prosim o radu

Co se děje než jde palivo do válců a co se děje v nich.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Pochyly Jiri
Starting member
Příspěvky: 94
Registrován: stř led 13, 2010 12:28

prosim o radu

Příspěvek od Pochyly Jiri » úte bře 23, 2010 17:24

Chci vymenit cerpadlo Lucas za Bosh u Kangoo 1.9D.Mechanicky prehodit to zvladnu,ale nevim jak predelat draty RJ.Dekuji.

Uživatelský avatar
magorcondoria
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: pát led 22, 2010 23:28
Bydliště: Aussig

Příspěvek od magorcondoria » ned bře 28, 2010 03:10

Předpokládám že máš LUCAS EPIC (jde do něho jeden kulatý konektor nahoře?) Co stím máš?

Pochyly Jiri
Starting member
Příspěvky: 94
Registrován: stř led 13, 2010 12:28

Příspěvek od Pochyly Jiri » ned bře 28, 2010 09:12

Pri teplote 10-20 stupnu spatne startuje.Jakoby na 3valce a byly kour.Proto chci vymenit cerpadla.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » ned bře 28, 2010 10:24

Bych se moc neunáhloval a nejdříve zkontroloval žhavičky, pak nechat přeměřit vstřiky, zkontrolovat předvstřik.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Pochyly Jiri
Starting member
Příspěvky: 94
Registrován: stř led 13, 2010 12:28

Příspěvek od Pochyly Jiri » ned bře 28, 2010 11:36

Zhavice jsou v poradku,vstriky kontrolovane,trysky nove,rozvody ted menene,diagnostika nic neukazala.Muj lajcky nazor teplotni cidlo.Meril jsem odpor.ale neznam hodnoty cidla na RJ.Cidlo na budik se zda podle odporu v poradku.Treba ted rano.Venkovni teplota asi 8stupnu.Start bez problemu.Ujedu 3km,zastavim.Po 90min start,motor schladne a opet stejne problemy.Pocukavani motoru,tak po 20s se upravi a v pohode.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » ned bře 28, 2010 12:01

Tak to vypadá spíše na elektrický problém, opravdu jít po čidlech a konektorech. Co EGR koukals jestli není nějak moc zanesený nebo zaseklý.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Pochyly Jiri
Starting member
Příspěvky: 94
Registrován: stř led 13, 2010 12:28

Příspěvek od Pochyly Jiri » ned bře 28, 2010 12:36

Timto ventilem jsem se jeste nezabyval.Ale predpokladam,ze ridici jednotka by zaznamenala chybu a diagnostika by ji ukazala.V lete lonskeho roku me v Pentu Zlin vymenili nejaky snad elektromagneticky ventil.Ale zavada pretrvavala.Cena byla 5200kc.Musim pochvalit pristup firmy,soucastku si vymontovali a penize vratili.Ja mam uz nachystane a skontrolovane cerpadlo Bosh.Hodlam tou vymenou vyloucit zavady na elektronicke casti cerpadla a jeho finacne nakladne opravy.Co se me zmeni na chovani vozu,pripadne emisich,kdyz to cerpadlo vymenim.

Uživatelský avatar
magorcondoria
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: pát led 22, 2010 23:28
Bydliště: Aussig

Příspěvek od magorcondoria » ned bře 28, 2010 18:56

Pokud to bude haprovat vytáhni konektor z toho EGR. Pokud to přestane .Vyrob si nové těsnění na to EGR .Jenom mu nedelej uprostřed tu díru,jen ty na ty šrouby.Stačí ze slabého plechu z plechovky třeba od kompotu.Staré těsnění namontuj společně zpět stím novým.Konektor nech potom zapojený ,aby ti nesvítila kontrolka.

Tohle čerpadlo je strašně závislé na vnitřním tlaku,pokud kolísá, nefunguje regulace vstřikování.Nesmí do něho jít bublinky!

giocata
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: ned úno 12, 2012 12:48

Re: prosim o radu

Příspěvek od giocata » ned úno 12, 2012 14:45

Čaues. Potřeboval bych poradit. Mam Renault Megan coupe coach 1.6, 16v, r.v. 96
Je to týden zpátky co se mi začalo XXXXXauto. Začalo to tim, že se mi rosvítila kontrolka č.5 a automaticky se mi zvedly otáčky asi tak na 2.tisíce. Druhý den ráno když jsem šel startovat tak jako by se mi dusilo auto a nechtělo se vůbec roztáhnout. Přirovanl bych to asi ke zvuku pionýra možná ještě horší. Také jsem si všimnul, že se mi strašně kouří s výfuku a to i černý dými a praská mi ve výfuku. Nevim jestli to neni způsobeno tím že mam díru v drátěnce. při jízdě se mi auto při snížení otáček plynem jakoby klepe nebo ucává jako když tam nejde benzín No nevim. Zkoušel jsem i vyměnit svíčky a taky nic . Do toho se mi zvedla spotřeba na 100km si to vzalo přes 20.litrů.
Prosím o radu co by to mohlo být díky
Naposledy upravil(a) 100KUC dne čtv bře 01, 2012 22:17, celkem upraveno 1 x.
Důvod: prosím bez zbytečných vulgárních výrazů

Polovnik14
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: ned pro 16, 2012 10:02

Re: prosim o radu

Příspěvek od Polovnik14 » ned pro 16, 2012 10:20

Ahojte renaultaci.kupil som Clio 1.9D r.v.1997 s pokazenim cerpadlom Bosch.Vymenil som za bosch ale trochu starsi model (1995) na ktorom nebol imobilizer.
teraz mam problem ako zapojit imobilizer.na originaly je 7 kablov a na tom vymenenom je len 6 kablov.imobilizer stale svieti.viete mi poradit?
ide to vobec nejako prerobit? motor kod F8Q typ B/c57. vopred dakujem

stefansk
Starting member
Příspěvky: 77
Registrován: úte zář 05, 2017 10:13

Re: prosim o radu

Příspěvek od stefansk » úte led 02, 2018 23:51

Chcem na mojom Traficu II 2008 2.0 84kw menit rozvody, napinacie kladky, vodnu pumpu, filtre, repasovat alternator a dat vstreky na test.

Zakladna otazka je aku znacku dielov mam pouzit? Co sa davalo do prvovyroby Valeo? Rozvody, vodnu pumpu a kladky som zvazoval SKF celkom dobry pomer kvalita/cena. U filtrov to mam jednoduchsie tie pouzivam MANN.

Rozvody a cely servis si budem robit sam, uz som nasiel aretacnu sadu na rozvody za prijatelnu cenu 45eur.

Este rozmyslam aky motorovy olej mam pouzit, predchadzajuci majitel lial to co tam patri nevedel znacku ale asi Elf alebo Total 5w40, viem ze pri olejoch je najdolezitejsie dodrzat viskozitu, v autach som pouzival pouzivam Shell. Este ma zaujima co hovorite na prisadu do prevodovky na znizenie trenia MoS2, pouzivam ju v Celice ktora ma 350tis a s toho 150tis som spravil ja a boli to narocne km na prevodovku a ta to v podstate vydrzala, Trafic by mal mat klasicku prevodovku transaxle a mala by tato prisada prevodovke iba pomoct. Vdaka za rady.
Renault Trafic 2.0 dci 84kw 358 043 km
Toyota Celica T20 2.0GT 378 283km

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: prosim o radu

Příspěvek od kotasekh » stř led 03, 2018 07:33

U oleje neni nejdulezitejsi dodrzet viskozitu, ale normu.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

zdeno255
Senior member
Příspěvky: 1137
Registrován: úte črc 21, 2015 13:37

Re: prosim o radu

Příspěvek od zdeno255 » stř led 03, 2018 15:49

MoS2 odporúčam vi do motora lebo prevodovky. Aj keď ide ľahko a dáš tam ten prípravok po cca 50 km zistíš, ze ľahko idú až teraz. ELF 5W40 kúpiš na nete za pár korun.

stefansk
Starting member
Příspěvky: 77
Registrován: úte zář 05, 2017 10:13

Re: prosim o radu

Příspěvek od stefansk » ned led 07, 2018 14:26

Nikto nic ohladom dielov ktore pouziva Renault v prvovyrobe?
Renault Trafic 2.0 dci 84kw 358 043 km
Toyota Celica T20 2.0GT 378 283km

zdeno255
Senior member
Příspěvky: 1137
Registrován: úte črc 21, 2015 13:37

Re: prosim o radu

Příspěvek od zdeno255 » ned led 07, 2018 15:23

Ak máš DPF tak olej 5W30 ak je bez tak 5W40 samozrejme ELF. Renault zvykne používat Ruvile. Kľudne daj SKF. Na niektorých ložiskách je označenie SKF. Ťažko povedať čo dali v prvovýrobe.

stefansk
Starting member
Příspěvky: 77
Registrován: úte zář 05, 2017 10:13

Re: prosim o radu

Příspěvek od stefansk » ned led 07, 2018 21:32

Vdaka ;)
Renault Trafic 2.0 dci 84kw 358 043 km
Toyota Celica T20 2.0GT 378 283km

Regina
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: ned led 20, 2019 10:16

Re: prosim o radu

Příspěvek od Regina » ned led 20, 2019 10:56

Ste moja posledná možnosť záchrany. Mám auto Renault Kangoo 1,2 rok v.2003. Pred tromi rokmi som v zime šla do veľkého kopca a pri tom sa mi v polke seklo auto a šiel malý svetlý dym spod kapoty. Nejak som to dostala až hore. Pozerali mi potom na to chlapi z práce ale nič tam nenašli. Od tej doby začali problémy s autíčkom. Bolo v siedmich servisoch včetne autorizovaných, nikdo nevie čo tomu autu je. Dvakrát vymenené palivové čerpadlo, vymeneny tri či štyrikrát ten pavúk na sviečky, neviem ako sa to nazýva odborne. Štyrikrát mi po sebe vymenili sviečky, prečistili palivovú nádrž, výmena vstrekov dvakrát. Raz to úplne odflákli. A čo to vlastne robí? Auto naštartuje a tvári sa úplne normálne. Potom však začne po nejakej dobe haprovať. Niekedy je to po kilometri inokedy po dvaciatich ako kedy. Horšie je to keď prší alebo sneží, proste keď je väčšia vlhkosť. Kabely mi pozerali nič na nich nenašli. Auto začne skackať až úplne vypadne motor. Vyzerá to takto. Naštartovanie bez problémov nepravidelne po kilometri niekedy pol kilometri inokedy po dvaciatich motor začne strácať výkon až do úplneho zhasnutia. Začne blykať kontrolka motoru. Diagnostika raz ukázala vstreky, tie sa však vymenili včetne lišty. Inak diagnostika nikdy nič neukázala. Po chvíli zastavenia motor naskočí a vozidlo ide ale s občasným zašklbaním. Prosím pomôžte. Čo to môže byť? Ďakujem.

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: prosim o radu

Příspěvek od kotasekh » ned led 20, 2019 11:39

Na diagnostice pri teplem motoru zkontrolovat hodnoty cidel, jestli nejsou nesmyslne, plus kontrola kabelaze k nim. Kontrola kompresnich tlaku na teplem motoru. Premerit ventilove vule. Tohle vsechno ale musi delat clovek, ktery se v tom vyzna a bude to delat s laskou, ne “chlapi z prace”, a asi ani autorizak (pokud se nevybere ten spravny dle recenzi ;) ).
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Regina
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: ned led 20, 2019 10:16

Re: prosim o radu

Příspěvek od Regina » ned led 27, 2019 07:40

Ďakujem za radu. Verte mi, že som si zaplatila všetky možné servisy v našom meste. Keď vám poviem, že ma oprava tejto poruchy stála v servisoch už vyše 25 tis, tak mi neuveríte. A pokaždé to auto šlo normálne tak mesiac. V autorizovanom servise mi povedali, nech sa ho zbavím. Oprava u nich stála za ..... nechcem byť vulgárna. Tak som našla človeka, ktorý by mi aj pomohol ale nevie prísť na tú chybu. Preto prosím o radu v tomto clube. Ďakujem za každú radu.

Odpovědět

Zpět na „Karburace, vstřikování, přeplňování, příprava směsi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů