Check injection

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

matus13
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: úte srp 06, 2013 16:24

Re: Check injection

Příspěvek od matus13 » stř pro 27, 2017 15:16

no tak dnes som bol zas na diagnostike schvalne som to nechal v nudzovom rezime a aj tak diagnostiak neukazala ziadnu chybu,dokonca neni ani ziadna historia chyb

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Check injection

Příspěvek od EfineSS » stř pro 27, 2017 15:21

Něco tam být určitě musí. Jen to vyčíst. Buďto CLIP, nebo Renault.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

matus13
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: úte srp 06, 2013 16:24

Re: Check injection

Příspěvek od matus13 » čtv led 04, 2018 15:58

dnes som sa dostal na poriadnu diagnostiku udajte je to EGR ventil ze ho mam skusit vycistit

lakinooo
Senior member
Příspěvky: 1035
Registrován: pon zář 27, 2004 09:33

Re: Check injection

Příspěvek od lakinooo » čtv led 04, 2018 16:24

Vycistit nie je problem. Problem je vybrat...
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC

matus13
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: úte srp 06, 2013 16:24

Re: Check injection

Příspěvek od matus13 » čtv led 04, 2018 17:48

pristup tam mam dobry len tiez mi hovoril ze sa tazko vybera snad to pomoze

lakinooo
Senior member
Příspěvky: 1035
Registrován: pon zář 27, 2004 09:33

Re: Check injection

Příspěvek od lakinooo » čtv led 04, 2018 19:38

Kamarat co servisuje dci tak strika cely den chemiu aby to slo von.

Odporucam Mafra Supermfrasol.
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC

matus13
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: úte srp 06, 2013 16:24

Re: Check injection

Příspěvek od matus13 » čtv led 04, 2018 22:17

moc si ma nepotesil ale aspon viem co mozem cakat

Comby
Junior member
Příspěvky: 128
Registrován: stř říj 28, 2009 15:24
Bydliště: Rača

Re: Check injection

Příspěvek od Comby » pát dub 06, 2018 16:10

Aj mne vyskočila hláška check injection, auto nemalo ťah, a z výfuku (mám FAP) išiel čierny dym. Problém bol v jednej hadici čo ide do sania (ak sa správne vyjadrujem), praskla pod sťahovacou páskou. Motor mal málo vzduchu, tak to kompenzoval väčším množstvom nafty, ktorá sa nespálila všetka a výfuk dymil na čierno.
Mégane II GrandTour, 2006, 1,9 dCi, 96 kW

filbar
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pon úno 26, 2018 09:50

Re: Check injection

Příspěvek od filbar » úte kvě 08, 2018 19:21

Taky mi to dělá, ale zajímavé je, že při zastavení a jenom někdy a vyskytnou se i nějaké 2 další hlášky, které jsou tam tak 1 sec, takze je nestihnu přečíst a rozvěcí se i kontrolka skluzu. Už tak 2x jsem s tím byl v servisu a prozatím to nějak pořádně nepořešili a je to nové auto ani né rok staré :oops: Jo a je to Renault Clio IV.

lu-bosspe
Starting member
Příspěvky: 30
Registrován: ned led 04, 2009 23:24
Bydliště: SVK

Re: Check injection

Příspěvek od lu-bosspe » stř kvě 30, 2018 10:47

Ahojte,

Mne sa tento problem tiez uz viac krat objavil. Pri pridavani sa mi uz par krat stalo ze sa auto preplo do servisneho rezimu a vypisalo tuto hlasku. Po vypnuti motora a opatovnom nastartovani hlaska uz nebola zobrazovana. Avsak mam pocit ze niekde unika vzduch nakolko pri pridavani pocujem ze vzduch niekde fuci. Viete poradit kde to asi moze byt? Prasknuta nejaka hadica? Nieco niekde netesni?

Dakujem

Comby
Junior member
Příspěvky: 128
Registrován: stř říj 28, 2009 15:24
Bydliště: Rača

Re: Check injection

Příspěvek od Comby » stř kvě 30, 2018 15:42

Mne praskla trubica pod sťahovacou páskou v mieste napojenia, na tomto obrázku vyznačené zelenou:
Obrázek

Ak ju máš poškodenú, malo by to byť vidno.
Mégane II GrandTour, 2006, 1,9 dCi, 96 kW

lu-bosspe
Starting member
Příspěvky: 30
Registrován: ned led 04, 2009 23:24
Bydliště: SVK

Re: Check injection

Příspěvek od lu-bosspe » pon čer 11, 2018 10:22

Comby píše:
stř kvě 30, 2018 15:42
Mne praskla trubica pod sťahovacou páskou v mieste napojenia, na tomto obrázku vyznačené zelenou:
Obrázek

Ak ju máš poškodenú, malo by to byť vidno.
Ahoj, presne na tomto mieste zospodu je ta hadica prasknuta. Tlakovou paskou som to oblepil ako docasny FIX a objednavam si druhu hadicu na vymenu.

Dakujem za pomoc :)ň

osi62
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: stř dub 12, 2017 18:25

Re: Check injection

Příspěvek od osi62 » stř čer 20, 2018 12:09

je nato presný postuk ako to urobit aby turbo spolupracovalo s motorom .je to niekolko krokov.ja som to mal tiez a ked to kamarat urobil cez nb tak som to mal ok.presnejšie egr ventil tam musel cez nb riešť a bolo to ok
Naposledy upravil(a) osi62 dne stř čer 27, 2018 10:45, celkem upraveno 1 x.

osi62
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: stř dub 12, 2017 18:25

Re: Check injection

Příspěvek od osi62 » stř čer 20, 2018 12:19

no ja mam teraz takýto problém.natiekla mi voda dažďová do poiskovéj skrini pri baterke.renault megane grandtour 2. rozobral som a doma vysušil fénom. všetko som založil ako má byť a vypisovalo mi ch.injection.prišiel kamarát s nb a org diag.vymazal chybu.naštartovali sme auto všetko ok.ráno keď som šiel zo služby tak mi hneď hodilo ch.inj.ale auto ide bez obmedzenia.kamarat vravel že tam písalo chybu aj žaviče že asi budú vlhké.tak neviem čo teraz.no a teraz keď je auto studené ráno naštartujem a neukáže ch.inj. ale keď už štarujem za tepla tak ukáže ch.inj.no a dnes mi aj za tepla nič neukázalo až pri ďalšom štartovaní.tak som teraz začal tankovat tú drahšiu naftu že vraj to pomôže na žaviče ,strekovače atď.tak budem čakať.ale ak máte niekto niečo podobné a ste to poriešil dajte prosím info. ďakujem

standalepi
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: čtv črc 30, 2015 17:22

Re: Check injection

Příspěvek od standalepi » ned zář 16, 2018 21:58

Dobrý den, potřeboval bych radu. Při jízdě auto ztratilo výkon, klepe se, v nízkých otáčkách kouří. Toto se stalo asi měsíc po tom, co jsem nechal udělat rozvody. Dovezl jsem to do servisu, kde mi ty rozvody dělali. Na nic nepřišli. Domnívali se, že by se mohlo jednat o špatný vstřik na jednom válci a doporučili mi jiný autoservis. Tam jsem auto odvezl, oni zkontrolovali vstřiky a zjistili, že všechny dávají menší hodnoty než mají. K tomu dva žhaviče. Oprava repasy 26000 Kč. Auto se chová pořád stejně. Diagnostika nic nezobrazuje. Vyměnili palivový filtr, zkontrolovali egr-ventil. Podívali se na katalyzátor, byl prý úplně ucpaný. Nalili něco do nádrže, mám jezdit ve vyšších otáčkách, že by se mohl vyčistit. Nicméně někdy (málokdy) nastartuji a auto jede v pořádku. Ale jen pár minut, potom zase slabý výkon apod. Anebo naopak, nastartuji se slabým výkonem, a poté se motor umravní a funguje. A při této změně se někdy zobrazí, někdy ne hláška Check injection, někdy s rozsvícením klíče, někdy bez. Ale auto v tento moment jede absolutně v pohodě. V diagnostice není žádná závada zapsána. Po vypnutí a zapnutí závada ani klíč nesvítí. Co jsem vypozoroval, tak při špatném chodu je něco cítit z výdechů vzduchu. A zlobí ukazatel okamžité spotřeby. Ukazuje,respektive neukazuje nic (jen pomlčky) v nízkých otáčkách, potom se divně mění. Při normálním chodu ukazuje správně. Po vypnutí motoru je z jeho prostoru slyšet slabý monotónní zvuk, který trvá delší dobu (2 3 minuty) a potom přestane, jako když ho něco vypne. Nemáte někdo tušení? Už to stálo spoustu času a peněz. Za jakoukoliv radu děkuji.

milan.maly
Experienced member
Příspěvky: 508
Registrován: stř kvě 26, 2010 09:28

Re: Check injection

Příspěvek od milan.maly » pon zář 17, 2018 13:36

Predpokladam, za sa jedna o dCi motor. V akej specifikacii? 1,5 alebo 1,9? Aky vykon? Rok vyroby?
Z toho sa da urcit, aky typ/vyrobca vstrekovacov tam je namontovany. Pravdepodobne sa bude jednat o Delphi, s ktorym byvali problemy.
Repasovali pri repasi vstrekovacov aj cerpadlo a cistili nadrz? Vstrekovace sa vacsinou upchaju sponami z cerpadla, ktore nie je dostatocne mazane naftou. Ak sa to neurobi, spony nahromadene v nadrzi upchaju po case znova aj vycistene vstrekovace. Na aku naftu auto vacsinou jazdilo - ktora benzinka? Kolko ma najazdenych km?
Ak auto dymi z vykuju, tak sa jedna o problem bud s dodavkou vzduchu alebo davkovanim paliva. Najrozumnejsie je napojit auto na diagnostiku a sledovat ako sa menia hodnoty, ked auto nema vykon. Vacsinou je na diagnostike aktualna hodnota a pozadovana hodnota. Je tak mozne porovnat, ktora hodnota je mimo rozsah, pripadne ktory snimac je vadny.

Bez diagnostiky je mozne skontrolovat/vycistit:
1. Tesnost vzduchoveho potrubia - od vzduchoveho filtra do turba a nasledne z turba do intercooleru (medzichladica stlaceneho vzduchu) a z intercooleru naspat do motora. Chybne fungujuci/nedovierajuci EGR ventil sa tiez moze prejavovat stratou vykonu, ale vtedy ma auto problem dosianut aj rychlost 40km/hod, co asi nebude tento pripad. Vycistenim EGR vsak clovek nic nepokazi.
Teoreticky moze byt deravy aj samotny medzichladic, ide zistit po demontazi naraznika klasickou metodou postriekanim jarovou vodou.
2. Vadna vaha vzduchu. Je mozne skusit, ci sa auto s odpojenou vahou vzduchu nebude chovat normalne, pripadne vahu vycisit sprejom na vahy vzduchu alebo odmastovacom na brzdy. Castokrat sa zanesie mastnotou a neukazuje spravny prietok a teplotu nasavaneho vzduchu.
3. Podobny problem moze sposobovat regulacny ventil tlaku umietneny na vysokotlakovom cerpadle, ktory sa pridiera a nereguluje tlak v common rail vysokotlakovej casti okruhu spravne. Poznalo by sa z diagnostiky. Tu by sa ale casom stalo to, ze auto pravdepodobne vobec nenastartuje z dovodu nedostatocneho tlaku v rampe.
4. Pripadne moze byt problem s regulaciou turba, kde musia spravne fungovat snimac tlaku turba a regulacny ventil turba. Regulacny ventil turba funguje na principe podtlaku, ktory vytvara vyveva spolocne pre brzdy. Brzdi vozidlo OK, tj. funguje posilovac bez problemov?
Zvuk po vypnuti motora v dlzke trvania 2-3 minuty je prave vyrovnavanie vytvoreneho podtlaku cez regulacny ventil turba.

Divne je, ze pri slabom tahu nezobrazuje spravne ukazatel okamzitej spotreby. Ten sa vypocitava zo spotrebovaneho paliva v priebehu casu. To by znamenalo, ze jednotka vstrekovania nevie, kolko paliva vstrekuje. Dovodom by mohlo byt, ze nema spravne info o tlaku v common rail. Tipoval by som to skor na problem popisany v bode 3 s vysokotlakovym cerpadlom. Pripadne je chybny samotny snimac tlaku. Tomu by zodpovedalo aj prvotne info zo servisu, ze vsetky vstreky davaju mensie hodnoty (menej paliva). Vacsinou ale neodidu vsetky vstreky sucasne, tj. chyba moze byt prave v nizsom tlaku a nie v strekovacoch. Boli vstrekovace kontrolovane pred opravou aj mimo auta na stolici?

Drzim palce, nech Megane cim skor zasa jazdi bez problemov!
Renault Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW/101k, r.v.: 01/2005 http://moje.auto.cz/Master13/megane.html
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012

standalepi
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: čtv črc 30, 2015 17:22

Re: Check injection

Příspěvek od standalepi » pon zář 17, 2018 22:20

DD, děkuji za odpověď.
Ano, auto 1,9 dci, 96kW, r.v. 2008, 120000 km. Vstřiky byly na stolici, mám protokoly o měření starých i nových. Auto po jejich výměně zlobilo ihned, takže těmi to nebylo. Ty staré měly tak 2/3 hodnot nových. Nádrž ani čerpadlo nečistili, neříkali ani neúčtovali. Egr ventil a váhu vzduchu kontrolovali, provedli 3 testovací jízdy s připojenou diagnostikou, nic nezjistili. Auto i ve špatném stavu jede rychle, brzdy fungují normálně. Naftu tankuji, kde zrovna jsem, žádnou prémiovou. Zlobí to někdy a někdy ne, během jedné jízdy se to třeba dvakrát změní. Ale spíš nejede. Jak jsem psal, při špatném stavu je něco cítit, ale jestli nafta nebo to co mi nalili do nádrže nebo něco jiného, netuším. Kdyby bylo špatné vysokotlaké čerpadlo, zlobilo asi stále, že? Je poháněno z rozvodů? Jak jsem psal, dělali mi je asi měsíc předtím. Že by tam byl větší tlak od řemene, které by mu vadil? Kdyby byl problém se vzduchem, mělo by to vliv na to měření spotřeby? Ještě jednou děkuji.

milan.maly
Experienced member
Příspěvky: 508
Registrován: stř kvě 26, 2010 09:28

Re: Check injection

Příspěvek od milan.maly » úte zář 18, 2018 09:56

Ak mali vstreky 2/3 novych hodnot, tak by to velmi pravdepodobne vyriesilo aj pridavanie VIFu do nadrze po nejaku dobu a auto by fungovalo bez problemov aj bez repasu vstrekovacov. Rozhodne mu to ale neuskodilo. S rozvodmi by som to nespajal, to by pravdepodobne auto nikdy nejazdilo OK.

Podla mojho nazoru je najpravdepodobnejsi problem s dodavkou paliva, tipoval by som to na chybny tlak v common raile (vysokotlakovy okruh cerpadla). Ak sa chyba prejavila za jazdy s napojenou diagnostikou a servisak nesledoval len chyby ale hodnoty (!!!), tak na CLIP (original Renault) diagnostike musel urcite vidiet hodnotu tlaku. Neviem ako su na tom ine diagnostiky, ci dokazu zobrazit tento parameter a pripadne tiez info aka hodnota tlaku tam ma byt. Ale nespravny tlak je snad jedina vec, ktora moze sposobit, ze ukazatel okamzitej spotreby zobrazuje blbosti. A zaroven sa nezapisuje ako chyba.

Napada mi este jedna vec, ktora ide vyskusat v domacich podmienkach. A sice prestriekat kontakty na snimaci tlaku common rail, pripadne skontrolovat kabelaz (kludne rozpojit vsetky konektory na vstrekoch, cerpadle, prestriekat sprejom na kontakty.
Ak by to bol problem elektriky, mohlo by sa to prejavovat nasledovne:
1. snimac tlaku ukaze nespravnu (vysoku) hodnotu v common rail
2. regulator tlaku na cerpadle preto znizi tlak, ktory je nasledne realne ale prilis nizky na to, aby vstrekol presnu davku paliva, tj. motor strati tah. Zaroven sa zblbne ukazatel okamzitej spotreby.
3. Az sa vplyvom otrasov/teploty/... znova kontakt obnovi, nastavi sa hodnota tlaku spravne a auto ide ako ma.

Predpokladam, ze co sa tyka vstrekov, tak s ich repasom skontrolovali aj prepady, takze ak to nebude elektricky problem, tak to moze byt uz len regulacny ventil tlaku na cerpadle. U mna ten ventil sposoboval nepravidelny volnobeh (uz od cca 150 tis. km), ale ze to je tym som zistil, az ked som jedneho dna odparkoval auto pri praci a vecer nenastartoval. Takze tieto problemy urcite sposobovat moze.
Renault Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW/101k, r.v.: 01/2005 http://moje.auto.cz/Master13/megane.html
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012

standalepi
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: čtv črc 30, 2015 17:22

Re: Check injection

Příspěvek od standalepi » úte zář 18, 2018 18:09

DD, děkuji. Originál Renault diagnostiku asi nemají, je to soukromý autoservis pro deisely. Přepady kontrolovali, zkusím ty kontakty. Než jsem to odvezl do druhého servisu, tak to nešlo nikdy. S něčím asi hnuli. V servisu říkali, že se vstřiky nemají odpojovat, pak je prý nutno zadat do řj nějaké kódy, které mi dali. A s těmito kontakty oni manipulovali. Volnoběh je v pořádku. Pokud to nenajdu, zkusím originál Renault, až se tam dostanu. Děkuji za rady.

petrivetafi
Starting member
Příspěvky: 27
Registrován: čtv čer 08, 2017 21:38

Re: Check injection

Příspěvek od petrivetafi » stř zář 19, 2018 00:18

Loni mi dělali rozvody a čistili vstřikovače,odpojení vstřikovačů moc nevadí i když ř.j. přijde o kódy, auto mi bez kódů dýl točí ale chytne,jen když je mínus 10 tak nechytá, jeden vstřikovač mám špatný,auto jezdí pěkně,spotřeba 4,6, megan II 1.5 Dci,74kw, kombi

milan.maly
Experienced member
Příspěvky: 508
Registrován: stř kvě 26, 2010 09:28

Re: Check injection

Příspěvek od milan.maly » stř zář 19, 2018 00:29

Tak to snad bude len ten kontakt. Vstreky samotne sa odpojit samozrejme mozu, jednotka vstrekovania si tzv. adaptacne kody vstrekov pamata. Inak by sa napr. v pripade vybitia/vymeny baterky museli znova vstreky nakodovat, co sa samozrejme nerobi.
Problem by nastal az v pripade, ze by sa vstreky vymontovali z auta a namontovali naspat v inom poradi. S tym uz by mala jednotka vstrekovania problem, pretoze by sa ulozene adaptacne kody vstrekov pre konkretny valec nezhodovali so vstrekmi na valci. Samotny adaptacny kod urcuje charakteristiku vstreku, pretoze ziadne 2 vstreky nie su rovnake.

Diagnostiku CLIP obcas maju aj mensie servisy, ktore sa specializuju na Renaulty. Kopia originalnej diagnostiky z Ciny stoji par tisic Kc.

Vseobecne je mozne v motorovom priestore prestriekat vsetly kontakty, idealne je vsak robit to s odpojenou baterkou, aby sa pri rozpojeni konektorov neukladali do jednotiek zbytocne chyby. Pripadne potom chyby zmazat diagnostikou.

Drzim palce, nech sa problem podari cim skor vyriesit!
Renault Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW/101k, r.v.: 01/2005 http://moje.auto.cz/Master13/megane.html
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012

standalepi
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: čtv črc 30, 2015 17:22

Re: Check injection

Příspěvek od standalepi » pon zář 24, 2018 13:19

DD, tak jsem prostříkal všechny kontakty, ke kterým jsem se dostal. Auto se chová mnohem lépe, ale v pořádku to není. Nezlobí pořád, má větší výkon. Okolo 2000 ot. +- se auto klepe, ale podstatně méně. Kouřivost při akceleraci zùstala. S tím měřením spotřeby jsem mystifikoval. Mea culpa. On Renault měří okamžitou spotřebu až od 30 km/h, jak jsem se poté dočetl v příručce (ano, rtfm). A auto mělo malé zrychlení, proto ještě několik vteřin po rozjetí nic neukazovalo. A potom tam byla vysoká spotřeba, která se skokově měnila, asi v závislosti na otáčkách. Ještě tady výše v diskuzi psali o prasklé hadici sání. Já se na ni díval, je v pořádku, ale vevnitř byla vysoká vlhkost. Držely se tam kapky černé špinavé vody, docela dost. Je to normální, když je to sání vzduchu? Mnohokrát děkuji.

milan.maly
Experienced member
Příspěvky: 508
Registrován: stř kvě 26, 2010 09:28

Re: Check injection

Příspěvek od milan.maly » pon zář 24, 2018 13:47

Add ukazatel spotreby - presne tak. Rychlost od 30km/h nasledne pri rozbiehani vacsinou vyssie cisla, ktore postupne klesaju.
Add cerna voda v sani - v sani su olejove pary a karbon, teoreticky sa tam moze vyzrazat aj vzdusna vlhkost. Par kvapiek vody by som asi neriesil.

Co dalej:
Ak auto stale dymi pri akceleracii (cierny dym), tak je bud problem s dodavkou vzduchu alebo paliva - to je klasicka poucka.
U mna auto dymilo a pomohla az vymena snimaca tlaku v sani (pre 1,9dCI 96kw snimac vyzera takto: https://autodilos.cz/autodily/renault/m ... tId=336413 ).
Vaha vzduchu aj EGR ventil boli u Vas skontrolovane, takze mi to vychadza ako mozna pricina.
Teoreticky sa podobne moze prejavovat aj chybny pedal plynu. Tam to ide poznat, ze auto strati vykon vzdy v rovnakych otackach (tj. pri rovnakej polohe plynu).
Skuste nahrat spravanie a reakcie vozidla vo chvili, ked sa problem prejavi a daj video na web. Snad budeme potom mudrejsi.
Renault Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW/101k, r.v.: 01/2005 http://moje.auto.cz/Master13/megane.html
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012

standalepi
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: čtv črc 30, 2015 17:22

Re: Check injection

Příspěvek od standalepi » pon zář 24, 2018 17:07

DD,
zkusil jsem to natočit, ale na videu není nic poznat, auto akceleruje, otáčky stoupají. Vibrace tam vidět nejsou, nejsou tak silné a třes rukou je větší. Zkusil jsem přidávat rychlost přes tempomat a dělalo to také, takže polohou pedálu plynu to nebude. Trápil jsem ho do dlouhého kopce, nakonec se tam objevil nápis Check injection a rozsvítil se klíč. Auto přestalo cukat, ale plný výkon nemělo. Co jsem jel na 4 -5,teď dá vytočená trojka. Když vypnu motor, kontrolka zhasne. Po každém nastartování se zdá auto v pořádku, výkon dobrý, žádné cukání. Auto může být studené, vlažné, teplé, to je jedno. Až po chvíli se to začne takto chovat. A někdy to zmizí, někdy jako teď s nápisem, něìkdy bez, a auto jede celkem dobře. Zkusím se dostat do Renault servisu a domluvit diagnostiku. Je ve vedlejším městě, tak to zítra zkusím. Po tom očistění kontaktů se to hodně zlepšilo, předtím by to dala dvojka. Už to vzdávám, mé teoretické znalosti na to stačit nebudou. Jsem přesvědčen (přání je otcem myšlenky), že to bude hloupost. Děkuji za Váš čas a určitě dám vědět, jak dopadnu.

milan.maly
Experienced member
Příspěvky: 508
Registrován: stř kvě 26, 2010 09:28

Re: Check injection

Příspěvek od milan.maly » pon říj 01, 2018 12:41

Nejaky posun, @standalepi? Podarilo sa urobit diagnostiku a zistili v servise pricinu? Pripadne si doplnte do podpisu odkial ste a mozno sa ozve niekto z renault fora v okoli, kto by diagnostiku urobil.
Renault Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW/101k, r.v.: 01/2005 http://moje.auto.cz/Master13/megane.html
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů