače hladiny.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Renault Megane IV
Nahodou jsem narazil na tento problem. Stalo se mi za 3 mesice jen jednou. Staci dlouze drzet vypinaci tlacitko R-linku, pak se restartuje (stejna funkcnost jako u mobilu).
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Renault Megane IV
Neviete niekto kde sa nachádza olejový filter v Megane 4? 1.2tce 130 benzín ?
Ďakujem
Ďakujem
- Tafi
- Junior member
- Příspěvky: 163
- Registrován: pát pro 29, 2017 15:34
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Megane IV
na bloku směrem do kabiny co si tak myslím
12/17 Renault Megané IV Grandtour GT 205 EDC - 18", Bilá Nacré
1/12 Dacia Logan 2 1.2 55kW Arctica Cosmos Blue
1/12 Dacia Logan 2 1.2 55kW Arctica Cosmos Blue
Re: Renault Megane IV
Jak tady občas měli lidi problém s odemykáním vozu přes kličku – schválně jsem to zkoušel každý den v těchto mrazech, kdy je ráno -10, dneska dokonce -15 atd. – no, vůbec žádný problém.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Renault Megane IV
Pri takýchto veľmi nízkych teplotách paradoxne problémy nie sú,tie sú pri teplotách okolo -2 až +2
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Re: Renault Megane IV
No, já popravdě neměl problém s kličkou ani jeden, od listopadu, co mám nové auta.. A to jsem odemykal několikrát denně. Auto stojí venku.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
- Tafi
- Junior member
- Příspěvky: 163
- Registrován: pát pro 29, 2017 15:34
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Megane IV
Já potvrzuji problémy při teplotách +-0°C
12/17 Renault Megané IV Grandtour GT 205 EDC - 18", Bilá Nacré
1/12 Dacia Logan 2 1.2 55kW Arctica Cosmos Blue
1/12 Dacia Logan 2 1.2 55kW Arctica Cosmos Blue
Re: Renault Megane IV
Ahoj lidi, chtěl bych se tu podělit o pár poznatků a zeptat na pár věcí, jestli jste se s tím už někdo setkal. Megoše mám půl roku, najeto 17 000km a musím říct, že jsem spokojen. Jak se tu řešili žárovky, tak já jsem do potkávaček dal Philips extreme vision a musím říct, že zlepšení je opravdu viditelné, hlavně v dosvitu (odhadem tak + 15/20m). Jinak všechny větší problémy co se tu řešili se mi snad vyhnuly. Co se týče ostřikovačů, tak mám tříproudé a výkon teda nic moc, při 70km/h už se proud dostane tak do půlky skla, při 90km/h je to tak někde mezi čtvrtinou a třetinou skla. Při vyšších rychlostech jsem to ani nezkoušel.
Tak a teď k těm dotazům - první už se tu řešil, občasné problikávání displeje rádia. Vyřešil jste to někdo? Vím, že tu někdo psal, že snad mu v servisu nahráli nový SW a pak to přestalo, máte s tím někdo další zkušenost?
Druhý jsem tu nikde neviděl - několikrát se mi již stalo, že po jízdě po dálnici na tempomat (jezdím tempomatových 140km/h) mi pak v nižších rychlostech tachometr ukazuje víc než kolik doopravdy jedu (většinou cca o 5 - 10 km/h víc). Digitální v palubním počítači, stejně jako tempomat ukazuje správně - ověřeno GPS - špatně ukazuje jen ručička, posledně to bylo dokonce o 30km/h, když jsem pak zastavil a vypnul motor, tak ručička nespadla zpět na nulu, ale zůstala na 30km/h, pak až když se vypnula elektrika do budíků, tak spadla zpět na nulu a pak vše bylo zase v pořádku. Setkal se s tím už někdo? Řešil jste to někdo? Je to na reklamaci?
A poslední věc je chrastění jednoho reproduktoru v zadních dveřích. Jakmile hraje hudba s určitou frekvencí bassů tak reproduktor v zadních dveřích dost výrazně chrastí. Zesílení bassů mám vypnuté, ekvalizér na výchozích (tedy středových) hodnotách a pozoruju to od úrovně hlasitosti 7 a víc. Je to dost nepříjemné. Opět, setkal jste se s tím někdo? Řešil jste to někdo? Je to na reklamaci?
Předem díky za odpovědi. Na případné dotazy ke zkušenostem s autem rád odpovím.
Tak a teď k těm dotazům - první už se tu řešil, občasné problikávání displeje rádia. Vyřešil jste to někdo? Vím, že tu někdo psal, že snad mu v servisu nahráli nový SW a pak to přestalo, máte s tím někdo další zkušenost?
Druhý jsem tu nikde neviděl - několikrát se mi již stalo, že po jízdě po dálnici na tempomat (jezdím tempomatových 140km/h) mi pak v nižších rychlostech tachometr ukazuje víc než kolik doopravdy jedu (většinou cca o 5 - 10 km/h víc). Digitální v palubním počítači, stejně jako tempomat ukazuje správně - ověřeno GPS - špatně ukazuje jen ručička, posledně to bylo dokonce o 30km/h, když jsem pak zastavil a vypnul motor, tak ručička nespadla zpět na nulu, ale zůstala na 30km/h, pak až když se vypnula elektrika do budíků, tak spadla zpět na nulu a pak vše bylo zase v pořádku. Setkal se s tím už někdo? Řešil jste to někdo? Je to na reklamaci?
A poslední věc je chrastění jednoho reproduktoru v zadních dveřích. Jakmile hraje hudba s určitou frekvencí bassů tak reproduktor v zadních dveřích dost výrazně chrastí. Zesílení bassů mám vypnuté, ekvalizér na výchozích (tedy středových) hodnotách a pozoruju to od úrovně hlasitosti 7 a víc. Je to dost nepříjemné. Opět, setkal jste se s tím někdo? Řešil jste to někdo? Je to na reklamaci?
Předem díky za odpovědi. Na případné dotazy ke zkušenostem s autem rád odpovím.
Megane Grandtour 1,6 SCe 84kW, Zen + pack klimatizace a pack Design 16
Re: Renault Megane IV
Koukám, že máme skoro stejnou výbavu. Já mám vůz až z prosince. Schválně se na to zkusím zaměřit, jenže teď moc nejezdím. Každopádně bych reklamaci zkusil, pokud je tam starší SW, tak to může souviset nejen s rádiem, ale právě i s tím ostatním. Reproduktor nebo panel dveří může být špatně uchycen, třeba bude stačit někde nějaké pružné vypodložení. Chce to rozkrytovat a při puštěné muzice zkoušet, co přesně rezonuje. Hodně dělá rozdíl teplot a roztažnost materiálu, hlavně u aut.
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus
-
- Starting member
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob lis 18, 2017 19:22
Re: Renault Megane IV
Delší dobu pozoruji klepání při přejezdu nerovnosti. V okamžiku kdy se auto zhoupne vydává klepnuti od přední nápravy. Může se jednat o problém s uložením tlumičů? Prosím o váš názor případně jestli jste na tom podobně. Docela mě takový projev podvozku štve na novém autě. Video zde https://youtu.be/HVnYiwN_m_w
Re: Renault Megane IV
Tazko povedat, ale kludne to moze byt len vymlatena tycka stabika, alebo cap ramena
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Renault Megane IV
mate niketo elektrony z druhovyrobi ? ak ano ake ? mak, dezent .. ? originaly nepripadaju do uhavy, cenove ponuky boli od 205 do 225e a to je bez senzora ... dik aj foto potesi
Renault Megane IV Grandtour 2017 Sce 115k 1.6 16V
-
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: úte bře 06, 2018 22:39
Re: Renault Megane IV
Ahoj k tomu bouchání od přední nápravy....
Řešil jsem to samé ....povolené stabilizační tyčky...odstranění v rámci záruky v autorizovaném servisu..
Řešil jsem to samé ....povolené stabilizační tyčky...odstranění v rámci záruky v autorizovaném servisu..
Re: Renault Megane IV
Je vidět že kvalita jde zase dolů.
Megane IV Granthour Intens 1.3 Tce 2022
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
- rainier wolfcastle
- Starting member
- Příspěvky: 88
- Registrován: úte dub 10, 2012 12:40
Re: Renault Megane IV
Musim tedy rict, ze s kvalitou moc spokojen nejsem. Ceka me prvni servisni prohlidka po roce (mam najeto 10000km) a budu reklamovat: vrzani ridicova sedadla, vrzani levych zadnich dveri pri prejezdu nerovnosti, nefungujici ventilaci na zadni sedadla, problikavajici radio, predbihani hodin o 2minuty za mesic, samovolne zeslabovani radia za jizdy, nepouzitelne ostrikovace a povrzavani zadni napravy....
Re: Renault Megane IV
A to su len zaciatky Preto som zmenil svoj podpis, a zmenim ho az ked ma Rendlik presvedci, ze vie spravit poriadne auto
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Renault Megane IV
Tak to budes mit ten podpis asi hodne dlouho:). Nove Renaulty jsou co se tyce kvality vazne spatne, bohuzel to neni pouze moje zkusenost, ale mam hned dalsi 3 v okoli. 2x novy Magane a novy Grand Scenic.
- rainier wolfcastle
- Starting member
- Příspěvky: 88
- Registrován: úte dub 10, 2012 12:40
Re: Renault Megane IV
Mam i Thalii rv2010. A co to auto zazilo... slouzi uz jako uzitkove. Jsem myslivec takze s ni normalne jezdim po lese a jediny limit je adheze. Po dobrych zkusenostech jsem sel do Megana a asi jsem dobre neudelal.
Re: Renault Megane IV
No ja jsem mel take dobre zkusenosti s Renaultem. S Lagunou III jsem najel temer 300tis km a zadny problem. Nove Renaulty jsou vsak zklamani a navic hodne veci neni schopen servis ani vyresit.
- Tafi
- Junior member
- Příspěvky: 163
- Registrován: pát pro 29, 2017 15:34
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Megane IV
Víceméně mám podobnou zkušenost jako Rainier. Vrzání řidičovo sedačky, zadní dveře při přejezdu nerovností - navíc pak EDC padající do nouze, zasekávání R-Linku a to je pro zatím asi vše. Koupil bych si to auto znovu? Rozhodně. Zbytek věcí mě baví na tolik, že mi tohle je vlastně jedno, a to hlavně v situaci, kdy jediná strast co mi to přináší je, že to občas odevzdám do servisu, vezmu si místo toho Talismana nebo Koleos, nic neplatím, nic neřeším.
12/17 Renault Megané IV Grandtour GT 205 EDC - 18", Bilá Nacré
1/12 Dacia Logan 2 1.2 55kW Arctica Cosmos Blue
1/12 Dacia Logan 2 1.2 55kW Arctica Cosmos Blue
Re: Renault Megane IV
"samovolne zeslabovani radia za jizdy"
A nemas nastavenou zmenu hlasitosti dle rychlosti?
A nemas nastavenou zmenu hlasitosti dle rychlosti?
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
- rainier wolfcastle
- Starting member
- Příspěvky: 88
- Registrován: úte dub 10, 2012 12:40
Re: Renault Megane IV
Ne nemam. Schvalne jsem se dival do menu kdyz to zacalo delat
Re: Renault Megane IV
Len tak pre zaujímavosť:
http://www.vw-club.cz/viewforum.php?f=292
Chápem rozhorčenie niektorých nad "drobnými" kvalitatívnymi závadami na nových autách. Mám pocit, že niektorí očakávajú kvalitu raketoplánu. Kupujeme autá v hodnote +-15000€. Za tú čiastku by sme pred 10 rokmi nedostali ani polovicu toho, čo majú súčasné autá. Priemerný vek auta v EU sa v súčasnosti pohybuje okolo 12 rokov!! Komponenty do áut sú zdieľané v rámci subdodávateľskej siete. Nakalibrovaný stroj vyrobí dokonalú súčiastku do Ferrari a potom odchýlky rastú, pokiaľ ich udrži norma, skončia niekde v Pande a pod. Včera mi brat poslal fotku palubky z Alpiny priamo z výroby, čerstvo potiahnutej kožou a s humorom dodal, že mám ešte s kúpou počkať
Ja mám na svojom Rencku nabehaných čerstvých 3000km, šiel som do čistej atmo 1.6. Objavili sa zvuky pri vytočení volantu - vraj horné uloženie tlmičov. Ok, spraví sa v garančke, od toho je a je to tak s každým produktom, ktorý kupujeme. Ak by som chcel boty, ktoré sa nezderú za jednu sezónu, nechal by som si ich ušiť namieru niekde vo Švajci za 700€. Dokonalé auto by som hľadal asi márne, ale ručne skladaný Pagani by sa mojej predstave asi približoval. Môj rencek skladali nejakí Španieli a iná zmeska robošov niekde v Palencii a zjavne sa v tom čase nehral dôležitý futbal.
Osobne som šiel do kúpy nového vozidla s vedomím, že na ňom možno budem musieť vychytať nejaké muchy. V záruke s tým nemám problém. Mohol som ísť do 5 ročnej jazdenky, kde by to za mňa vychytal predošlý majiteľ, ale bohvie ako by sa k autu správal. Moje predošné auto, ak by neskončilo v totálke bolo Megane Grandtour II 1.6. Kupoval som ho pri 150000 a skončil niekde pod 260000. Doviezol ma k moru na Jadran aj do Berlína, a že na ňom sem-tam niečo vrzlo pri prechode dierou na našich skvelých cestách? Veď už malo svojich zaslúžených 13 rokov - naplnilo vekový priemer a pošlo
Takže podtrženo-sečteno: nie, nie je to len o Renaulte - taký je súčasný automobilový trh.
http://www.vw-club.cz/viewforum.php?f=292
Chápem rozhorčenie niektorých nad "drobnými" kvalitatívnymi závadami na nových autách. Mám pocit, že niektorí očakávajú kvalitu raketoplánu. Kupujeme autá v hodnote +-15000€. Za tú čiastku by sme pred 10 rokmi nedostali ani polovicu toho, čo majú súčasné autá. Priemerný vek auta v EU sa v súčasnosti pohybuje okolo 12 rokov!! Komponenty do áut sú zdieľané v rámci subdodávateľskej siete. Nakalibrovaný stroj vyrobí dokonalú súčiastku do Ferrari a potom odchýlky rastú, pokiaľ ich udrži norma, skončia niekde v Pande a pod. Včera mi brat poslal fotku palubky z Alpiny priamo z výroby, čerstvo potiahnutej kožou a s humorom dodal, že mám ešte s kúpou počkať
Ja mám na svojom Rencku nabehaných čerstvých 3000km, šiel som do čistej atmo 1.6. Objavili sa zvuky pri vytočení volantu - vraj horné uloženie tlmičov. Ok, spraví sa v garančke, od toho je a je to tak s každým produktom, ktorý kupujeme. Ak by som chcel boty, ktoré sa nezderú za jednu sezónu, nechal by som si ich ušiť namieru niekde vo Švajci za 700€. Dokonalé auto by som hľadal asi márne, ale ručne skladaný Pagani by sa mojej predstave asi približoval. Môj rencek skladali nejakí Španieli a iná zmeska robošov niekde v Palencii a zjavne sa v tom čase nehral dôležitý futbal.
Osobne som šiel do kúpy nového vozidla s vedomím, že na ňom možno budem musieť vychytať nejaké muchy. V záruke s tým nemám problém. Mohol som ísť do 5 ročnej jazdenky, kde by to za mňa vychytal predošlý majiteľ, ale bohvie ako by sa k autu správal. Moje predošné auto, ak by neskončilo v totálke bolo Megane Grandtour II 1.6. Kupoval som ho pri 150000 a skončil niekde pod 260000. Doviezol ma k moru na Jadran aj do Berlína, a že na ňom sem-tam niečo vrzlo pri prechode dierou na našich skvelých cestách? Veď už malo svojich zaslúžených 13 rokov - naplnilo vekový priemer a pošlo
Takže podtrženo-sečteno: nie, nie je to len o Renaulte - taký je súčasný automobilový trh.
Re: Renault Megane IV
Naprosto souhlasim s Burghudem.
Renault vzdy patril mezi ty "levnejsi" vozy, ktery nabizel nizsi cenove hladine slusnou vybavu, za kterou byste u jine znacky zaplatili radove o 50tis. vic.
Renault nikdy nebyl prestizni znackou, chrlil vzdy trochu nadcasove extravagantni auta jestli se to tak da rict. O komfortu interieru ani nemluve. A prave tim si sve uzivatele Renault ziskal. Ctyrkove rady se snazi Renault tu prestiz zmenit a tomu odpovidaji i ceny vozu jako Talisman, Koleos, Espace. Jen ti zasvedceny by vsak za tyto modely nikdy nedali mega A prave u ctyrkove rady udelal Renault velky krok dopredu co se technologii tyce, tomu odpovida i cena.
Je jedno zda je to Renault, koncern VW, BMW, aj. At jw to jak je to, dnesni trh jede na kvantitu nikoliv na kvalitu. Je to proste dano poptavkou na trhu. Dokud vsichni budeme muset mit co rok novej telefon, co dva roky nebo pet let novy auto, kvalita nebude nikdy dobra. Sam delam v Nemecku v automobilovem prumyslu a clovek by si rekl jo nemecka kvalita. Velky ho. Nikoho nezajima kvalita, ale produkce ktera jde ven. A za posledni 4 roky je to cim dal horsi. Produkce stoupa kazde ctvrtleti, na zamestnance jsou kladeny cim dal vyssi naroky a samozrejme na ukor kvality. Protoze zamestnanec je jen clovek, musi splnit normu a tim padem ho nejake male odchylky od kvality vubec nezajima, prptoze by tu normu nesplnil. Jsem v tom denno denne, takze vim o cem mluvim doba, kdy se vyrabelo kvalitne jsou davno pryc a to mam i napric od lidi co delali i pro BMW. Jak vypadaji sedacky do Cabria, aj. Dnes jsou automobilky soucasti koncernu, jsou to akciove apolecnosti a kazdy akcionar chce svuj dil penez. Kvalita ho absolutne nezajima. A kazdy segment stale keca do vyroby a to je duvod proc se nekolikrat za rok meni vyroba a postupy. A vse na ukor usetreni a znizeni nakladu a tim padem opet kvality a az pozdeji se ukazuje ze to bylo spatne a zase se jede nanovo
Tohle kydani spiny na Renault mi prijde jako klise. Chapu spatne zkusenosti nekterych uzivatelu. Co se tyce ojetych vozu, nikdy nevite kdo s tim autem pred vama jezdil a jak se k tomu autu choval a pak rikate posranej Renault. U novych vozu, jsou mouchy nepopiram, ale ty jsou vsude. Na Meganu III (1.2) mam 70tis a krome par vrzajicich plastu v interieru a obcasne vrzani kastle nemuzu na to auto rict ani popel, zadna porucha nic. Scenic III (2.0), tez nemuzu rict ani slovo proti tomu autu. Mam 60tis s jezdi naprosto bez problemu. Novy GTcko, zatim taky v pohode az na vrzajici sedacku. Ale jsou to proste takove drobnosti. A ze se nekdo neumi k autu chovat a jezdi a jezdi dokud se neco nevysype, jako sorry to je hloupost a naivita nektrych motoristu. Nebo koupit si diesel na jezdeni po meste
Jen tak mimichodem, novy Mercedess tridy A bude mit v zakladu dieslovy motor 1.6 a hadejte od koho )
Renault vzdy patril mezi ty "levnejsi" vozy, ktery nabizel nizsi cenove hladine slusnou vybavu, za kterou byste u jine znacky zaplatili radove o 50tis. vic.
Renault nikdy nebyl prestizni znackou, chrlil vzdy trochu nadcasove extravagantni auta jestli se to tak da rict. O komfortu interieru ani nemluve. A prave tim si sve uzivatele Renault ziskal. Ctyrkove rady se snazi Renault tu prestiz zmenit a tomu odpovidaji i ceny vozu jako Talisman, Koleos, Espace. Jen ti zasvedceny by vsak za tyto modely nikdy nedali mega A prave u ctyrkove rady udelal Renault velky krok dopredu co se technologii tyce, tomu odpovida i cena.
Je jedno zda je to Renault, koncern VW, BMW, aj. At jw to jak je to, dnesni trh jede na kvantitu nikoliv na kvalitu. Je to proste dano poptavkou na trhu. Dokud vsichni budeme muset mit co rok novej telefon, co dva roky nebo pet let novy auto, kvalita nebude nikdy dobra. Sam delam v Nemecku v automobilovem prumyslu a clovek by si rekl jo nemecka kvalita. Velky ho. Nikoho nezajima kvalita, ale produkce ktera jde ven. A za posledni 4 roky je to cim dal horsi. Produkce stoupa kazde ctvrtleti, na zamestnance jsou kladeny cim dal vyssi naroky a samozrejme na ukor kvality. Protoze zamestnanec je jen clovek, musi splnit normu a tim padem ho nejake male odchylky od kvality vubec nezajima, prptoze by tu normu nesplnil. Jsem v tom denno denne, takze vim o cem mluvim doba, kdy se vyrabelo kvalitne jsou davno pryc a to mam i napric od lidi co delali i pro BMW. Jak vypadaji sedacky do Cabria, aj. Dnes jsou automobilky soucasti koncernu, jsou to akciove apolecnosti a kazdy akcionar chce svuj dil penez. Kvalita ho absolutne nezajima. A kazdy segment stale keca do vyroby a to je duvod proc se nekolikrat za rok meni vyroba a postupy. A vse na ukor usetreni a znizeni nakladu a tim padem opet kvality a az pozdeji se ukazuje ze to bylo spatne a zase se jede nanovo
Tohle kydani spiny na Renault mi prijde jako klise. Chapu spatne zkusenosti nekterych uzivatelu. Co se tyce ojetych vozu, nikdy nevite kdo s tim autem pred vama jezdil a jak se k tomu autu choval a pak rikate posranej Renault. U novych vozu, jsou mouchy nepopiram, ale ty jsou vsude. Na Meganu III (1.2) mam 70tis a krome par vrzajicich plastu v interieru a obcasne vrzani kastle nemuzu na to auto rict ani popel, zadna porucha nic. Scenic III (2.0), tez nemuzu rict ani slovo proti tomu autu. Mam 60tis s jezdi naprosto bez problemu. Novy GTcko, zatim taky v pohode az na vrzajici sedacku. Ale jsou to proste takove drobnosti. A ze se nekdo neumi k autu chovat a jezdi a jezdi dokud se neco nevysype, jako sorry to je hloupost a naivita nektrych motoristu. Nebo koupit si diesel na jezdeni po meste
Jen tak mimichodem, novy Mercedess tridy A bude mit v zakladu dieslovy motor 1.6 a hadejte od koho )
Renault Scénic 1.9dCi (75kW)
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)
Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)
Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů