u studeného motoru padají otáčky

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
SUBRYK
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: úte pro 18, 2007 13:08

u studeného motoru padají otáčky

Příspěvek od SUBRYK » úte pro 18, 2007 13:23

Ahoj všichni,mám clio 1,4 1997,když teplota klesne k nule a nastartuji auto,tak po chvilce asi 10 vteřin spadnou otáčky až vůz chcípne.Musím s vozem popojet celkem 5 metrů a otáčky už drží,nevím si stím už rady,vyčistil jsem klapku karburátoru,servomotor na otáčky.Myslím si že by to mohlo dělat nějaké čidlo na teplo.Dík za odpověď

Uživatelský avatar
Václav Sedlář
Experienced member
Příspěvky: 841
Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Václav Sedlář » úte pro 18, 2007 14:16

Mě to dělá r19 taky, teď když je zima, tak než se motor zahřeje (ale jsou i vyjímky že je to jedno že je studený/zahřáty), tak při zastavení klesnou otáčky až na 400 a má to co dělat aby to nechcíplo (zatím si to vždy zvýšilo ot. samo).Někdo říká že je to čidlo teploty a někdo palivový filtr (mám asi původní) a někdo říká krokový motorek volnoběhu.
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.

SUBRYK
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: úte pro 18, 2007 13:08

Příspěvek od SUBRYK » úte pro 18, 2007 16:19

Motorek volnoběhu je v pořádku,palivový filtr je rok starý,tak jedině to může být -teplota nasávaného vzduchu
-teplota vody.

Uživatelský avatar
HOPPA
Člen RCČR
Příspěvky: 361
Registrován: úte srp 01, 2006 14:03
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od HOPPA » sob pro 22, 2007 16:36

SUBRYK-nevím jak u roku 97 je řešený sytič,ale u 91 mi to zlobilo taky.Sytič jsem rozhodil a na plastovém šnekovém ozubení byla vyschlá vazelína-vyčistil jsem to,promazal a je vše OK :roll:

Uživatelský avatar
Majkee
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: sob pro 29, 2007 14:46
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majkee » sob pro 29, 2007 22:03

Tak tohle zná moje Clio taky. Když je studený motor, tak ho musím trošku protůrovat aby, když vyjedu z garáže a jdu zavřít vrata, nechcípl. Když to neudělám, tak otáčky na volnoběhu začnou klesat tak nízko, až motor začne cukat a buď chcípne -jak tomu většinou je- a nebo se roztočí do vyšších otáček a už je to OK.
Boužel to zlobí dokud se motor pořádně nazahřeje. Do té doby běží značně přidušeně, a při pokusu o větší akceleraci (při pořádném prošlápnutí plynu) se motor místo pořádného zabrání zadusí.

Měl jsem to v servisu, kde zkoušeli měnit čidlo teploty, lambda sondu a pak i celý karburátor. Napomohlo to. Nakonec to bylo i v Renaultu na počítači, ale ani ten nic neukázal. Takže je to pěkná záhada. :? Prý to renaulti občas dělají, nepovedlo se to už nekomu z vás vyřešit?
---------------------------
Renault Clio I. 1,2
Renault Thalia 1,5 dCi
Škoda Octavia 4x4 TDI
---------------------------

Uživatelský avatar
HOPPA
Člen RCČR
Příspěvky: 361
Registrován: úte srp 01, 2006 14:03
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od HOPPA » ned pro 30, 2007 04:18

Majkee-povedlo,právě tím rozhozením sytiče :roll: Tam je celý problém :roll:

Uživatelský avatar
Majkee
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: sob pro 29, 2007 14:46
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majkee » ned pro 30, 2007 09:17

Dík moc za tip ;-)
Příležitostně zkusím!
---------------------------
Renault Clio I. 1,2
Renault Thalia 1,5 dCi
Škoda Octavia 4x4 TDI
---------------------------

Uživatelský avatar
JOE_Cik
Experienced member
Příspěvky: 561
Registrován: čtv lis 29, 2007 11:33
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JOE_Cik » ned pro 30, 2007 10:45

to me dela neco podobnyho taky , mam Clio rv 97 1,2 i .... kdyz je zima.....ujedu cca 300 na krizovatku od garaze dam za dva a klesnou otacky tak na 2 sekundy...vypada to jako bych zatahl rucku pak uz to je v poradku nevim cim to je.... :D
Renault Clio 1,2 i ... rv 97 - prodáno
Renault Clio 1,8 16V .... letadlo :D - prodáno a zbořeno
Renault Clio 1,2 i 16V ....rv 07 - prodáno
Renault Megane Combi 1,6 16V ...rv01 - prodáno a už nikdy více:-D
Renault Clio 1,2 16V ...rv 12 - voňaFFka :-D
Renault Clio SPORT 172 PH2 ...rv02 - letadlo :-D
Škoda Fabia Combi 1,9 TDi s čipem kámo - familywagen :-D
služebáček - Logan DCI, A8 4,2 TDI Quattro :-D

Uživatelský avatar
Kashak
Junior member
Příspěvky: 153
Registrován: úte črc 17, 2007 05:49
Bydliště: Pozořice
Kontaktovat uživatele:

Otáčky po nastartování

Příspěvek od Kashak » sob úno 16, 2008 13:37

Chci se zeptat kolik při studeném motoru při nastartování má držet sitič otáčky a jak zhruba dlouho? Mě Clio 1.4 55 kW po studeném nastartování drží otáčky kolem 1700 ot/min. a padnou až tak po 5ti minutách je to tak normální?
Renault Laguna II 1.8 16v Dinamique, 89 kW, r.v. 2002 stříbrná metalíza, 17tky kola, plná výbava Nově LPG Stag 300 Plus!

Renault Kangoo 1.2, r.v. 2005, modrá barva

mastickar
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: úte lis 13, 2007 12:16

Příspěvek od mastickar » pon dub 07, 2008 10:05

Mě to dělalo taky a měl jsem moc natažené lanko na plyn, a klapka byla trochu pootevřená a tím se nezapnul sitič. Stačilo povolit lanko na plyn aby bylo volnější.

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host