Alpine Vision
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Alpine Vision
Ahoj.
právě jsme zveřejnili článek ohledně Alpine Vision.
http://renaultclub.cz/alpine_je_zpet!.html
Co si o nové Alpince myslíte Vy? Všimli jste si něčeho dalšího?
A už šetříte?...já rozhodně! Cenu se dozvíme asi na Vánoce To by byl dáreček!
právě jsme zveřejnili článek ohledně Alpine Vision.
http://renaultclub.cz/alpine_je_zpet!.html
Co si o nové Alpince myslíte Vy? Všimli jste si něčeho dalšího?
A už šetříte?...já rozhodně! Cenu se dozvíme asi na Vánoce To by byl dáreček!
Re: Alpine Vision
Rychlým pohledem jsem viděl porsche, v přední části.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Alpine Vision
Tak to je bomba.. Nějak na ní nemůžu najít chybu, snad jenom, že pane mi nejspíš říkat nebude...
Porsche se může jít zahrabat, tenhle design je super, hlavně ty přední světla v detailu, nebo ten interiér, to je fakt paráda.
Ale bral bych jí v manuálu, ten fofrklacek by mi chyběl...
Porsche se může jít zahrabat, tenhle design je super, hlavně ty přední světla v detailu, nebo ten interiér, to je fakt paráda.
Ale bral bych jí v manuálu, ten fofrklacek by mi chyběl...
Clio II 1.5 dCi 48 Kw, 2001, 3dv., klima, motor po GO, instalována O.C.T., EGR off, spotřeba 4,5 l, diagnostika Delphi.
Re: Alpine Vision
Konečně; po dlouhé době opět ALPINA,nezapomenu na Alpine A310-pouze 2 ks v Československu v roce 1976-78.(Hubáček-Minařík)
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpine Vision
Tak to teda nevím že by Hubáček nebo Minařík měli A310?donda píše:Konečně; po dlouhé době opět ALPINA,nezapomenu na Alpine A310-pouze 2 ks v Československu v roce 1976-78.(Hubáček-Minařík)
To je tedy pro mne novinka, nechám se poučit...
Jinak Alpine A110 bylo v ČSSR přes 10. Jednu měl pro své soukromé účely tehdejší šéf SVAZARMU. A jiní prominenti režimu.
Samozřejmě za ní nedali ani korunu...kde se poděly nikdo neví
Soudruzi a soudružky, pojďte s námi na hrušky
Jinak Alpine VIsion je nádhera! MX-5 a 4C killer
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpine Vision
Sováčku, proč tak závistivě?Sova píše:donda píše: Jinak Alpine A110 bylo v ČSSR přes 10. Jednu měl pro své soukromé účely tehdejší šéf SVAZARMU. A jiní prominenti režimu.
Samozřejmě za ní nedali ani korunu...
Jiný režim, jiná pravidla hry...
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpine Vision
Rozumím...já jen že u nás v rodině nikdo nikdy tu jejich hru nehrál a tedy její pravidla jsou pro mě někde na úrovni hajzlpapíru, který se tehdy blbě shánělDDT píše:Sováčku, proč tak závistivě?Sova píše:donda píše: Jinak Alpine A110 bylo v ČSSR přes 10. Jednu měl pro své soukromé účely tehdejší šéf SVAZARMU. A jiní prominenti režimu.
Samozřejmě za ní nedali ani korunu...
Jiný režim, jiná pravidla hry...
Proto ten přílišný despekt.
Hezkou neděli Viktore.
Re: Alpine Vision
Reinkarnace nejake znacky je vzdy problematicka. Z Bugatti se stal predrazeny projekt pro par prachacu, novy brouk se take nezdaril, stejne je to s petistovkou.
Preji Alpine hodne stesti. Navazat, nebo dokonce preskocit 110ku, asi velmi nerealne. Nevstoupis dvakrát do jedne reky. Z dnesniho pohledu pusobi stara modra Alpinka, jako auticko na setrvacnik. Stejne je nadherna a ukazte nekoho na tomto foru, kdo by ji s pychou nevlastnil a nehyckal. Vznikala v jine dobe, takze filozofie, ktera neni v dnesni dobe realna ji tenkrat dala tvary, krasnejsi, jakou ma 911. Nic na tom neubira nejaky laminat, koncovky z osmicky. Porsche vsak kvalitniho zakladu vyuzilo a tezi z nej doposud. RenaultAlpine to nezvladla.
Pokud zmeni:
- linky v koncovkách, ktere pusobi jako maska KIE, ladne rovne, rozsirujici linie by sekly mnohem vice
- ten nepochopitelny delici prouzek na B sloupku
- upravi bocni prolis, ktery pusobi pouze tendencne, ne ucelove, jako na 110ce, nebo Caravelle
- nedaji ani do civilni verze tu odpornou automatickou brzdu
- naklady na podsviceni cudliku jako na hracim automatu venuji do strohych sportovnich materialu
- budiky s rafikama jsou nejspis v dobe elektronických animaci nepruchodne. Je pravda, ze ani dnesni sportovni vozy nemaji hezke pristrojovky. Ucelnost smetla jedinecnost. Je strasny pohled do auta s cernym nicim pred volantem.
Pak by se mohlo stat, ze by se mohla nova Alpinka dosat do rodiny. Nerad bych se vsak zbavil tech skora orgasmickych pocitu vlastníka pri usednuti za volant.
Takovy pocit mam, kdyz sedam do nejhezciho kombi od Renaultu, Laguny II, presto, ze ji mame 13 let.
Nemam spatny pocit, kdyz stahnu strechu u trojkoveho CC, slysim, spise neslisim kultivovany motor, citim venkovni vune. Dobry pocit mam,kdyz se divam z okna na odparkovanou Lagunu Coupe, dobry pocit mam, kdyz do ni sedam. Kokpit neni, krasny, jako exterier, je vsak hezky a decentni. Toto vsechno mizi po rozjeti. Nekultivovaných 180 koni nerechta, ale frka. Trese s volantem pri prerazovani a nepusobi jako plnokrevnici. K nadseni z tvrdého, poskakujiciho podvozku s 4controlem jsem doposud nedospel. Domenou tohoto vozu je kvalitni dalnice. Klikate okrsky takove nejsou a "tesim" se az prehodim letni osumnactky. Alespon mne to lepe pripravuje na motorku.
Takze se Alpinko posnaz a pak te, mirne jetou, zaparkuji vedle vyse jmenovanych. Nesmis byt vsak pouze krasne,ale i dokonala. Hlavne modra. Doufam, ze ostatni si oblibi jine barvy.
Preji Alpine hodne stesti. Navazat, nebo dokonce preskocit 110ku, asi velmi nerealne. Nevstoupis dvakrát do jedne reky. Z dnesniho pohledu pusobi stara modra Alpinka, jako auticko na setrvacnik. Stejne je nadherna a ukazte nekoho na tomto foru, kdo by ji s pychou nevlastnil a nehyckal. Vznikala v jine dobe, takze filozofie, ktera neni v dnesni dobe realna ji tenkrat dala tvary, krasnejsi, jakou ma 911. Nic na tom neubira nejaky laminat, koncovky z osmicky. Porsche vsak kvalitniho zakladu vyuzilo a tezi z nej doposud. RenaultAlpine to nezvladla.
Pokud zmeni:
- linky v koncovkách, ktere pusobi jako maska KIE, ladne rovne, rozsirujici linie by sekly mnohem vice
- ten nepochopitelny delici prouzek na B sloupku
- upravi bocni prolis, ktery pusobi pouze tendencne, ne ucelove, jako na 110ce, nebo Caravelle
- nedaji ani do civilni verze tu odpornou automatickou brzdu
- naklady na podsviceni cudliku jako na hracim automatu venuji do strohych sportovnich materialu
- budiky s rafikama jsou nejspis v dobe elektronických animaci nepruchodne. Je pravda, ze ani dnesni sportovni vozy nemaji hezke pristrojovky. Ucelnost smetla jedinecnost. Je strasny pohled do auta s cernym nicim pred volantem.
Pak by se mohlo stat, ze by se mohla nova Alpinka dosat do rodiny. Nerad bych se vsak zbavil tech skora orgasmickych pocitu vlastníka pri usednuti za volant.
Takovy pocit mam, kdyz sedam do nejhezciho kombi od Renaultu, Laguny II, presto, ze ji mame 13 let.
Nemam spatny pocit, kdyz stahnu strechu u trojkoveho CC, slysim, spise neslisim kultivovany motor, citim venkovni vune. Dobry pocit mam,kdyz se divam z okna na odparkovanou Lagunu Coupe, dobry pocit mam, kdyz do ni sedam. Kokpit neni, krasny, jako exterier, je vsak hezky a decentni. Toto vsechno mizi po rozjeti. Nekultivovaných 180 koni nerechta, ale frka. Trese s volantem pri prerazovani a nepusobi jako plnokrevnici. K nadseni z tvrdého, poskakujiciho podvozku s 4controlem jsem doposud nedospel. Domenou tohoto vozu je kvalitni dalnice. Klikate okrsky takove nejsou a "tesim" se az prehodim letni osumnactky. Alespon mne to lepe pripravuje na motorku.
Takze se Alpinko posnaz a pak te, mirne jetou, zaparkuji vedle vyse jmenovanych. Nesmis byt vsak pouze krasne,ale i dokonala. Hlavne modra. Doufam, ze ostatni si oblibi jine barvy.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpine Vision
Nevím co je na new 500 problematického...drží Fiat nad vodou, bez ní by ten koncern krachnul.
Proč posazovat debatu do rovin Porsche a Alpine? Že laminát je něco horšího? Laminát je vždy lepší u sportovního auta. Vzpomeňme na starý Lotus Europa, která s motorem 1600 2xOHC byla na tu dobu sakra rychlá a perfektně ovladatelná.
Píšeš, že Porsche kvalitního základu využilo a těží z něj doposud...jakého základu? VW KraftdurchFreude?
Co má poslední generace 911 společného z lidovým vozem z roku 1938?
První Porsche nebylo žádné závratně špičkové sportovní auto. Bylo asi natolik sportovní, nakolik je sportovní Š110R.
Myslím si že Alpine bude velice dobrý sportovní vůz. Má jí na starosti RenaultSport a to je po dlouhá léta jistá záruka satisfakce zákaznika sportovního automobilu.
Mimochodem kdyby byla 500 problematická tak by Fiat neprodával toto:
http://auta.yauto.cz/1-4-abarth-695-mas ... 72848.html
Proč posazovat debatu do rovin Porsche a Alpine? Že laminát je něco horšího? Laminát je vždy lepší u sportovního auta. Vzpomeňme na starý Lotus Europa, která s motorem 1600 2xOHC byla na tu dobu sakra rychlá a perfektně ovladatelná.
Píšeš, že Porsche kvalitního základu využilo a těží z něj doposud...jakého základu? VW KraftdurchFreude?
Co má poslední generace 911 společného z lidovým vozem z roku 1938?
První Porsche nebylo žádné závratně špičkové sportovní auto. Bylo asi natolik sportovní, nakolik je sportovní Š110R.
Myslím si že Alpine bude velice dobrý sportovní vůz. Má jí na starosti RenaultSport a to je po dlouhá léta jistá záruka satisfakce zákaznika sportovního automobilu.
Mimochodem kdyby byla 500 problematická tak by Fiat neprodával toto:
http://auta.yauto.cz/1-4-abarth-695-mas ... 72848.html
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpine Vision
Všichni jsme ta pravidla hráli, ať se ti to líbí nebo ne.Sova píše:Rozumím...já jen že u nás v rodině nikdo nikdy tu jejich hru nehrál a tedy její pravidla jsou pro mě někde na úrovni hajzlpapíru, který se tehdy blbě sháněl
Proto ten přílišný despekt.
Hezkou neděli Viktore.
Stejně jako teď je hrajeme.
hezký den
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpine Vision
Jo já vím...napsal jsem to blbě...podle jejich pravidel hráli všichni...ale někteří hráli s rudou knížkou...DDT píše:Všichni jsme ta pravidla hráli, ať se ti to líbí nebo ne.Sova píše:Rozumím...já jen že u nás v rodině nikdo nikdy tu jejich hru nehrál a tedy její pravidla jsou pro mě někde na úrovni hajzlpapíru, který se tehdy blbě sháněl
Proto ten přílišný despekt.
Hezkou neděli Viktore.
Stejně jako teď je hrajeme.
hezký den
S tou rudou knížkou pak jezdili ve spartakách, žigulíkách, simcách a pár vyvolených i v alpinách apod. (V NDR děcka papalášů v Melkusu 1000 RS) a vím že jeden synek papaláše KV KSČ Ostrava měl i 911 Carreru za normalizace...Známé jméno, já ho ale zapoměl...
U nás v rodině rudou knížku nikdo neměl, protože jí z přesvědčení odmítl.
Příklad:
...jeden děda měl Trabant
...druhý šetřil na rekonstrukci domu a Aero Minor. Zapotocký mu úspory ukradnul. (to byla sprostá krádež gigantických rozměrů, kam se hrabe kuponovka) Auto už si nikdy nepořídil, pouze pařeza...
Oba dva moji dědové byly schopní pracovníci, kvalifikovaní, se střední školou...(Pozemní stavby, Vítkovice)
Ani jeden z nich nebyl za celý život v Jugoslávii na dovolené...
Sakra to sem zas zaběhl někam Jako za starých časů
Re: Alpine Vision
Asi mame jiny uhel pohledu na vec. Nechci nikomu vnucovat me nazory.Sova píše:Nevím co je na new 500 problematického...drží Fiat nad vodou, bez ní by ten koncern krachnul.
Proč posazovat debatu do rovin Porsche a Alpine? Že laminát je něco horšího? Laminát je vždy lepší u sportovního auta. Vzpomeňme na starý Lotus Europa, která s motorem 1600 2xOHC byla na tu dobu sakra rychlá a perfektně ovladatelná.
Píšeš, že Porsche kvalitního základu využilo a těží z něj doposud...jakého základu? VW KraftdurchFreude?
Co má poslední generace 911 společného z lidovým vozem z roku 1938?
První Porsche nebylo žádné závratně špičkové sportovní auto. Bylo asi natolik sportovní, nakolik je sportovní Š110R.
Myslím si že Alpine bude velice dobrý sportovní vůz. Má jí na starosti RenaultSport a to je po dlouhá léta jistá záruka satisfakce zákaznika sportovního automobilu.
Mimochodem kdyby byla 500 problematická tak by Fiat neprodával toto:
http://auta.yauto.cz/1-4-abarth-695-mas ... 72848.html
Pokud by mela jit Alpina komercnim smerem, jako petistovka, budeme mit pak nafouknutejsi od viagry, kombika, ofrouda a podobne nesmyslne variace.
Proc porovnavam s Porsche 911? Asi proto, ze je to jediny german, ktereho beru na milost. Nikdo mu nevezme, ze je to jiz od prvni jedenactky kultovni , velkoseriovy, sportak pro normalni smrtelniky a po upravach kvalitni sportovni naradi. Neporovnaval jsem s necim z roku 1938. Co ma posledni Porsche spolecneho s prvnim? Postav si za sebe vsechny modelove rady a uvidis. Pokud neuvidis,tak videt nechces. Me potesilo, ze se nakonec vratili k zakulacenym svetlum.
Problem Alpinky je vypadek desitek let vyroby (spise malomontaze) a je tezke vývojovou propast nejak navazat. Neni na cem. Pouze na tvaru.Vse ostatni technicky pokrok davno smetl. Diky aerodinamice a pozadavkum na bezpecnost se ta zakladni krasa zcvrkne pouze na kulate svetla a bocni prolis.
Nehanim laminatove vozy z tech let. Psal jsem o jine filozofii. V dnesni dobe ti nic podobneho pres krestesty neprojde. Na dvojkove Lagune z toho mam pouze zadni dvere. Na juniorove to nebyl zadny deformacni zazrak. Vpredu bych to nechtel.
Ze Renault sport dovede auta, je pravda. Neco se tam vsak deje. Mam obavu ze priste bude Megane RS v kombi, protoze ctverkovy bude mit jiz ctvery dvere. Pokud to ma byt rodinny vuz pro prepravu deticek do skoly, tak potes. Komerce je komerce a kanibalismus automobilek je priserny. Pro automobilky delam jiz dvacet let a je to horsi a horsi. Kvalita, normy, uspory. Nejak se nam to vice a vice bije.
Kdyz se Alpina posnazi, bude v garazi. 110ka se do ni nedostane, protoze se do ni nevejdu. Pouze lestit a tahat na vozejku, to neni pro me.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpine Vision
Srovnávat značku Alpine s Fiatem 500, což je původně lidový vůz pro masy a plácat o nafouknuté viagře ve spojitosti s Alpine je hodně úsměvné...Renaulťák píše:
tady je taky důležité si uvědomit že dnešní Fiat je nejhloupější koncern současnosti a Marchionne jakožto CEO a manažer se spíše než o výsledky a ekonomické věci s koncernem spojené drží spíše vizí, tradic a staví si vzdušné zámky, který si pak prohlíží v ružových brýlích.
skupina Fiat to je typicky italská záležitost.
Že příští Megane RS bude kombík se čtyřmi dveřmi je klidně možné a ekonomicky logické! Pokud bude značka Alpine ekonomicky růst a budou dobré prodeje, tak vozy jako Megane RS Trophy-R jaksi ztrácí smysl
Že Alpine kdysi neobstála v konkurenci Porsche...no co už. Možná je to proto že Rencek byl několik desítek let Régie Nationale a Ghosn to pak vytahl ze sraček.
Pokud se ti stýská o čem píšeš, o nekomerčních, malosériových hračkách, kup si Caterham
btw. "nekomerční" co je dnes vlastně nekomerční?
Re: Alpine Vision
Asi jsem toho "naplacal" jiz moc a nemluvime reci stejneho kmene. Proto se mej Sovo fajn a ostatnim necham prostor pro jeho nazozy na cokoliv okolo Vision.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Alpine Vision
Problém komerce, je, že se už nedělá čistokrevné nářadí(dělá jen pár vyvolených za rozumný peníz), ale je to vždy něčím zprzněný, jako ty čínský podsvícený čudlíky. Za mě úplně nejlíp vypadá ta modrá verze s křídlem a ochranným rámem bez pitomostí, prostě sednout a užívat si klidně i v rambajzu. Dal bych tomu 1, kdyby v konfigurátoru šlo objednat naprosté holátko se švihadlama skořepinovýma sedačkama, ale s nejsilnějším motorem. Jenže to bude asi utopie s koberečkama a záclonkama v oknech.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Alpine Vision
Něco o Hubáčkově Alpině
První zkušenosti získával se škodovkami, hlavně s Octavií TS, kterou v roce 1965 vystřídal za Renault 8, o dva roky později za model Gordini a pak usedl ještě i do Renaultu 12 Gordini, z něhož byl už v roce 1971 jen krůček k Renaultu Alpine A 110, nejdříve s objemem motoru 1,6 litru, později 1,8 litru.
Hubáčkova modrá alpinka budila rozruch všude, kde se objevila. Díky ní, ale také vznikla Škoda 180 RS a 200 RS (pro Horsáka, Šedivého a Srnského) a o dva roky později slavná 130 RS, protože žádná škodovka na ni nestačila. K přímým soubojům bohužel došlo jen v letech 76 – 77, neboť v polovině roku 1977 pověsil Vladimír Hubáček závodění na hřebík.
V podstatě můžeme prohlásit, že jeho kariéru ovlivnili svým způsobem také čtyři lidé – Jiří Somr, kterému se podařilo dovézt do ČSSR první soutěřní Renault, dále šéfmechanik Saša Klimt a spolujezdci Vojtěch Rieger a v posledních letech také ing. Stanislav Minářík.
První zkušenosti získával se škodovkami, hlavně s Octavií TS, kterou v roce 1965 vystřídal za Renault 8, o dva roky později za model Gordini a pak usedl ještě i do Renaultu 12 Gordini, z něhož byl už v roce 1971 jen krůček k Renaultu Alpine A 110, nejdříve s objemem motoru 1,6 litru, později 1,8 litru.
Hubáčkova modrá alpinka budila rozruch všude, kde se objevila. Díky ní, ale také vznikla Škoda 180 RS a 200 RS (pro Horsáka, Šedivého a Srnského) a o dva roky později slavná 130 RS, protože žádná škodovka na ni nestačila. K přímým soubojům bohužel došlo jen v letech 76 – 77, neboť v polovině roku 1977 pověsil Vladimír Hubáček závodění na hřebík.
V podstatě můžeme prohlásit, že jeho kariéru ovlivnili svým způsobem také čtyři lidé – Jiří Somr, kterému se podařilo dovézt do ČSSR první soutěřní Renault, dále šéfmechanik Saša Klimt a spolujezdci Vojtěch Rieger a v posledních letech také ing. Stanislav Minářík.
Hyundai I30 1,6 MPI 6 st. parking silver 2014, Renault Thalia Expression 1,2 16V , 04/2009
Škoda Felicia 1,3 MPi LXi
-----------------------------------------
Mitsubishi Lancer 1,5 Station Wagon
Škoda 1000 MB
Škoda Felicia 1,3 MPi LXi
-----------------------------------------
Mitsubishi Lancer 1,5 Station Wagon
Škoda 1000 MB
Re: Alpine Vision
OFFTOPIC!!!!!!!
HonYa | Lůca, Áďa, Táďa a Justinka
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Alpine Vision
Tak nějaká vlaštovka: https://www.novinky.cz/auto/430860-rena ... 4-5-s.html
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Alpine Vision
Pekna skladacka a asi radost na takove montazi pracovat. Tady je prodejni cena opravdu realna.
https://www.youtube.com/watch?v=nkgzjoEAb-M
https://www.youtube.com/watch?v=8i6otnYuuAc
https://www.youtube.com/watch?v=nkgzjoEAb-M
https://www.youtube.com/watch?v=8i6otnYuuAc
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Alpine Vision
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Alpine Vision
Jiz do me v praci rejpli, ze si Aplinu nemam kupovat. Neznali a nerenaultovi to berou jako ostudu.
Na druhou stranu mohou byt casem dostupne ojetiny a na jejich prepravu ze zapadu bude stacit kufr kombika.
R.I.P. holka. Skoda te, byla jsi moc hezka.
Na druhou stranu mohou byt casem dostupne ojetiny a na jejich prepravu ze zapadu bude stacit kufr kombika.
R.I.P. holka. Skoda te, byla jsi moc hezka.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Alpine Vision
Vypada, ze nechteji zaspat dobu a pres ofrouda, jako vsechny kvalitni sportovni automobilky se dopracuji i k pikapu.
https://auto.pravda.sk/novinky/clanok/5 ... lyzovacku/
Ze stranek Alpiny mi naposledy dosla nabidka na slunecni bryle. Ty vypadji dobre. O tomto se to rict neda.
Jeste, ze se pomaloucku rusi svetove autosalony. Frankfurt take pada.
https://auto.pravda.sk/novinky/clanok/5 ... lyzovacku/
Ze stranek Alpiny mi naposledy dosla nabidka na slunecni bryle. Ty vypadji dobre. O tomto se to rict neda.
Jeste, ze se pomaloucku rusi svetove autosalony. Frankfurt take pada.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Alpine Vision
Dosla mi od Alpiny nabidka na limitovanou edici.
Musim uznat, ze v te zlute vypada dobre a ve zpetnem zrcatku bude neprehlednutelna.
https://www.alpinecars.com/de/modele-a1 ... tion-2020/
Musim uznat, ze v te zlute vypada dobre a ve zpetnem zrcatku bude neprehlednutelna.
https://www.alpinecars.com/de/modele-a1 ... tion-2020/
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Alpine Vision
Tak spěchej, aby se na tebe dostalo https://www.autoforum.cz/predstaveni/ko ... -internetu
Tahle krize by mohla vlastně zvýšit hodnotu těch fungujících stařešin
Tahle krize by mohla vlastně zvýšit hodnotu těch fungujících stařešin
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Alpine Vision
18.kvetna mi dosla dalsi nabidka na limitovku.
https://www.alpinecars.com/de/modele-a110-legende-gt/
Od te doby nespim, nebo nevim, jestli pouze 110, nebo 110S ci Legende GT.
https://www.alpinecars.com/de/modele-a110-legende-gt/
Od te doby nespim, nebo nevim, jestli pouze 110, nebo 110S ci Legende GT.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů