Cukání při zrychlení - 1.2 TCe
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Cukání při zrychlení - 1.2 TCe
Již delší dobu mám problém s cukáním při zrychlení.. Většinou na dálnici, nebo při vyšších rychlostech se zařazenou 4 nebo 5.. Jakmile mám pod 2500 otáček, auto zacuká než zrychlí. Občas cukne víckrát. Nemá někdo podobný problém?
V lednu byla měněná lambda sonda, cca před měsícem vyměněna zadní lambda sonda. Před výměnou svítila kontrolka emisí - pokud vím dobře název. Po výměně tak na 10 dní zhasla, auto necukalo a pak se zase rozsvítila a auto začalo cukat. Nyní nesvítí, ale auto cuká. Když si hlídám vyšší otáčky, tak zrychluje bez problémů.
Teď jsem natankovala u OMV Maxxmotion 100, mám pocit, že je cukání o malinko lepší, ale nejsem si úplně jistá..
Jinak mám najeto cca 200.000 km.. V únoru mě auto najednou při jízdě zhaslo, nešlo nastartovat a byla z toho prasklá pružina ventilu.. Svíčky vyměněny cca v březnu.
Nenapadá někoho čím by to mohlo být?
Díky moc za jakýkoli nápad..
V lednu byla měněná lambda sonda, cca před měsícem vyměněna zadní lambda sonda. Před výměnou svítila kontrolka emisí - pokud vím dobře název. Po výměně tak na 10 dní zhasla, auto necukalo a pak se zase rozsvítila a auto začalo cukat. Nyní nesvítí, ale auto cuká. Když si hlídám vyšší otáčky, tak zrychluje bez problémů.
Teď jsem natankovala u OMV Maxxmotion 100, mám pocit, že je cukání o malinko lepší, ale nejsem si úplně jistá..
Jinak mám najeto cca 200.000 km.. V únoru mě auto najednou při jízdě zhaslo, nešlo nastartovat a byla z toho prasklá pružina ventilu.. Svíčky vyměněny cca v březnu.
Nenapadá někoho čím by to mohlo být?
Díky moc za jakýkoli nápad..
Re: Cukání při zrychlení - 1.2 TCe
svíčky vyměněny za originál?
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2021
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Cukání při zrychlení - 1.2 TCe
Je vcelku jedno, jaké svíčky se dají. Pokud jsou výrobcem schválené, na značce vůbec nesejde.
Napadá mě problém se zapalovacími kabely (pokud je motor má), případně s některým zapalovacím modulem (pokud motor má moduly přímo na svíčkách).
Napadá mě problém se zapalovacími kabely (pokud je motor má), případně s některým zapalovacím modulem (pokud motor má moduly přímo na svíčkách).
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Cukání při zrychlení - 1.2 TCe
Cukání prý způsobily svíčky. Ze servisu tam byly Motrio, v jiném servisu Renault mi bylo řečeno, že mají trošku jiné zakončení a vyměnili mi je za Renault. Cukání už přestalo, ale kontrolka se po ujetí cca 100 km opět rozsvítila..
Diagnostika ukázala poruchu funkce katalyzátoru, ten je ale prý v pořádku a bylo to svíčkami..
Diagnostika ukázala poruchu funkce katalyzátoru, ten je ale prý v pořádku a bylo to svíčkami..
Clio III Grandtour, 1,2 TCE, 74 kW, Expression, ESP, RNA - modrá extreme, r. v. 2010
Re: Cukání při zrychlení - 1.2 TCe
Není svíčka jako svíčka. Jsou tam rozdíly v materiálech. Některé motory jsou na to méně citlivé, některé více. Originál je nejlepší volba, případně zjistit který výrobce je pro Renault dodává a ty pak koupit.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2021
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Cukání při zrychlení - 1.2 TCe
Doporučené osazení pro tento typ motoru je NGK ILKAR7A7.
Jinak upřímně řečeno - nesnáším slovo ORIGINÁL. Totiž pod tímto slovem se obvykle skrývá díl té značky, která výrobci nejvíc namaže. Takže chvíli to může být Champion, poté třeba NGK a pak za další dva roky třeba Denso. Originál neexistuje. To platí nejen u svíček, ale i u olejů, destiček, rozvodů, uložení kliky a dalších dílů. Proto jsem napsal, že na značce nezáleží. Pokud je to alternativní náhrada výrobcem doporučeného dílu, nemůže nikdy být problém.
Nicméně konkrétně u tohoto motoru 1,2 TCe 74kW výrobce doporučuje pouze výše uvedený typ od NGK.
Ohledně toho problému s kontrolkou CHECK: Je možné, že díky špatným svíčkám a cukání docházelo ke špatnému spalování a nespálený benzin se usadil v katalyzátoru. To je poměrně obvyklá věc. A proto je možné, že systém nyní hlásí problém s účinností KATu. Já osobně bych dal delší trasu, dejme tomu 200 km, ideálně v dálničním režimu, aby motor delší dobu jel ve vysoké zátěži a zbytky benzinu se vypálily. Je pravděpodobné, že KAT se vyčistí a problém zmizí. Samozřejmě je možné, že nezmizí. Totiž nespálené palivo katalyzátor poškozuje. Takže se mohlo stát, že tam k nějakému poškození skutečně došlo. Ale nejprve bych si dal tu ostřejší jízdu a snad to pomůže. Na výměnu KATu je vždycky času dost.
Jinak upřímně řečeno - nesnáším slovo ORIGINÁL. Totiž pod tímto slovem se obvykle skrývá díl té značky, která výrobci nejvíc namaže. Takže chvíli to může být Champion, poté třeba NGK a pak za další dva roky třeba Denso. Originál neexistuje. To platí nejen u svíček, ale i u olejů, destiček, rozvodů, uložení kliky a dalších dílů. Proto jsem napsal, že na značce nezáleží. Pokud je to alternativní náhrada výrobcem doporučeného dílu, nemůže nikdy být problém.
Nicméně konkrétně u tohoto motoru 1,2 TCe 74kW výrobce doporučuje pouze výše uvedený typ od NGK.
Ohledně toho problému s kontrolkou CHECK: Je možné, že díky špatným svíčkám a cukání docházelo ke špatnému spalování a nespálený benzin se usadil v katalyzátoru. To je poměrně obvyklá věc. A proto je možné, že systém nyní hlásí problém s účinností KATu. Já osobně bych dal delší trasu, dejme tomu 200 km, ideálně v dálničním režimu, aby motor delší dobu jel ve vysoké zátěži a zbytky benzinu se vypálily. Je pravděpodobné, že KAT se vyčistí a problém zmizí. Samozřejmě je možné, že nezmizí. Totiž nespálené palivo katalyzátor poškozuje. Takže se mohlo stát, že tam k nějakému poškození skutečně došlo. Ale nejprve bych si dal tu ostřejší jízdu a snad to pomůže. Na výměnu KATu je vždycky času dost.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Cukání při zrychlení - 1.2 TCe
Svíčky jsem nechávala měnit po poruše, která se mi stala cca 100 km od servisu Renault o víkendu, kde jsem si nechala od známých doporučit "obyčejný" servis, který mi auto opraví. Při této opravě jsme se domluvili, že mi rovnou vymění svíčky - které bych měnila chvíli poté. V servisu mi doporučili, ať koupím svíčky v Renaultu a že mi je tam vymění. Svíčky mi prodali na základě VINu. A za pár měsíců mi v jiném Renault servisu sdělí, že svíčky tam jsou Motrio a že to bylo tím..
Zaráží mě to, že první servis Renault mi prodal svíčky, které nejsou pro můj motor doporučené..
Každopádně kouknu, jestli tam mám nyní už ty "správné" svíčky, díky za typ..
Zaráží mě to, že první servis Renault mi prodal svíčky, které nejsou pro můj motor doporučené..
Každopádně kouknu, jestli tam mám nyní už ty "správné" svíčky, díky za typ..
Clio III Grandtour, 1,2 TCE, 74 kW, Expression, ESP, RNA - modrá extreme, r. v. 2010
Re: Cukání při zrychlení - 1.2 TCe
me se stalo to stejne se svickami na cliu III, pri servisni prohlidce vymenili svicky za jiny typ /levnejsi/ nez byl z fabriky... ale fungovali dobre
totiz sada svicek z fabriky stala pres 2tis kc, v levnem eshopu, coz v renaultu by museli stat snad 4tis kc
uz takhle nejaky ten levnejsi model nauctovali 2tis kc...
totiz sada svicek z fabriky stala pres 2tis kc, v levnem eshopu, coz v renaultu by museli stat snad 4tis kc
uz takhle nejaky ten levnejsi model nauctovali 2tis kc...
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: Cukání při zrychlení - 1.2 TCe
Zdravím,
sice je příspěvek starší, ale třeba pomůže můj poznatek. Clio jsem kupoval v květnu 2017. Předešlý servis chabý, tak jsem se hned pro jistotu pustil na výměnu náplní, filtrů, zapalovací kabely a došlo i na svíčky. V autě byly NGK ILKAR7A7 a auto jezdilo skvěle. Koupil jsem tedy stejné NKG a vyměnil. S novými svíčkami začalo auto při prudší akceleraci mezi 2000-2500 otáčkami pocukávat. To by se dalo zkousnout, ale horší jsou starty. Po nastartování jdou otáčky k 500 a skoro to chcípne, pak vyskočí na 1200 a cca po 6 vteřinách to už jede v normálu. Po třech měsících jsem zkusil nahodit původní svíčky a problémy ustaly. Po nějaké době jsem ze zvědavosti udělal znova výměnu a problémy jsou zpět. Svíčky byly i na reklamaci a měly by být O.K., ale nejsou.
Vypadá to, že dříve vyrobené NGK pro Renault asi měly jinou kvalitu. Teď zvažuji, zda tam nechat ty původní, koupit ještě jinou sadu NGK nebo zkusit alternativu (Bosch, Champion).
sice je příspěvek starší, ale třeba pomůže můj poznatek. Clio jsem kupoval v květnu 2017. Předešlý servis chabý, tak jsem se hned pro jistotu pustil na výměnu náplní, filtrů, zapalovací kabely a došlo i na svíčky. V autě byly NGK ILKAR7A7 a auto jezdilo skvěle. Koupil jsem tedy stejné NKG a vyměnil. S novými svíčkami začalo auto při prudší akceleraci mezi 2000-2500 otáčkami pocukávat. To by se dalo zkousnout, ale horší jsou starty. Po nastartování jdou otáčky k 500 a skoro to chcípne, pak vyskočí na 1200 a cca po 6 vteřinách to už jede v normálu. Po třech měsících jsem zkusil nahodit původní svíčky a problémy ustaly. Po nějaké době jsem ze zvědavosti udělal znova výměnu a problémy jsou zpět. Svíčky byly i na reklamaci a měly by být O.K., ale nejsou.
Vypadá to, že dříve vyrobené NGK pro Renault asi měly jinou kvalitu. Teď zvažuji, zda tam nechat ty původní, koupit ještě jinou sadu NGK nebo zkusit alternativu (Bosch, Champion).
Clio Grandtour 1.2TCe 74kW 2011 (KR0P)
RV 2011
70 tis. km
RV 2011
70 tis. km
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Cukání při zrychlení - 1.2 TCe
Nehledej západní a kup Brisk, koukni na jejich stránky a katalog. Případně jim přímo zavolat, velice ochotný personál.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Cukání při zrychlení - 1.2 TCe
Jak říká Šamša, BRISK mě velmi překvapil a jednání bylo perfektní.
Re: Cukání při zrychlení - 1.2 TCe
Vyzkouším. Brisky jsem nepsal, protože v katalogu D4F s turbem nemají, ale podle informací snad alternativa bude:
"pro tento motor doporučujeme novinku z řady BRISK Iridium Premium+, typ P26. Tato zapal.svíčka bude v prodeji v ČR ale nejdříve okolo 15.8.2018."
"pro tento motor doporučujeme novinku z řady BRISK Iridium Premium+, typ P26. Tato zapal.svíčka bude v prodeji v ČR ale nejdříve okolo 15.8.2018."
Clio Grandtour 1.2TCe 74kW 2011 (KR0P)
RV 2011
70 tis. km
RV 2011
70 tis. km
Re: Cukání při zrychlení - 1.2 TCe
Brisky vyzkoušeny a s motorem taky nejsou úplně zadobře a zpracovani bych vzhledem k ceně čekal lepší. Aspoň jsem měl čas prověřit původní a novou sadu NGK a zjistil jsem, že nová sada má odtrh jen 0.65. Po úpravě odtrhu na cca 0.75 šlape i nová sada v autě o poznani líp. Takže pokud někomu cuká, určitě přeměřit.
Clio Grandtour 1.2TCe 74kW 2011 (KR0P)
RV 2011
70 tis. km
RV 2011
70 tis. km
Re: Cukání při zrychlení - 1.2 TCe
Po výměně původních svíček za NKG mám taky ten problém se startem,jen cukání mě nějak minulo.Začal jsem tankovat BA 98+ a problém je pryč.I motor si tak nějak spokojenějš vrní ale to je jen subjektivní pocit
Re: Cukání při zrychlení - 1.2 TCe
A přitom pohledově jsou staré i nové NGK stejné. Brisky jsou super v zahřátém motoru, ale u studeného celkem trvá, než se chod srovná.
Clio Grandtour 1.2TCe 74kW 2011 (KR0P)
RV 2011
70 tis. km
RV 2011
70 tis. km
Re: Cukání při zrychlení - 1.2 TCe
Pár poznatků po delší době. Kdo nemusí, ať svíčky nemění prostě nové nejsou jako ty původní
Špatné starty eliminovány benzínem. Vyzkoušena Verva100. Benzín má kladný účinek-motor startuje jak má, ale do zahřátí je motor takový surový, hlasitější, takže vyšší cena nepřinese lepší jízdu. S Efectou 95 od Benziny jede auto klidněji a startuje taky dobře. Takže chce to zkoušet "papání". Bral jsem předtím od Globusu, který mám u baráku, ale změna je prostě znát.
Špatné starty eliminovány benzínem. Vyzkoušena Verva100. Benzín má kladný účinek-motor startuje jak má, ale do zahřátí je motor takový surový, hlasitější, takže vyšší cena nepřinese lepší jízdu. S Efectou 95 od Benziny jede auto klidněji a startuje taky dobře. Takže chce to zkoušet "papání". Bral jsem předtím od Globusu, který mám u baráku, ale změna je prostě znát.
Clio Grandtour 1.2TCe 74kW 2011 (KR0P)
RV 2011
70 tis. km
RV 2011
70 tis. km
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Cukání při zrychlení - 1.2 TCe
U tohoto motoru mohu potvrdit, díky lepšímu palivu zmizelo škubání za studena, zlepšil se chod atd. Při natankování v západní Evropě mi to přišlo ještě mnohem lepší, celkově jakoby se chod motoru ustálil. Nicméně přidávám i VIF a musím uznat, že od té doby, co jej přidávám, jsem si nevšiml, nebo nezaznamenal jakkékoliv škubání->(Toto škubání probíhalo hlavně za studena, kdy motor jede na benzín a ne na LPG.)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Cukání při zrychlení - 1.2 TCe
Do benzínových aut co mám dávám 100 oc. benzíny, 2-3Kč rozdílu neřeším, auta jezdí bez problémů a pocitově jsou motory pružnější a vitálnější.
Ještě zkusit benzín od Euro Oil, kde údajně necpou líh do benzínu, protože maj splněný limit v jiném produktu.
Ještě zkusit benzín od Euro Oil, kde údajně necpou líh do benzínu, protože maj splněný limit v jiném produktu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Cukání při zrychlení - 1.2 TCe
Dle jejich webu je bez biosložky pouze konkrétní nafta o benzínu ani slovo.... když už řešit biosložku tak Benzina Verva 100+ nebo jak se to jejich nej jmenuje.... tam je jiná biosložka, prý lepší, nevím
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: Cukání při zrychlení - 1.2 TCe
Po delší době jsem udělal test a místo 95 u Benziny jsem na střídačku tankoval u Te*ca a Glo*usu. Při studeném startu je kolísání otáček zpět, tedy kvalita benzínu je základ. I když se divím, protože dodavatelem výše zmíněných je Slovnaft. Druhou příčinou může být i slabá baterie. Mám pořád původní (8 let bez nabíjení) a ŘJ po startu chvilku trvá, než přepne na altík. Čínská palubní kamera to pozná a nerozjede se jak má.... už šla z domu...kamera
Clio Grandtour 1.2TCe 74kW 2011 (KR0P)
RV 2011
70 tis. km
RV 2011
70 tis. km
Re: Cukání při zrychlení - 1.2 TCe
Nevím jaká je teď kvalita benzinu od Slovnaftu, ale před lety jsem jej natankoval do služebního auta a následně jsem musel řadit o stupeň níže, motor netáhnul. Od té doby se Slovnaftu vyhýbám.
Re: Cukání při zrychlení - 1.2 TCe
Po nějaké době potvrzuji, že benzín je základ, ale asi je problém i jinde vznikající po nějaké době provozu auta - možná vrozená vada. Momentálně mi při volnoběhu náhodně blikala MIL - krátce po startu bez jízdy. Chyba P0300 a P0103. Jednorázová věc. Pokud při volnoběhu po startu sešlápnu plyn, tak se motor cca 2 sec dusí, pak naskočí dle pedálu (i po 10 minutách). Pokud se rozjedu (nebo motor pořádně prošlápnu), trošku si poskáče a pak v pohodě, výjimečně to někdy během jízdy při rozjezdu chcípne. Myslel jsem, že holt špatná práce se spojkou, ale možná je to tou reakcí na plyn při volnoběhu. Stejně jako občas v zátahu není výkon úplně plynulý, zejména do kopce je znát, jak by místy motor ubral/přidal. Vypadá to, že kromě benzínu bude chyba asi někde v přípravě směsi (zapalovací modul, vstřiky, škrtící klapka, čidlo kliky, teploty kapaliny nebo vzduchu, lambda...) nebo přímo pedálu. Možná je to vzhledem k výkonu motoru přirozené. Při delších trase se mi i stalo, jako by motor na vteřinu vynechal, pak zas pohoda ( rychlost cca 120 km/h). Zatím půjdou seřídit ventily a pak asi budu pokračovat v pátrání. Jinak auto jezdí slušně, ale nejel jsem jiným se stejným motorem, tak neumím porovnat reakce po sešlápnutí plynu. Co jsem pročetl fórum, tak to není výjimečný problém, ale každému pomohlo něco jiného a nikdy na 100% a dlouhodobě, tak je otázka, kde může být příčina.
Clio Grandtour 1.2TCe 74kW 2011 (KR0P)
RV 2011
70 tis. km
RV 2011
70 tis. km
-
- Starting member
- Příspěvky: 95
- Registrován: čtv dub 29, 2010 23:16
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při zrychlení - 1.2 TCe
Přesne to co tu popisuješ tak dela i moje 1.2 tce. A to uplne vsechno do puntiku. Měnil jsem Snímač na klice, lambda sondu , indukcni civku ,Čistil vstriky v ultrazvuku, dal novou sktici klapku, nove svíčky ty ktere doporucuje vyrobce. prolezl jsem snad vše kolem motoru hledal jsem nějakou netesnost ale na nic jsem nepřišel.Menil jsem i benzinky i paliva Od 95 98 a 100 oktan, a nic. začalo to delat letos v létě.
Renault clio III 1.2 tce grandtour
Renault clio II 1.5 dci najeto 305 000 km
Škoda octavia 1,6 mpi 2003. Koncern uz nikdy...
Renault clio II 1.5 dci najeto 305 000 km
Škoda octavia 1,6 mpi 2003. Koncern uz nikdy...
Re: Cukání při zrychlení - 1.2 TCe
Zmerať tlaky vo valcoch
Re: Cukání při zrychlení - 1.2 TCe
Tlaky O.K. Opravdu to vypadá na kombinaci benzín, svíčky a možná kabely (které se dnes nedají koupit). Mám teď jiný problém. Nebyl čas, tak jsem stk nechal udělat přes servis. Ten mi následně tvrdil, že emise byly problém, že tam jsou určitě špatně udělané rozvody, čímž to špatně spaluje a má vyšší spotřebu a samozřejmě cuká. Pokud jsou skočené o zub, na jízdě to poznat není a auto jede stejně jako pred výměnou, jen vodní pumpa je hlasita. Co mě zarazilo, ze ihned po stk se zvedla spotřeba. Dříve 7.1-7.2 a teď 7.4-7.5, styl jízdy stejný a teploty taky nejsou pod nulou. Tak hledám,co se dá udělat bez výrazného zásahu, aby to žralo vic a případně si zajistil servis práci (vizuálně na motoru vše sedí)....jinak vysvětlení nemám.... vlastně jsem se nikdy nedostal nad 7.3
Clio Grandtour 1.2TCe 74kW 2011 (KR0P)
RV 2011
70 tis. km
RV 2011
70 tis. km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů