Klepání v motoru u drážkového řemene
Moderátor: Moderators General
Klepání v motoru u drážkového řemene
Poslední týden mám problém s tím, že mi hrozně klepe v moorové části u drážkového řemene. Je to závislé na otáčkách, ale jinak nepozoruji žádnou změnu co se týče výkonu a celkového chování vozu, jen to klepání. Vypadá to na nějakou kladku. Může to být ale jen řemenem. Myslíte, že s tím mohu opatrně jezdit tak dva týdny než to dám do servisu? Teď auto potřebuji. Občas je to klepání trochu tišší, jindy to rachtá pořádně. Jeden pán v servisu kam jsem zajel cestou do práce mi říkal, že to opravdu nejspíš bude nějaká kladka a že pokud nejezdím jak hovado a 200km každý den, tak zatím v pohodě a stavit se mám až budu mít čas
Scenic 2002 1,6/16v Expresion
Ex KIA CEED 2008 1,4
Ex Renault Laguna 1998 1,6/16v poface
Ex Ford Escort 1992 1,6/16v Ghia
Ex Fiat Punto 2007 1,2/16v Active
Ex Wartburg 353 1967 - úprava na model 1982 limousine
Ex Fiat Regata 1988 1,6/16v 90 S.i.e.
Ex KIA CEED 2008 1,4
Ex Renault Laguna 1998 1,6/16v poface
Ex Ford Escort 1992 1,6/16v Ghia
Ex Fiat Punto 2007 1,2/16v Active
Ex Wartburg 353 1967 - úprava na model 1982 limousine
Ex Fiat Regata 1988 1,6/16v 90 S.i.e.
Re: Klepání v motoru u drážkového řemene
Kladka alternátoru...? (aktuálně řeším - je tam gumový vnitřek/silentblok který se vydrolí)
Nová stojí cca 800,-
Dokud se úplně neutrhne dá se jezdit (hlídej kontrolku dobíjení), jen je riziko poškození napínacích kladek od rázů při změně otáček, takže citlivá noha na plynu.
Nová stojí cca 800,-
Dokud se úplně neutrhne dá se jezdit (hlídej kontrolku dobíjení), jen je riziko poškození napínacích kladek od rázů při změně otáček, takže citlivá noha na plynu.
Re: Klepání v motoru u drážkového řemene
Tak dnes po cestě z práce se to klepání trochu zlepšilo...není to ještě úplně ono, ale nemusím pouštět rádio.
Ale stejně mě servis nemine
Ale stejně mě servis nemine
Scenic 2002 1,6/16v Expresion
Ex KIA CEED 2008 1,4
Ex Renault Laguna 1998 1,6/16v poface
Ex Ford Escort 1992 1,6/16v Ghia
Ex Fiat Punto 2007 1,2/16v Active
Ex Wartburg 353 1967 - úprava na model 1982 limousine
Ex Fiat Regata 1988 1,6/16v 90 S.i.e.
Ex KIA CEED 2008 1,4
Ex Renault Laguna 1998 1,6/16v poface
Ex Ford Escort 1992 1,6/16v Ghia
Ex Fiat Punto 2007 1,2/16v Active
Ex Wartburg 353 1967 - úprava na model 1982 limousine
Ex Fiat Regata 1988 1,6/16v 90 S.i.e.
- Ivan1
- Experienced member
- Příspěvky: 769
- Registrován: čtv pro 20, 2007 21:10
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání v motoru u drážkového řemene
Nečakať, lebo namotanie remenu príslušenstva pri jeho poruche do rozvodov nie je nič neobvyklé u Renaultu, tak aby sa to niekolko násobne nepredražilo
Inak u benzínový Renaultov klepe často aj presuvník https://www.youtube.com/watch?v=s7RVU2kj1q0
Inak u benzínový Renaultov klepe často aj presuvník https://www.youtube.com/watch?v=s7RVU2kj1q0
Renault Scénic 1.9 DCi rv 2001 + Renault Scénic 2.0i 16V LPG rv 2001 + Subaru Legacy AWD 2.5i rv2005
ex: Renault Scénic 1.9 Dti phase II, rv1999
ex: Renault Scénic 1.9 Dti phase II, rv1999
Re: Klepání v motoru u drážkového řemene
1.6 16v nemá přesuvník...
Re: Klepání v motoru u drážkového řemene
Děkuji za odkaz na video...tak rozhodně to není jako u mě. U mě je to v celém spektru otáček. Čím víc přidám, tím více to klepe-cvaká.
Zítra zkusím nahrát video
Zítra zkusím nahrát video
Scenic 2002 1,6/16v Expresion
Ex KIA CEED 2008 1,4
Ex Renault Laguna 1998 1,6/16v poface
Ex Ford Escort 1992 1,6/16v Ghia
Ex Fiat Punto 2007 1,2/16v Active
Ex Wartburg 353 1967 - úprava na model 1982 limousine
Ex Fiat Regata 1988 1,6/16v 90 S.i.e.
Ex KIA CEED 2008 1,4
Ex Renault Laguna 1998 1,6/16v poface
Ex Ford Escort 1992 1,6/16v Ghia
Ex Fiat Punto 2007 1,2/16v Active
Ex Wartburg 353 1967 - úprava na model 1982 limousine
Ex Fiat Regata 1988 1,6/16v 90 S.i.e.
Re: Klepání v motoru u drážkového řemene
Tak dnes to klepalo úplně šíleně...když jsem dorazil domů, tak jsem zjistil, že pod kapotou jsou jakoby vydrolené plechové kousky...asi řemenice alternátoru.
Motor jede, ale strašně to klepe...jinak kontrolka dobíjení zatím nesvítí a to jsem dnes jel 350km...dá se někde v Praze levně sehnat? Zvládnu ji vyměnit sám?
Motor jede, ale strašně to klepe...jinak kontrolka dobíjení zatím nesvítí a to jsem dnes jel 350km...dá se někde v Praze levně sehnat? Zvládnu ji vyměnit sám?
Scenic 2002 1,6/16v Expresion
Ex KIA CEED 2008 1,4
Ex Renault Laguna 1998 1,6/16v poface
Ex Ford Escort 1992 1,6/16v Ghia
Ex Fiat Punto 2007 1,2/16v Active
Ex Wartburg 353 1967 - úprava na model 1982 limousine
Ex Fiat Regata 1988 1,6/16v 90 S.i.e.
Ex KIA CEED 2008 1,4
Ex Renault Laguna 1998 1,6/16v poface
Ex Ford Escort 1992 1,6/16v Ghia
Ex Fiat Punto 2007 1,2/16v Active
Ex Wartburg 353 1967 - úprava na model 1982 limousine
Ex Fiat Regata 1988 1,6/16v 90 S.i.e.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 964
- Registrován: sob čer 12, 2010 14:51
- Bydliště: Milovice NBK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání v motoru u drážkového řemene
Da se vymenit i se zakladnim naradim, jen to chce trochu fantazie
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... a#p1324740
Mas tam i video jak poznas, ze je KO.
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... a#p1324740
Mas tam i video jak poznas, ze je KO.
Renault Scenic I 1,6 16V FL, r.v. 2000
Re: Klepání v motoru u drážkového řemene
Tak nakonec jsem navštívil doktora a ten provedl operaci. Provedena výměna volnoběžky za VALEO a originální drážkový řemen.... 3375,- a šlape jako hodinky.
Scenic 2002 1,6/16v Expresion
Ex KIA CEED 2008 1,4
Ex Renault Laguna 1998 1,6/16v poface
Ex Ford Escort 1992 1,6/16v Ghia
Ex Fiat Punto 2007 1,2/16v Active
Ex Wartburg 353 1967 - úprava na model 1982 limousine
Ex Fiat Regata 1988 1,6/16v 90 S.i.e.
Ex KIA CEED 2008 1,4
Ex Renault Laguna 1998 1,6/16v poface
Ex Ford Escort 1992 1,6/16v Ghia
Ex Fiat Punto 2007 1,2/16v Active
Ex Wartburg 353 1967 - úprava na model 1982 limousine
Ex Fiat Regata 1988 1,6/16v 90 S.i.e.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů