Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??
Moderátor: Moderators General
Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??
Ahoj kolegyně, kolegové,
poslední cca 3 tis km pozoruji při jízdě (zahřátý motor) takové chrčení při zatížení v otáčkách 1800-2200 do kopce hodně a vlastně i po rovině..... Ale jakmile pustím plyn, tak je v autě ticho... přidám a turbo se roztočí a chrrrrchrrrrrchrrrr. Nedalo mi to, sundal jsem hadici sání a zkusil u vychladlého motoru vůli hřídelky a vypadá to, že má vůli a po obvodu skříně turba je vyhlazená drážka. Přikládám foto.http://www.imgup.cz/images/2016/03/20/IMG_0732.jpg
najeto máme 173tis, olej vydrží po dobu výměny bez dolévaní. Je to již vodou chlazené turbo, motor 96kW FAP.
Ptám se, asi už je vůle na ložiskách a jestli ho nemám raději vyměnit, protože na passatu se nám už hřídelka minulý rok sekla a výsledkem obě vtrtulky KO.... vyfuk plny oleje, coller plný špon atd.... a tomu bych rád předešel, navíc nevím, co by řekl FAP na 4l dávku oleje....
Nu a: 1) koupit repasované turbo od garettu přímo 11656,- , 2) koupit uplně nové turbo garett 18350,- 3) bazar.automedik a zariskovat po nějakém použitém za 5000,-.... auto bych si chtěl tak ještě 2-3 roky nechat, roční nájezd 20-25tkm. Tak a ted babo raď....... PŘEDEM ŘÍKÁM, ŽE O REPASECH ZA 5-6 tis už nechci ani slyšet, to jsou takový sračky- máme ho v passatu a píská po roce provozu.
poslední cca 3 tis km pozoruji při jízdě (zahřátý motor) takové chrčení při zatížení v otáčkách 1800-2200 do kopce hodně a vlastně i po rovině..... Ale jakmile pustím plyn, tak je v autě ticho... přidám a turbo se roztočí a chrrrrchrrrrrchrrrr. Nedalo mi to, sundal jsem hadici sání a zkusil u vychladlého motoru vůli hřídelky a vypadá to, že má vůli a po obvodu skříně turba je vyhlazená drážka. Přikládám foto.http://www.imgup.cz/images/2016/03/20/IMG_0732.jpg
najeto máme 173tis, olej vydrží po dobu výměny bez dolévaní. Je to již vodou chlazené turbo, motor 96kW FAP.
Ptám se, asi už je vůle na ložiskách a jestli ho nemám raději vyměnit, protože na passatu se nám už hřídelka minulý rok sekla a výsledkem obě vtrtulky KO.... vyfuk plny oleje, coller plný špon atd.... a tomu bych rád předešel, navíc nevím, co by řekl FAP na 4l dávku oleje....
Nu a: 1) koupit repasované turbo od garettu přímo 11656,- , 2) koupit uplně nové turbo garett 18350,- 3) bazar.automedik a zariskovat po nějakém použitém za 5000,-.... auto bych si chtěl tak ještě 2-3 roky nechat, roční nájezd 20-25tkm. Tak a ted babo raď....... PŘEDEM ŘÍKÁM, ŽE O REPASECH ZA 5-6 tis už nechci ani slyšet, to jsou takový sračky- máme ho v passatu a píská po roce provozu.
Renault Mégane IV (2017) modrá Cosmos, 1,5Dci, 81KW, Intens- R Link 2, Pur led Vision, Head Up, el. brzda, 17alu, výhřev sedaček, shark anténa, led osvětlení prahů- styling pack
Renault Laguna II (2006) 1.9 Dci, 96KW FAP, polokůže, 17alu, PDC atp
ex: R11 1,4 turbo, R19 1.7, Laguna 1,8i, Laguna 1,8 16V, Renault Trafic valník 2.0, Renault 19 II 1.9D,Renault Laguna I (2000) 1.9 DTi 5,2l /100Km v plné výbavě-el.kožené sedačky,atd.
Renault Laguna II (2006) 1.9 Dci, 96KW FAP, polokůže, 17alu, PDC atp
ex: R11 1,4 turbo, R19 1.7, Laguna 1,8i, Laguna 1,8 16V, Renault Trafic valník 2.0, Renault 19 II 1.9D,Renault Laguna I (2000) 1.9 DTi 5,2l /100Km v plné výbavě-el.kožené sedačky,atd.
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??
Teď se nechci přít - nemám u sebe podklady, ale něco mi říká, že 1.9dCi neměla nikdy vodou chlazené turba. Nemá ho dokonce ani každá 2.0dCi.
V každém případě doporučuji koupit originál nové turbo (18tis zase není taková pálka na turbo), budeš mít hlavně jistotu a klidný život dalších 200 000km.
V každém případě doporučuji koupit originál nové turbo (18tis zase není taková pálka na turbo), budeš mít hlavně jistotu a klidný život dalších 200 000km.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??
Mám takový pocit, že 96kw v 1.9 měla vodou chlazené turbo.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??
Ano, skutečně, vede tam hadice z chladicího okruhu, která se napojuje na železnou trubku do turba, ale o to ted nejde.... Takze myslíš ten repas přímo od garettu nebrat?amat píše:Teď se nechci přít - nemám u sebe podklady, ale něco mi říká, že 1.9dCi neměla nikdy vodou chlazené turba. Nemá ho dokonce ani každá 2.0dCi.
V každém případě doporučuji koupit originál nové turbo (18tis zase není taková pálka na turbo), budeš mít hlavně jistotu a klidný život dalších 200 000km.
Renault Mégane IV (2017) modrá Cosmos, 1,5Dci, 81KW, Intens- R Link 2, Pur led Vision, Head Up, el. brzda, 17alu, výhřev sedaček, shark anténa, led osvětlení prahů- styling pack
Renault Laguna II (2006) 1.9 Dci, 96KW FAP, polokůže, 17alu, PDC atp
ex: R11 1,4 turbo, R19 1.7, Laguna 1,8i, Laguna 1,8 16V, Renault Trafic valník 2.0, Renault 19 II 1.9D,Renault Laguna I (2000) 1.9 DTi 5,2l /100Km v plné výbavě-el.kožené sedačky,atd.
Renault Laguna II (2006) 1.9 Dci, 96KW FAP, polokůže, 17alu, PDC atp
ex: R11 1,4 turbo, R19 1.7, Laguna 1,8i, Laguna 1,8 16V, Renault Trafic valník 2.0, Renault 19 II 1.9D,Renault Laguna I (2000) 1.9 DTi 5,2l /100Km v plné výbavě-el.kožené sedačky,atd.
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??
Mi prijde rozdil sedmi tisic jako dost maly argument... Sice kratkodobe usetris, ale je to porad repas, nikdo ti nezaruci stejnou zivotnost jako nove. Vymena navic neni zrovna na pulhodiny, takze kdyz uz tohle absolvovat, at to stoji za to. Zvlast kdyz si planujes auto nechat.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??
Měla. Konkrétně třeba v Megane II s 81kW a FAPem pro DE trh může být turbo chlazené vodou. Btw, já koupil turbo nové a v cca 70tkm udělalo pápá, a ještě k tomu zhruba 3 měsíce po prodeji auta. A pak člověk vypadá jako úplný pitomec a nebo ještě hůř, jako zloděj.amat píše:Teď se nechci přít - nemám u sebe podklady, ale něco mi říká, že 1.9dCi neměla nikdy vodou chlazené turba. Nemá ho dokonce ani každá 2.0dCi.
V každém případě doporučuji koupit originál nové turbo (18tis zase není taková pálka na turbo), budeš mít hlavně jistotu a klidný život dalších 200 000km.
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??
Problém je, že nevhodným stylem jde turbo zlikvidovat poměrně jednoduše za krátkou dobu.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??
ano, auto je přivezené minulý rok z NDR..... tak asi jdu objednat nové tedy, těsnění a elfíčka k tomu
že já si nekoupil benzín tyhle ojetý nafty to jsou kasy a už mě to nebaví furt po někom opravovat......
jen pro info, spočítal jsem (ač už pozdě) , že při mém nájezdu, bych dal o 6000 ,- za benzín víc ročně, ale ta údržba by byla směšná..... tady samý fapy, egry, turba, vstřiky, čerpadla, setrváky aj ta krajta, měl jsem víc přemýšlet, protože to, až exne, tak se z toho po oooo .... ale zase to svezení s 96 kw liftback není uplně špatný,
že já si nekoupil benzín tyhle ojetý nafty to jsou kasy a už mě to nebaví furt po někom opravovat......
jen pro info, spočítal jsem (ač už pozdě) , že při mém nájezdu, bych dal o 6000 ,- za benzín víc ročně, ale ta údržba by byla směšná..... tady samý fapy, egry, turba, vstřiky, čerpadla, setrváky aj ta krajta, měl jsem víc přemýšlet, protože to, až exne, tak se z toho po oooo .... ale zase to svezení s 96 kw liftback není uplně špatný,
Renault Mégane IV (2017) modrá Cosmos, 1,5Dci, 81KW, Intens- R Link 2, Pur led Vision, Head Up, el. brzda, 17alu, výhřev sedaček, shark anténa, led osvětlení prahů- styling pack
Renault Laguna II (2006) 1.9 Dci, 96KW FAP, polokůže, 17alu, PDC atp
ex: R11 1,4 turbo, R19 1.7, Laguna 1,8i, Laguna 1,8 16V, Renault Trafic valník 2.0, Renault 19 II 1.9D,Renault Laguna I (2000) 1.9 DTi 5,2l /100Km v plné výbavě-el.kožené sedačky,atd.
Renault Laguna II (2006) 1.9 Dci, 96KW FAP, polokůže, 17alu, PDC atp
ex: R11 1,4 turbo, R19 1.7, Laguna 1,8i, Laguna 1,8 16V, Renault Trafic valník 2.0, Renault 19 II 1.9D,Renault Laguna I (2000) 1.9 DTi 5,2l /100Km v plné výbavě-el.kožené sedačky,atd.
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??
Nepropadej panice. Takové prohlášení jsou vyloženě hysterické. 1.9dCi je velmi spolehlivý motor. Turbo odešlo pravděpodobně proto, že je to Němec, honil to po dálnici od novosti a olej se tam dělá tak jak výrobce doporučí - tedy po 30tkm. Vyměníš turbo, měň olej po max. 15 000km/1 ročně a budeš mít spolehlivé úsporné auto. Pokud máš skutečně najeto jen 173tkm, tak se tě nebudou týkat ani vstřiky - ty dají 300 000km jak nic (samozřejmě s kvalitní naftou), EGRy neodchází - max. se zanesou. Jejich čištění by mělo být součástí servisního plánu - jednou za tři - čtyři výměny oleje. U renaultu nikdy nezlobily ani FAPy, není se čeho bát.
Žádný benzín ti nepojede tak jako tato nejsilnější 1.9tka. Srovnatelná/lepší legrace za volantem tě čeká až od 2.0T (125kW) a tady se určitě nebavíme o rozdílu 6000Kč ročně. Ten motor jede jako z praku, ale musíš ho točit - pak jedeš za devět - deset. Naproti tomu 1.9dCi tahá už od 1500ot a ve verzi 96kW to už i začíná být požitek. Ano s benzínem můžeš jezdit úsporně, ale musíš se neustále krotit a omezovat. Jakmile na to jednou šlápneš už máš průměr ve výšinách - pro mě je taková jízda, kdy musím jet neustále na důchodce a nemůžu na to pořádně ani šlápnout prosté stresující. U dieselu se nemusíš kontrolovat, jedeš rozumně, sem tam si vylétneš kopec, sem tam si užiješ 300NM při akceleraci a spotřebou jsi furt kolem 6l. To je prostě paráda, které benzín nikdy nemůže konkurovat.
Žádný benzín ti nepojede tak jako tato nejsilnější 1.9tka. Srovnatelná/lepší legrace za volantem tě čeká až od 2.0T (125kW) a tady se určitě nebavíme o rozdílu 6000Kč ročně. Ten motor jede jako z praku, ale musíš ho točit - pak jedeš za devět - deset. Naproti tomu 1.9dCi tahá už od 1500ot a ve verzi 96kW to už i začíná být požitek. Ano s benzínem můžeš jezdit úsporně, ale musíš se neustále krotit a omezovat. Jakmile na to jednou šlápneš už máš průměr ve výšinách - pro mě je taková jízda, kdy musím jet neustále na důchodce a nemůžu na to pořádně ani šlápnout prosté stresující. U dieselu se nemusíš kontrolovat, jedeš rozumně, sem tam si vylétneš kopec, sem tam si užiješ 300NM při akceleraci a spotřebou jsi furt kolem 6l. To je prostě paráda, které benzín nikdy nemůže konkurovat.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??
tady u verzi s fapem se mění olej po 15tkm a já ted vlastně měnil dvakrat olej , jednou po 12500 km a ted po 10 tis .... Ano, to máš pravdu ..... jezdím za 6 no a to jezdím kosuamat píše:Nepropadej panice. Takové prohlášení jsou vyloženě hysterické. 1.9dCi je velmi spolehlivý motor. Turbo odešlo pravděpodobně proto, že je to Němec, honil to po dálnici od novosti a olej se tam dělá tak jak výrobce doporučí - tedy po 30tkm. Vyměníš turbo, měň olej po max. 15 000km/1 ročně a budeš mít spolehlivé úsporné auto. Pokud máš skutečně najeto jen 173tkm, tak se tě nebudou týkat ani vstřiky - ty dají 300 000km jak nic (samozřejmě s kvalitní naftou), EGRy neodchází - max. se zanesou. Jejich čištění by mělo být součástí servisního plánu - jednou za tři - čtyři výměny oleje. U renaultu nikdy nezlobily ani FAPy, není se čeho bát.
Žádný benzín ti nepojede tak jako tato nejsilnější 1.9tka. Srovnatelná/lepší legrace za volantem tě čeká až od 2.0T (125kW) a tady se určitě nebavíme o rozdílu 6000Kč ročně. Ten motor jede jako z praku, ale musíš ho točit - pak jedeš za devět - deset. Naproti tomu 1.9dCi tahá už od 1500ot a ve verzi 96kW to už i začíná být požitek. Ano s benzínem můžeš jezdit úsporně, ale musíš se neustále krotit a omezovat. Jakmile na to jednou šlápneš už máš průměr ve výšinách - pro mě je taková jízda, kdy musím jet neustále na důchodce a nemůžu na to pořádně ani šlápnout prosté stresující. U dieselu se nemusíš kontrolovat, jedeš rozumně, sem tam si vylétneš kopec, sem tam si užiješ 300NM při akceleraci a spotřebou jsi furt kolem 6l. To je prostě paráda, které benzín nikdy nemůže konkurovat.
Budeme doufat, že nám bude už jen fungovat Co se týče tankování, pouze verva a ted zkouším první nadrž shell nitro
To budou velikonoce s černýma rukama bude to asi peklo to měnit..... na vyndání colleru musí narazník dolu vid ?
Renault Mégane IV (2017) modrá Cosmos, 1,5Dci, 81KW, Intens- R Link 2, Pur led Vision, Head Up, el. brzda, 17alu, výhřev sedaček, shark anténa, led osvětlení prahů- styling pack
Renault Laguna II (2006) 1.9 Dci, 96KW FAP, polokůže, 17alu, PDC atp
ex: R11 1,4 turbo, R19 1.7, Laguna 1,8i, Laguna 1,8 16V, Renault Trafic valník 2.0, Renault 19 II 1.9D,Renault Laguna I (2000) 1.9 DTi 5,2l /100Km v plné výbavě-el.kožené sedačky,atd.
Renault Laguna II (2006) 1.9 Dci, 96KW FAP, polokůže, 17alu, PDC atp
ex: R11 1,4 turbo, R19 1.7, Laguna 1,8i, Laguna 1,8 16V, Renault Trafic valník 2.0, Renault 19 II 1.9D,Renault Laguna I (2000) 1.9 DTi 5,2l /100Km v plné výbavě-el.kožené sedačky,atd.
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??
U 88kW jde turbo dolů pěkně, hezky z vrchu. Je to relativně příjemná práce, když víš kam sáhnout, tak je do hodiny venku. Jinak k intercooleru vede skutečně cesta přes sundaný nárazník. Nicméně u ph2 to je jinak a tam jsem to nikdy nedělal. Jedinou ph2 co máme je 3.0V6 a ta intercooler nemá
Buď za to auto rád, 1.9dCi 96kW se montovala i do Scenicu 3 a Meganu 3, není to tedy žádná archaická záležitost. Vůbec jsem netušil, že tam začali už taky dávat vodníka. Je to velmi spolehlivý motor - mám ho v 2001 88kW verzi a aktuálně kroutí 360 000km. Jasně, vstřiky se měnily cca v 250 000km, turbo rovněž, dvouhmoťák tak tak nějak, ale mechanika motoru je naprosto původní vč. všech šálků.
Co se týče paliva, tak Verva je super, teď taky zkouším Shell Nitro a musím říct, že u své 2.0dCi jsem hned po natankování cítil znatelný rozdíl (rozhodně to nebylo placebo). Doporučil bych taky vyjet plechovku či dvě VIFu.
Buď za to auto rád, 1.9dCi 96kW se montovala i do Scenicu 3 a Meganu 3, není to tedy žádná archaická záležitost. Vůbec jsem netušil, že tam začali už taky dávat vodníka. Je to velmi spolehlivý motor - mám ho v 2001 88kW verzi a aktuálně kroutí 360 000km. Jasně, vstřiky se měnily cca v 250 000km, turbo rovněž, dvouhmoťák tak tak nějak, ale mechanika motoru je naprosto původní vč. všech šálků.
Co se týče paliva, tak Verva je super, teď taky zkouším Shell Nitro a musím říct, že u své 2.0dCi jsem hned po natankování cítil znatelný rozdíl (rozhodně to nebylo placebo). Doporučil bych taky vyjet plechovku či dvě VIFu.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??
amat píše:U 88kW jde turbo dolů pěkně, hezky z vrchu. Je to relativně příjemná práce, když víš kam sáhnout, tak je do hodiny venku. Jinak k intercooleru vede skutečně cesta přes sundaný nárazník. Nicméně u ph2 to je jinak a tam jsem to nikdy nedělal. Jedinou ph2 co máme je 3.0V6 a ta intercooler nemá
Buď za to auto rád, 1.9dCi 96kW se montovala i do Scenicu 3 a Meganu 3, není to tedy žádná archaická záležitost. Vůbec jsem netušil, že tam začali už taky dávat vodníka. Je to velmi spolehlivý motor - mám ho v 2001 88kW verzi a aktuálně kroutí 360 000km. Jasně, vstřiky se měnily cca v 250 000km, turbo rovněž, dvouhmoťák tak tak nějak, ale mechanika motoru je naprosto původní vč. všech šálků.
Co se týče paliva, tak Verva je super, teď taky zkouším Shell Nitro a musím říct, že u své 2.0dCi jsem hned po natankování cítil znatelný rozdíl (rozhodně to nebylo placebo). Doporučil bych taky vyjet plechovku či dvě VIFu.
tady je uplně stejně, jako máš ty..... Dle fotek aspoň soudím Kdyžtak se na tebe obrátím s případným dotazem při výměně . No já mám teprve projetou půlku nadrže a věnoval jsem spíš pozornost tomu chrčícímu turbu..... Jooo VIF dávám standartně již několik let do všech našich nafťáčků .
Renault Mégane IV (2017) modrá Cosmos, 1,5Dci, 81KW, Intens- R Link 2, Pur led Vision, Head Up, el. brzda, 17alu, výhřev sedaček, shark anténa, led osvětlení prahů- styling pack
Renault Laguna II (2006) 1.9 Dci, 96KW FAP, polokůže, 17alu, PDC atp
ex: R11 1,4 turbo, R19 1.7, Laguna 1,8i, Laguna 1,8 16V, Renault Trafic valník 2.0, Renault 19 II 1.9D,Renault Laguna I (2000) 1.9 DTi 5,2l /100Km v plné výbavě-el.kožené sedačky,atd.
Renault Laguna II (2006) 1.9 Dci, 96KW FAP, polokůže, 17alu, PDC atp
ex: R11 1,4 turbo, R19 1.7, Laguna 1,8i, Laguna 1,8 16V, Renault Trafic valník 2.0, Renault 19 II 1.9D,Renault Laguna I (2000) 1.9 DTi 5,2l /100Km v plné výbavě-el.kožené sedačky,atd.
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??
Tak mě napadá, nebylo by od věci natočit tu vůli na video a hodit na YouTube. I jako odkaz pro budoucí generace. Z fotky bylo vidět, že mezera mezi skříní a vrtulkou je doslova masivní (co jsem dle fotky viděl tak určitě 1-2mm), jenže ty fotky nebyly žádná sláva, tak těžko říct. Jinak u ph2 ti asi moc neporadím, tak jsem se hrabal jen ve V6tce, 1.9dCi 96kW má třeba úplně jinak vedené potrubí, jiný EGR a další legrácky, které u své F9Q neznám. Určitě bude přínosnější pro fórum, když budeš případné dotazy rovnou házet sem. Víc hlav víc ví.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??
Renault Talisman 1.6 dci 118kW
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??
Nové turbo stoji cca 13500Kč. Repas je proto zbytečný risk a úplný nesmysl.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??
Pokud jde na cenu tak jedině zde kvalitní se zárukou https://www.janousek-motorsport.cz/laguna/
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??
Proto se ptám.
Ano, jdu na cenu, ale když má někdo ověřeno, že tamhle repas bude o litr dražší, ale výsledek zaručený, tak to mi smysl dává.
Ono koupit auto za 40 tisíc, tak do něj nechcete vrazit dalších 30 (tlumiče, čelní sklo, rádio, bla bla .. )
Ano, jdu na cenu, ale když má někdo ověřeno, že tamhle repas bude o litr dražší, ale výsledek zaručený, tak to mi smysl dává.
Ono koupit auto za 40 tisíc, tak do něj nechcete vrazit dalších 30 (tlumiče, čelní sklo, rádio, bla bla .. )
Renault Talisman 1.6 dci 118kW
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: sob zář 01, 2018 22:16
Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??
Zdravím nemá cenu kupovat repas stačí koupit nový střed a ze svého turba použít zadní a přední díl a vejdeš se do 4500.
Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??
Presne tak,staci koupit loziskovy uzel turba,vycistit vsechny hadice a aby tesnily,ic aby byl cisty a ok.
Novy olej,filtr a vpohode,uz jsem tak par tisic ujel bez problemu a pomohlo to i me penezence...pokud se to poradne udela neni co pokazit.
Repasovane turbo od 5-7tis.kc uzel jen 3tis.kc a doma udelano.
Novy olej,filtr a vpohode,uz jsem tak par tisic ujel bez problemu a pomohlo to i me penezence...pokud se to poradne udela neni co pokazit.
Repasovane turbo od 5-7tis.kc uzel jen 3tis.kc a doma udelano.
Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??
Ahoj, koupil jsme střed turba, vse řádně vyčistil (IC, hadice, naklapeci lopatky,trubky přívodu oleje z a do turba...) dal nový olej, filtry, těsnění... Turbo bez problémů najelo 1000km a vzápětí píšťala. Komresorove kolo se dotko steny a ohulilo lopatly. Nevíte čim by to mohlo být?
Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??
Nejspise nesetrit a sverit k celkove repasi odbornikovi. Takova vule, aby se turbinka vyosila az k telu, nenohla vzniknout za 1000 km.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??
Měl jsem turbo zničený po 20km, vyosený tak, že škrtalo o skříň. Stačila 1 nasátá štěpinka zbylá po destrukci zaseklá v sací plastové trubce. Od té doby si kluci mechanici dávají majzla a důkladně čistí a kamerujou.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??
Je pravda, ze pri vymene turba proplachujeme roury i chladic, aby se nedostaval nejaky bordel do motoru. Protoze jsem lestic, tak pokud se neco rozebere, tak se vraci nazpet jako po renovaci. Nikdy me vsak nenapadlo, ze by se neco z turbiny dostalo proti smeru sani. Je to mozne, kameru mam, tak se priste radeji mrknu.
Kupuji repasovane turba na pulte na vymenny system. Davaji zaruku, tezko rict, jak pripadne reklamovat a co bych vyreklamoval, jedno repasovane slo i s Lagúnou do sveta po najeti skoro 90000 mozna maka i tech pet let co o nem jiz nic nevim. V druhe Lagune funguje. Mam par znamych, kteri chteli usetrit a resili samodoma, nebo u garazoveho specialisty bez potrebneho diagnostického vybaveni a zivotnost vetsinou mizerna. Kdyz si spocitam cas a pracnost pri vymene bez zvedaku, tak radeji priplatim, abych se teto cinnosti vyhnul.
Kupuji repasovane turba na pulte na vymenny system. Davaji zaruku, tezko rict, jak pripadne reklamovat a co bych vyreklamoval, jedno repasovane slo i s Lagúnou do sveta po najeti skoro 90000 mozna maka i tech pet let co o nem jiz nic nevim. V druhe Lagune funguje. Mam par znamych, kteri chteli usetrit a resili samodoma, nebo u garazoveho specialisty bez potrebneho diagnostického vybaveni a zivotnost vetsinou mizerna. Kdyz si spocitam cas a pracnost pri vymene bez zvedaku, tak radeji priplatim, abych se teto cinnosti vyhnul.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů