Kouřivost

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

gimb
Starting member
Příspěvky: 93
Registrován: úte srp 07, 2007 10:24
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od gimb » čtv srp 16, 2007 10:46

Dneska jsem byl na diagnostice a vše v pohodě. Mechanik říká po 150000 to hulí je to normál. Ještě o víkendu vyměním olej a uvidím. Zkusím prohlídnout i IC jestli byl při výměně turba vyčištěný.
LagunaII 01, 1.9dCi 88kW

Uživatelský avatar
erti
Junior member
Příspěvky: 109
Registrován: ned čer 19, 2005 19:07
Bydliště: Nejdek u KV

Příspěvek od erti » čtv srp 16, 2007 12:00

gimb píše:Dneska jsem byl na diagnostice a vše v pohodě. Mechanik říká po 150000 to hulí je to normál. Ještě o víkendu vyměním olej a uvidím. Zkusím prohlídnout i IC jestli byl při výměně turba vyčištěný.
Mám najeto 190000 a vůbec nehulí. Mechanik kecá.
Laguna II 2002 1.9DCi GT Sport Privilege 110kW GPS Carminat, Tuning.

gimb
Starting member
Příspěvky: 93
Registrován: úte srp 07, 2007 10:24
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od gimb » čtv srp 16, 2007 19:01

erti píše: Mám najeto 190000 a vůbec nehulí. Mechanik kecá.
Tak to jsi mě moc nepotěšil. Prostě rozdělám s dvorním mechanikem veškeré hadice na sání a pak se uvidí
LagunaII 01, 1.9dCi 88kW

zbraslav
Starting member
Příspěvky: 79
Registrován: ned pro 23, 2007 11:20

také kouří

Příspěvek od zbraslav » stř led 30, 2008 22:28

Mám dotaz ohledně kouřivosti. Mám Lagunu 2.2 dci, r.v. 04. Při rychlé akceleraci mi začne kouřit a z výfuku jde černý dým. To trvá do té doby než se motor srovná. Jinak občas vidím v bočním zrcátku trochu dýmu. Spíš to vypadá jako mírně rozvířený prach na silnici a to se stává při normálním rozjezdu kdy jde motor do obrátek tak kolem 3000 otáček, ale také né vždy.

Protože jsem vždy auta v benzínu, tak nevím zda to je nějáká závada, nebo normál.

pilot C 5 Break
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: pon kvě 28, 2007 11:57
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od pilot C 5 Break » stř bře 26, 2008 21:43

Servus chlapci,určite mi poradíte,tak se sveřim:Laguna dymí jako sviňa,normalně to flusá saze,narazník potáhnutej povlakem...
Diagnostika vyhazovala nesmyslný udaj o množství nasávaného vzduchu (nedostatek vzduchu v sání)
:arrow: zaslepení(pootočení EGR ventilu)
:arrow: nová váha vzduchu
:arrow: nová plastová příruba z klapkou sacího potrubí
:arrow: novej vzuchovej filtr

a nic nepomohlo jo a když dám pětku nebo šestku problikne kontrolka porucha vstřiku+žhavení ale toto zase diagnostika nevyhodnotí jako zavadu

diky moc pánové za Vaše rady

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 2999
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » stř bře 26, 2008 22:52

pilot C 5 Break píše:Servus chlapci,určite mi poradíte,tak se sveřim:Laguna dymí jako sviňa,normalně to flusá saze,narazník potáhnutej povlakem...
Diagnostika vyhazovala nesmyslný udaj o množství nasávaného vzduchu (nedostatek vzduchu v sání)
:arrow: zaslepení(pootočení EGR ventilu)
:arrow: nová váha vzduchu
:arrow: nová plastová příruba z klapkou sacího potrubí
:arrow: novej vzuchovej filtr

a nic nepomohlo jo a když dám pětku nebo šestku problikne kontrolka porucha vstřiku+žhavení ale toto zase diagnostika nevyhodnotí jako zavadu

diky moc pánové za Vaše rady
Ak si pri tom vsetkom dokladne skontroloval tesnost nasavacieho potrubia a nepocujes z nasavania ziadne nezvykle zvuky (syciaci vzduch, resp. turbo) asi si po mechanickej stranke urobil s nasavanim vsetko co si mohol.
Ak je problem okolo snimaca mnozstva vzduchu, moze to byt aj problem s kabelazou (niekde prelomeny kabel a pod.).
Ja by som pripojil diagnostiku a za jazdy dal zapisovat vsetko okolo vzduchu ale aj tlaku turba.
Ako to u teba vyzera s turbom, regulacia je OK (otestuj podla manualu kompletne regulaciu)? Dosiahnes podla diagnostiky maximalny tlak? Mas pri zastavenom motore podla snimaca atmosfericky tlak? Atd...
Podla diagnostiky mas malo vzduchu uz pri volnobehu alebo az pri zatazeni?

duron
Advanced member
Příspěvky: 326
Registrován: úte zář 26, 2006 20:41
Bydliště: Severní morava

Příspěvek od duron » stř bře 26, 2008 23:16

pilot C 5 Break píše:Servus chlapci,určite mi poradíte,tak se sveřim:Laguna dymí jako sviňa,normalně to flusá saze,narazník potáhnutej povlakem...
Diagnostika vyhazovala nesmyslný udaj o množství nasávaného vzduchu (nedostatek vzduchu v sání)
:arrow: zaslepení(pootočení EGR ventilu)
:arrow: nová váha vzduchu
:arrow: nová plastová příruba z klapkou sacího potrubí
:arrow: novej vzuchovej filtr

a nic nepomohlo jo a když dám pětku nebo šestku problikne kontrolka porucha vstřiku+žhavení ale toto zase diagnostika nevyhodnotí jako zavadu

diky moc pánové za Vaše rady
Hele, neřešili jsme tohle už náhodou spolu? Todle bude beztak buď ďoura v intercooleru (mezichladiči od turba), zaprasený, či odešlý snímač tlaku vzduchu (nachází se na té plastové "trubce", co vede od předku auta - intercooleru - směrem k sání), nebo ta váha vzduchu, ale píšeš, že je nová...

osobně bych si vsadil na ten intercooler... má to auto výkon? Když vypneš ESP, hrabe to? Nebliká např. v táhlem kopci při plně sešlápnutém plynu nějaká kontrolka, či neháže to nějakou hlášku?
Laguna II, 12/2001, 1.9dCi, 79kW

pilot C 5 Break
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: pon kvě 28, 2007 11:57
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od pilot C 5 Break » čtv bře 27, 2008 10:09

Jo čau durone,chlape,máš pravdu a výbornou paměť,už jsme to spolu jednou řešili,tehdy se kupovala tá nová váha vzduchu,protože při čištění té staré z ní vypad nějaký plíšek,no a tá mrcha to žačla dělat znovu.Ten intercooler,no nevím,výkon to má,turbo taky myslím bude jěště v poho,já bych to tipoval nejpíš na ten snímač tlaku vzduchu,no zkouknu celý to nasávací potrubí jěště jednou a porádně,no největší problém je sehnat někoho z diagnostikou,který opravdu tomu rozumí a je v Bratislavě nebo jejím okolí......
Laco 19,škoda že až Košice :cry: :wink:

duron
Advanced member
Příspěvky: 326
Registrován: úte zář 26, 2006 20:41
Bydliště: Severní morava

Příspěvek od duron » čtv bře 27, 2008 12:36

pilot C 5 Break píše:...tehdy se kupovala tá nová váha vzduchu,protože při čištění té staré z ní vypad nějaký plíšek,no a tá mrcha to žačla dělat znovu...
A nechce to jen prostříknou nějakým odmašťovačem? Za zkoušku nic nedáš. Mohlo se to něčím zas... zamastit :)
Laguna II, 12/2001, 1.9dCi, 79kW

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 2999
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » čtv bře 27, 2008 12:55

pilot C 5 Break píše:Jo čau durone,chlape,máš pravdu a výbornou paměť,už jsme to spolu jednou řešili,tehdy se kupovala tá nová váha vzduchu,protože při čištění té staré z ní vypad nějaký plíšek,no a tá mrcha to žačla dělat znovu.Ten intercooler,no nevím,výkon to má,turbo taky myslím bude jěště v poho,já bych to tipoval nejpíš na ten snímač tlaku vzduchu,no zkouknu celý to nasávací potrubí jěště jednou a porádně,no největší problém je sehnat někoho z diagnostikou,který opravdu tomu rozumí a je v Bratislavě nebo jejím okolí......
Laco 19,škoda že až Košice :cry: :wink:
Urob si diagnostiku aj ty. Uz to ma na fore dost ludi, ktori by vedeli poradit. Viem si celkom dobre predstavit diagnostiku na dialku, dostanes pokyny ake podklady pripravit a subory pre meranie. Nasledne ich das na forum a niekto skusenejsi urcite poradi...

Uživatelský avatar
Dehumanizer
Člen RCČR
Příspěvky: 1624
Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dehumanizer » čtv bře 27, 2008 14:03

ja budem v bratislave okolo 7.4., ak niekto povie co zmerat tak ti to mozem zmerat
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 2999
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » čtv bře 27, 2008 14:16

Dehumanizer píše:ja budem v bratislave okolo 7.4., ak niekto povie co zmerat tak ti to mozem zmerat
Aky xml pouzivas s 1.9dci, tento EDC_15C_C___V9B___IMA_evol1.xml ?

Uživatelský avatar
Dehumanizer
Člen RCČR
Příspěvky: 1624
Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dehumanizer » čtv bře 27, 2008 18:41

Laco19 píše:
Dehumanizer píše:ja budem v bratislave okolo 7.4., ak niekto povie co zmerat tak ti to mozem zmerat
Aky xml pouzivas s 1.9dci, tento EDC_15C_C___V9B___IMA_evol1.xml ?
nie, ja tam mam EDC 15C C- VC1 - IMA
normalne som dal Laguna II phase 2 a ked som dal scanovat tak tam nasiel toto, mozno vo facelifte je nieco ine
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 2999
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » čtv bře 27, 2008 19:01

Dehumanizer píše:
Laco19 píše:
Dehumanizer píše:ja budem v bratislave okolo 7.4., ak niekto povie co zmerat tak ti to mozem zmerat
Aky xml pouzivas s 1.9dci, tento EDC_15C_C___V9B___IMA_evol1.xml ?
nie, ja tam mam EDC 15C C- VC1 - IMA
normalne som dal Laguna II phase 2 a ked som dal scanovat tak tam nasiel toto, mozno vo facelifte je nieco ine
Nevsimol som si rok vyroby...

knoflajzs
Starting member
Příspěvky: 79
Registrován: pon lis 19, 2007 23:40
Bydliště: Okolí PHY

Příspěvek od knoflajzs » pát bře 28, 2008 00:24

gimb píše:Tak jsem se dneska pokoušel vytáhnout ten EGR ale kromě malého vyklání se ani nehnul. Ale byl jsem překvapem jak se zasfiněno a obaleno vypínací zařízení motoru a vnitřek hadice sání a samotná vypínací klapka.
Udělal jsem foto. Už je trochu očištěno bylo toho tak 2x více.
Obrázek
Je tohle špinění normální?
Ještě jsem se podíval na veškeré hadice a IC jestli někde nesyčí nebo nechčije olej a nic. Tady je foto IC
Obrázek
Předpokládám že to je ten druhý podle dialogysu. O jaký typ se jedná ten s páskama?
:arrow: Mám uplně stejny problem a vubec nevim cim to je mam to taky takhle špinave a to mam novy chladic intercoleru , repasovane turbo a zaslepeny(pootoceny)EGR pripada mi ze auto je nejaky liny . :?:

Uživatelský avatar
L U K Y
Advanced member
Příspěvky: 277
Registrován: sob bře 24, 2007 14:10
Bydliště: SK - IRL
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od L U K Y » pát bře 28, 2008 16:58

Laco19 píše:
Dehumanizer píše:ja budem v bratislave okolo 7.4., ak niekto povie co zmerat tak ti to mozem zmerat
Aky xml pouzivas s 1.9dci, tento EDC_15C_C___V9B___IMA_evol1.xml ?
ja pouzivam ten xml.samo mi ho naslo pri scanovani.
LIIGrandtour 1.9dci/88kw, tempomat, 8xairbag - ,ol.filter vecsi z P307, zrk.folie, disky ENZO, subik :), denne LED svetla. odislo turbo..konec asi.. :(

Ford Fusion2 1.4tdci, vyhrievane predne sklo-ked si clovek na to zvykne tak uz nemoze byt bez toho :} predane
Fiat stilo 1.9 115k panoramaticka strecha...
SkuterSUZUKI Burgman 250

najnovsi prirastok HONDA LEGEND 3.5 V6 VTEC, SHAWD 4x4, 295konikov :)

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 2999
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » pát bře 28, 2008 17:10

Tieto poruchy s netesnostou by sa mohli dat odhalit celkom dobre diagnostikou cez OBD. Mnozstvo nasavaneho vzduchu sa da pri urcitom tlaku turba a otackach vypocitat. Skusil som porovnat vypocet s udajmi diagnostiky z pred neceleho polroku a sedi to takmer presne pri roznych otackach motora (cca 2000 - 3500 ot.).
To iste som urobil s udajmi z pred par tyzdnov a udaj snimaca mnozstva vzduchu mam o cca 10% vyssi ako vypocet - hadicu k IC mam zaolejovanu :wink: .

Uživatelský avatar
Luke.CZ
Junior member
Příspěvky: 169
Registrován: ned lis 04, 2007 18:54
Bydliště: Nejjihovýchodnější morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luke.CZ » úte dub 01, 2008 20:22

DDT píše:Pokud je auto v pořádku, nemůže mít po 500 km zašpiněný nárazník, leda že se majitel chová k autu jako čuník a jezdí stále na plný plyn.
Já mám saze na nárazníku než dojedu z myčky domů a nejezdím jak čuník (vetšinou ..... někdy ..... :oops: )
Audi S4, r. 2009
VW Phaeton 3,0TDI, r. 2005
Reanult Laguna 1,9dCi, Dynamique, r. 2005

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3470
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » úte dub 01, 2008 21:26

ééééééééééééé.....

:arrow: to není ztráta tlaku. To jsou mikronetěsnosti, přes které ta mastnota leze a pokud bude motor sát odvětrání z klikové skříně, bude tam ten bordel vždycky. Některé spoje (hlavně na IC) jsem odmastil a napiplal silikonovým tmelem (protože jsem neměl lukoprén) a mastnota se už kolem neobjevila.

Ale asi nejjednodužší to bude jednou za rok vzít Arvou :wink:

:D :D :D

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 2999
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » úte dub 01, 2008 21:43

wc píše:ééééééééééééé.....

:arrow: to není ztráta tlaku. To jsou mikronetěsnosti, přes které ta mastnota leze a pokud bude motor sát odvětrání z klikové skříně, bude tam ten bordel vždycky. Některé spoje (hlavně na IC) jsem odmastil a napiplal silikonovým tmelem (protože jsem neměl lukoprén) a mastnota se už kolem neobjevila.

Ale asi nejjednodužší to bude jednou za rok vzít Arvou :wink:

:D :D :D

wecka :D
Neviem ci reagujes na moju hadicu od IC ale mozno mas pravdu. Mam podozrenie, ze to tecie z oblasti SK pasky, natrubok na IC je suchy.
Problematicku hadicu intenzivne sledujem :shock: .

xjakep
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: úte lis 28, 2006 21:13
Bydliště: Janovice u F-M

Příspěvek od xjakep » stř dub 02, 2008 01:48

chtěl jsem vyměnit hadici k IC,v renaultu za ní chtěli 2175kč,tak jsem ji omotal izolepou a dobrý...
Laguna II Initiale Paris 2.0 Dci

duron
Advanced member
Příspěvky: 326
Registrován: úte zář 26, 2006 20:41
Bydliště: Severní morava

Příspěvek od duron » stř dub 02, 2008 11:43

Luke.CZ píše:Já mám saze na nárazníku než dojedu z myčky domů a nejezdím jak čuník (vetšinou ..... někdy ..... :oops: )
To je nějaké dívné, ne? Já jezdím jak prase skoro pořád, spotřeba mi díky tomu nejde pod 6.5 a saze na nárazníku nemám nikdy. Na myčku jezdím tak 1x do měsíce a spodek mám dycky úplně čistý... pokud vím, tak velký vliv na kouřivost a malý vliv na výkon má váha vzduchu. Nemáš ji mastnou?
Laguna II, 12/2001, 1.9dCi, 79kW

Uživatelský avatar
Luke.CZ
Junior member
Příspěvky: 169
Registrován: ned lis 04, 2007 18:54
Bydliště: Nejjihovýchodnější morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luke.CZ » pát dub 04, 2008 11:03

Ty jo, tak to nevím. Musel bych to kuchnout a prozkoumat. Část viny na tom má ale rozhodně čip.

Dopl: Tak jsem to kuchl, váha je jak nová. Na vině bude spíš EGR.
Audi S4, r. 2009
VW Phaeton 3,0TDI, r. 2005
Reanult Laguna 1,9dCi, Dynamique, r. 2005

Uživatelský avatar
bosyboss
Junior member
Příspěvky: 131
Registrován: pát pro 07, 2007 12:56
Bydliště: SK-LE,CZ-MĚ,AUT-W

Příspěvek od bosyboss » úte dub 08, 2008 14:21

Aj mne dymila pri silnom zošľapnutí plynu.No odkedy ju už nemam načipovanú tak zase nedymí.
Poviem vám, ten CHIPTUNING motorom nerobí dobre.=odišlo turbo a spojka a kto vie čo ešte potom.
Renault Laguna II 1.9 dCi Grandtour 79 kW 2004 r.v.

Uživatelský avatar
ballky
Advanced member
Příspěvky: 419
Registrován: čtv srp 23, 2007 23:17
Bydliště: SR

Příspěvek od ballky » úte dub 08, 2008 17:56

bosyboss píše:Aj mne dymila pri silnom zošľapnutí plynu.No odkedy ju už nemam načipovanú tak zase nedymí.
Poviem vám, ten CHIPTUNING motorom nerobí dobre.=odišlo turbo a spojka a kto vie čo ešte potom.
ono to asi zavisi aj od toho ako to mas chipnute moja nedymi emisnou presla bez problemov a to nemam katalyzator spojka mi odisla tiez ale po 1000km ako som to chipol tu som znicil predtym ked sa mi zasekla prevodovka
Renault Laguna Grandtrour 2,2Dci Initiale Paris 2006. automat,18" Ronal

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů