STK+ME 2016
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pát led 18, 2008 13:24
- Bydliště: Olomouc
STK+ME 2016
Byli jste už někdo se starším vozem na STK?? Zkušenosti?? Podle toho,co jsem zaslechl,tak to bude odhadem 30-40% aut,které díky emisím na STK ani nedojdou.
Scenic IV Energy Bose 1.6dCi 118kw
Mégane IV RS
Renault 16
Renault Floride S
Renault Fuego 2.0 GTX cabrio by Einfeldt
Ex auta nemůžu vypisovat, je tu málo znaků
Mégane IV RS
Renault 16
Renault Floride S
Renault Fuego 2.0 GTX cabrio by Einfeldt
Ex auta nemůžu vypisovat, je tu málo znaků
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: STK+ME 2016
Na starší vozy platí nóta doby výroby, tudíž musí plnit emise platné v době homologace. Vždy je dobré diesela před STK pořádně prohnat, aby se vyhnali saze, zvlášť pro toho kdo jezdí "kolem komína", aby na STK z toho nevypadnul kbelík sazí.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: STK+ME 2016
Šamšo, takhle to není. Auta vybavena EOBD se připojují na online diagnostiku (diagnostika připojena někam do prahy). Posílá se tam VIN a readiness kódy. Ty identifikují stav jednotlivým okruhů motoru - ověřen/neověřen/nefunkční. Online systém vyhodnotí tyto kódy a pokud bude jeden kód ve stavu neověřen nebo nefunkční, tak nazdar. Technik to neovlivní. Tyto auta byly takhle homologovány právě kvůli emisnímu testu. Po ověření se ještě navíc strčí sonda do výfuku a proběhne klasické měření.
Většina lidí končí na tech readiness kódech, protože jezdí třeba krátké trasy, takže nedojde k vyhodnocení okruhu katalyzátoru, ...
Většina lidí končí na tech readiness kódech, protože jezdí třeba krátké trasy, takže nedojde k vyhodnocení okruhu katalyzátoru, ...
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: STK+ME 2016
Tak to je důvod pořídit na ježdění staré auto, nejlépe z 80-90 let
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: STK+ME 2016
Tak jsem si o tom včera hledal spoustu informací a mělo by to být asi takhle:
1) Čtení readiness kódů. Tři kódy jsou pro průběžné testy, zbytek pro neprůběžné. Do 31.6.2016 musí být všechny průběžné testy provedeny => bit pro každý test je nastaven na nulu. Od 1.7.2016 musí být provedeny i neprůběžné testy. Jak to bude s neprůběžnými testy po 1.7. uvidíme, dnes, pokud jsou průběžné neprovedeny, nebo v chybě, tak konec.
2) Pokud jsou neprůběžné testy neprovedeny, proběhne čtení paměti závad (takhle to asi bude po 1.7.2016).
3) Pokud existuje emisně relevantní závada (tj. závada P0XXX, jsou tam nějaké vyjímky ale), tak se řeší kontrolka MIL => Svítí = konec, nesvítí = krok 4.
4) Měření frekvence lambda sondy, případně měření sondou ve výfuku/měření kouřivosti u nafty.
Takže důležité je přijet s autem, které má provedeny průběžné testy OBD a nesvítí kontrolka MIL. Tohle by mělo stačit na to, aby se s autem dalo bezpečně projít.
Ale průběžných testů je celkem pět. Z toho diagnostiky nejspíš umí přečíst jen první tři (nevím). Zjistil jsem, že u MII 1.6 16V jsou ze tří průběžných testů podporované jen dva. A teď záleží na implementaci normy výrobcem, protože třeba u Forda může být stav kódů 100 dle výrobce v pořádku, protože se nečtou první tři (nebo to může znamenat, že řj vyžaduje aktualizaci sw, ...), ale druhé tři, tedy bity 2, 3 a 4. U některých výrobců jsou to dokonce bity 3, 4 a 5. Tohle tedy bude silně závislé na emisním technikovi, vyhodnocování, aj...
U aut, které nepodporují OBD, ale jsou vybaveny klasickou zásuvkou se mají otáčky a teplota číst přes diagnostiku připojenou k online systému. Systém pak vyhodnocuje otáčky během měření (tj. přeběhové otáčky u nafty, zvýšený volnoběh a základní volnoběh u benzínu, ...) sondou.
Dost záleží na stanici, protože pokud jednou stanice přizná, že má online diagnostiku, je zavázána ji používat.
Dál se taky má kontrolovat verze sw a kontrolní součet sw proti údajům výrobce. Ale myslím si, že tohle žádný výrobce nedovolí zveřejnit a použít. Byli by sami proti sobě. Leda by toho využili, aby nahnali lidi do servisů k aktualizaci sw, který budou každé dva roky měnit a vlastně tam žádná změna nebude. To by se ale dalo napadnout (sw z řj jde přece zazálohovat).
Největší problém teď vidím ale v tom, že spousta techniků vlastně neví, jak má postupovat. Vyčtou readiness, ale nedokáží určit, zda je to v pořádku. Nedokáží určit, zda je závada emisně relevantní atd... Jakmile se situace trošku uklidní, tak to přestane být takhle horké.
1) Čtení readiness kódů. Tři kódy jsou pro průběžné testy, zbytek pro neprůběžné. Do 31.6.2016 musí být všechny průběžné testy provedeny => bit pro každý test je nastaven na nulu. Od 1.7.2016 musí být provedeny i neprůběžné testy. Jak to bude s neprůběžnými testy po 1.7. uvidíme, dnes, pokud jsou průběžné neprovedeny, nebo v chybě, tak konec.
2) Pokud jsou neprůběžné testy neprovedeny, proběhne čtení paměti závad (takhle to asi bude po 1.7.2016).
3) Pokud existuje emisně relevantní závada (tj. závada P0XXX, jsou tam nějaké vyjímky ale), tak se řeší kontrolka MIL => Svítí = konec, nesvítí = krok 4.
4) Měření frekvence lambda sondy, případně měření sondou ve výfuku/měření kouřivosti u nafty.
Takže důležité je přijet s autem, které má provedeny průběžné testy OBD a nesvítí kontrolka MIL. Tohle by mělo stačit na to, aby se s autem dalo bezpečně projít.
Ale průběžných testů je celkem pět. Z toho diagnostiky nejspíš umí přečíst jen první tři (nevím). Zjistil jsem, že u MII 1.6 16V jsou ze tří průběžných testů podporované jen dva. A teď záleží na implementaci normy výrobcem, protože třeba u Forda může být stav kódů 100 dle výrobce v pořádku, protože se nečtou první tři (nebo to může znamenat, že řj vyžaduje aktualizaci sw, ...), ale druhé tři, tedy bity 2, 3 a 4. U některých výrobců jsou to dokonce bity 3, 4 a 5. Tohle tedy bude silně závislé na emisním technikovi, vyhodnocování, aj...
U aut, které nepodporují OBD, ale jsou vybaveny klasickou zásuvkou se mají otáčky a teplota číst přes diagnostiku připojenou k online systému. Systém pak vyhodnocuje otáčky během měření (tj. přeběhové otáčky u nafty, zvýšený volnoběh a základní volnoběh u benzínu, ...) sondou.
Dost záleží na stanici, protože pokud jednou stanice přizná, že má online diagnostiku, je zavázána ji používat.
Dál se taky má kontrolovat verze sw a kontrolní součet sw proti údajům výrobce. Ale myslím si, že tohle žádný výrobce nedovolí zveřejnit a použít. Byli by sami proti sobě. Leda by toho využili, aby nahnali lidi do servisů k aktualizaci sw, který budou každé dva roky měnit a vlastně tam žádná změna nebude. To by se ale dalo napadnout (sw z řj jde přece zazálohovat).
Největší problém teď vidím ale v tom, že spousta techniků vlastně neví, jak má postupovat. Vyčtou readiness, ale nedokáží určit, zda je to v pořádku. Nedokáží určit, zda je závada emisně relevantní atd... Jakmile se situace trošku uklidní, tak to přestane být takhle horké.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Starting member
- Příspěvky: 13
- Registrován: sob úno 04, 2012 13:12
Re: STK+ME 2016
Něco o emisích : http://video.aktualne.cz/dvtv/mereni-em ... 590604f2e/
Grand Scenic II 1.9 dci/ 96kW, 2008
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: STK+ME 2016
Hm, to ale nemá s ME co dělat, to je trošku jiný problém.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: STK+ME 2016
Ty "průběžné testy" si dělá auto samo nebo to chce zajet do servisu a píchnout na diagnostiku?Zefek píše: Takže důležité je přijet s autem, které má provedeny průběžné testy OBD a nesvítí kontrolka MIL. Tohle by mělo stačit na to, aby se s autem dalo bezpečně projít.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: STK+ME 2016
Všechny testy si dělá auto samo. Ale ty průběžné kontroluje stále. Je to třeba test na vynechávání spalování. Mezi neprůběžné testy patří třeba katalyzátor (je potřeba splnit určité podmínky pro jeho otestování) nebo egr ventil.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: STK+ME 2016
Význam těch readiness by měl být následující:
Průběžné testy: Nepoužito, ostatní systémy, palivový systém a vynechávání zapalování.
Neprůběžné testy: Egr ventil, vyhřívání lambda sondy, signál lambda sondy, klimatizace, systém sekundárního vzduchu, odvětrávání palivové nádrže, teplota katalyzátoru a katalyzátor.
Průběžné testy: Nepoužito, ostatní systémy, palivový systém a vynechávání zapalování.
Neprůběžné testy: Egr ventil, vyhřívání lambda sondy, signál lambda sondy, klimatizace, systém sekundárního vzduchu, odvětrávání palivové nádrže, teplota katalyzátoru a katalyzátor.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: STK+ME 2016
Druhá blbá otázka:
Dají se testy spustit přes diagnostiku nebo je třeba rozumně dlouhá jízda (na ten kat asi jo - ohřátí motoru )
Scenic je totiž aktuálně odstavený a čeká na opravu (chrastění motoru, viz sekce MII-přesuvník), mezitím mu skončí TK, takže mám obavu že po dvouměsíční odstávce tam nějaké chyby budou.
EDIT:
Tak jsem našel další topic a tam to Zefek vysvětluje...
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=21&t=87271
Dají se testy spustit přes diagnostiku nebo je třeba rozumně dlouhá jízda (na ten kat asi jo - ohřátí motoru )
Scenic je totiž aktuálně odstavený a čeká na opravu (chrastění motoru, viz sekce MII-přesuvník), mezitím mu skončí TK, takže mám obavu že po dvouměsíční odstávce tam nějaké chyby budou.
EDIT:
Tak jsem našel další topic a tam to Zefek vysvětluje...
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=21&t=87271
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK+ME 2016
Tak já mám z auta pryč katalyzátor...doposud jsem to řešil všimným
Jsem zvědavý na moji přiští STK+ME v roce 2017
Jsem zvědavý na moji přiští STK+ME v roce 2017
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: STK+ME 2016
Průběžné testy by mělo stačit auto projet k zahřátí motoru. Ty neprůběžné se dají spustit diagnostikou.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: STK+ME 2016
Readiness kódy nemusí být načtené: http://www.fcd.eu/module/pub/article/16/1686-7892.pdf
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: STK+ME 2016
Hm, to abych si to vytisknul až půjdu na STK...
Jinak, pokud jsem dobře pochopil všechny ty informace - do června je nějaké přechodné období?
A také tohle všechno platí jen pro auta od roku 2002 s EOBD?
Jinak, pokud jsem dobře pochopil všechny ty informace - do června je nějaké přechodné období?
A také tohle všechno platí jen pro auta od roku 2002 s EOBD?
Re: STK+ME 2016
Tak jsem byl včera na technické, jak to proběhlo:
Technik napojil na OBD zelenou krabici BOSCH, řekl nastartujte a začal klepat do kompu data o autě. Vzal foťák a nafotil stav tachometru. Zelená krabice se nechtěla propojit s kompem. Zadal znovu data o autě. Krabice načetla auto a na kompu se vypsala závada: Příliš velké nabíjecí napětí.
Vypnul jsem motor a zastrčil kartu znovu, on dal smazat tu závadu na kompu. Nechal znovu načíst auto do kompu. No a pa už to probíhalo po staru: volnoběh 15 sec. ... vytočit na 4000ot....to všechno 4x a tím to bylo hotovo.
Ptal jsem se ho kam ty data z krabice jdou, říkal že teď ještě nikam ale od března někam do Prahy.
Jinak na STK je nové to že se všechno automaticky foti jen vinko ručně. A nová cena 2000kč.
Technik napojil na OBD zelenou krabici BOSCH, řekl nastartujte a začal klepat do kompu data o autě. Vzal foťák a nafotil stav tachometru. Zelená krabice se nechtěla propojit s kompem. Zadal znovu data o autě. Krabice načetla auto a na kompu se vypsala závada: Příliš velké nabíjecí napětí.
Vypnul jsem motor a zastrčil kartu znovu, on dal smazat tu závadu na kompu. Nechal znovu načíst auto do kompu. No a pa už to probíhalo po staru: volnoběh 15 sec. ... vytočit na 4000ot....to všechno 4x a tím to bylo hotovo.
Ptal jsem se ho kam ty data z krabice jdou, říkal že teď ještě nikam ale od března někam do Prahy.
Jinak na STK je nové to že se všechno automaticky foti jen vinko ručně. A nová cena 2000kč.
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
Re: STK+ME 2016
Jako ze technická stala 2000 ?
Nov
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Re: STK+ME 2016
Se jako divíš nebo co.
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
-
- Experienced member
- Příspěvky: 964
- Registrován: sob čer 12, 2010 14:51
- Bydliště: Milovice NBK
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK+ME 2016
2000,-???? Tak to se divím i já, před rokem jsem dával za TK+ME 1200,- (OA benzin bez LPG + KAT)
Renault Scenic I 1,6 16V FL, r.v. 2000
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: STK+ME 2016
To jsem dával před rokem taky. Ale od nového roku to výrazně podražilo.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: STK+ME 2016
Jo od začátku ledna je toho plný interent jak ME a STK zdraží .... no jsem na to zvědav
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: STK+ME 2016
No to jsem zvědavej, jak to bude po přechodném období - když to to auto prostě neměří a nezobrazuje, tak jak to budou dělat od 1.7.? ani nechci vědět jak je na tom mé auto...Zefek píše:Readiness kódy nemusí být načtené: http://www.fcd.eu/module/pub/article/16/1686-7892.pdf
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: STK+ME 2016
Když mám odpojený konektor u EGR, tak ho asi budu muset před ME zapojit, co? Na diagnostice to píše, že je odpojený.
ex.Laguna II 1,9dCi Privilege 88kw 6kvalt (2001)
GS III 1.6 dCi 96kW (2012)
Kawasaki Versys 650 (2011)
GS III 1.6 dCi 96kW (2012)
Kawasaki Versys 650 (2011)
Re: STK+ME 2016
ano, to pravděpodobně budeš muset - mně spíše zajímá, kdy žje zaslepený, zda jej to pozná...
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: STK+ME 2016
Váha vykazuje vyšší průtok vzduchu, než jednotka vypočítává(zahrnuje zpětné proudění spalin do sání).
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů