Clio 4 - původní diskuse a pokec
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
To jsou origo lapače ( viz obrázky výše ), jen jsem si je vyřezal podle svého. Pravda v tom detailu to vypadá všelijak, ale v reálu dobrý.
Je to takto zvláštně vykrojené proto, že lapače lezou zbytečně moc ven a já je chtěl více schovat za kolo.
Ještě jednou to samé z druhé strany ...
Je to takto zvláštně vykrojené proto, že lapače lezou zbytečně moc ven a já je chtěl více schovat za kolo.
Ještě jednou to samé z druhé strany ...
- radek_banana
- Starting member
- Příspěvky: 54
- Registrován: úte čer 02, 2015 16:55
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Ahoj všem. Jak se pozná Clio z Francie a Turecka? Lze to rozpoznat podle zápisu ve velkém TP ?
Jako Výrobce vozidla tam mám uvedeno : Renault , Billancourt, France
Co tam máte vy ostatní?
Díky.
Jako Výrobce vozidla tam mám uvedeno : Renault , Billancourt, France
Co tam máte vy ostatní?
Díky.
- LubiCzech
- Junior member
- Příspěvky: 147
- Registrován: sob lis 11, 2017 13:47
- Bydliště: Město Škodovek ....
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Mám to stejně ...
A není to jedno odkud je ? Buď to vyrábí turci v turecku nebo turci ve francii .
A není to jedno odkud je ? Buď to vyrábí turci v turecku nebo turci ve francii .
Clio IV Advantage 1,2 16V 54kW 2017
Octavia III Style 1.5 TSI 110 kW 2019
Forza 300ccm 2019
Outlander L Max 570 2019
Jawa 50 23A Mustang 50ccm 1972
Octavia III Style 1.5 TSI 110 kW 2019
Forza 300ccm 2019
Outlander L Max 570 2019
Jawa 50 23A Mustang 50ccm 1972
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Ve velkém TP má každý napsané Billancourt, France, což je sídlo automobilky.
Více o původu svého vozidla zjistíš na výrobním štítku vozidla, pěkně o tom psali v následujícím článku: http://rnews.cz/kde-byl-vyroben-muj-renault/
Více o původu svého vozidla zjistíš na výrobním štítku vozidla, pěkně o tom psali v následujícím článku: http://rnews.cz/kde-byl-vyroben-muj-renault/
Renault Clio V 1,0 TCe LPG, rv 2022
Renault Clio sport II ph1 2,0 16v, rv 2000
Renault Clio sport II ph1 2,0 16v, rv 2000
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Super, díky moc. Parádní vysvětlení.
Vzhledem k tomu, že Grandtoury se tedy vyrábějí jen v Turecku a ve VINku mám RBU, tak už na ten štítek ani nemusím koukat
Vzhledem k tomu, že Grandtoury se tedy vyrábějí jen v Turecku a ve VINku mám RBU, tak už na ten štítek ani nemusím koukat
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
To si taky říkám , ale jen jsem to chtěl vědět
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Ahoj renaulťáci, jsem tady nový a minulý týden jsem provedl objednávku nového Clia IV 1,2 16V Advantage, tak jsem se sem zaregistroval. Jedná se o druhé auto do rodiny pro manželku. Nikdy jsem renaulta neměl a je pravda, že jsem taky slyšel spoustu kritiky. To ale je snad u každé značky. Aktuálně jsem spokojený majitel Opelu Meriva 1,4 88kw s turbem, který jsem kupoval nový v roce 2016. Pravda, motor se porovnávat nedá a tak jsem sám zvědavý jak pojede. Při výběru vyhrálo Clio ze dvou důvodů. 1. design - ten se frantíkům opravdu povedl. 2. cena - Corsa, kterou jsem měl ve výběru byla o cca 50k kč dražší. (smůla jen, že zrovna tento týden je na Oply akce). No ale přeci jen po zakoupení již dvouch fungl nových Oplů rád vyzkouším jinou značku a tak se na nové Clio fakt těším. Až po objednání jsem narazil na zdejší vlákno, kde si někdo strašně stěžuje a každou chvilku přidává další a další závady. No snad se mě to vyhne a budu se řadit ke spokojeným uživatelům. Těším se na porovnání dílenského zpracování, technikou a kvalitou mezi Oplem a Renaultem. Musím říct, že z mého pohledu Opel má nasazenou laťku hodně vysoko. Pokud Renault uspěje, tak až za cca 5let budu měnit Merivu, do hledáčku přidám Captura, Scenica, nebo Kadjara, který se mě mimochodem hrozně líbí. Příští týden až ho budu mít doma, tak přidám nějaké fotky
Renault Clio 1,2 16V (2018)
Opel Meriva 1.4 turbo (2016 - a stále mám)
Opel Meriva 1.4 16V (2009-2016 prodáno)
Škoda Felicia 1,2 (prodáno)
Škoda 120 modrá na plyn (prodáno)
Škoda 120 bílá (havárka-prodáno)
Polský fiat - (sešrotováno)
Opel Meriva 1.4 turbo (2016 - a stále mám)
Opel Meriva 1.4 16V (2009-2016 prodáno)
Škoda Felicia 1,2 (prodáno)
Škoda 120 modrá na plyn (prodáno)
Škoda 120 bílá (havárka-prodáno)
Polský fiat - (sešrotováno)
- LubiCzech
- Junior member
- Příspěvky: 147
- Registrován: sob lis 11, 2017 13:47
- Bydliště: Město Škodovek ....
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
A to už mám další závadu, ale snad ani nebudu psát jakou, já se smířil s tím, že to je prostě Renault a další mi nesmí do garáže. PS: Úplně umřelo rádio
Ze mě se asi nestane fanoušek značky.. PS2: motor je hodně velký chcípáček, viz. vlákno o spotřebě. Ale u druhého auta do rodiny to je jedno, tam o to nejde
"Pokud Renault uspěje, tak až za cca 5let budu měnit Merivu, do hledáčku přidám Captura, Scenica, nebo Kadjara, který se mě mimochodem hrozně líbí".
Ano i to mě napadlo, že už nebudu kupovat drahé koncernove vozy, ale rychle mě to přešlo
Ze mě se asi nestane fanoušek značky.. PS2: motor je hodně velký chcípáček, viz. vlákno o spotřebě. Ale u druhého auta do rodiny to je jedno, tam o to nejde
"Pokud Renault uspěje, tak až za cca 5let budu měnit Merivu, do hledáčku přidám Captura, Scenica, nebo Kadjara, který se mě mimochodem hrozně líbí".
Ano i to mě napadlo, že už nebudu kupovat drahé koncernove vozy, ale rychle mě to přešlo
Clio IV Advantage 1,2 16V 54kW 2017
Octavia III Style 1.5 TSI 110 kW 2019
Forza 300ccm 2019
Outlander L Max 570 2019
Jawa 50 23A Mustang 50ccm 1972
Octavia III Style 1.5 TSI 110 kW 2019
Forza 300ccm 2019
Outlander L Max 570 2019
Jawa 50 23A Mustang 50ccm 1972
- krvesaj
- Junior member
- Příspěvky: 162
- Registrován: čtv bře 05, 2009 21:51
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Urcite si neprihloupil s koupi vozu. Mimochodem merivu mel kolega z prace a v dílenském zpracovani plus minus stejny ba naopak mi prijdou plasty u Opelu malinko horsi, viz Insignia 2013. Muzes natrefit na blbej kus ale to u kazde znacky. U nas lidi kupuji vetsinou koncernove vozy, ja delam v Nemecku taky pro koncern a lepsi nevedet jak se co dela )) chlapi taky resi reklamace u Skodovek VW atd. Od podvozku, pres korozi az po xenonove svetla, brzdy atd. Proste v dnesni dobe si clovek nevybere. Clio IV jsem koupil manzelce. Hledal jsem nahradu za Megana. Byl jsem s nim resit dvakrat reklamaci, ale ve smyslu ze pri chladnem pocasi vrze neco od tlumice nebo stabilizatoru, kdyz je teplo nic. Asi nejaka guma, bohuzel se zavada neprojevila, sami rikali az bude zima at prijedu. Udajne nepsane pravidlo pro uznani zaruky na podvozek je 40 tis km, dle Renaultu. My mame najezd 8000 rocne. A pak byla pecicka (nalepeny prach) pod lakem na patych dverich. Hned to opravili a nic neni poznat. Jinak auto o.k. Motor neni moc zavodak, ale po vymemene oleje jako by se auto odspuntovalo a jede o poznáni lip. Spotrebu mam kombinovanou 6.4 (60% mimo obec a zbytek couracky po meste). Ale nejsem brzda provozu a vetsinou se pohybuju do 110 km/h. Do te stovky jsi schopny jet dalku kolem 5,1. Alespon u me. Samozrejme se to auto musi vytocit.(sestra ma Twingo stejny motor jen EURO 3 a to jede uplne jinak, lepe to jde do otacek vsechno, tady je to priskrcene EURO 6) Zkousel jezdit dle indikatoru a nesmysl. Na dalnice to moc neni to uz si vezme sakra vic. To jsem jel ca kolem 7 litru mozna vice. Pri 130 km/h auto toci ca 4000 ot/min. Na druhou stranu je to ověřený motor, který se dela od roku myslim 2001, tak chybicky bude mit vychytane. Obycejny motor no jedine co me mrzi na Cliu je misto na zadnich sedackach. Merim 194 cm a kdyz si napolohuji sedadlo, tak za mnou moc mista neni. Ale bohuzel ani v Oktavce a v Mondeu to neni zazrak natoz jak jsou to velka auto vnitrnim prostorem. A to v aute nelezim za manzelkou je zase mista jak v Audi A6 a jeste vyska stropu je pro me nizsi jinak autosedacku se základnou s isofixem ok a pes(Pitbull) si v kufru nestezuje malinke minus je jeste umisteni rezervy. Lepsi zase neco nez nic tot jen moje postrehy za rok co mame clio.
Renault Grand Scenic III, 1.9. dCi 96 kW, r.v. 2010
-----------------------------------------------------------------
Renault Clio IV Grandtour 17´ Limited Edition, Červená Intense,
r.v. 2017, 1.2 16V 75 PS
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Renault
Mégane 1.4 16V RXE r.v. 2000 - Prodáno
--------------------------------------------------------------------------------------
Renault Scenic II 1,9 dCI 88kW r.v. 2004 - Prodáno
-----------------------------------------------------------------
Renault Clio IV Grandtour 17´ Limited Edition, Červená Intense,
r.v. 2017, 1.2 16V 75 PS
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Renault
Mégane 1.4 16V RXE r.v. 2000 - Prodáno
--------------------------------------------------------------------------------------
Renault Scenic II 1,9 dCI 88kW r.v. 2004 - Prodáno
- radek_banana
- Starting member
- Příspěvky: 54
- Registrován: úte čer 02, 2015 16:55
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
ja mam svoje clio rad, bavi me s nim jezdit, resime tu vetsinou jen dle meho hovadiny, jedinej vetsi problem je ten, ze spatne sviti
Clio IV 1.2 16V D4F
- LubiCzech
- Junior member
- Příspěvky: 147
- Registrován: sob lis 11, 2017 13:47
- Bydliště: Město Škodovek ....
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Také lze označit za hovadinu.. Mě sviti normálně, jen nesmím jezdit v noci.
Clio IV Advantage 1,2 16V 54kW 2017
Octavia III Style 1.5 TSI 110 kW 2019
Forza 300ccm 2019
Outlander L Max 570 2019
Jawa 50 23A Mustang 50ccm 1972
Octavia III Style 1.5 TSI 110 kW 2019
Forza 300ccm 2019
Outlander L Max 570 2019
Jawa 50 23A Mustang 50ccm 1972
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Já tedy zatím koupě Clia také nelituji. V srpnu mám první garančku , tak mám pár poznámek jestli by něco nešlo přenastavit, třeba ztišit akustickou signalizaci zapnutých blinkrů, nebo zkrátit krok spojkového pedálu, ale jak si zvykám, tak i tyto poznámky pomalu odmazávám a v srpnu fakt asi jen na výměnu oleje. Motoricky to jede fajn, kosočtverec dobře provokuje a když mu dám forsáž, leckerého koncernového TDíčkáře krásně nas.ru ( hlavní důvod proč mám francouze ). Nedávno jsem jel 800Km, žádná únava z jízdy, auto je pohodlné, prostě fajn. Kamarád co jel polovinu té štreky se mnou si taky hověl, má ještě starší Vectru 1.8 benzín a nechápal jak to auto letí, když je to jen 1.2, i když přeplňovaná. K tomu jako bonus potěší, když soused vyleze ven a pochválí, "máte překrásné auto" a to není jediný případ. Hlavně to bude tím, že jich nejezdí tolik a není okoukané, jako miliontá služební Fabka nebo Rapid v řadě. Mě samotného baví koukat na jiná Clia, která potkávám, v určitých barevných odstínech působí na silnici až majestátně. Jak na tom bude s životností nevím, ale podobně jako kolega výše, najezdím tak 8tis. ročně, takže si myslím, že kdyby najezdil jen 100tis, což je nesmyslně černý scénář, je to v pohodě, i tak bych ho měl na dlouho.
- radek_banana
- Starting member
- Příspěvky: 54
- Registrován: úte čer 02, 2015 16:55
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
clio je krasne auto a stale neokoukane, to se mi libi, kdyz sem ho videl v salone, tak uz sem jinam nejel
Clio IV 1.2 16V D4F
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
DYK77 -> mrkni do inzerce na předchozí generace, jsou tam kusy s 250tis km Tak bych tu životnost černě neviděl
Clio III Grandtour facelift 2009; 1.2 58kW; quickshift; Dynamique výbava
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
DYKK77-> s tou životností bych to také neviděl tak černě, Clio aktuální generace se vyrábí od roku 2012 a nikde jsem neobjevil žádné větší negativní reakce od uživatelů nebo servisních techniků.
Já se svým ročním nájezdem 25 000 jsem se vlastně stal dobrovolným testerem životnosti, tak tě zde mohu informovat o stavu mého kousku. Brzy budu mít auto rok a půl, už se blížím hranici 40 000 km, auto má už za sebou dvě servisní prohlídky včetně výměny motorového oleje. Více info najdeš zde v mé recenzi: http://moje.auto.cz/dr-biker/clio-1.html
Já se svým ročním nájezdem 25 000 jsem se vlastně stal dobrovolným testerem životnosti, tak tě zde mohu informovat o stavu mého kousku. Brzy budu mít auto rok a půl, už se blížím hranici 40 000 km, auto má už za sebou dvě servisní prohlídky včetně výměny motorového oleje. Více info najdeš zde v mé recenzi: http://moje.auto.cz/dr-biker/clio-1.html
Renault Clio V 1,0 TCe LPG, rv 2022
Renault Clio sport II ph1 2,0 16v, rv 2000
Renault Clio sport II ph1 2,0 16v, rv 2000
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Díky za názor a odkaz
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
@krvesaj - no díky za podrobný popis, i všem ostatním, vidím to podobně. Jak jsem psal auto je pro manželku, za tu cenu auto o velikosti malého auta je celkem fajn. Myslím že pro její potřeby bude sloužit obstojně. Samozřejmě mohu dopadnout jako LubiCzech, ale stejně to může být u jakéhokoliv jiného auta.Škodovku nechci až jen proto že jsou prostě vidět všude. Navíc máme v rodině 2 Rapidy, takže je trochu znám a nějak mě to nenadchlo. Jen pro info ve výběru byly tyto možnosti. Clio,i10,Corsa, Yaris, C3,Citigo,Rio. Do finále šla Corsa a Clio. Vyhrála design a cena:)
Renault Clio 1,2 16V (2018)
Opel Meriva 1.4 turbo (2016 - a stále mám)
Opel Meriva 1.4 16V (2009-2016 prodáno)
Škoda Felicia 1,2 (prodáno)
Škoda 120 modrá na plyn (prodáno)
Škoda 120 bílá (havárka-prodáno)
Polský fiat - (sešrotováno)
Opel Meriva 1.4 turbo (2016 - a stále mám)
Opel Meriva 1.4 16V (2009-2016 prodáno)
Škoda Felicia 1,2 (prodáno)
Škoda 120 modrá na plyn (prodáno)
Škoda 120 bílá (havárka-prodáno)
Polský fiat - (sešrotováno)
- LubiCzech
- Junior member
- Příspěvky: 147
- Registrován: sob lis 11, 2017 13:47
- Bydliště: Město Škodovek ....
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
V tom případě ti dám jednu radu, přečti si si všechny moje závady a nedostatky.. Vše si před předáním auta řádně zkontroluj a nenech si od nich nakecat že to je vlastnost vozu, protože pokud to prodejce považuje za vlastnost vozu tak to je prostě šmejd. Viz. Moje téma.
A ještě něco :
A ještě něco :
To mi spíš přijde jako placená "recenze" Renaultem. Je cítit nadšení které je z nového vozu samozřejmé a člověk nevidí nedostatky (v recenzi zmiňuješ jako nedostatky opravdu prkotiny - jako vážně dělení sedaček nebo omezený výhled vzadu ???? ). Z té "recenze" se vlastně dočtu že vlastně kupuji to nejlepší co lze v segmentu mini vozů koupit.drbiker píše: ↑pát kvě 18, 2018 09:33Více info najdeš zde v mé recenzi: http://moje.auto.cz/dr-biker/clio-1.html
Clio IV Advantage 1,2 16V 54kW 2017
Octavia III Style 1.5 TSI 110 kW 2019
Forza 300ccm 2019
Outlander L Max 570 2019
Jawa 50 23A Mustang 50ccm 1972
Octavia III Style 1.5 TSI 110 kW 2019
Forza 300ccm 2019
Outlander L Max 570 2019
Jawa 50 23A Mustang 50ccm 1972
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
LubiCzech: Placená recenze to samozřejmě není
A ano, Clio je nejlepší možná koupě v daném segmentu, napiš mi jediné auto za 300 tisíc, které je designově hezčí, lépe jezdí, je výkonnější a stojí stejně nebo dokonce míň? Bavím se o 0,9 TCe a výbavě Limited.
Já vím, Fiesta nebo Polo mohou být lepší a dokonce i prostornější auta, ale jejich cena je úplně někde jinde…
A ano, Clio je nejlepší možná koupě v daném segmentu, napiš mi jediné auto za 300 tisíc, které je designově hezčí, lépe jezdí, je výkonnější a stojí stejně nebo dokonce míň? Bavím se o 0,9 TCe a výbavě Limited.
Já vím, Fiesta nebo Polo mohou být lepší a dokonce i prostornější auta, ale jejich cena je úplně někde jinde…
Renault Clio V 1,0 TCe LPG, rv 2022
Renault Clio sport II ph1 2,0 16v, rv 2000
Renault Clio sport II ph1 2,0 16v, rv 2000
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Jak jsou na tom sedačky? Já měl Fiestu půjčenou a můžu říct, že mě pekelně bolela záda. Jinak jízdní vlastnosti, přesnost řazení atd. slušné.
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Renault841: Sedačky v Cliu IV jsou v pohodě, sedák i opěradlo (píši o předních sedadlech) je dostatečně dlouhý, šířka je také dobrá, zvolená tuhost sedaček je příjemná (pro porovnání, sedadla v Octavii II jsou rozměrově menší). Přestože Clio není primárně určeno pro delší přesuny, tak po čtyřhodinové cestě po okreskách mě záda nebolela. Upozorňuji ale, že je mi 30 a netrpím na bolesti zad.
Najdou se ale i nějaké drobné nedostatky, třeba boční vedení není moc výrazné a opěrky hlavy bych uvítal lépe nastavitelné, ideálně ty nastavovací ve tvaru knížky, které umí dokonale podepřít krční páteř. To Clio bohužel nenabízí, ale boční vedení je možné vyřešit nejvyšší výbavou, kde jsou lepší sedačky s výraznějším bočním vedením.
Najdou se ale i nějaké drobné nedostatky, třeba boční vedení není moc výrazné a opěrky hlavy bych uvítal lépe nastavitelné, ideálně ty nastavovací ve tvaru knížky, které umí dokonale podepřít krční páteř. To Clio bohužel nenabízí, ale boční vedení je možné vyřešit nejvyšší výbavou, kde jsou lepší sedačky s výraznějším bočním vedením.
Renault Clio V 1,0 TCe LPG, rv 2022
Renault Clio sport II ph1 2,0 16v, rv 2000
Renault Clio sport II ph1 2,0 16v, rv 2000
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
No u té Fiesty... To byl opravdu zážitek. Po městě dobré, absolvoval jsem s tím cestu do Prahy, chápu, že to auto není na to určené, ale můj Modus, který vychází z Clia III, tak má oproti tomu opravdu křesla. Samozřejmě třeba v takovým Espacu, v tom by se cestovalo úplně jinak. To jsou doslova křesla. Na záda taky netrpím, ještě aby jo v 18.
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Tak Clio je doma. První zkušenosti jsou v celku pozitivní. Samozřejmě motor 1.2 není žádný trhač asfaltů, ale musím přiznat že jsem to čekal i horší.
Plusy:
1. volant mě sedl perfektně do ruky, zatím jsem nedržel lepší.
2. startování na tlačítko je zajímavý, ještě jsem se s tím nesetkal
3. sedačky jsou perfektní, sedí se mě v nich výborně
4. posilovač řízení je o dost citlivější/jemnější, oproti Merivě. a vlastně mě to vyhovuje více. Stejně jako pedály, konkrétně sešlápnutí spojky je daleko lehčí, než jsem zvyklý. Je vidět že opravdu ty Francouzi to dělají více na pohodlí, proti němcům.
5.design,pohodlí
Mínusy: Zatím jsem jich moc nenašel, stále se seznamuji, ale...
1. Největší mínus vidím v řadící páce, která se mě nelíbí, je dlouhá. Meriva řadí lépe.
2. Černá barva je pěkná, když je naleštěná, pak je ale na ní vidět všechno. Vybírala ale žena a ta chtěla černou metalízu, takže tak.
3. Motor 1.2. 16V 54kW - jak jsem psal není to žádný zázrak,ale svůj účel splní a žena je spokojená.
4.Tlačítko na tempomat, umístěný pod řadicí pákou, nechápu tuto blbost. proč to nemají na volantě. Omezovač mě přijde jako zbytečnost.
5.Zavírání/otevírání oken musíš držet tlačítko stále. Jde o zvyk ale u Merivy je to lépe řešený.
Jinak nevím co bych dodal. Závady jako vypsal LubiCzech jsem zatím nezaznamenal i když už si všechny nepamatuji. Kontroloval jsem si tu páčku blinkru nahoru/dolu a vše OK. Přidal bych fotku ale zatím nevím jak. Uvidíme co do budoucna, zatím je brzo na nějaké závěry. Nikdy jsem Renaulta neměl, ale jsme spíš naladěn optimisticky, než pesimisticky. Uvidíme časem.
Plusy:
1. volant mě sedl perfektně do ruky, zatím jsem nedržel lepší.
2. startování na tlačítko je zajímavý, ještě jsem se s tím nesetkal
3. sedačky jsou perfektní, sedí se mě v nich výborně
4. posilovač řízení je o dost citlivější/jemnější, oproti Merivě. a vlastně mě to vyhovuje více. Stejně jako pedály, konkrétně sešlápnutí spojky je daleko lehčí, než jsem zvyklý. Je vidět že opravdu ty Francouzi to dělají více na pohodlí, proti němcům.
5.design,pohodlí
Mínusy: Zatím jsem jich moc nenašel, stále se seznamuji, ale...
1. Největší mínus vidím v řadící páce, která se mě nelíbí, je dlouhá. Meriva řadí lépe.
2. Černá barva je pěkná, když je naleštěná, pak je ale na ní vidět všechno. Vybírala ale žena a ta chtěla černou metalízu, takže tak.
3. Motor 1.2. 16V 54kW - jak jsem psal není to žádný zázrak,ale svůj účel splní a žena je spokojená.
4.Tlačítko na tempomat, umístěný pod řadicí pákou, nechápu tuto blbost. proč to nemají na volantě. Omezovač mě přijde jako zbytečnost.
5.Zavírání/otevírání oken musíš držet tlačítko stále. Jde o zvyk ale u Merivy je to lépe řešený.
Jinak nevím co bych dodal. Závady jako vypsal LubiCzech jsem zatím nezaznamenal i když už si všechny nepamatuji. Kontroloval jsem si tu páčku blinkru nahoru/dolu a vše OK. Přidal bych fotku ale zatím nevím jak. Uvidíme co do budoucna, zatím je brzo na nějaké závěry. Nikdy jsem Renaulta neměl, ale jsme spíš naladěn optimisticky, než pesimisticky. Uvidíme časem.
Renault Clio 1,2 16V (2018)
Opel Meriva 1.4 turbo (2016 - a stále mám)
Opel Meriva 1.4 16V (2009-2016 prodáno)
Škoda Felicia 1,2 (prodáno)
Škoda 120 modrá na plyn (prodáno)
Škoda 120 bílá (havárka-prodáno)
Polský fiat - (sešrotováno)
Opel Meriva 1.4 turbo (2016 - a stále mám)
Opel Meriva 1.4 16V (2009-2016 prodáno)
Škoda Felicia 1,2 (prodáno)
Škoda 120 modrá na plyn (prodáno)
Škoda 120 bílá (havárka-prodáno)
Polský fiat - (sešrotováno)
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
K tomu tempomatu, stačí zapnout(tlačítko u řadící páky) a pak jej už jenom zapínat a vypínat na volantu. Já to tak mám s omezovačem a je to perfektní. Já mám to tlačítko schované pod opěrkou ruky, ale přepnul jsem to jednou a už na to nechmatám. Jinak, hodně šťastných kilometrů.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů