rychlodotazy a pokec o L III :)
Moderátor: Moderators General
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3292
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: rychlodotazy a pokec o L III :)
A co zkusit jinou dobrou baterku? Nemáš možnost si pujčit třeba od kolegy v práci na jeden den a noc?
A píšeš, že předtím to startovalo uplně bezproblémů--- to jako zničeho nic začlo takhle? Nic tomu nepředcházelo? Třeba servis, zasah do diagnostiky, spálení nějaké pojistky atd atd
A píšeš, že předtím to startovalo uplně bezproblémů--- to jako zničeho nic začlo takhle? Nic tomu nepředcházelo? Třeba servis, zasah do diagnostiky, spálení nějaké pojistky atd atd
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1684
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
Re: rychlodotazy a pokec o L III :)
no nebolo to uplne zrazu, asi sa to pomaly zhorsovalo ale teraz uz to dospelo do stadia ze to vnimam pri kazdom studenom starte. baterku si bohuzial nemam od koho pozicat... ale uvidim co to spravi na mraze, predtym ako pojdem do toho servisu tak uz by malo mrznut tak to necham von a rano dufam ze nastartujem
ale nemenilo sa nic ani sa nic neopravovalo na aute v poslednom case, len vymena oleja a filtra ale to uz robilo aj predtym
ale nemenilo sa nic ani sa nic neopravovalo na aute v poslednom case, len vymena oleja a filtra ale to uz robilo aj predtym
ZDENECEKCZ píše: ↑čtv led 11, 2018 16:42A co zkusit jinou dobrou baterku? Nemáš možnost si pujčit třeba od kolegy v práci na jeden den a noc?
A píšeš, že předtím to startovalo uplně bezproblémů--- to jako zničeho nic začlo takhle? Nic tomu nepředcházelo? Třeba servis, zasah do diagnostiky, spálení nějaké pojistky atd atd
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3292
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: rychlodotazy a pokec o L III :)
Tak ted mě zas napadlo relé žhaveníDehumanizer píše: ↑čtv led 11, 2018 16:46no nebolo to uplne zrazu, asi sa to pomaly zhorsovalo ale teraz uz to dospelo do stadia ze to vnimam pri kazdom studenom starte. baterku si bohuzial nemam od koho pozicat... ale uvidim co to spravi na mraze, predtym ako pojdem do toho servisu tak uz by malo mrznut tak to necham von a rano dufam ze nastartujem
ale nemenilo sa nic ani sa nic neopravovalo na aute v poslednom case, len vymena oleja a filtra ale to uz robilo aj predtym
ZDENECEKCZ píše: ↑čtv led 11, 2018 16:42A co zkusit jinou dobrou baterku? Nemáš možnost si pujčit třeba od kolegy v práci na jeden den a noc?
A píšeš, že předtím to startovalo uplně bezproblémů--- to jako zničeho nic začlo takhle? Nic tomu nepředcházelo? Třeba servis, zasah do diagnostiky, spálení nějaké pojistky atd atd
Když jsi měřil ty ohmy, neměřil jsi ,jak dlouho to před startem žhavilo?
Mě na lagi1 začne žhavit, na žhaviších je 12V-- po cca 5-10s tam něco cvakne a jde proud kolem 10,5V a po cca necele minutě to zas cvakne v relé a na žhavičky už nejde vubec nic
Třeba ti odchází to relé a zhaví ti jen velmi krátce-- ale k tomuto by se měli vyjádřit jiní, co to ví přesně, jak je to u L3
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1684
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
Re: rychlodotazy a pokec o L III :)
to som neskusal ale teraz to zhavi velmi kratko, parkujem v garazi a tam bolo rano asi 7 stupnov, mozno ze to nezhavilo ani vobec, neviem od kolko stupnov ma zhavit... kazdopadne ak by to bolo rele tak to je este na vymenu v zaruke
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014
-
- Experienced member
- Příspěvky: 850
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: rychlodotazy a pokec o L III :)
Moderní auta žhaví před startem v řádu jednotek sekund, pro běžného uživatele prakticky nepostřehnutelná doba. Pravděpodobně ještě dožhavují i po nadlábnutí, ale to už bude také časově zanedbatelné. Teoreticky pokud není pod mínus deset tak bys neměl poznat, že jsou žhavičky v háji. Tipoval bych to spíš někde kolem vstřikování, než žhavení(nemusí to tak být, jen tipuji dle projevů). Mám v podstatě podobné projevy, kdy při startu po nějaké době v chladu je cítit, že nechytnou všechny válce najednou, ale až po několika otáčkách, ale motor jede normálně, nastartuje to vždy, žadná chyba nesvítí, takže to neřeším.
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle
Re: rychlodotazy a pokec o L III :)
Dehumanizer: Zkus natočit video toho startu.
Jinak něco se řešilo tady viewtopic.php?f=82&t=68268&hilit=dlouho+to%C4%8D%C3%AD
Asi bych tam i pokračoval.
Jinak něco se řešilo tady viewtopic.php?f=82&t=68268&hilit=dlouho+to%C4%8D%C3%AD
Asi bych tam i pokračoval.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: rychlodotazy a pokec o L III :)
Túto zimu zažívam niečo podobné hneď po naštartovaní ako keby vynechaval nejaky válec tak 3-4 sekundi a nemusi byť ani príližvelká zima stačí pod 5 stupňov ale mám aj odskúšané pri -20 nebol problém zo štartom chytilo bez problémov.prikladám aj video z dnešného štatru pri -1.
Predpokladám že skôr bude problém ani nie v žhavičoch ale skôr probém v natlakovaní oleja v hydrošteloch alebo v napínáku retaze ako bolo písané v téme ktorá je v linku nadomnou. lebo problém býva len keď auto dlhšie stojíi aj to len prvých pár sekúnd a pri -20 chytiá tak isto ako na videu.
https://youtu.be/ahpImr8nEiY
okolo 11-12 sekund je počuť ten nerpavidelný chod motora.
Predpokladám že skôr bude problém ani nie v žhavičoch ale skôr probém v natlakovaní oleja v hydrošteloch alebo v napínáku retaze ako bolo písané v téme ktorá je v linku nadomnou. lebo problém býva len keď auto dlhšie stojíi aj to len prvých pár sekúnd a pri -20 chytiá tak isto ako na videu.
https://youtu.be/ahpImr8nEiY
okolo 11-12 sekund je počuť ten nerpavidelný chod motora.
Renault Laguna 2.0dci 110kw energy
Re: rychlodotazy a pokec o L III :)
Kubec666 můžeš mi prosim tě prozradit jak si vytahl ten drzak?Děkuji
Renault Laguna III,2.0 16V (Hi-flex)103kW,2010,196000km
Re: rychlodotazy a pokec o L III :)
Sorry som ti aj zabudol odpisat ale ked ho mas v nutri zaseknuti tak som ho nejako doslova nasilim musel vypacit ale ak ho vies vysunut je tam taka pruzina co to zachytava skusim to to zajtra nafotiti alebo nieco a poslem
musim sa pozriet aj sam na to lebo moc si to uz nepametam ak to tam bolo
musim sa pozriet aj sam na to lebo moc si to uz nepametam ak to tam bolo
Renault Laguna 2.0dci 110kw energy
Re: rychlodotazy a pokec o L III :)
Uz se vam stalo,ze na emisich se nepřipojili s autem?
Renault Laguna III,2.0 16V (Hi-flex)103kW,2010,196000km
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: rychlodotazy a pokec o L III :)
Ne.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: rychlodotazy a pokec o L III :)
Tak jsem první,zitra zas musim jinam.Nechapu to,auto bylo minulý týden napichle a vse v cajku.3/4 hodiny jsem tam stal a koukal na bezmoc typka,co se to snazil rozchodit.Ani aktualizace softwaru nepomohla.
Renault Laguna III,2.0 16V (Hi-flex)103kW,2010,196000km
Re: rychlodotazy a pokec o L III :)
Tak uz je vse hotové,chyba byla urco v diagnostice kterou tam měli.
Renault Laguna III,2.0 16V (Hi-flex)103kW,2010,196000km
Re: rychlodotazy a pokec o L III :)
Koukám že jsi z Chomutova, kde jsi s tím byl? Já jezdím na Spořickou a zatím nebyl problém...
Re: rychlodotazy a pokec o L III :)
Tak presne na sporicke se mi to stalo.Uz jsme se potkali,bezel jsem za tebou a ptal se na světla.Pak jsem jel do Alfy u dopravniho podniku a tam vse v cajku.
Renault Laguna III,2.0 16V (Hi-flex)103kW,2010,196000km
Re: rychlodotazy a pokec o L III :)
Tak opět zkusím místní borce
Píše se to tu výše,i v jiných tématech,ale to přesně není můj problém.Při vychladlém motoru (2.0dCi bez FAPu,cca 220t km) a teplotách pod nulou,prostě startuje hůře a hlavně po nastartování mi z výfuku hulí snad 5 vteřin jak ze staré,dobré Avie Až se stydím.Pak to ustane.
Srovnání mám výborné s druhou LII (2.0dCi s FAP,cca 170t km).Ta otočí a běží.Naprosto čistě a bez zakouření.Nádhera.
Žhavičky změřeny na motoru-všechny v rozmezí cca 2-3ohmy.Napětí na nich se po zmáčknutí start tl.také objeví.Takže tady asi problém není.
Kolega má jen neorig.diag.,a na ní byly 3 vstřiky na dost podobných hodnotách a jeden docela o dost jinde (bohužel jse si to nevyfotil,mohl by někdo napsat jaké jsou ještě hodnoty v toleranci a jaké už špatně?)
Takže vstřiky (Bosch-piezo) ven,odeslány do servisu - test,regenerace a dle výsledků (všechny jsem dostal ze servisu a mám je k dispozici)jsou ok.
Namontováno zpět a pouze můj subjektivní pocit,že SNAD trochu lepší,ale hulí to dle mě stejně
Nějaká rada,nasměrování,pomoc??
Píše se to tu výše,i v jiných tématech,ale to přesně není můj problém.Při vychladlém motoru (2.0dCi bez FAPu,cca 220t km) a teplotách pod nulou,prostě startuje hůře a hlavně po nastartování mi z výfuku hulí snad 5 vteřin jak ze staré,dobré Avie Až se stydím.Pak to ustane.
Srovnání mám výborné s druhou LII (2.0dCi s FAP,cca 170t km).Ta otočí a běží.Naprosto čistě a bez zakouření.Nádhera.
Žhavičky změřeny na motoru-všechny v rozmezí cca 2-3ohmy.Napětí na nich se po zmáčknutí start tl.také objeví.Takže tady asi problém není.
Kolega má jen neorig.diag.,a na ní byly 3 vstřiky na dost podobných hodnotách a jeden docela o dost jinde (bohužel jse si to nevyfotil,mohl by někdo napsat jaké jsou ještě hodnoty v toleranci a jaké už špatně?)
Takže vstřiky (Bosch-piezo) ven,odeslány do servisu - test,regenerace a dle výsledků (všechny jsem dostal ze servisu a mám je k dispozici)jsou ok.
Namontováno zpět a pouze můj subjektivní pocit,že SNAD trochu lepší,ale hulí to dle mě stejně
Nějaká rada,nasměrování,pomoc??
Naposledy upravil(a) Kašpy dne čtv úno 15, 2018 10:56, celkem upraveno 1 x.
Renault 6TL,Renault 16TL,Renault 16TX,Renault 25 2.2,Renault 25 2.2 fl,Laguna II Grandtour 1.9dCi,facelift Laguna II Grandtour 2.0 dCi,Laguna III Grandtour 2.0 dCi,Laguna III Grandtour 2.0dCi-4C.
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2425
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: rychlodotazy a pokec o L III :)
Kde tankujes ?
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3292
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: rychlodotazy a pokec o L III :)
........Žhavičky změřeny na motoru-všechny v rozmezí cca 2-3ohmy.Napětí na nich se po zmáčknutí start tl.také objeví.Takže tady asi problém není..........
A já bych zas řekl, že to jima je. Špatné žhavičky se projevují přesně takto, že pár sekund po prvotním studenem startu to strašně čoudí a dým je takový modro-bílo-šedý a jde cítit úplně přesně, jak staré avie nebo tatrovky.
To že na ně jde proud a změřením jsou dobré neznamená, že třeba nejsou obalené karbonem a tím nežhaví jak mají, nebo že prostě nežhaví tam, kde by měly, ale třeba jen částečně, anebose rozžhavují dlouho, že prostě než dosáhnou svou max teplotu, tak ty už máš nastartováno. Nejlepší by bylo je vyndat a vyzkouše pohledem, jak žhaví mimo auto.
A já bych zas řekl, že to jima je. Špatné žhavičky se projevují přesně takto, že pár sekund po prvotním studenem startu to strašně čoudí a dým je takový modro-bílo-šedý a jde cítit úplně přesně, jak staré avie nebo tatrovky.
To že na ně jde proud a změřením jsou dobré neznamená, že třeba nejsou obalené karbonem a tím nežhaví jak mají, nebo že prostě nežhaví tam, kde by měly, ale třeba jen částečně, anebose rozžhavují dlouho, že prostě než dosáhnou svou max teplotu, tak ty už máš nastartováno. Nejlepší by bylo je vyndat a vyzkouše pohledem, jak žhaví mimo auto.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: rychlodotazy a pokec o L III :)
Obě auta krmím stejně,převážně Shell a teď v zimě ještě dávám VIF.
Tak žhavičky jsem venku ještě neměl... a je fakt,že to tak i smrdí
Navíc se momentálně nedobrovolně povaluju v posteli a s autem nejezdím,abych ho trochu otestoval.
Tak žhavičky jsem venku ještě neměl... a je fakt,že to tak i smrdí
Navíc se momentálně nedobrovolně povaluju v posteli a s autem nejezdím,abych ho trochu otestoval.
Renault 6TL,Renault 16TL,Renault 16TX,Renault 25 2.2,Renault 25 2.2 fl,Laguna II Grandtour 1.9dCi,facelift Laguna II Grandtour 2.0 dCi,Laguna III Grandtour 2.0 dCi,Laguna III Grandtour 2.0dCi-4C.
Re: rychlodotazy a pokec o L III :)
Pravdu má. Koupil bych nový. Po 200k km maj nárok na to být v háji.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: rychlodotazy a pokec o L III :)
To máš určitě pravdu,ale já ho mám od léta,a co na něm dělali frantíci konkrétně,to se ze servisní historie bohužel vyčíst nedá,i když jsem se o to s místními borci snažil.Navíc téma žhaviček jsem také projížděl a celkem se tam shodovali,že pokud nejsou vadné,problém by s nimi neměl být.
A pohledově je motor včetně žhaviček a příslušenství jak z továrny čemuž jsem po otevření kapoty nechtěl uvěřit (což pochopitelně nic neříká o funkčnosti)
A pohledově je motor včetně žhaviček a příslušenství jak z továrny čemuž jsem po otevření kapoty nechtěl uvěřit (což pochopitelně nic neříká o funkčnosti)
Renault 6TL,Renault 16TL,Renault 16TX,Renault 25 2.2,Renault 25 2.2 fl,Laguna II Grandtour 1.9dCi,facelift Laguna II Grandtour 2.0 dCi,Laguna III Grandtour 2.0 dCi,Laguna III Grandtour 2.0dCi-4C.
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: rychlodotazy a pokec o L III :)
Já bych u 2.0dCi žhavky moc netipoval. Ty zde skoro vůbec neodchází. Já mám nalítáno už 330 000km a žhavky stále fungují krásně a auto nemá problém startovat. Osobně bych to viděl spíše na ty vstřikovače. Nevěřím jejich laboratornímu testování. Kdysi jsem to absolvoval u 1.9dCi, protokol na A4 a vstřikovače byly prý v pořádku. Nedalo mi to a koupil jsem přesto čtyři nové (originál Bosch Repas) a rázem se vyřešily všechny problémy - hluk se snižil, spotřeba klesla, menší vibrace, auto lépe startovalo, atd. atd.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3292
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: rychlodotazy a pokec o L III :)
Já bych šel zase tou levnější cestou žhaviček. Pokud si na to troufá sám, má to kde udělat a má nějaký ten vercajk, tak ho to bude stát jen za ty svíčky. Práce na pár hodin v pohodě tempu utíkajícího šneška.
Apropó:
kdesik jsem se tu ptal, jestli jde nějak třeba 2x nažhavit před startem, anebo v diag nastavit delší čas žhavení. Odpovědi bohužel nebyly, takže ted nevím, jestli to jde nebo nejde.
Apropó:
kdesik jsem se tu ptal, jestli jde nějak třeba 2x nažhavit před startem, anebo v diag nastavit delší čas žhavení. Odpovědi bohužel nebyly, takže ted nevím, jestli to jde nebo nejde.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: rychlodotazy a pokec o L III :)
Proč chceš 2x žhavit? Pokud žhavičky fungují, tak to není třeba, jen se tím ničí. Jinak to samozřejmě jde - zapneš pouze zapalování a nebudeš stát na brzdě/spojce. Motor nažhaví, ale nenastartuje.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů