Renault Megane IV
Moderátor: Moderators General
Re: Renault Megane IV
NENASTARTOVANÉ AUTO - pravá páčka (stěrače) až dolů.
Renault KADJAR 1.2 Tce 96kW + Pack klima plus, navi, parking, outdoor, Red Flame; 10/2016 -
Renault MEGANE III Grandtour 1.6 74kW; 03/2011 - 10/2016
Renault MEGANE III Grandtour 1.6 74kW; 03/2011 - 10/2016
Re: Renault Megane IV
Pokud se překlikávaš na palubní desce spotřeba, dojezd atd, tak tam je nastaveni, v tom je palubní deska a po rozkliknutí se zde dají nastavit 4 styly, ale podstatný rozdíl jsem v tom nenašel.
Re: Renault Megane IV
Aha, diky, kouknu
Re: Renault Megane IV
Tak zítra mě čeká kontrola hlavových airbagů. Jde o první svolávačku co mě přišla. Tak snad bude vše v pořádku
Re: Renault Megane IV
To je úplně první svolávačka? Nebo ví někdo ještě o jiné?
chci koupit - Grand Scenic III (nabídněte)
aktuálně - Škoda Roomster 1.6
bejvávalo: S120L rv80 > S125M rv87 > Megane rv97 > Rover 114 rv96 > Primera rv00 > C5 rv01 > Mondeo rv01 > Primera rv03 > Picasso rv03 > BMW 530d rv99 > C5 rv04 > Mégane Grandtour IV rv16
aktuálně - Škoda Roomster 1.6
bejvávalo: S120L rv80 > S125M rv87 > Megane rv97 > Rover 114 rv96 > Primera rv00 > C5 rv01 > Mondeo rv01 > Primera rv03 > Picasso rv03 > BMW 530d rv99 > C5 rv04 > Mégane Grandtour IV rv16
Re: Renault Megane IV
Zdravim, mám svůj první turbo benzin a tak se zeptám, mám 1.2 tce 130 , najeto 3000km, a mám černý vyfuk jako bota, je to normální? Tankuji vervu. Po městě jezdím občas, pod 2000 otáček nejdu díky. Oleje 3/4
Re: Renault Megane IV
Ahojte, som majitelom megane IV hatchback, 1.2 tce 130, manual, cca od novembra min. roku, najazdene 15 000 km, takze to bol jeden z tych prvych kusov, mam tam skoro vsetky tie ficurky (led pure vision, citacka znaciek, head up disp., poloautomat. park. brzda, citacka znaciek, adaptivny tempomat, sledovanie mrtveho uhla, line assist, automat. dialkove, navigacia plus, 17 kolesa a pod.) takze ak mate nejake otazky tak sa pytajte.
Co sa tyka auta som spokojny, samozrejme ako jedno z prvych trpelo detskymi chorobami ako zle zlicovanie (hlavne predne dreve s prednym blatnikom, dvere akoby boli prepadnute dovnutra, ale v servise to dali nejako dokopy, i ked aj tak to nie je tip top), spadnute 5 dvere od kufra mi odreli cely spodny naraznik (to chceli aj striekat v servise, ale nedal som im to, nakolko som sa bal, ze tam nechytia spravny odtien a zrnitost metalizy a bude to vyzerat hrozne, btw. ten odrety blatnik je vidno len vtedy ked je kufor otvoreny takze to neriesim, a prisla mi blbost davat striekat nove auto). Potom som v servise ziadal vymenit plato od kufra, nakolko tie gumicky ktore sa opieraju o piate dvere boli male a pri kazdom hrbole mi to skakalo a buchalo, lebo to tam nedrzalo (do novsich meganov uz davali tie plato s vacsimi gumickami). Samozrejme mi skru sem tam gumicky na dverach o seba (predne so zadnymi, gumicky co su uplne hore na dverach zvonku, daval som to reklamovat, servisak to spravil asi za 30 sekund, vydrzalo to cca 2 mesiace, ale obkukal som to od neho a ked ho umyvam, a skrie mi to o seba, tak si to opravim sam).
Uz som bol aj na prvej prehliadke, pravdupovediac dobrovolne som dal vymenit olej pri cca 5000 km (po zabehnuti motora), nech tam nemam vsetok ten bordel z noveho motora (bolo mi to odporucene od kamarata v servise). A inak uz som aj menil celne sklo pri cca 3000 km (skoro ma .....) prasknute od kamena, vyslo to 600 eur (vsetky kamery, senzory + robota), nastastie cez poistku.
Inak co sa tyka toho zacmudeneho vyfuku, tak to mam aj ja, ale co som si vsimol tak v meste malokedy, skor ked idem po dialnici, alebo sa ponahlam a slapem mu na krk , tak vtedy je to trosku cierne, ale zasa nic extra (teda aspon dufam, ze na dialnici nedymim ako machri na 10 rocnych nahonenych passatoch a bavorakoch.
Co sa tyka auta som spokojny, samozrejme ako jedno z prvych trpelo detskymi chorobami ako zle zlicovanie (hlavne predne dreve s prednym blatnikom, dvere akoby boli prepadnute dovnutra, ale v servise to dali nejako dokopy, i ked aj tak to nie je tip top), spadnute 5 dvere od kufra mi odreli cely spodny naraznik (to chceli aj striekat v servise, ale nedal som im to, nakolko som sa bal, ze tam nechytia spravny odtien a zrnitost metalizy a bude to vyzerat hrozne, btw. ten odrety blatnik je vidno len vtedy ked je kufor otvoreny takze to neriesim, a prisla mi blbost davat striekat nove auto). Potom som v servise ziadal vymenit plato od kufra, nakolko tie gumicky ktore sa opieraju o piate dvere boli male a pri kazdom hrbole mi to skakalo a buchalo, lebo to tam nedrzalo (do novsich meganov uz davali tie plato s vacsimi gumickami). Samozrejme mi skru sem tam gumicky na dverach o seba (predne so zadnymi, gumicky co su uplne hore na dverach zvonku, daval som to reklamovat, servisak to spravil asi za 30 sekund, vydrzalo to cca 2 mesiace, ale obkukal som to od neho a ked ho umyvam, a skrie mi to o seba, tak si to opravim sam).
Uz som bol aj na prvej prehliadke, pravdupovediac dobrovolne som dal vymenit olej pri cca 5000 km (po zabehnuti motora), nech tam nemam vsetok ten bordel z noveho motora (bolo mi to odporucene od kamarata v servise). A inak uz som aj menil celne sklo pri cca 3000 km (skoro ma .....) prasknute od kamena, vyslo to 600 eur (vsetky kamery, senzory + robota), nastastie cez poistku.
Inak co sa tyka toho zacmudeneho vyfuku, tak to mam aj ja, ale co som si vsimol tak v meste malokedy, skor ked idem po dialnici, alebo sa ponahlam a slapem mu na krk , tak vtedy je to trosku cierne, ale zasa nic extra (teda aspon dufam, ze na dialnici nedymim ako machri na 10 rocnych nahonenych passatoch a bavorakoch.
Re: Renault Megane IV
Děkuji za odpověď a pěkný popis, jsem také spokojený až na jednu věc, a to jakési chrasteni nebo susteni, na servis jsem objednany az za měsíc....
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Megane IV
Přímovstřikové benzínové motory kouří, s tím se nedá nic dělat. Na rozdíl od dieselů to není viditelné jako černá koule za autem, ale na koncovce se to zachytí. Z toho důvodu budou mít přímovstřikové benzínové motory od příštího roku FAP (u Renaultu zatím ne, platí to pouze pro motory, které se budou homologovat až příští rok).
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Renault Megane IV
No FAP I pro benzíny,, super no.. No už raději přejdeme na elektromobily....
chci koupit - Grand Scenic III (nabídněte)
aktuálně - Škoda Roomster 1.6
bejvávalo: S120L rv80 > S125M rv87 > Megane rv97 > Rover 114 rv96 > Primera rv00 > C5 rv01 > Mondeo rv01 > Primera rv03 > Picasso rv03 > BMW 530d rv99 > C5 rv04 > Mégane Grandtour IV rv16
aktuálně - Škoda Roomster 1.6
bejvávalo: S120L rv80 > S125M rv87 > Megane rv97 > Rover 114 rv96 > Primera rv00 > C5 rv01 > Mondeo rv01 > Primera rv03 > Picasso rv03 > BMW 530d rv99 > C5 rv04 > Mégane Grandtour IV rv16
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Megane IV
Jojo, za chvíli se bude říkat - zlatý diesel, to jsou tak jednoduché motory.
Navíc ten FAP bude pochopitelně úplně jiný než mají diesely - musí odolat mnohem vyšším teplotám. Takže bude z dražších materiálů... hrůza děs. Ale zase aby to nebylo všechno tak černé, bude se vypalovat v řádů sekund - sazí je méně a díky vysokým teplotám rychleji shoří. I proto budou ty FAPy mnohem menší.
Navíc ten FAP bude pochopitelně úplně jiný než mají diesely - musí odolat mnohem vyšším teplotám. Takže bude z dražších materiálů... hrůza děs. Ale zase aby to nebylo všechno tak černé, bude se vypalovat v řádů sekund - sazí je méně a díky vysokým teplotám rychleji shoří. I proto budou ty FAPy mnohem menší.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Renault Megane IV
btw jazdenie pod 2000 nieje nic zle, 50tka na 4. cca 1750 ot.. ale mam 1,6 SCE.. pri 60 mi nuka aby som dal 5. ale to ignorujem.. vtedy by to uz bolo podtacanie .. ale tych 1750 ot je OK dobra spotreba.. a olej ja mam od novoty Full..
Renault Megane IV Grandtour 2017 Sce 115k 1.6 16V
Re: Renault Megane IV
Ja s 1.6 SCe jezdim s Vervou 100 za 5.9, s 95 naturalem 6.5, nejezdim jak brzda, nepodtacim, naopak se svizne rozjizdim a nechavam doplachtit ke krizovatce, kdyz to jde,po dalnici dojizdim do prace cca 115km/h... Su spokojeny
Re: Renault Megane IV
moze tam ist 100 oktanovy benzin ? ja som myslel ze len 95
Renault Megane IV Grandtour 2017 Sce 115k 1.6 16V
Re: Renault Megane IV
Na viku je psane 95 a 98... tak sem prubnul stovku
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Renault Megane IV
Vyšší číslo pokud vím nevadí, nemá se tankovat nižší, to pak může mít nežádoucí účinky, jako pokles výkonu, možné i dřívější opotřebení motoru atd.
Re: Renault Megane IV
Dnes jsem čelt ve Svetě motorů problémy u tohoto motoru 1.2 Tce 130 se spotřebou oleje. Měl by ale u MIV už být odstraněný, tak napiš jestli jenom nekecali. Parametrama je to jinak nejlepší motor. Při ceně.mrti píše: ↑stř srp 30, 2017 09:20Ahojte, som majitelom megane IV hatchback, 1.2 tce 130, manual, cca od novembra min. roku, najazdene 15 000 km, takze to bol jeden z tych prvych kusov, mam tam skoro vsetky tie ficurky (led pure vision, citacka znaciek, head up disp., poloautomat. park. brzda, citacka znaciek, adaptivny tempomat, sledovanie mrtveho uhla, line assist, automat. dialkove, navigacia plus, 17 kolesa a pod.) takze ak mate nejake otazky tak sa pytajte.
Co sa tyka auta som spokojny, samozrejme ako jedno z prvych trpelo detskymi chorobami ako zle zlicovanie (hlavne predne dreve s prednym blatnikom, dvere akoby boli prepadnute dovnutra, ale v servise to dali nejako dokopy, i ked aj tak to nie je tip top), spadnute 5 dvere od kufra mi odreli cely spodny naraznik (to chceli aj striekat v servise, ale nedal som im to, nakolko som sa bal, ze tam nechytia spravny odtien a zrnitost metalizy a bude to vyzerat hrozne, btw. ten odrety blatnik je vidno len vtedy ked je kufor otvoreny takze to neriesim, a prisla mi blbost davat striekat nove auto). Potom som v servise ziadal vymenit plato od kufra, nakolko tie gumicky ktore sa opieraju o piate dvere boli male a pri kazdom hrbole mi to skakalo a buchalo, lebo to tam nedrzalo (do novsich meganov uz davali tie plato s vacsimi gumickami). Samozrejme mi skru sem tam gumicky na dverach o seba (predne so zadnymi, gumicky co su uplne hore na dverach zvonku, daval som to reklamovat, servisak to spravil asi za 30 sekund, vydrzalo to cca 2 mesiace, ale obkukal som to od neho a ked ho umyvam, a skrie mi to o seba, tak si to opravim sam).
Uz som bol aj na prvej prehliadke, pravdupovediac dobrovolne som dal vymenit olej pri cca 5000 km (po zabehnuti motora), nech tam nemam vsetok ten bordel z noveho motora (bolo mi to odporucene od kamarata v servise). A inak uz som aj menil celne sklo pri cca 3000 km (skoro ma .....) prasknute od kamena, vyslo to 600 eur (vsetky kamery, senzory + robota), nastastie cez poistku.
Inak co sa tyka toho zacmudeneho vyfuku, tak to mam aj ja, ale co som si vsimol tak v meste malokedy, skor ked idem po dialnici, alebo sa ponahlam a slapem mu na krk , tak vtedy je to trosku cierne, ale zasa nic extra (teda aspon dufam, ze na dialnici nedymim ako machri na 10 rocnych nahonenych passatoch a bavorakoch.
Renault Mégane Grandtour 103 kw tce EDC Intens černá etoilé.
Re: Renault Megane IV
A v jakem cisle pisou o tom motoru, cetl jsme to i jinde na internetu. Ale nekde to zase dementuji apod...
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: Renault Megane IV
Ahojte mam Megana Grandtour 1,6 zhanam 4 ks orig elektrony ako boli dodavane pri kupe noveho.
Re: Renault Megane IV
Bylo to u testu ojetého Capturu v čísle 37/2017
Laguna III GrandTour Initiale, 2.0T LPG, 2008, 235000 km
Re: Renault Megane IV
Tak Renda má za sebou první nelibou událost (po měsíci provozu ), paní v Nissanu Qashqai za mnou nedobrzdila, naštěstí jela dost pomalu, takže to odnesl "jen" zadní nárazník, kterej je na první pohled odřenej, ale když na to poklepu tak je znát, že některý úchyty na kterejch nárazník drží popraskaly, no a pak to odnesly pátý dveře, který jsou taky trochu škrábnutý, na jedné straně povolil úchyt lišty s osvětlením SPZ, no a když dveře otevřu, tak na spodní hraně je prasklina skoro přes celou šířku dveří, plus jak jsou tam takové plastové špunty (nevím k čemu jsou, ale je jich tam šest), tak se tři z nich rozlámaly. Tak jsem zvědavej jak to v servisu dají dohromady, díly už objednali, tak teď jen počkat na termín. Aneb jak se říká, první škrábanec nejvíc bolí, že? No tak proč bejt troškař Ale musím uznat, že i když to byla docela hyba, tak všechno stále drží a vydrželo to i cestu 350 km zpět domů z dovolené (protože proč se nechat nabořit doma za barákem, když si to můžete vybrat na dovolené na druhým konci republiky ) a na první pohled si člověk všimne jen těch černejch vrypů v nárazníku (Qashqai byl samozřejmě černej a já mám základní bílou, takže to svítí už na dálku). Snad to po opravě nebude moc poznat.
Jinak mám už najeto něco přes 3500 km a je zajímavé, že jak tu dost lidí řeší chrčení převodoky u SCe tak u mně to chrčení po 3 tis. km přestalo (původně bylo slyšet na 4. a 5. v celým rozsahu otáček, pod plynem), původně jsem to chtěl řešit hned, protože to bylo vážně otravný, pak jsem si ale přečetl všechny ty příspěvky o tom, jak je to vlastnost převodovky a rozhodl jsem se to neřešit do prvního servisu, ale mezitím to přestalo, tak nevím jestli být rád, nebo se o to víc bát.
Jinak mám už najeto něco přes 3500 km a je zajímavé, že jak tu dost lidí řeší chrčení převodoky u SCe tak u mně to chrčení po 3 tis. km přestalo (původně bylo slyšet na 4. a 5. v celým rozsahu otáček, pod plynem), původně jsem to chtěl řešit hned, protože to bylo vážně otravný, pak jsem si ale přečetl všechny ty příspěvky o tom, jak je to vlastnost převodovky a rozhodl jsem se to neřešit do prvního servisu, ale mezitím to přestalo, tak nevím jestli být rád, nebo se o to víc bát.
Megane Grandtour 1,6 SCe 84kW, Zen + pack klimatizace a pack Design 16
Re: Renault Megane IV
Předpokldám, že paní v kaškai dopadla mnohem hůř, ne? Pamatuji si, jak za mým rendlíkem II nedobrzdila fabka. Celkem v malé rychlosti. Na nárazníku jen barva, ale fabka totálně rozbité světlo, přední masku, kapota zvlněná
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Renault Megane IV
Paní v Qashqai dopadla podobně, rozlámal se jí rámeček na SPZ, krytka na tažný oko, přední nárazník byl odřenej a evidentně taky popraskaly úchyty, protože byl na obou stranách povysazenej, ale nešlo to dát zpátky. Nic víc vidět nebylo. Měla výhodu, že starej Qashqai má dost vysokej čumák, proto to u mně odnesly ty pátý dveře, bejt to něco nižšího, tak si myslím, že by to pobral jen ten nárazník.
Megane Grandtour 1,6 SCe 84kW, Zen + pack klimatizace a pack Design 16
Re: Renault Megane IV
Tak ja dnes po výmene oleja a filtra po zábehu vozidla v Auto IDEAL na Vajnorskej.Olej bol vypustený z vane a nie odsávaný.Cena 96 eur.S autom zatiaľ spokojnosť ani najmenší problém.Najazdene 7800 km a spotreba 6,1 v priemere
Renault megane grandtour 1,6 SCe Intense,Blue cosmos,Pack Navigacia Plus,poloautomaticka brzda
Re: Renault Megane IV
Tak to mas super, mne v Auto IDEALi nechali 4 roky povodny filter a olej odsavali - co som sa dozvedel az po 4 rokoch, ked som sa vykaslal na celu 5-rocnu zaruku a zacal si auto opravovat sam
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů