Zdravim,
mam Grand Espace IV, 3.0 dci 133 kw, r.v. 2007, najeto 277 tis. km., automat
V utery jsem s nim jel cca 70 km cestu a prakticky na konci cesty mi ve meste pri projizdeni kruhacem zhasnul motor.
Po par pokusech se mi ho podarilo nastartovat a po ujeti cca 20 metru a pri vetsim pridani plynu mi to zase zhaslo.
Po dalsich par pokusech opet nastartoval a ujel jsem krokem cca 300 metru a pak pridal trochu vic plynu a zase to zhaslo.
Pak uz mi to nastartovat neslo. Na displeji to vzdy napsalo chybu Injection Fault.
Tak jsem o nechal stat pres noc na miste a rano to chtel nechat odtahnout.
Rano prisel mechanik, normalne nastartoval a po vlastni ose odjel s autem do servisu (Bosch servis).
Na diagnostice jim to napsalo akorat vadne zhavici rele, to mi ale pise uz posledni 3 roky, a vzdy to startovalo a jezdilo.
Doporuceny postup od servisu je ted, zkusit vymenit to zhavici rele a kdyz to nepomuze, tak si mysli, ze by to mohly delat vstriky.
Ze pry je nejak v aute promerovali a nektere z nich maji nejake zaporne hodnoty. Ja tomu nerozumim, takze nevim
Ze pry by se vstriky vyndali a poslali na otestovani a pak dle potreby pripadne repase vstriku apod. Coz me prijde financne dost narocny.
Nevim, jak se vadne vstriky projevuji ... ale pri te same ceste, kdy to chciplo, jsem predjizdel do kopce nakladak a auto jelo vykonnostne jako das ... tak nevim no.
Prochazel jsem mistni diskuse, a hledal podobne priznaky a nasel jsem, ze by to mohl delat napr. zasekly EGR ventil v otevrene poloze.
Tj. ze by se motor v tu chvili, kdy zhasl, udusil spalinami. Prijde mi to vcelku logicke ...
Napada vas nekoho nejaka jina pricina?
Diky za rady ...
Pavel
Zhasnutí motoru za jízdy
Moderátor: Moderators General
Re: Zhasnutí motoru za jízdy
Muze to byt i oholeny drat od nejakyho cidla na motoru, jde do zkratu a motor chcipne
Re: Zhasnutí motoru za jízdy
Mně na Scéniku dělalo nepravidelné chcípání špatný palivový čerpadlo.
mj.:
ex. Renault Clio 1.2 1994
ex. Renault Kangoo 1.2 1999
ex. Renault Twingo 1.2 1998
ex. Renault Scénic 1.9 dCi 2000
ex. Renault Espace IV 1.9 dCi 2006
a zbylo Renault Clio III 1.2 16V 2005
ex. Renault Clio 1.2 1994
ex. Renault Kangoo 1.2 1999
ex. Renault Twingo 1.2 1998
ex. Renault Scénic 1.9 dCi 2000
ex. Renault Espace IV 1.9 dCi 2006
a zbylo Renault Clio III 1.2 16V 2005
Re: Zhasnutí motoru za jízdy
No chtělo by to připojit na diagnostiku zrovna v době, kdy to nejde nastartovat a mrknout na tlak paliva.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
-
- Advanced member
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv dub 25, 2013 15:50
- Bydliště: Dřísy, okr. Praha východ
Re: Zhasnutí motoru za jízdy
Zdravím,
tip: ventilky na čerpadle, nebo turbo, nebo EGR.
Osobně bych to viděl na ventilky (zjistit tlak paliva na rampě).
tip: ventilky na čerpadle, nebo turbo, nebo EGR.
Osobně bych to viděl na ventilky (zjistit tlak paliva na rampě).
Zbyněk
Espace V, 1.6dci, 2018, plná výbava
Grand ESPACE IV, 3.0dci (P9X 701), 2004, plná výbava mimo kůže
Espace V, 1.6dci, 2018, plná výbava
Grand ESPACE IV, 3.0dci (P9X 701), 2004, plná výbava mimo kůže
Re: Zhasnutí motoru za jízdy
Ať nejdřív někdo otevře motorovou jednotku,její třeba ale otevřít z obou stran,může ji papat pomalu červ,žhavení potřebuješ jen do startu ne na jízdu,relé žhavení to píše i když je špatný zhavic, vstřikovače bude zbytečně tahat taky ven,pokud nemáš zapsanou žádnou chybu krom toho žhavení tak ten problém hledej v jednotce,v tom Boschi necháš jen zbytečně peníze bez vysledku,kdyby chtěl někdo napsat že pomůžu tak nepomuzu, jednotku 133kw nemám a bude se docela špatně zhanet a 130 kW má jinou
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů