Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
Moderátor: Moderators General
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
Ok díky. Tohle je právě takové zvláštní, budíky jsou normálně v KM, jen ujetou vzdálenost to ukazuje v mílích. Ale bůhví co za "odborníka" to měnil. Max bych koupil jiné budíky z nějaké bouračky.
Renault Megane 1.6 2007 LPG
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
Budíky nekupuj tohle se dá změnit přes clip nebo i Delphi stejně jako změna jazyka nebo přidání tempomatu/senzorů tlaku pneu... ukazuje to pak rucickama jak ma - to se nemeni v km nrbo milich, jen ujetou to ma prave v milich
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
Ohledně zátah diesel vs benzín, tak jsem viděl Topgear - dvě stejné bmw stejný výkon, benzín a nafta.
400m závod , diesel se odpích před benzín, ten pak začal zrychlovat a docela o velký kus předjel kamna.
400m závod , diesel se odpích před benzín, ten pak začal zrychlovat a docela o velký kus předjel kamna.
ex Trabant - střecha s lišejníkem a v materiálech předběhl čas
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
Dobrý den,chci si koupit Renault Megane III ,r.v.2010 2.0 Dci automat,najeto 220000 km,z DE,125000 kč,jaký na to máte názor.Kámoš se mi vysmál,že jsem blázen.Mně se líbí a jede pěkně.Děkuji.
Renault Mégane Grandtour III 2.0 Dci automat 2010
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
A proč to píšeš do sekce kde se řeší Laguna II?
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
Mám teď Lagunu 2.0DCi 110Kw v automatu 2 měsíce = 15tisíc KM, tudíš stejná kombinace jako v Meganu.
co se týče motoru - prostě senzační, vyvažovací hřídel, rozvod řetěz, turbo chlazený vodou s doběhovým elektrickým čerpadlem kvůli chlazení, obrovská olejová náplň, v kombinaci s automatem nemá dvouhmotu = nemá se prakticky co pokazit. Ani tady na fóru nenarazíš na nějaké opakující se problémy se vstřikovačema, turbem, zadřeným motorem... Prostě jen měníš olej a leješ naftu. Tady je jedna menší nevýhoda - dálky za 7,7l, kombinace za 9,2 litru... Ale proti tomu pohodlí, zátah už od 1500 otáček, žádné vibrace a skvělej kultivovanej chod.
Automat - 6 stupňů Jatco AJ0, prakticky bez údržbový a spolehlivý - při 130 točí 2300, stačí jen měnit olej jednou za 60 tisíc, s tím jak je to jednoduché to klidně budu dělat každou druhou výměnu oleje v motoru. Výměna oleje je tady složitá asi jako výměna oleje v motoru. Patří tam necelé 3 litry, litr za 220 korun originál ELF. Zespod vyšroubuješ šroubek- výpusťák, za ním je tyčinka jako "přepad"- ta se vytáhne imbusem a nechá se vypustit vše. Poté zeshora sundáš víčko a doleješ stejné množství jako vyteklo, případně "profesionálnéjší způsob" trochu víc oleje, nastartuješ, necháš olej v převodovce ohřát na 40°, pákou navolíš několikrát za sebou PRND123, povolíš spodní šroubek a přepadem se vypustí zbytek oleje co je navíc.
Je tam filtr DPF, pokud ale jezdíš alespoň občas dálky, vypaluje se v pohodě. Absolvoval jsem hned měsíc po koupi STK a vše v pořádku. Dle Diagnostiky už za mě proběhlo jednou vypálení a ani jsem to nezaznamenal.
Měl jsem na Laguně při koupi 178 tisíc najeto, z ČR se serviskou, první majitel Autosalon Renault - předváděcí vůz/MNG vůz 2 roky, poté firma z České Třebové, stál 117 tisíc v AAA
co se týče motoru - prostě senzační, vyvažovací hřídel, rozvod řetěz, turbo chlazený vodou s doběhovým elektrickým čerpadlem kvůli chlazení, obrovská olejová náplň, v kombinaci s automatem nemá dvouhmotu = nemá se prakticky co pokazit. Ani tady na fóru nenarazíš na nějaké opakující se problémy se vstřikovačema, turbem, zadřeným motorem... Prostě jen měníš olej a leješ naftu. Tady je jedna menší nevýhoda - dálky za 7,7l, kombinace za 9,2 litru... Ale proti tomu pohodlí, zátah už od 1500 otáček, žádné vibrace a skvělej kultivovanej chod.
Automat - 6 stupňů Jatco AJ0, prakticky bez údržbový a spolehlivý - při 130 točí 2300, stačí jen měnit olej jednou za 60 tisíc, s tím jak je to jednoduché to klidně budu dělat každou druhou výměnu oleje v motoru. Výměna oleje je tady složitá asi jako výměna oleje v motoru. Patří tam necelé 3 litry, litr za 220 korun originál ELF. Zespod vyšroubuješ šroubek- výpusťák, za ním je tyčinka jako "přepad"- ta se vytáhne imbusem a nechá se vypustit vše. Poté zeshora sundáš víčko a doleješ stejné množství jako vyteklo, případně "profesionálnéjší způsob" trochu víc oleje, nastartuješ, necháš olej v převodovce ohřát na 40°, pákou navolíš několikrát za sebou PRND123, povolíš spodní šroubek a přepadem se vypustí zbytek oleje co je navíc.
Je tam filtr DPF, pokud ale jezdíš alespoň občas dálky, vypaluje se v pohodě. Absolvoval jsem hned měsíc po koupi STK a vše v pořádku. Dle Diagnostiky už za mě proběhlo jednou vypálení a ani jsem to nezaznamenal.
Měl jsem na Laguně při koupi 178 tisíc najeto, z ČR se serviskou, první majitel Autosalon Renault - předváděcí vůz/MNG vůz 2 roky, poté firma z České Třebové, stál 117 tisíc v AAA
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3295
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
Kámoš bude určitě nějaký debil, co vlastní škodovku nebo vw, popřípadě má malý péro a má bmw.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
Díky za odpovědi,jo má škodovky.
Renault Mégane Grandtour III 2.0 Dci automat 2010
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
Ahoj Šamšo jak jsi spokojenej s tím 2,0T benzínem. Uvažuju taky o ní. Teda o face 2005 125kw nebo bych mohl mít asi i tu 150kw ale ta je v horším stavu(i nalítáno). Má i roztrhanou kůži u řidiče a pár detailů v interiéru chybí.
Renault Laguna II. r.2003 / 1.9dCi 74kW výbava Expréssion--->chip 96kW
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
Já jsem z toho auta nadšený, je to úplně jiná liga motorizace a těch 125kW ti bude bohatě stačit, teď za mokra se musím sakra krotit, protože kola sviští a auto stojí, pak začne blikat ASR, motor ubere a konečně se auto pohne(upozorňuju, že jsem měl ještě letní, ale zimní objednány). Každý týden se snažím ji protáhnout a vždy je to o papíry prostě to láká vyhnat z výfuku pavouky. Spotřeba se ustálila na 9 litrech a když mě svrbí noha tak 9,5 - 10 litrů, což je na to předvedené divadlo velice slušný. Stále nevím, zda už je auto čipované nebo ne a zkusím to nechat ověřit v Ústí n.O., kde mají motorovou brzdu. Protože i oproti té naftě co mám hodně vyhoněnou, tak tohle jede o level výš a zase né tak jako BMW, to sice do 4000 otáček je vlažný, ale pak nastává to správné peklo.
Na našem trhu, je jich jako šafránu, já pro ni byl v Polsku, ale byla ještě na převozních značkách z Holandska. Koukni na OTOMOTO.PL, tam jich pár je https://www.otomoto.pl/osobowe/renault/ ... ountry%5D=
Na našem trhu, je jich jako šafránu, já pro ni byl v Polsku, ale byla ještě na převozních značkách z Holandska. Koukni na OTOMOTO.PL, tam jich pár je https://www.otomoto.pl/osobowe/renault/ ... ountry%5D=
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
Díky za odpověd Šamšo, zkusím se podívat na ty Poláky a jinak kdybych vybral hodím ti sem fotky, aby jsi viděl tu krásku. Laguš co mám teďka si nechám do práce na delší trasy.
Renault Laguna II. r.2003 / 1.9dCi 74kW výbava Expréssion--->chip 96kW
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
Zdravím chalani, plánujem kúpu L2 ph2, 99kw benzín. Jediné čo sa mi nepáči na ph2 je to, že 90% predávaných áut ma odliepajúcu sa hornú časť palubovky, hlavne roh pri spolujazdcovi a niektoré aj pri vodičovi. Je to bežná vec pri týchto autách alebo to značí nejaký zásah do palubovky? A dá sa to nejak prijateľne napraviť?
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
Spolehlivě přilepit chemoprenem ale musíš s ním umět lepit: namazat obě plochy nechat úplně zaschnout a pak to teprve dát na sebe.
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
Jde to dost blbě, protože ten horní plast je teplem zkroucený a dost pruží. A taky je k tomu dost blbý přístup. Ideální by bylo to udělat při výměně skla, ale něčím pořádně zatížit.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3295
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
Nerez vruty a durch prisrubovat
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
Dobry den preji.
Mam moznost koupit lagunu grandtour 1.9.dci 96 kw.Ma najeto 297 000km.Olej meneni po 15000 nebo po rice.Rozvody pred 40000km.Zadna extra vybava ale me se libi.Pri zkusebni jizde se mi rosvitila kontrolka fap a za chvilku Chek Injection a auto spadlo do nouzaku.Po zastaveni,vyjmuti a znovu nastartovani problem pretrvava.Majitel mi povidal ze se mu to obcas stalo.Mel to na diagnostice a ze vstriky jsou ok ale fap se zanesl.Elektronicky ho v servisu vycistili a ze ma zas na pul roku pokoj.Chce za auto 30000kc.
Moje otazka je jednoducha.Mam to koupit?Dneska s tim jedu na diagnostiku tak uvidim co mi reknou.
Dekuji Sedlacek.
Mam moznost koupit lagunu grandtour 1.9.dci 96 kw.Ma najeto 297 000km.Olej meneni po 15000 nebo po rice.Rozvody pred 40000km.Zadna extra vybava ale me se libi.Pri zkusebni jizde se mi rosvitila kontrolka fap a za chvilku Chek Injection a auto spadlo do nouzaku.Po zastaveni,vyjmuti a znovu nastartovani problem pretrvava.Majitel mi povidal ze se mu to obcas stalo.Mel to na diagnostice a ze vstriky jsou ok ale fap se zanesl.Elektronicky ho v servisu vycistili a ze ma zas na pul roku pokoj.Chce za auto 30000kc.
Moje otazka je jednoducha.Mam to koupit?Dneska s tim jedu na diagnostiku tak uvidim co mi reknou.
Dekuji Sedlacek.
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
Nekoupil bych to. Sice grandtour 96kw - predpokladam tedy ze je to po fl, je auto s minimem poruch a 30 tisic neni tolik, ale neverim ze tohle bude jednou za pul roku. Myslim, ze se jen chce zbavit “problemu” aty by jsi furt jen resil co s fapem a nakonec bys musel prohnout penezenku klidne i o dalsich 30 tisic za opravu.
Do totohle bych nesel, kup 2.0dci a tam tohle nebudes muset resit - jak u laguny 2 tak i 3 se 2.0dci obeslo bez fapu, turbo je chlazene vodou s dobehovym cerpadlem, CR novejsi generace, rozvod retezem... zvlast kdyz rikas, ze to neni ani extra vybava - davat 30+dalsich 30 za opravu u auta, ktere se pokazilo uz u zkusebni jizdy a majktel tvrdi ze je to jen...
Nebo s nim sjed do servisu, at da ty 3000 za vymaz+vycisteni fapu prez diag a bud u toho a jestli to pak bude v pohode, vem to - uvidis aleapon ze je to opravdu jen to co rika a jestli si ho nevezmes ted ty, musel by to stejne nechat vymazat
Do totohle bych nesel, kup 2.0dci a tam tohle nebudes muset resit - jak u laguny 2 tak i 3 se 2.0dci obeslo bez fapu, turbo je chlazene vodou s dobehovym cerpadlem, CR novejsi generace, rozvod retezem... zvlast kdyz rikas, ze to neni ani extra vybava - davat 30+dalsich 30 za opravu u auta, ktere se pokazilo uz u zkusebni jizdy a majktel tvrdi ze je to jen...
Nebo s nim sjed do servisu, at da ty 3000 za vymaz+vycisteni fapu prez diag a bud u toho a jestli to pak bude v pohode, vem to - uvidis aleapon ze je to opravdu jen to co rika a jestli si ho nevezmes ted ty, musel by to stejne nechat vymazat
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
No on mi o tom rekl dopredu ze to blbne.Ale vzdycky pry stacilo vyndat kartu a znovu nastartovat.Jo je to r.v. 2007.Uvidim odpoledne co mi reknou v servisu.A navic ted jsem prijel z mesta a je slyset syceni z motoru a kopec je problem.Pocitam ze prdla nejaka hadice.Mne se taky vic libi laguna 3 ale je zas za jiny penize.Vetsi penize.
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
Opravdu o tolik vetsi?
Pokud koupis tohle za 30 a k tomu budes resit nesmysly spojene s 1.9 + nadchazejici vymenu FAP...
to uz nebude takovej rozdil oproti L3 2.0dci
Pokud koupis tohle za 30 a k tomu budes resit nesmysly spojene s 1.9 + nadchazejici vymenu FAP...
to uz nebude takovej rozdil oproti L3 2.0dci
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
Opravdu o tolik vetsi?
Pokud koupis tohle za 30 a k tomu budes resit nesmysly spojene s 1.9 + nadchazejici vymenu FAP...
to uz nebude takovej rozdil oproti L3 2.0dci
Pokud koupis tohle za 30 a k tomu budes resit nesmysly spojene s 1.9 + nadchazejici vymenu FAP...
to uz nebude takovej rozdil oproti L3 2.0dci
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
Tak jsem doma.To syceni.NECO se speklo ve fap tak ze zadna hadice.Syci ten fap.Pri te regeneraci to ztichlo ale uz to zas syci.Regenerace provedena a auto jede jak kule.Cena 200kc.Jinak vstriky podle diag v poho.Nutna vymena fap.Cena cca 7000 za neoriginal fap.
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: ned úno 18, 2018 15:23
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
Zdravím Vás,
Mám dotaz. Koupil jsem si lagunu III 2014 2.0 DCI 96 KW BOSE EDITION Laguna má najeto originálních 150 000 km.
Nikde nemohu dohledat zdali to má FILTR PEVNÝCH ČÁSTIC, kdy má nastat výměna rozvodu, zdali jsou rozvody řešeny řetězem nebo řemenem, přede mnou majitel v Německu měnil olej po 30 000 km, mám to dělat samé nebo ho radši měnit 15-20 tis km. Dával tam ELF , mám pokračovat v této značce oleje? Je turbo chlazené vodou nebo nikoliv,Nemám k tomu servisní knihu jen pravidelné intervali výměny oleje.
Co mě čeká v nejbližších dnech, co by jste určitě hned po koupi vozidla nechali z preventivních důvodů vyměnit? Jaký máte názor na druh motoru?
Moc díky za rady a za odpovědi.Daniel
Mám dotaz. Koupil jsem si lagunu III 2014 2.0 DCI 96 KW BOSE EDITION Laguna má najeto originálních 150 000 km.
Nikde nemohu dohledat zdali to má FILTR PEVNÝCH ČÁSTIC, kdy má nastat výměna rozvodu, zdali jsou rozvody řešeny řetězem nebo řemenem, přede mnou majitel v Německu měnil olej po 30 000 km, mám to dělat samé nebo ho radši měnit 15-20 tis km. Dával tam ELF , mám pokračovat v této značce oleje? Je turbo chlazené vodou nebo nikoliv,Nemám k tomu servisní knihu jen pravidelné intervali výměny oleje.
Co mě čeká v nejbližších dnech, co by jste určitě hned po koupi vozidla nechali z preventivních důvodů vyměnit? Jaký máte názor na druh motoru?
Moc díky za rady a za odpovědi.Daniel
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
Ahoj -
Máš dvě koncovky výfuku? Pokud ano - máš filtr - pro jisotu otři konec koncovky prstem, nesmi na nem bejt saze - pokud mas prst cistej, mas DPF a mas ho funkcni. Pokud budes mit prst cernej jk z komina, budto nemas dpf nebo je nefunkcni. Otevři kapotu a na masce vedle svetla u spolujezdce by mela byt samolepka s vyobrazenim DPF. Co se tyce turba - u vsech 2.0dci je turbo chlazene vodou a rozvod retezem, kontrola po cca 300 tosicich je na miste. Olej vymen po 15 tisicich a budes mir jistotu, ELf je dostatecne kvalitni znacka, stejne jako treba casteol nebo shell, je tedy jedno co za vyrobce das - dodrz ale specifikaci. Ja davam oleje ELF do motoru po 15 tisicich, do automatu si ho na L3 cpu ted podruhe po 15 tisicich , nikdo ho predemnou nemenil tak jsem udelal takhle pruplach, olej vyjde na 1000,- a vymenu si delam sam tak mam klid a vim co s tim je
Jinak gratuluji ke koupi, vybral jsi dobre - 96kw by mela byt bez dpf a bez kurvitek. 150 tisic orig cistejch za 3 roky u nemce bez servisky? Nemec by mel servisku a vsechny faktury pri prodeji po teprve 3 letech. Osobne tipuju tak 250-300 coz ale nevadi, nepoznas to ani na motoru ani na interieru a videl jsem i 600-700, taxiky, firemni auta... tam vse funguje skvele.
Pri 200 tisicich odchazi poprve tlumice, silentbloky a cepy na predni naprave, pokud jsou menene, ma to vice - pokud ne, ceka te to.
Máš dvě koncovky výfuku? Pokud ano - máš filtr - pro jisotu otři konec koncovky prstem, nesmi na nem bejt saze - pokud mas prst cistej, mas DPF a mas ho funkcni. Pokud budes mit prst cernej jk z komina, budto nemas dpf nebo je nefunkcni. Otevři kapotu a na masce vedle svetla u spolujezdce by mela byt samolepka s vyobrazenim DPF. Co se tyce turba - u vsech 2.0dci je turbo chlazene vodou a rozvod retezem, kontrola po cca 300 tosicich je na miste. Olej vymen po 15 tisicich a budes mir jistotu, ELf je dostatecne kvalitni znacka, stejne jako treba casteol nebo shell, je tedy jedno co za vyrobce das - dodrz ale specifikaci. Ja davam oleje ELF do motoru po 15 tisicich, do automatu si ho na L3 cpu ted podruhe po 15 tisicich , nikdo ho predemnou nemenil tak jsem udelal takhle pruplach, olej vyjde na 1000,- a vymenu si delam sam tak mam klid a vim co s tim je
Jinak gratuluji ke koupi, vybral jsi dobre - 96kw by mela byt bez dpf a bez kurvitek. 150 tisic orig cistejch za 3 roky u nemce bez servisky? Nemec by mel servisku a vsechny faktury pri prodeji po teprve 3 letech. Osobne tipuju tak 250-300 coz ale nevadi, nepoznas to ani na motoru ani na interieru a videl jsem i 600-700, taxiky, firemni auta... tam vse funguje skvele.
Pri 200 tisicich odchazi poprve tlumice, silentbloky a cepy na predni naprave, pokud jsou menene, ma to vice - pokud ne, ceka te to.
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
7000 za neoriginál FAP? Tak to bude ten polskej šmejd, co má v sobě polovic materiálu, popřípadě jen kovovou mřížku. Auto chybu sice nehlásí, ale emise neuděláš.
edit: Jo a udělej co ti radil sedlik, sežeň si dvoulitra, klidně i v LII, odpadává tím hromada potenciálních problémů.
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
Pozde.Uz je doma.Teda v servisu.Ten fap bude kostovat 10000.Ale to neva.Pokud to pojede jak ma tak budu spokojeny.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů