Kúpili by ste si Fluence znovu?

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět

Kúpili by ste si Fluence znovu?

Áno
79
75%
Nie
27
25%
 
Celkem hlasů: 106

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Concionator » pon srp 10, 2015 00:16

Rado77 píše:Ja som na Flu vcelku nadaval, ale teraz sa to da. Jazdim nim tak 4-6x za mesiac, inak chodim MHD. V takomto pripade sa mi Flu aj paci :-) Inak vyzera ze technicky to bude drziak a nebudu s nim problemy. Auto bude mat 2 roky o mesiac, a zvuk motora je rovnaky ako od novoty, vlastne vsetko je ako od novoty. Cievky drzia, nic nestrajkuje, brzdy brzdia, svetla sviti. Vnutorny priestor dost velky, da sa tam dychat. Ked ma vezie zena a sedim v zadu vedla malej, mam 186cm a v pohodicke sa tam rozvalim, a to je predne sedadlo posunute az skoro dozadu - proste na mna.
Co sa jazdy tyka - da sa s tym jazdit aj sviznejsie. Vykonova krivka mam pocit vrcholi dakde u 4000rpm, ked to potiahnem vynimocne k 5000, ziadne zazraky sa tam hore uz nekonaju. Ale svizne to je. Kto ma rad sviznejsiu jazdu, odporucam 16-tky disky, alebo rovno 17-tky. Na 15-tkach su tie pneu riadne balony, a pri brzdeni a zatackach uz citit akoby "prehybanie" od pneu.
Len pre info - bol som v autorizaku a pytal sa na tu 5 rocnu zaruku. Prve 2 roky su jasne, podla zakona. Otaka padla napr. na diel posilovaca, ci sa na novy diel vztahuju separtne 2 roky zaruky, mimo celkovu zaruku auta. Odpoved bola presne "mam pocit ze nie, zaruka dielu spada pod celkovu zaruku auta". OK, tak sa pytam a co tie 3 zvysne roky z 5-tich, tie sa ako beru? Presna odpoved: "zavisi od typu poruchy, resp. konkretneho dielu. Z hlavy neviem povedat, na ktory diel je ako brana zaruka. Vzdy musim diel nahodit do systemu, a po schvaleni mi system ukaze, ci je diel plne hradeny na zaruku, alebo sa do zaruky nevztahuje, alebo je nejaka % hodnota na dany diel, napr. diel XY preplati Renault z 80% a 20% zaplati zakaznik".
To znamena ze clovek sa cenu dozvie az ked pride do Rencka. To ze mnohi ludia tuna pisu, ze zaruka po 2 rokoch sa uz nevztahuje takmer na nic, maju asi aj pravdu. Je to marketing, ktory nuti uzivatela navstevovat autorizak. Ale ked pride na lamanie chleba, aj tak si zaznik vecsinu dielov zaplati, a bude to este drahsie ako nahrady v no-name servisoch, uz len kvoli hodinovej cene prace. Nechcem tu ale polemizovat, chcel som sem napisat presne slova, ktore mi povedal prijimaci technik v autorizaku. Len by bolo smutne, keby som dal reklamovat posilovac riadenia po 2 rokoch zaruky auta, a technik mi povie, ze si uhradim polku ceny noveho posilovaca, a to pritom "mam 5-rocnu zaruku"...
Rozšířená záruka se, tuším, vztahuje na motor a díly pevně spojené s karoserií.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Concionator » pon srp 10, 2015 00:18

Zefek píše:Xenon může být i bez čočky, třeba Laguna II to takhle měla. A aby to nebylo tak jednoduché, tak Škodovka má xenony s nižším svitem a ty nemusí být vybavené ostřikovačem ani automatickým sklonem světel :D
Honda také používá u některých modelů xenony bez čočky. A jaké jsou to, panečku, šajnovky!
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
duranduran
Advanced member
Příspěvky: 282
Registrován: čtv bře 02, 2006 09:31
Bydliště: Bohumín - práce, jak kdy
Kontaktovat uživatele:

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od duranduran » sob zář 05, 2015 16:51

Tak už mám najeto 2.000,-km a zatím musím zaklepat, ťuk,ťuk,ťuk , vše zatím šlape jak má. Tento týden jsem jel Bohumín - Brno většina dálnice s rychlostí 110-120 km s průměrkou dle PP 7,2 l/100km. Tempomat je supr věc.
Motor se mi zdá, jako by oživil. Reakce na plyn jsou rychlejší a i tah to má lepší.
Dneska jsem namontoval zástěrky......
Dne 15.7.2015 zaregistrováno Renault Fluence Limited 1.6 benzín, barva béžová cendré, při koupi najeto 29 km.

Renault Megane classic,1.6RT,1997, najeto přes 200 000 km :( 15.7.2015 prodáno

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od septim » čtv zář 10, 2015 08:11

Zdravím Vás Fluencáci :-)
Nechcem zakladat novu temu tak sa opytam tu:
V uplynulom roku som zacal jazdit do novej prace autom (MHD nemozem) a najazdim denne cca 100km do prace, rocne cca 30-35,000km. Auto mam na plyn ale predsa rozmyslam, ci "zodrat" Fluence na taketo jazdenie do prace alebo kupit nieco lacnejsie a znicit to. Jedna sa mi o servisne naklady ako cena pneu, brzd, celne sklo... pripadna havarka.... jazdim do BA, teda kolony, parkovanie... okrem toho jazdim cca 40km po starej betonovej ceste, teda riadne dostanu zabrat napravy, tlmice (nieco ako ceska D1)
Myslel som na nieco ako fabia na LPG za 1500€. Co by ste poradili?
Dakujem za nazory.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
lajos88
Advanced member
Příspěvky: 330
Registrován: stř led 30, 2013 13:59
Bydliště: Košice

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od lajos88 » čtv zář 10, 2015 08:39

Fabia je sama o sebe ťažká a trpia nápravy, vybité čapy a stabilizačné tyče. Čo tak Dacia Logan?
Renault Fluence 1.6 16V 84kW Limited (8/2016), hneda Cafe, Obrázek
Renault Fluence 1.6 16V 82kW Technofeel (12/2012), modra Prusse, Obrázek - predane (radost bola jazdit :) )
Ford Focus Kombi 1.8 TDCi 74kW (11/2003), siva metaliza, 155000km - predane (slzi mi za nim oko)

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od septim » čtv zář 10, 2015 08:41

Povedzme ze v cene do 2000€ nie je velmi velky vyber, a dalsi sedan nechcem. Pripadne Fiat Panda?
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Zefek » čtv zář 10, 2015 08:46

Koupil bych nějaké starší clio, na ten nájezd ideálně ve starší naftě (1.9dti). Jestli jezdíš do práce sám, tak je lepší malé auto.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Concionator » sob zář 12, 2015 14:43

Fiat Panda 4×4 z druhé ruky. Levný, malý, lehký, bytelný. A navíc zábavný!
ODKAZ: https://www.youtube.com/watch?v=kYmtZKD6RVY
(video samozřejmě berte s rezervou, přidávám ho jen preventivně, že by se chtěl někdo, kdo v tom nikdy nejel, smát, že je to srandovní vozítko)
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
makkynka
Experienced member
Příspěvky: 705
Registrován: čtv srp 19, 2010 20:24

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od makkynka » pon zář 14, 2015 12:18

Ja chci jako další auto huyndai i 40 v tom cernem paketu jak ukazujou v telce, na zivo je to paradni auto :)
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 125 000km

Novotka
Senior member
Příspěvky: 1609
Registrován: sob dub 23, 2005 09:33
Bydliště: Pardubice

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Novotka » pon zář 14, 2015 19:38

septim píše:Zdravím Vás Fluencáci :-)
Nechcem zakladat novu temu tak sa opytam tu:
V uplynulom roku som zacal jazdit do novej prace autom (MHD nemozem) a najazdim denne cca 100km do prace, rocne cca 30-35,000km. Auto mam na plyn ale predsa rozmyslam, ci "zodrat" Fluence na taketo jazdenie do prace alebo kupit nieco lacnejsie a znicit to. Jedna sa mi o servisne naklady ako cena pneu, brzd, celne sklo... pripadna havarka.... jazdim do BA, teda kolony, parkovanie... okrem toho jazdim cca 40km po starej betonovej ceste, teda riadne dostanu zabrat napravy, tlmice (nieco ako ceska D1)
Myslel som na nieco ako fabia na LPG za 1500€. Co by ste poradili?
Dakujem za nazory.
Nekupoval bych nic jineho,je to nesmysl a vyhozené peníze.
Kdybys měl nějakou novou V6 bez plynu tak možná kvůli úspoře něčeho, ale to je taky skoro blbost.
Já tohle řešil u Espace jestli žene něco nekoupit do města,ale proč.
Ze dam za benzin místo 2000 za měsíc 3000 me nezajímá.
Nekupuju dvoje gumy, povinne , baterku ani opravy.
Poslední (pro me docela hlavní argument) je bezpečnost.
Fluence je nové auto, takže bezpečnost je o hodně vyšší než Fabie nebo něčeho staršího ,co se děje na silnicích je hrůza. Ty toho na jezdíš taky docela dost.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/

softouch
Advanced member
Příspěvky: 426
Registrován: čtv črc 23, 2009 20:54

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od softouch » úte zář 15, 2015 02:18

Pridavam sa k Novotkovi. Ja jazdim denne cca 100km do prace a spat a nieco medzitym po meste. Rocne sme na tom podobne, cca 35000km. Vozim celu rodinu, takze radsej zoderiem fluenca, ktory je bezpecnejsi, ako auto za 2000 eur.
Ak by si aj nevozil celu rodinu, ak si zivitelom rodiny, tak mas voci nim rovnaku zodpovednosť, ci su s tebou v aute alebo nie. Tvoja bezpečnosť je pre nich dolezita.
A pravdou je, ze hovorime o aute za 12.000 eur plus mínus. Keby si sa pytal,, ze mam mercedes s za 110.000 eur a nechces ho drat na cesty do prace, tak zvazujes kupu superba za 30.000 eur, chapem.
Este taka vec, ze kupil si si auto na jazdenie a nie 'do vykladu', ci?
Ber to ako nazor a radu, nie rypanie. Ak by to tak vyzeralo :-)
Renault Megane IV GrandCoupe Intens 1.5dCi110 EDC r.v. 08/2017
ObrázekDetail spotreby tu.
Renault New Fluence Limited 1.5dCi95 r.v. 05/2015
Obrázek Detail spotreby tu.
ex: Renault New Thalia Privilége r.v. 07/2009 1,2 16V po 189.500km pri spotrebe 5,71l/100km Detail spotreby tu.

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1317
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Renaulťák » úte zář 15, 2015 09:47

Pokud jde hlavne o naklady, tak pouze jedno auto v rodine. Kdyz neni vyber, vzdy se najde reseni a priorita kdo, kam s kym. Poprve jsme meli dve auta asi pred dvaceti peti lety. Kdyz jsme kazdy den jeli jako vlacek smerem do prace a nekdy i z prace, sel druhy za tri mesice do bazaru.

Nove auto neznamena vzdy vyssi spolehlivost a bezpecnost. Vsadim se, ze moje L II z roku 2001 s 140 000 km je mnohem bezpecnejsi, jako Megane III z roku 2012 s 34 000 km. Prodejni cena prvniho je pri trose stesti, s plnou nadrzi, 1500€, u druhého bez problemu 10000.
Naklady na servis nejsou u LII o nic vyssi. Kdyz si vetsinu delam sam, je to za hubicku.
Pokud je nekdo pouze uzivatelem, oplati se mu autak novy, ktery "sedere", ma drahy servis a lepsi pocit z bezpecnosti z nového a servisovani "odborniky". Po par letech proda vseumelcovi, ktery si jej za par supu opravi a jezdi spokojene spoustu let.

Vse je o prioritách rodiny. Je pohodlne mit vice aut, nesmi se to vymknout z podkontroly, jako me. Na tri pripada pet aut a dve motorky. V patek umyju jedno, v sobotu druhe, v nedeli treti. Ctvrte si obcas umyje junior, pate obcas ja. Motorku nalestim po kazde dlouhe jizde. Pak dojde vymena kol, oprava brzd atd. Na chalupe mam jednu mistnost plnou zimnich kol a kusovek pneumatik. Za vsim hledej zenu. Od te doby, co pred spoustou let prisla o sluzebniho Formana, me otravuje, ze ji mam neco koupit. Jeji predstava o Mini, nebo F500 a moje ochabla ostrazitost zpusobily, ze jsem koupil MIII CC, protoze jsem nenasel slusnou L Coupe. Pak spadloz oblaku i tokupatko. Junior k tomu pridal prodlouzeneho Transportera a niceho jsme se nezbavili, protoze jedna LII ma malo najeto a tazne, druha LII ma moc najeto, ale junior ma vztah k SPZ,ktera ma tri sedmicky.

Az nebude priorita pouze rodina a zacnete nakupovat pouze neprakticka auta, jako ja, budete mit zase jiny problem.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Concionator » úte zář 15, 2015 13:16

Já jsem fluence jakožto nové auto kupoval právě kvůli bezpečnosti, z ohledu k dalším členům rodiny a také z důvodu prodloužené záruky na objevení skrytých vad. Jinak bych klidně dál jezdil v běžném provozu fáčkem, které udržuji v hodně dobrém stavu. Ozbzvlášť v zimě jsem ale viděl, že i s dobře seřízeným fáčkem mi to občas nehezky klouzne i tam, kde se to novým autům nestává. A to rozhodlo. Dneska - po krádeži fluence (a že mám to auto opravdu hodně rád) - jezdím ojetým japoncem ve skvělém stavu a už o žádném jiném autě nepřemýšlím. Je v tom výborný motor, skvěle se to řídí, řazení je kosmicky přesné a všechny nás to auto baví. Asi u té značky už zůstanu. Ale od fluence jsem se neodklonil kvůli nespokojenosti, nýbrž z důvodu existujícího gangu specializujícícho se na krádeže renaultů a dacií v Praze. Až do odcizení mi skvěle sloužil jak na kodrcání městem, tak na pohodlné dlouhé přesuny.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Zefek » úte zář 15, 2015 13:46

Zajímalo by mě, jak s tím odjeli, nebo jestli to naložili na odtahovku, ... Jinak jak spousta lidí odpojuje palivové čerpadlo, dá se odpojit i samotná čtečka karet, pak nelze ani přiřadit novou kartu, ... Renault má dokonce systém (ale kdo ví kde to montuje), že přes gsm modul je možné právě čtečku odpojit.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Concionator » úte zář 15, 2015 14:06

Tihle lidé, kteří to kradou, mají naprosto všechno, co potřebují. Před časem našli v Praze auto s veškerým mechanickým i elektronickým vybavením pro krádeže aut VW Group. Zloděj v podstatě přišel k autu, otevřel ho, jakoby bylo jeho, a za chviličku už odjížděl. U současného auta jsem si raději nechal k základnímu alarmu vypískovat skla, dost to zloděje odrazuje.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Zefek » úte zář 15, 2015 14:47

Pokud s tím odjedou, tak se s tím nedá odjet bez karty/klíče. To je prostě technicky nemožné. Namontovat si svou uch můžou, ale musela by se vyměnit i jednotky motoru. Je to ale dost zdržovačka, navíc, když je uch přišroubovaná (případ MII). Takže jedinou šancí je pak nakódovat novou kartu. Není to problém, protože to technicky musí jít když ztratíš všechny karty. A je to poměrně hodně jednoduché a otázka tak maximálně dvou minut.
Co se týká otevření auta, tak to zvládne kde kdo, na tom nic není. Ale odjet s tím ... Je potřeba si uvědomit, že musí sedět karty - uch, uch - zámek volantu, uch - vstřikování. Pokud cokoliv z toho nesedí, nejede se.

Jenže ve chvíli, kdy přerušíš komunikaci mezi kartou a uch, tak můžou povyměňovat co chtějí a stejně to nenastartuje. Ba co víc, neodemkne to ani řízení, nepůjde nakódovat nová karta. Půjde to jen odemknout. Pokud by se mělo dávat něco na čerpadlo, tak by byl zajímavý systém, který by vypnul dodávku paliva po 30ti vteřinách. S autem se sice rozjedeš, ale uvázneš uprostřed ulice, nebo křižovatky, což může připoutat větší pozornost, zvlášť, když to pak už nejde natočit. ... Na odtah bohužel nepomůže nic.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od krt.ecek » úte zář 15, 2015 15:14

To měl takto udělané profesor na střední, bez odpojení "imobilizeru" šlo nastartovat a po nějakém čase (myslím, že minuta) vše zhaslo, po dalším nastartování se ten interval o něco (tuším 10s) zkrátil, takže postupně přískoky až nešlo nic, není to dle mého špatná varianta....

Co se týče odpojování skrz GSM alram, tak něco mám v autě, jen jsem to nedodělal do podoby, aby to odpojovalo, ale připravené to je. Spíše si pohrávám s myšlenkou postavit si kompletně svůj alarm s ovládací app v mobilu, ale to se mi nepodařilo anprogramovat v tom mobilu (čímž jsem začal), ale to jsme OT....

Celkově dnes zabezpečit vozidlo je problém, s dnešníma odtahovkama atd. máš auto pryč za pár minut a za houkajícím alarmem se lidi už ani neotáčejí a než tobě řpijde SMS, že se něco děje, než tam doběhneš, tak jsou pryč. Ale to odopjování čtečky mi přijde jako fajn nápad, ale co na to UCH a zápisy chyb atd....
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Rado77 » úte zář 15, 2015 19:02

Myslim ze auta sa kradnu stale, aj ked uz ma kopec aut bezklucove starty. Kradli by sa, aj keby to bolo na odtlacok prsta...proste nalozia a odtiahnu
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od septim » úte zář 15, 2015 19:09

Dakujem zatial za vase nazory a postrehy. Vazim si to.
ešte som zvažoval variant "rozmeniť" fluence na 2 vozy:
1: Touran 1.6 tdi DSG bluemotion, pripadne k tomu ale nie na isto:
2: Yaris D4D, Smart CDI alebo niečo také.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Concionator » úte zář 15, 2015 22:25

Hele, chlapi, mně je fakt jedno, jak to udělali a jaké jsou teorie. Prostě mi to hnusně sebrali od baráku. A pravda - je na to jedna svědkyně - je taková, že k tomu přišel, otevřel dveře, nastartoval (tím i odemkl volant) a prostě odjel. A bez nějakého čekání. A sebral mi pohodlný sedánek, na který jsem roky šetřil a o který jsem pečoval jako o miminko. V té době zmizelo stejným způsobem hned několik renaultů (fluence a jedna laguna) a dacií.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Rado77 » úte zář 15, 2015 22:54

A neexistuje nahodou nejaka universal karta, ktoru vlastni iba autorizak a ide nou startnut kazdy FLU?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Zefek » úte zář 15, 2015 23:35

Pokud auto budou chtít, tak ho ukradou. Ale přece jen, vézt v noci na odtahovce auto, je tak trochu dost nápadné. Navíc by museli mít odtahovek několik, aby to nebylo úplně nápadné, že se v nějaký čas kolem krádeže ukáže na nějaké kameře (když nám něco sebral šéf ve firmě, tak říkal, že tam stejně není nic vidět :D ) nějaká odtahovka.
Zajímavou možností by taky bylo odpojení elektrické ruční brzdy. Nastartovat by šlo, zloději by se zdálo vše ok, ale nešlo by se rozjet :D Jinak s originální diagnostikou, pokud se dostaneš do auta, tak odjíždíš do asi pěti minut. Věřím tomu, že celý proces lze zrychlit a dá se odjet tak do 20ti vteřin.
Navíc nevíš, jestli třeba den před krádeží už si zloději auto neočíhli a kartu si nevyrobili. Univerzální karta asi nebude.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Zefek » stř zář 16, 2015 22:24

krt.ecek píše: Ale to odopjování čtečky mi přijde jako fajn nápad, ale co na to UCH a zápisy chyb atd....
Ty chyby jsou docela v pohodě a myslím, že zrovna tohle není třeba řešit. Mám v uch poruchu ovladače páček světel a stěračů. Závadu sice smažu, ale po tom, co uch usne, tam naskočí znova. Tedy nevím přesně, zda naskočí když uch usne, nebo až když se probudí, nelze to zjistit. Jiné páčky to dělají taky, takže vada v uch. Jediná chyba na autě, která tam je, takže té čtečky bych se moc nebál.
Přemýšlel jsem třeba nad gps, když by se změnila souřadnice vozu, tak by to třeba vypnulo, ale gps je náročné na energii. Mnohem zajímavější by bylo třeba něco na způsob gsm, kdy by se vozidlo přehlásilo do jiné buňky sítě a tím by došlo k jeho zastavení (vypnutí napájení). Otázkou je, zda by to šlo zrealizovat, z nějakého praktického měření a pokusů se totiž ukazuje, že nejspíš moc ne.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5789
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od kotasekh » ned zář 20, 2015 21:14

Tak baterka v aute je dost velka na to, aby par tydnu utahla gps, takze reseni pres gsm mi pripada zbytecne. Ja uz uvazoval o tom, ze si nekam do auta hodim telefon s podporou lokalizace pres gps, pripojim ho k napajeni a budu se moct kdykoliv podivat, kde moje auto je. Ale zustalo jen u uvazovani...
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Concionator » úte zář 22, 2015 19:06

Dnes je tomu přesně rok, co jsme přišli o skvělé vozítko. Ale je na čase to už uzavřít a jít dál... Sloužilo dobře!
Všem současným majitelům z tohoto fóra přeji mnoho spokojenosti a svým způsobem se s fluenťáky loučím!
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 6254_o.jpg
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Odpovědět

Zpět na „Renault Fluence“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů