Výběr motoru Megane IV
Moderátor: Moderators General
Výběr motoru Megane IV
Ahoj všichni,
chtěl bych vás požádat o radu. Po dlouhé době ježdění s rodinými či firemními (z pohledu vlastnictví) auty přišel se změnou práce čas na pořízení vlastního auta na každodenní ježdění a hlavně dojíždění do práce (cca 100 km denně po okreskách). Po dlouhém přemýšlení co vlastně od vlastního auta chci se jedním z mých favoritů stal nový Megane Grandtour. Jsem spíš klidnější řidič, ale brzda provozu taky nejsem, prostě něco mezi eko-rally a závoděním Problém nastává při výběru motoru, jelikož se mi celkem zamlouvá základní 1,6 SCe s 84kW, bohužel nemám ve svém okolí nikoho, kdo by byť s Renaultem, natož s tímhle motorem (alespoň v jeho starší verzi s 81kW) měl zkušenost. Já sám jsem jezdil vždy jen s koncernovými auty (Fabia, Octavia, Superb, Caravelle), což mě aspoň přesvědčilo o tom, že se chci poohlédnout jinde. Chci nejdřív samozřejmě absolvovat zkušební jízdu, ale to musím počkat ještě pár týdnů, až místní dealer bude mít nějaký vůz s tímhle motorem k dispozici a nebo si ji domluvit v jiném městě a navíc z testovací jízdy zjistím tak maximálně jak se auto chová jako celek a jaká je dynamika motoru i když jen v omezených podmínkách testovací jízdy, ale o spotřebě, spolehlivosti a i té dynamice v celém spektru podmínek (kopce, naložené auto, dálnice, atd.) se nedozvím nic.
A proto přicházím pro radu sem za vámi, poradíte mi?
Je mi jasné, že při ročním nájezdu cca 30 tis. km už stojí za zvážení diesel, ale prozatím tak nějak "jednoduchá", atmosférická, benzínová 1,6 se mi zamlouvá víc, než turbodiesel (a mimochodem se víc zamlouvá mé peněžence i když to je taky otázka právě co se týče dlouhodobé spotřeby). Jinak auto má tedy sloužit primárně, jak už jsem psal, na dojíždění do práce, pak samozřejmě na takové ty klasické cesty s rodinou (proto grandtour a proto nový - bezpečnost) a dvakrát do roka nějaká dovolená v rámci ČR případně střední Evropy (Slovensko, Německo, Rakousko). Závodit opravdu nepotřebuju, bezpečně předjet na míň než půl kilometrové rovince ovšem potřebuju a třeba i v kopci.
Omlouvám se za esej, nějak jsem se rozvášnil
Předem moc děkuji za jakékoliv rady.
chtěl bych vás požádat o radu. Po dlouhé době ježdění s rodinými či firemními (z pohledu vlastnictví) auty přišel se změnou práce čas na pořízení vlastního auta na každodenní ježdění a hlavně dojíždění do práce (cca 100 km denně po okreskách). Po dlouhém přemýšlení co vlastně od vlastního auta chci se jedním z mých favoritů stal nový Megane Grandtour. Jsem spíš klidnější řidič, ale brzda provozu taky nejsem, prostě něco mezi eko-rally a závoděním Problém nastává při výběru motoru, jelikož se mi celkem zamlouvá základní 1,6 SCe s 84kW, bohužel nemám ve svém okolí nikoho, kdo by byť s Renaultem, natož s tímhle motorem (alespoň v jeho starší verzi s 81kW) měl zkušenost. Já sám jsem jezdil vždy jen s koncernovými auty (Fabia, Octavia, Superb, Caravelle), což mě aspoň přesvědčilo o tom, že se chci poohlédnout jinde. Chci nejdřív samozřejmě absolvovat zkušební jízdu, ale to musím počkat ještě pár týdnů, až místní dealer bude mít nějaký vůz s tímhle motorem k dispozici a nebo si ji domluvit v jiném městě a navíc z testovací jízdy zjistím tak maximálně jak se auto chová jako celek a jaká je dynamika motoru i když jen v omezených podmínkách testovací jízdy, ale o spotřebě, spolehlivosti a i té dynamice v celém spektru podmínek (kopce, naložené auto, dálnice, atd.) se nedozvím nic.
A proto přicházím pro radu sem za vámi, poradíte mi?
Je mi jasné, že při ročním nájezdu cca 30 tis. km už stojí za zvážení diesel, ale prozatím tak nějak "jednoduchá", atmosférická, benzínová 1,6 se mi zamlouvá víc, než turbodiesel (a mimochodem se víc zamlouvá mé peněžence i když to je taky otázka právě co se týče dlouhodobé spotřeby). Jinak auto má tedy sloužit primárně, jak už jsem psal, na dojíždění do práce, pak samozřejmě na takové ty klasické cesty s rodinou (proto grandtour a proto nový - bezpečnost) a dvakrát do roka nějaká dovolená v rámci ČR případně střední Evropy (Slovensko, Německo, Rakousko). Závodit opravdu nepotřebuju, bezpečně předjet na míň než půl kilometrové rovince ovšem potřebuju a třeba i v kopci.
Omlouvám se za esej, nějak jsem se rozvášnil
Předem moc děkuji za jakékoliv rady.
Megane Grandtour 1,6 SCe 84kW, Zen + pack klimatizace a pack Design 16
Re: Výběr motoru Megane IV
Ta 1.5 dci je docela dost úsporná a dneska už i spolehlivá, takže bych se turbodieselu rozhodně nebál. Nicméně, 1.6 16v je opravdu jednoduchá atmosféra, mám ji v MIII, v 81kw verzi a v nižších otáčkách je to lenoch. Když se ale vytočí tak nad 2,5 až 3 tisíce, tak jede moc hezky.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Výběr motoru Megane IV
Motor 1.6 v benzínu je sice atmosféra, ale není to ten motor, který byl v předchozích generacích. Má třeba rozvod řetězem a je z dílny Nissanu.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Výběr motoru Megane IV
Aha, to jsem nevěděl, myslel jsem, že je to jen Euro 6 evoluce té starší 1,6 16V. Takže když teď na to tak koukám, tak je to tedy stejný motor jako v Nissanu Qashqai první generace? Podle parametrů by to přesně sedělo.
Najde se tu přecijenom někdo, kdo má s tímto motorem zkušenosti?
Každopádně děkuji za odpovědi.
Najde se tu přecijenom někdo, kdo má s tímto motorem zkušenosti?
Každopádně děkuji za odpovědi.
Megane Grandtour 1,6 SCe 84kW, Zen + pack klimatizace a pack Design 16
Re: Výběr motoru Megane IV
a co jsem cetl tak je to jen dobre, klasickemu renaultimu 1.6 16V uz EU5 dost ublizilo... mam zkusenost s fluence ...Zefek píše:Motor 1.6 v benzínu je sice atmosféra, ale není to ten motor, který byl v předchozích generacích. Má třeba rozvod řetězem a je z dílny Nissanu.
s tim nissanim motorem nemam osobni zkusenost...
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Výběr motoru Megane IV
Ten motor jezdil tak jak byl navržený na EU3, od EU4 už to nebylo ono. Problém byl v tom, že aby to splnilo emise, tak to musí mít dostatek vzduchu, jenže ty atmosféry z principu v nízkých otáčkách nemají, takže se díky přísnějším normám musí více honit. Nějakými fintami se to dá poštelovat tak, aby to jelo lépe, ale ten nissanovský motor byl navržený pro nové EU normy a časem to s ním taky bude horší. Ideální jsou na tohle turbo motory, protože více vzduchu do motoru dostaneš větším turbem, plynulost zajistíš biturbem, ... Ale všeho moc škodí
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Výběr motoru Megane IV
Na budúci týždeň ti budem vedieť odpovedať. Po 3 mesiacoch čakania sa dočkám Megane grand coupe s 1.6-kou na 18´´. Samotný motor som skúšal u predajcu v Malackách. Nie je to turbo benzín- musí sa vytáčať. Sám som zvedavý na dlhšie spolužitie čo prinesie. Určite sa pochválim a budem pridávať príspevky.
Re: Výběr motoru Megane IV
chryba: "budúci týždeň" je už 8 měsíců fuč, takže jak?
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Výběr motoru Megane IV
Já teď už můžu aspoň přidat zkušenost po cca 1500 km s 1,6 Grandtour na 16" kolech - motor je ještě syrový, ale už po překročení 1000km začal hezky ožívat. Dojíždím denně 50 km do práce přes kopce a už začíná táhnout hezky, musí se to točit, pod 2000 otáček se neděje absolutně nic, přecijenom je to atmosféra, nad 2500 otáček se probouzí k životu, zatím to točím max 3500, víc mu začnu dávat až tak po 3000 km. Spotřeba už jde taky pomalinku níž, začínal jsem s 7,5l/100km teď jsem někde kolem 7,1l/100km podle palubního počítače (podle dotankovávání do plné mám 7,3 takže pp ani moc nekecá. Uvidíme dál, až najedu víc km.
Megane Grandtour 1,6 SCe 84kW, Zen + pack klimatizace a pack Design 16
- DarkTower
- Starting member
- Příspěvky: 71
- Registrován: pon čer 14, 2010 12:50
- Bydliště: Brezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr motoru Megane IV
Ja mam mesacnu skusenost s Megane IV Intens 1.6 SCe 115 benzin, 16" kolesa, mam zatial cca 2000 km pomaly si na seba zvykame. Po 7 rokoch na Clio III Grand Tour 1.2 benzin je to uplna polahoda. Clio s 1.2 nestihalo, cokolvek som od neho chcel, potreboval aspon 3500 otacok a viac, idealne v trojke. Megane je kultivovanejsi, gro veci zvlada na cca 2000 otackach. V meste prjemny ECO mod, v kopcoch ho vypinam. Po 1000 km zacal motor ozivat, furt ma buzeruje, ze mu mam radit rychlejsie a co najskor do 5-ky. Spotreba momentalne (hlavne kratke jazdy do prace, cca 30 km denne, par dlhsich vyletov) na 6.2 l, predpokladam, ze este klesne.
K tomu cakaniu na nove auto - chapem kolegu, ked som sa bol pytat na nove auto a pani mi povedala, ze realne 3-5 mesiacov, lebo v lete maju vo fabrike dovolenky, skoro som odpadol. Nastastie bola sikovna a podarilo sa jej najst v systeme uz zadany model podobnej konfiguracie, tak to vytelefonovala, vybavila, zmenila konfiguraciu a dostal som auto do dvoch mesiacov.
K tomu cakaniu na nove auto - chapem kolegu, ked som sa bol pytat na nove auto a pani mi povedala, ze realne 3-5 mesiacov, lebo v lete maju vo fabrike dovolenky, skoro som odpadol. Nastastie bola sikovna a podarilo sa jej najst v systeme uz zadany model podobnej konfiguracie, tak to vytelefonovala, vybavila, zmenila konfiguraciu a dostal som auto do dvoch mesiacov.
...
NEW Renault Megane IV. Intens 1.6 SCe 115 (r.v. 2017)
EX Renault Clio III. Ice 1.2 16V Grand Tour (r.v. 2010)
EX Renault Clio II. Dynamique 1.2 16V (r.v. 2004)
EX Renault Thalia (r.v. 1998)
...
NEW Renault Megane IV. Intens 1.6 SCe 115 (r.v. 2017)
EX Renault Clio III. Ice 1.2 16V Grand Tour (r.v. 2010)
EX Renault Clio II. Dynamique 1.2 16V (r.v. 2004)
EX Renault Thalia (r.v. 1998)
...
Re: Výběr motoru Megane IV
Keďže veľa jazdím 4000 km mesačne,tak som sa rozhodoval medzi benzínom prerobeným na LPG a naftou.Predtým som mal ( a ešte stále ako 2. mám Mégane I. 1,4 16 V LPG,najazdené 315000km bez problémov)takže som uvažoval znovu o LPG,ale nakoniec to vyhral diesel Renault Mégane IV krátky 1,6 dci a musím povedať,že vôbec neľutujem.Je pravda,že sa predávajú veľmi málo a ani nebola možnosť sa na tom motore previezť v krátkom Mégane iba v novom Scénicu,ale to mi úplne stačilo.Odporúčam tento motor aspoň vyskúšať,ak ho niekde budú mať na predajni,určite to stojí za to
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Re: Výběr motoru Megane IV
Ten SCe je ten co sa tam dostava benzin do oleja?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Výběr motoru Megane IV
S tím měly problém TCe, u SCe o ničem nevím
Re: Výběr motoru Megane IV
Uvažuji o novém Meganu, chci benzin. Ten motor 1.6 má 5stupnovou převodovku a ta prý hučí. Motor 1.2 s turbem a 6 kvalt asi bude lepší volba. Poraďte....
Re: Výběr motoru Megane IV
Krátké cesty, dlouhé cesty, denní nájezd? Budeš častěji jezdit sám? Nebo plné obsazení?
Chceš radit, ale požadavky nenapíšeš??
Chceš radit, ale požadavky nenapíšeš??
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Výběr motoru Megane IV
No tak ono je snad jedno jestli jezdím 15 000 rocně nebo 30 000 ročně, kdyz mi huči pod zadkem převodovka tak to není nic příjemného ani když jedu pro mliko... a o tom byl ten dotaz. Zkušenosti s těmito motory... děkuji
Re: Výběr motoru Megane IV
ja mam 1,6 SCE a nič mi pod zadkom nehučí auto je tichučké.Ak nechceš v budúcnosti mať v motore kurvítka tak si kup Sce ak sa auta zbavíš po 4-5 rokoch jeto jedno.
Renault megane grandtour 1,6 SCe Intense,Blue cosmos,Pack Navigacia Plus,poloautomaticka brzda
- Stowik
- Junior member
- Příspěvky: 141
- Registrován: úte srp 26, 2008 17:32
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr motoru Megane IV
V každém motoru jsou kurvítka. Vlastně celé auto je poskládané z kurvítek. Dnes je vše vyráběné na hranici své životnosti, každá součástka je už jako nová těsně před selháním.
Osobně mám malý roční nájezd (jak vidím u některých aut najeto přes 300 000km, tak to by mi měl vydržet už do smrti) a přesto jsem volil TCE 130. Měl jsem 6-ti kvalt a nechtěl jsem jinak (ani 5-ti kvalt, automat už vůbec), 5-ti letá záruka jasně ukáže jestli si ho nechat na doživotí, nebo se ho zbavit a koupit nové.
Osobně mám malý roční nájezd (jak vidím u některých aut najeto přes 300 000km, tak to by mi měl vydržet už do smrti) a přesto jsem volil TCE 130. Měl jsem 6-ti kvalt a nechtěl jsem jinak (ani 5-ti kvalt, automat už vůbec), 5-ti letá záruka jasně ukáže jestli si ho nechat na doživotí, nebo se ho zbavit a koupit nové.
Od 16.8.17' Megane IV GrandTour TCE130 Intens
Do 16.8.17' Laguna II GrandTour 1.9dci 88kW 2002 Privilege
Žádné práce se nebojím, klidně si vedle ní lehnu.
Není umění přijít servanej z práce, to umí každej blb.
Umění je vracet se z práce odpočatej a přitom mít vyděláno.
Do 16.8.17' Laguna II GrandTour 1.9dci 88kW 2002 Privilege
Žádné práce se nebojím, klidně si vedle ní lehnu.
Není umění přijít servanej z práce, to umí každej blb.
Umění je vracet se z práce odpočatej a přitom mít vyděláno.
Re: Výběr motoru Megane IV
Ja jsem tu cetl, ze huci prevodovka dodavana prave s temi TCe
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Výběr motoru Megane IV
Aha tak teď už se v tom nevyznám... Teď mám Megane lll 1.6 a už začal v 55000km rachtat přesuvnik, tak nechci udělat zase nějakou blbost
Re: Výběr motoru Megane IV
Psano se to tady: https://forum.renaultclub.cz/viewtopic. ... 17&t=95198
Jinak motor 1.6, co je tam ted, je jiny, nez ten, co byl v Megane III.
Jinak motor 1.6, co je tam ted, je jiny, nez ten, co byl v Megane III.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Výběr motoru Megane IV
Jj to vím, je to Nisan, ale někde jsem četl, ze 1.6 , 5kvalt má jinou méně kvalitní převodovku než 1.2 , 6kvalt...
Re: Výběr motoru Megane IV
To má. Nicméně jsem si jist, že nebude horší než ta, co jsem v Megane II, 1.4/72 kw a s tou jsem popravdě neměl žádný problém (ani s řazením samotným, ani s poruchostí). Jasně, u jiných aut té doby mi přišlo řazení tak nějak "přesnější", že to ten rychlostí stupen tak nějak "lépe" zapadne, ale to jsem vnímal prvních cca 100-200 km z celkových 255 tisic, co jsem s tím najel
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Výběr motoru Megane IV
Ach jo. Moc se mi líbí meganek a rád bych v příštích dnech objednal. Jen ten motor...
1,6 SCE
-u předváděčky mě překvapil - nejel vůbec blbě, ale přeci jen při 130 už točí dost otáček. Megan je dobře utlumen a dálnice jezdím sporadicky no, ale...
130 TCE
-ještě projedu, ale je mi jasný že pojede líp. Tišší díky šestikvaltu
-problémy, drnčení, hučící převodovka, cukání, olej....
- 35 000,- navíc
- co po záruce....
Co 100 TCE
- horší 0-100 než 1,6 sce
-pružnost bude asi lepší
-neslyšel jsem o závadách
- 6 kvalt
-přijatelných 17 000,- oproti 1,6.
Vůbec nevím co zvolit, nové auto chci kvůli dětem, aby mě to nikde nenenechalo - rádi cestujeme. Dálnice skoro nejezdíme, ale někdy je potřeba. Kvůli dětem jezdím skutečně pomalu, ale teď mám 2,0t 110 kw (1,5t auto), tak nevím jak v kopcích a s klimou u té 1,6 - u předváděčky mě to přišlo fajn.
Výbavu chci Intense, podle mě se nižší výbavy hodně nevyplatí.
1,6 SCE
-u předváděčky mě překvapil - nejel vůbec blbě, ale přeci jen při 130 už točí dost otáček. Megan je dobře utlumen a dálnice jezdím sporadicky no, ale...
130 TCE
-ještě projedu, ale je mi jasný že pojede líp. Tišší díky šestikvaltu
-problémy, drnčení, hučící převodovka, cukání, olej....
- 35 000,- navíc
- co po záruce....
Co 100 TCE
- horší 0-100 než 1,6 sce
-pružnost bude asi lepší
-neslyšel jsem o závadách
- 6 kvalt
-přijatelných 17 000,- oproti 1,6.
Vůbec nevím co zvolit, nové auto chci kvůli dětem, aby mě to nikde nenenechalo - rádi cestujeme. Dálnice skoro nejezdíme, ale někdy je potřeba. Kvůli dětem jezdím skutečně pomalu, ale teď mám 2,0t 110 kw (1,5t auto), tak nevím jak v kopcích a s klimou u té 1,6 - u předváděčky mě to přišlo fajn.
Výbavu chci Intense, podle mě se nižší výbavy hodně nevyplatí.
Re: Výběr motoru Megane IV
Ak nie si zavodnik a potrebujes auto na to prepravit sa z bodu A do bodu B a auto kupujes na dlhsie ako 4-5 rokov 1,6 SCE je dobra volba.Ja mam najazdene cca 13000 km auto ma za sebou rakuske alpy,tatry plne nalozena 4 clenna rodina a auto v pohode stihalo ako v kopcoch tak aj na dialnici.Boli sme 3 rodiny (skoda octavia 1,6 tdi,kia ceed 1.6 gdi) a vsetko ok.Auto zvladlo velku alpsku cestu na Grossglokner a tam su pekne kopce kto tam bol tak vie o com hovorim.Vlastnom este Opel astr 1,9 Cdti 88 kw rozdiel tam je ale nie priepastny.Ja odporucam 1,6 SCE a aj vela mechanikov mi ju odporucilo kvoli servisu do buducna.Mechanik co chodievam k nemu uz roky mal asi vsetky auta od X5,XC90,Saab 93,opel astra Opc,auta od koncernu VW dnes jazdi na Dusteri vo full vybave s tymto motorm a je spokojný.Nezatracujem motory 1,2tce je to len na tebe.exBURN píše: ↑pon led 01, 2018 21:51Ach jo. Moc se mi líbí meganek a rád bych v příštích dnech objednal. Jen ten motor...
1,6 SCE
-u předváděčky mě překvapil - nejel vůbec blbě, ale přeci jen při 130 už točí dost otáček. Megan je dobře utlumen a dálnice jezdím sporadicky no, ale...
130 TCE
-ještě projedu, ale je mi jasný že pojede líp. Tišší díky šestikvaltu
-problémy, drnčení, hučící převodovka, cukání, olej....
- 35 000,- navíc
- co po záruce....
Co 100 TCE
- horší 0-100 než 1,6 sce
-pružnost bude asi lepší
-neslyšel jsem o závadách
- 6 kvalt
-přijatelných 17 000,- oproti 1,6.
Vůbec nevím co zvolit, nové auto chci kvůli dětem, aby mě to nikde nenenechalo - rádi cestujeme. Dálnice skoro nejezdíme, ale někdy je potřeba. Kvůli dětem jezdím skutečně pomalu, ale teď mám 2,0t 110 kw (1,5t auto), tak nevím jak v kopcích a s klimou u té 1,6 - u předváděčky mě to přišlo fajn.
Výbavu chci Intense, podle mě se nižší výbavy hodně nevyplatí.
Renault megane grandtour 1,6 SCe Intense,Blue cosmos,Pack Navigacia Plus,poloautomaticka brzda
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů